Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a mai incercat cineva sa puna un steering damper pe bandit?as vrea sa stiu ce rpobleme a intampinat si daca se simte vreo diferenta dupa montare.

mersi

 

De ce ar vrea cineva sa faca asa ceva? Nu am simtit vreodata lipsa sau nevoia lui pe 600. Me se par bani aruncati pe geam, o investitie in inrautatirea manevrabilitatii. Si arata ca pixu pe un naked pt ca iti sare in ochi ca un vibrator in geanta unei batrane ofilite la coada la casa in alimentara.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ar vrea cineva sa faca asa ceva? Nu am simtit vreodata lipsa sau nevoia lui pe 600. Me se par bani aruncati pe geam, o investitie in inrautatirea manevrabilitatii. Si arata ca pixu pe un naked pt ca iti sare in ochi ca un vibrator in geanta unei batrane ofilite la coada la casa in alimentara.

mie mi se pare ca daca e montat cu cap poate sa arate si bine(vezi poza atashata). din cate am mai citit in cazul aparitiei unui voblaj te mai scoate din "specialitate turceasca".si de inrautatit manevrabilitatea nu stiu ce sa zic,mai toti producatorii mai nou le fac reglabile pt condus in oras si afara sau pe pista.

post-32502-1230730231_thumb.jpg

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar aia e furca inversata...la cea normala se prinde pe lateral de motor(din ce am vazut)...cat despre eficienta, eu unul nu am simtit decat o singura data nevoia de asa ceva(la un accident) si eu zic ca daca aveam scapam netavalit. :(

PS. nu sunt la curent cu moda amortizoarelor de ghidon dar promit sa ma documentez temeinic :laugh:

 

Un an nou fericit si inbelsugat pt toti... sa ne vedem cu bine :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar aia e furca inversata...la cea normala se prinde pe lateral de motor(din ce am vazut)...cat despre eficienta, eu unul nu am simtit decat o singura data nevoia de asa ceva(la un accident) si eu zic ca daca aveam scapam netavalit. :(

PS. nu sunt la curent cu moda amortizoarelor de ghidon dar promit sa ma documentez temeinic :laugh:

 

Un an nou fericit si inbelsugat pt toti... sa ne vedem cu bine :o

eu m-am tot uitat in ultimul timp...nu conteaza ca e furca normala sau furca up side down,se pune alta prindere de furca (cu diametru mai mic sau mai mare).ideea e ca amortizorul sa fie prins intr-o parte, de partea mobila(furca) si de o parte fixa(cadrul).daca t euiti pe langa furca in spate e prins de cadru...unde la bandit is doua puncete de prindere...pt ce sunt in mod normal acel 2 puncte nu stiu...

Sanatate si numai bucurii in anu care vine!!!

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare ca daca e montat cu cap poate sa arate si bine(vezi poza atashata). din cate am mai citit in cazul aparitiei unui voblaj te mai scoate din "specialitate turceasca".si de inrautatit manevrabilitatea nu stiu ce sa zic,mai toti producatorii mai nou le fac reglabile pt condus in oras si afara sau pe pista.

Producatorii de care zici tu pun asa ceva pe SS-uuri de 1000 usoare ca niste trotinete si cu puteri fantastice menite a functiona in conditii de dat morti hotarati si circuite. Motoretele alea intra in voblaj doar din gaz.. lucru exclus la Bandit de 600. Si chiar si in cazurile de care zici tu... nu toti au amortizoare inteligente si oricat de inteligente ar fi ele tot iti ingreuneaza viata in traficul de zi cu zi.

 

eu m-am tot uitat in ultimul timp...nu conteaza ca e furca normala sau furca up side down,se pune alta prindere de furca (cu diametru mai mic sau mai mare).ideea e ca amortizorul sa fie prins intr-o parte, de partea mobila(furca) si de o parte fixa(cadrul).daca t euiti pe langa furca in spate e prins de cadru...unde la bandit is doua puncete de prindere...pt ce sunt in mod normal acel 2 puncte nu stiu...

Sanatate si numai bucurii in anu care vine!!!

