Jump to content

Recommended Posts

:)

Nu-i motiv de suparare.

Sa ne spui si noua,care a fost problema cu Banditul.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 15.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, Christian 1 a spus:

:)

Nu-i motiv de suparare.

Sa ne spui si noua,care a fost problema cu Banditul.

Încep sa suspectez ca unul sau mai multi cilindri sunt plini cu benzină. Deci un blocaj hridro. 

Link to post
Share on other sites

Opreste benzina din robinetul de benzina,scoase bujiile afara,dat la automat pana se golesc cilindrii,uscat bujiile,montat bujiile si apoi pornit(dai drumul la robinetul de benzina).Verifica in prealabil si nivelul uleiului la viziera de nivel.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Christian 1 a spus:

Opreste benzina din robinetul de benzina,scoase bujiile afara,dat la automat pana se golesc cilindrii,uscat bujiile,montat bujiile si apoi pornit(dai drumul la robinetul de benzina).Verifica in prealabil si nivelul uleiului la viziera de nivel.

Tocmai am montat înapoi motocicleta. Bujiile erau uscate, cilindrii la fel, am demontat capacul stânga, am dat la la automat, electromotorul învârte pinionul si roata dințată dar cumva mișcarea de rotație nu ajunge la arborele cotit. 

Link to post
Share on other sites

Ciudata treaba...

Link to post
Share on other sites
Acum 27 minute, delu a spus:

Tocmai am montat înapoi motocicleta. Bujiile erau uscate, cilindrii la fel, am demontat capacul stânga, am dat la la automat, electromotorul învârte pinionul si roata dințată dar cumva mișcarea de rotație nu ajunge la arborele cotit. 

sa nu fie defect fraiul,roata libera unisens!?

Link to post
Share on other sites

Bendixul?

 

 

Am postat deodata. )

Link to post
Share on other sites
La 17.01.2020 la 16:33, Christian 1 a spus:

Bendixul?

 

 

Am postat deodata. )

Bendix este ok.

 

Are cineva o schemă explodată a sistemului de antrenare electromotor- vibrochen? 

 

La cei 163.000 km bănuiesc că era cazul sa cedeze cuplajul. 

 

După multe încercări si mult șurubărit am ajuns la această ultima variantă... (Oricum am cumpărat un motor, dar înainte să il schimb as mai face o încercare)

 

Aparent șurubul care trebuia să țină  ansamblul "starter cluch" era strâns la mâna. 

L-am strâns conform manualului cu cheia dinamometrica la 150 Nm. 

Edited by delu
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

salutare,

 Prima mea postare si deja vin cu probleme la care sper sa primesc un ajutor :)

 - Suzuki Bandit 2008 SA, 55.000 km

 Problema este ca motorul se opreste cand are el chef, cateodata cand stau pe loc pe neutru, cateodata in mers cand schimb in treapta inferioara. Mentionez ca nu face mereu, am impresia ca face mai des cand se incalzeste. De pornit porneste fara probleme, chiar dupa ce "moare".  Am fost si la un mecanic cu ea si nu si-a dat seama ce ar putea sa aiba, mai ales ca atunci nu s-a oprit motorul deloc.

 

  Cand motorul se opreste raman martorii porniti deci clar nu e de la baterie.

 Citind pe aici am facut si am incercat urmatoarele: 

  - Schimb ulei, filtru ulei si benzina;

 - Curatat la rezervor vacuum si scurgere;

 - curatat si degresat cric;

  Aveti vreo idee sau vreo recomandare unde ma pot duce cu el.

Edited by Eddy87
ortografie
Link to post
Share on other sites

Verifica/curata toate contactele senzorilor care nu permit functionarea/opresc motorul, gen cric, ambreiaj, buton oprire (ala mare din dreapta) si ce o mai fi. Se pare ca este o problema electrica.

