Emppu Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 ala fara par sunt eu si in spate e bmw-ul care l-am avut inainte.si noua muzicuta bandit. Felicitari pt motoreta! E ca noua. Bless it cu o toba putin mai hau hau macar sa nu faca zum zum a la Matiz. Poate ne poti spune cum e fata de R 1000weatever (100, 150 sau 200) R ala de la bmw... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firecapricorn Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 mi-a placut la nebunie bmw-ul si m-am obisnuit si cu balansul ciudat in lateral cand accelerezi. imi placea ca era si mai masiv. cuplul nu este deloc de neglijat la el si am cautat ceva asemanator. la bandit am fost impresionat de cuplu si a fost determinant pentru mine, in plus este mai nou, bmw-ul era din 2000 si avea 39300 km, dar nu putea-i sa bagi nimic de vina la aspect era ca si scos din cutie, foarte bine intretinut. sper sa fiu la fel de multumit si de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Decembrie 27, 2008 Share Postat Decembrie 27, 2008 merry christmas banditilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 un an bun si mult asfalt uscat in sezonul care vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 La multi ani tuturor ''banditilor'' sa aveti un an mai bun si mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 a mai incercat cineva sa puna un steering damper pe bandit?as vrea sa stiu ce rpobleme a intampinat si daca se simte vreo diferenta dupa montare. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 (editat) a mai incercat cineva sa puna un steering damper pe bandit?as vrea sa stiu ce rpobleme a intampinat si daca se simte vreo diferenta dupa montare.mersi De ce ar vrea cineva sa faca asa ceva? Nu am simtit vreodata lipsa sau nevoia lui pe 600. Me se par bani aruncati pe geam, o investitie in inrautatirea manevrabilitatii. Si arata ca pixu pe un naked pt ca iti sare in ochi ca un vibrator in geanta unei batrane ofilite la coada la casa in alimentara. Editat Decembrie 31, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 (editat) De ce ar vrea cineva sa faca asa ceva? Nu am simtit vreodata lipsa sau nevoia lui pe 600. Me se par bani aruncati pe geam, o investitie in inrautatirea manevrabilitatii. Si arata ca pixu pe un naked pt ca iti sare in ochi ca un vibrator in geanta unei batrane ofilite la coada la casa in alimentara. mie mi se pare ca daca e montat cu cap poate sa arate si bine(vezi poza atashata). din cate am mai citit in cazul aparitiei unui voblaj te mai scoate din "specialitate turceasca".si de inrautatit manevrabilitatea nu stiu ce sa zic,mai toti producatorii mai nou le fac reglabile pt condus in oras si afara sau pe pista. Editat Decembrie 31, 2008 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 dar aia e furca inversata...la cea normala se prinde pe lateral de motor(din ce am vazut)...cat despre eficienta, eu unul nu am simtit decat o singura data nevoia de asa ceva(la un accident) si eu zic ca daca aveam scapam netavalit. PS. nu sunt la curent cu moda amortizoarelor de ghidon dar promit sa ma documentez temeinic Un an nou fericit si inbelsugat pt toti... sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 (editat) dar aia e furca inversata...la cea normala se prinde pe lateral de motor(din ce am vazut)...cat despre eficienta, eu unul nu am simtit decat o singura data nevoia de asa ceva(la un accident) si eu zic ca daca aveam scapam netavalit. PS. nu sunt la curent cu moda amortizoarelor de ghidon dar promit sa ma documentez temeinic Un an nou fericit si inbelsugat pt toti... sa ne vedem cu bine eu m-am tot uitat in ultimul timp...nu conteaza ca e furca normala sau furca up side down,se pune alta prindere de furca (cu diametru mai mic sau mai mare).ideea e ca amortizorul sa fie prins intr-o parte, de partea mobila(furca) si de o parte fixa(cadrul).daca t euiti pe langa furca in spate e prins de cadru...unde la bandit is doua puncete de prindere...pt ce sunt in mod normal acel 2 puncte nu stiu... Sanatate si numai bucurii in anu care vine!!! Editat Decembrie 31, 2008 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 (editat) mie mi se pare ca daca e montat cu cap poate sa arate si bine(vezi poza atashata). din cate am mai citit in cazul aparitiei unui voblaj te mai scoate din "specialitate turceasca".si de inrautatit manevrabilitatea nu stiu ce sa zic,mai toti producatorii mai nou le fac reglabile pt condus in oras si afara sau pe pista. Producatorii de care zici tu pun asa ceva pe SS-uuri de 1000 usoare ca niste trotinete si cu puteri fantastice menite a functiona in conditii de dat morti hotarati si circuite. Motoretele alea intra in voblaj doar din gaz.. lucru exclus la Bandit de 600. Si chiar si in cazurile de care zici tu... nu toti au amortizoare inteligente si oricat de inteligente ar fi ele tot iti ingreuneaza viata in traficul de zi cu zi. eu m-am tot uitat in ultimul timp...nu conteaza ca e furca normala sau furca up side down,se pune alta prindere de furca (cu diametru mai mic sau mai mare).ideea e ca amortizorul sa fie prins intr-o parte, de partea mobila(furca) si de o parte fixa(cadrul).daca t euiti pe langa furca in spate e