 

Corect, nu conteaza pe ce fel de furca pui. Punctele alea de prindere de care zici tu sunt la orice Bandit, egal ca e S sau N si acolo se prinde semicarena de la S. Eu le-am luat jos cu flexu la 600 si urmeaza sa dispara si de pe 12 pt ca arata ca pixu (mai ales cu alt far decat cel stock, mare), sunt inutile la N si le cari dejaba dupa tine (cateva grame :( ). Am si eu niste poze cu 12-uri (la 6 n-am vast inca pe nimeni sa puna) la care au fost montate amortizoare pe lateral si arata ca... stii tu. :o Parerea mea.

post-8276-1230739149_thumb.jpg post-8276-1230739214_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Producatorii de care zici tu pun asa ceva pe SS-uuri de 1000 usoare ca niste trotinete si cu puteri fantastice menite a functiona in conditii de dat morti hotarati si circuite. Motoretele alea intra in voblaj doar din gaz.. lucru exclus la Bandit de 600. Si chiar si in cazurile de care zici tu... nu toti au amortizoare inteligente si oricat de inteligente ar fi ele tot iti ingreuneaza viata in traficul de zi cu zi.

 

 

 

Corect, nu conteaza pe ce fel de furca pui. Punctele alea de prindere de care zici tu sunt la orice Bandit, egal ca e S sau N si acolo se prinde semicarena de la S. Eu le-am luat jos cu flexu la 600 si urmeaza sa dispara si de pe 12 pt ca arata ca pixu (mai ales cu alt far decat cel stock, mare), sunt inutile la N si le cari dejaba dupa tine (cateva grame :( ). Am si eu niste poze cu 12-uri (la 6 n-am vast inca pe nimeni sa puna) la care au fost montate amortizoare pe lateral si arata ca... stii tu. :o Parerea mea.

post-8276-1230739149_thumb.jpg post-8276-1230739214_thumb.jpg

cel de al doi-lea arata de nota 11.dar cred ca investit destul de mult.

deci cu amortizorul in lateral am vazut solutia, de la LSL, dar arata ca o nuca-n perete.eu vroiam un montaj in genul pozei care am pus-o mai devreme.

ia uite ultima modificare:

post-32502-1230740845_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor Banditilor si Banditelor! :( Va urez un an nou fericit si plin de impliniri. :o

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel de al doi-lea arata de nota 11.dar cred ca investit destul de mult.

deci cu amortizorul in lateral am vazut solutia, de la LSL, dar arata ca o nuca-n perete.eu vroiam un montaj in genul pozei care am pus-o mai devreme.

ia uite ultima modificare:

 

 

La multi ani banditilor.. :o

 

uite aici super solutie de la Ohlins ca amortizor de ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani banditilor.. :o

 

uite aici super solutie de la Ohlins ca amortizor de ghidon

singura probelma e ca ala costa o avere si nu poate fi montat decat daca schimb ghidonul si sudez inca o piese de cadru(m-am uitat si eu la solutia lor de montare)...eu mi-am luat deja unul "clasic" la un pret convenabil si caut o solutie de montare pt acesta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura probelma e ca ala costa o avere si nu poate fi montat decat daca schimb ghidonul si sudez inca o piese de cadru(m-am uitat si eu la solutia lor de montare)...eu mi-am luat deja unul "clasic" la un pret convenabil si caut o solutie de montare pt acesta

 

un pic offtopic..sorry....am vazut ca la ultima ta modificare, respectiv ai trasa o conducta de ulei....ce parere ai de conducte HEL (frana) pentru ca am gasit intreg kitul foarte ieftin si pe cine am mai intrebat nu prea a mai auzit de brand`u asta

 

thx :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic offtopic..sorry....am vazut ca la ultima ta modificare, respectiv ai trasa o conducta de ulei....ce parere ai de conducte HEL (frana) pentru ca am gasit intreg kitul foarte ieftin si pe cine am mai intrebat nu prea a mai auzit de brand`u asta