Mult succes

Link to post
Share on other sites
La 10.04.2020 la 14:56, Eddy87 a spus:

 

  Aveti vreo idee sau vreo recomandare unde ma pot duce cu el.

Salut! O diagnoza ai facut sa vezi ce coduri eroare ai? Pare o problrma de ISC..

Link to post
Share on other sites
La 10.04.2020 la 14:56, Eddy87 a spus:

salutare,

 Prima mea postare si deja vin cu probleme la care sper sa primesc un ajutor :)

 - Suzuki Bandit 2008 SA, 55.000 km

 Problema este ca motorul se opreste cand are el chef, cateodata cand stau pe loc pe neutru, cateodata in mers cand schimb in treapta inferioara. Mentionez ca nu face mereu, am impresia ca face mai des cand se incalzeste. De pornit porneste fara probleme, chiar dupa ce "moare".  Am fost si la un mecanic cu ea si nu si-a dat seama ce ar putea sa aiba, mai ales ca atunci nu s-a oprit motorul deloc.

 

  Cand motorul se opreste raman martorii porniti deci clar nu e de la baterie.

 Citind pe aici am facut si am incercat urmatoarele: 

  - Schimb ulei, filtru ulei si benzina;

 - Curatat la rezervor vacuum si scurgere;

 - curatat si degresat cric;

  Aveti vreo idee sau vreo recomandare unde ma pot duce cu el.

Eu am patit la fel, problema a fost de la o borna slaba. Martorii se stingeau o fractiune de secunda, nu apucam sa observ lucrul acesta si am curatat toti contactii vietii, am ajuns sa ajustez si limbuta aia de pe cric, cea care actiona contactul cricului. 

Daca nu ai facut-o inca, curata si strange bornele in prima faza.

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, WotRU2Me said:

Eu am patit la fel, problema a fost de la o borna slaba. Martorii se stingeau o fractiune de secunda, nu apucam sa observ lucrul acesta si am curatat toti contactii vietii, am ajuns sa ajustez si limbuta aia de pe cric, cea care actiona contactul cricului. 

Daca nu ai facut-o inca, curata si strange bornele in prima faza.

 

  Iarna am avut-o la garaj cu bateria scoasa, facea si inainte, face si acum dupa ce am repus bateria. Bornele sunt cu siguranta stranse dar o sa incerc sa le si curat sa fiu sigur.

5 hours ago, TNG said:

Salut! O diagnoza ai facut sa vezi ce coduri eroare ai? Pare o problrma de ISC..

salut, nu am facut inca diagnoza. M-am uitat in acea zona si am masurat isc-ul sa vad daca este o probleme acolo. Din masuratoare reieseau 20 ohmi precum in cartea tehnica.  De asemenea furtunurile pareau la locul lor.

 

   - Cateodata imi scadea turatia cand o acceleram pe loc, am incercat sa prind asta si in video. Dupa ce am accelerat de mai mutle ori s-a oprit motorul asa cum reiese din video.

  - Cand merg cu ea in treapta 1 sau 2 daca nu accelerez incepe sa tremure si se opreste, nu stiu daca este normal sau nu sa faca asa. La relanti (pe loc) sta normal .

Link to post
Share on other sites

Nu este normal sa se opreasca motorul cand accelerezi sau decelerezi. 

Am vazut ca esti din București,daca vrei stabilim o zi sa ne vedem si incerc sa te ajut.

Detalii stabilim pe geo_tng@yahoo.com

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Va salut. Dezmembrez un Bandit S din 1996, am toate piesele disponibile.

Daca este cineva interesat, astept mesaj.

Am si crashbar, suport topcase, manere incalzite, proiectoare, parbriz touring-pentru varianta carenata.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Vând rampa carburatoare Suzuki Gsf 600 1995-1999, în stare foarte bună de funcționare, au fost sincronizate anul trecut, dar datorita unei daune totale a motorului, plus upgrade la alt moto, se vând.