 

thx :o

ma gandesc c a pretul mic care de care vorbesti este cel de la thunderbikes,baietii din timisoara.nu stiu cum reusesc sa aiba pretul ala,poate din cauza ca sunt importatori directi,dar eu le-am luat din UK si nu au fost chiar ieftine...acum imi pare rau ca nu am vb cu ei intai (dar nu stiam ca-s importatori)

daca vrei mai multe detalii de hel intra pe www.h-e-l.co.uk . is englezi hel astia si din ce m-am uitat is lucrate destul de ok. conductele alea de ulei daca duc la +100 grade ma gandesc ca duc si la frane...o chestie care altii am vazut ca nu o au e ca fac furtune si la culoare motorului..am vazut zilele trecute pe un yamaha galben conducte de frana galbene si arata super bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc c a pretul mic care de care vorbesti este cel de la thunderbikes,baietii din timisoara.nu stiu cum reusesc sa aiba pretul ala,poate din cauza ca sunt importatori directi,dar eu le-am luat din UK si nu au fost chiar ieftine...acum imi pare rau ca nu am vb cu ei intai (dar nu stiam ca-s importatori)

daca vrei mai multe detalii de hel intra pe www.h-e-l.co.uk . is englezi hel astia si din ce m-am uitat is lucrate destul de ok. conductele alea de ulei daca duc la +100 grade ma gandesc ca duc si la frane...o chestie care altii am vazut ca nu o au e ca fac furtune si la culoare motorului..am vazut zilele trecute pe un yamaha galben conducte de frana galbene si arata super bine..

 

 

merci frumos...intr-adevar era vorba de baietii din timisoara de la ThunderBikes.... :o

 

bafta

 

@Emppule mai incanta-ne ochiu cu neshte picturi d-alea cu bestia ta :(

Editat de metaxa09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La conductele de frana sunt presiuni enorme, nu e vb de temperatura (care oricum e si aia ridicata cand arunci ancora). Daca conductele sunt de ca.cat si pushca pe la imbinari etc o sa te umfla rasu instant pe motoreta si asta cand ti-e lumea mai draga. Vb in general nu de conductele HEL pe care nu le cunosc dar care par din poze facute calumea.

 

Poze recente nu mai am decat cu telefonu la o calitate de toata jena.

post-8276-1231331057_thumb.jpg

post-8276-1231331088_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am si eu o mica nedumerire. Ultima oara cand am pornit motorul mi s-a parut ca merge in 3 pistoane.

L-am lasat sa mearga si am incercat sa vad care cilindru nu s-a incalzit la fel ca si celelalte. Am incercat sa schimb bujia dar tot asa mergea(era mai puturos, se poticnea la

ture mai mici-atentie, nu era rece motorul).

Care ar fi problema ?

Mai cand am facut o verificare a uleiului prin gemulet, am observat ca se formase o spuma albicioasa pe gemulet cat si pe busonul uleiului. Care cauza ar fi ? Mentionez ca a stat unpic un ploaie dar nu cred ca ar fi intrat apa in ulei.

Si inca ceva, este normal la un bandit sa se auda supapele la relanti. Ma refer ca se aud neobisnuit de tare. Sau nu e urechea mea neformata inca ?

P.s. Este vorba de un Bandit 600 din '98.

 

Scuzati intrebarile dar sunt incepator intre cei cu 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

Am si eu o intrebare...refertiroare la cumpararea unui bandit. Daca cumpar un bandit din 2003-2004 la ce bani sa ma astept sa mai bag in el - care ar fi defectele frecvente si lucrurile care trebuiesc facute oricum. Aici ma gandesc la suspensii - daca se duc in 4-5 ani, ce trebuie schimbat la motor (distributie - daca trebuie schimbata), placute, gume, lant, ulei (la ce interval se schimba astea), bujii.

Cat ar mai trebuie sa bag in el ca si banii, daca am noroc..si cat in scenariul defavorabil.

 

P.S. E vorba de banditul de 600/650 :o

Mersi,

Ionut

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic offtopic..sorry....am vazut ca la ultima ta modificare, respectiv ai trasa o conducta de ulei....ce parere ai de conducte HEL (frana) pentru ca am gasit intreg kitul foarte ieftin si pe cine am mai intrebat nu prea a mai auzit de brand`u asta

 

thx :o

se pare ca ar fi produse in romania, de unde si pretul foarte atragator. de calitate nu stiu nimic, dar avand in vedere ca nu sunt sub patronaj chinezesc, eu as avea incredere. de fapt sunt sigur ca imi voi lua cand fac rost de bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca ar fi produse in romania, de unde si pretul foarte atragator. de calitate nu stiu nimic, dar avand in vedere ca nu sunt sub patronaj chinezesc, eu as avea incredere. de fapt sunt sigur ca imi voi lua cand fac rost de bani

sti cumva unde se produc? eu stiam ca se fac in uk.daca afli unde se fac poate gasim pe cineva care le da si mai ieftin :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am si eu o mica nedumerire. Ultima oara cand am pornit motorul mi s-a parut ca merge in 3 pistoane.