Locatia Sibiu

Nu stiu dacă pot pune prețul aici

Edited by paul90
Link to post
Share on other sites
La 10.04.2020 la 14:56, Eddy87 a spus:

salutare,

 Prima mea postare si deja vin cu probleme la care sper sa primesc un ajutor :)

 - Suzuki Bandit 2008 SA, 55.000 km

 Problema este ca motorul se opreste cand are el chef, cateodata cand stau pe loc pe neutru, cateodata in mers cand schimb in treapta inferioara. Mentionez ca nu face mereu, am impresia ca face mai des cand se incalzeste. De pornit porneste fara probleme, chiar dupa ce "moare".  Am fost si la un mecanic cu ea si nu si-a dat seama ce ar putea sa aiba, mai ales ca atunci nu s-a oprit motorul deloc.

 

  Cand motorul se opreste raman martorii porniti deci clar nu e de la baterie.

 Citind pe aici am facut si am incercat urmatoarele: 

  - Schimb ulei, filtru ulei si benzina;

 - Curatat la rezervor vacuum si scurgere;

 - curatat si degresat cric;

  Aveti vreo idee sau vreo recomandare unde ma pot duce cu el.

S-ar putea sa fie pompa de benzina? Daca ai probleme cand urci in turatie (esti limitat la un moment dat) poate veni de acolo.
Depinde si pe la ce mecanic ai fost. Pot sa-ti recomand 2 adrese serioase ca sa incerci sa-i dai de capat.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare. 

Ma bucur ca am revenit la Bandit! (Gsf650S 2010). Toate bune si frumoase, numai ca al meu bandit a avut puse led-uri si avand leduri, a fost inlaturat tot ce tine de bec H7. clema, fasung, burduf plastic. Am reusit sa achizitionez fasungurile si protectiile de cauciuc, dar unde as gasi clemele de fixare a becurilor? Se pot construi oare aceste cleme? Daca da, din ce sarma ar fi mai in regula?  La dezmembrari nu am gasit, sau nu vor sa le dea separat.... 

 

Mersi! 

Cu stima! 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare, Banditi! Poate intereseaza pe cineva....

Vand urmatoarele piese pentru Suzuki GSF 600 Bandit (model 2000-2004):
- Kit carene (carene complete si impecabile, cadru pe care se moteaza carenele, parbriz, oglinzile, far de Europa nu de Anglia, toate suruburile aferente);
- Bord;
- Furcă completă;
- Galerii;
- Tobe originale;
- Jantă față cu discuri si rulmenti;
- Două jante spate complete;
- Rezervor in stare perfectă, fara rugina la interior;
- Două aripi față, una perfectă, cealaltă putin ciobita;
- Două motoare complete cu tot cu carburatoare, unul impecabil;
- Bascule spate; 
- ghidoane, comezi ghidon, oglinzi;
- cauciucuri Michelin Pilot Power, DOT 2019 in perfecta stare;
- Instalatii electrice complete;
- Etc....
Doresc sa le vand pe toate odată, la grămadă, la pretul de 3.500 lei. Piesele sunt in Bucuresti.

Nr. telefon: 0723.167.841 - Dan. Multumesc!

Edited by pedrony
Link to post
Share on other sites

Salutare, daca stiti pe cineva care vrea un bandit mare cu ABS, poate o sa vrea sa vada anuntul asta de mai jos. Multu!

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salut. 
Posed un Bandit  S/ABS  650 cmc an fabricatie 2013. 

Astazi catre casa am avut neplacuta surpriza sa observ aburi si sa simt miros de caramel...evident curgea antigel. 
Am oprit rapid si am constatat ca imi curge lichid de racire prin fagurii radiatorului.

Daca are cineva de dat un radiator  sau daca stiti vre un site unde pot gasi v as fi recunoscator.

Am tot luat netul in raspar si doar pe ebay am gasit ceva...din China si Australia.

Va multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...