L-am lasat sa mearga si am incercat sa vad care cilindru nu s-a incalzit la fel ca si celelalte. Am incercat sa schimb bujia dar tot asa mergea(era mai puturos, se poticnea la

ture mai mici-atentie, nu era rece motorul).

Care ar fi problema ?

Mai cand am facut o verificare a uleiului prin gemulet, am observat ca se formase o spuma albicioasa pe gemulet cat si pe busonul uleiului. Care cauza ar fi ? Mentionez ca a stat unpic un ploaie dar nu cred ca ar fi intrat apa in ulei.

Si inca ceva, este normal la un bandit sa se auda supapele la relanti. Ma refer ca se aud neobisnuit de tare. Sau nu e urechea mea neformata inca ?

P.s. Este vorba de un Bandit 600 din '98.

 

Scuzati intrebarile dar sunt incepator intre cei cu 2 roti.

 

Orice ar fi, mai ales ca zici ca esti incepator, nu scapi de vizitarea unui service. La faza cu 3 pistoane... poate fi o fisa phootuta, poate fi o bujie muci, poti fi carburatoalele muci (dereglate, infundate). Poate fi gunoi (sigur este, doar e Romanica) in filtru de aer. Astea toate duc mai ales in conditii de cancer afara la un mers nasol al motoretei. Avand in vedere ca e vb de un B6 Kult... si ai interval de reglat jocu la supape la 6K... iti recomand cu caldura sa le faci si pe alea ca sa nu ai surprize mecanice si implicit financiare de proportii. Uleiu face spume mai ales daca e unul nerecomandat sau se amesteca diferite tipuri sau marci de untdelemn de la bunica. Mai ales pe vreme asta daca motoreta sta in ger poate face apa (condens) in ulei ceea ce e naspa. Ori i ifaci acum o servisare daca trebe neaparat sa o folosesti, ori o lasi pana la primavara si o servisezi atunci, inclusiv cu schimb de ulei (cel recomandat) + filtru. Eu nu as mai trage de ea in conditiile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa-i faci o segmentare la primavara , oricum e bine sa vezi ce zice si un om de service, spuma aia albicioasa apare cand nu mai e compresie pe piston . Ca motociclist sunt nou prin zona , dar am cam 800.000 km cu multe masini si la o Dacie mai veche am patit la fel ca tine la motor ....pana la urma am ajuns la reparatie capitala la motor ....sper ca nu te-am speriat prea tare

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Producatorii de care zici tu pun asa ceva pe SS-uuri de 1000 usoare ca niste trotinete si cu puteri fantastice menite a functiona in conditii de dat morti hotarati si circuite. Motoretele alea intra in voblaj doar din gaz.. lucru exclus la Bandit de 600. Si chiar si in cazurile de care zici tu... nu toti au amortizoare inteligente si oricat de inteligente ar fi ele tot iti ingreuneaza viata in traficul de zi cu zi.

 

 

 

 

post-8276-1230739149_thumb.jpg post-8276-1230739214_thumb.jpg

 

 

Probabil ca nu este neaparat nevoie de un telescop de voblaj pe B6, eu il recomand pe orice motocicleta.

 

Aceste telescoape sunt reglabile si nu iti ingreuneaza viata deloc.

 

Eu personal il consider una dintre cele mai bune investitii pentru un moto.

 

Te ajuta foaret mult la franarile foarte puternice, pe teren cu denivelari, daca treci peste un obstacol (groapa, lemn, etc)

 

Are mai multe intrebuintari.

 

Eu dupa ce l-am montat mi-am dat seama cat e de important.(si nu sunt vreun meserias sa duc moto la limita)

 

Pe mine unu m-a salvat de multe ori.

 

Eu am un LSL care nu e cine stie ce, are 8 reglaje. La cel mai fin nici nu il simt dar daca intra in voblaj se intareste singur.

 

Numai bine!

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...