prins de cadru...unde la bandit is doua puncete de prindere...pt ce sunt in mod normal acel 2 puncte nu stiu...Sanatate si numai bucurii in anu care vine!!! Corect, nu conteaza pe ce fel de furca pui. Punctele alea de prindere de care zici tu sunt la orice Bandit, egal ca e S sau N si acolo se prinde semicarena de la S. Eu le-am luat jos cu flexu la 600 si urmeaza sa dispara si de pe 12 pt ca arata ca pixu (mai ales cu alt far decat cel stock, mare), sunt inutile la N si le cari dejaba dupa tine (cateva grame ). Am si eu niste poze cu 12-uri (la 6 n-am vast inca pe nimeni sa puna) la care au fost montate amortizoare pe lateral si arata ca... stii tu. Parerea mea. Editat Decembrie 31, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 Producatorii de care zici tu pun asa ceva pe SS-uuri de 1000 usoare ca niste trotinete si cu puteri fantastice menite a functiona in conditii de dat morti hotarati si circuite. Motoretele alea intra in voblaj doar din gaz.. lucru exclus la Bandit de 600. Si chiar si in cazurile de care zici tu... nu toti au amortizoare inteligente si oricat de inteligente ar fi ele tot iti ingreuneaza viata in traficul de zi cu zi. Corect, nu conteaza pe ce fel de furca pui. Punctele alea de prindere de care zici tu sunt la orice Bandit, egal ca e S sau N si acolo se prinde semicarena de la S. Eu le-am luat jos cu flexu la 600 si urmeaza sa dispara si de pe 12 pt ca arata ca pixu (mai ales cu alt far decat cel stock, mare), sunt inutile la N si le cari dejaba dupa tine (cateva grame ). Am si eu niste poze cu 12-uri (la 6 n-am vast inca pe nimeni sa puna) la care au fost montate amortizoare pe lateral si arata ca... stii tu. Parerea mea. cel de al doi-lea arata de nota 11.dar cred ca investit destul de mult. deci cu amortizorul in lateral am vazut solutia, de la LSL, dar arata ca o nuca-n perete.eu vroiam un montaj in genul pozei care am pus-o mai devreme. ia uite ultima modificare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 (editat) La multi ani tuturor Banditilor si Banditelor! Va urez un an nou fericit si plin de impliniri. Editat Decembrie 31, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 La multi ani guys ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 ia uite ultima modificare: Are vreun rol chestia aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 Are vreun rol chestia aia? conducta de ulei intre axele cu came.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 cel de al doi-lea arata de nota 11.dar cred ca investit destul de mult.deci cu amortizorul in lateral am vazut solutia, de la LSL, dar arata ca o nuca-n perete.eu vroiam un montaj in genul pozei care am pus-o mai devreme. ia uite ultima modificare: La multi ani banditilor.. uite aici super solutie de la Ohlins ca amortizor de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 La multi ani banditilor.. uite aici super solutie de la Ohlins ca amortizor de ghidon singura probelma e ca ala costa o avere si nu poate fi montat decat daca schimb ghidonul si sudez inca o piese de cadru(m-am uitat si eu la solutia lor de montare)...eu mi-am luat deja unul "clasic" la un pret convenabil si caut o solutie de montare pt acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Ianuarie 4, 2009 Share Postat Ianuarie 4, 2009 singura probelma e ca ala costa o avere si nu poate fi montat decat daca schimb ghidonul si sudez inca o piese de cadru(m-am uitat si eu la solutia lor de montare)...eu mi-am luat deja unul "clasic" la un pret convenabil si caut o solutie de montare pt acesta un pic offtopic..sorry....am vazut ca la ultima ta modificare, respectiv ai trasa o conducta de ulei....ce parere ai de conducte HEL (frana) pentru ca am gasit intreg kitul foarte ieftin si pe cine am mai intrebat nu prea a mai auzit de brand`u asta thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 un pic offtopic..sorry....am vazut ca la ultima ta modificare, respectiv ai trasa o conducta de ulei....ce parere ai de conducte HEL (frana) pentru ca am gasit intreg kitul foarte ieftin si pe cine am mai intrebat nu prea a mai auzit de brand`u asta thx ma gandesc c a pretul mic care de care vorbesti este cel de la thunderbikes,baietii din timisoara.nu stiu cum reusesc sa aiba pretul ala,poate din cauza ca sunt importatori directi,dar eu le-am luat din UK si nu au fost chiar ieftine...acum imi pare rau ca nu am vb cu ei intai (dar nu stiam ca-s importatori) daca vrei mai multe detalii de hel intra pe www.h-e-l.co.uk . is englezi hel astia si din ce m-am uitat is lucrate destul de ok. conductele alea de ulei daca duc la +100 grade ma gandesc ca duc si la frane...o chestie care altii am vazut ca nu o au e ca fac furtune si la culoare motorului..am vazut zilele trecute pe un yamaha galben conducte de frana galbene si arata super bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 (editat) ma gandesc c a pretul mic care de care vorbesti este cel de la thunderbikes,baietii din timisoara.nu stiu cum reusesc sa aiba pretul ala,poate din cauza ca sunt importatori directi,dar eu le-am luat din UK si nu au fost chiar ieftine...acum imi pare rau ca nu am vb cu ei intai (dar nu stiam ca-s importatori)daca vrei mai multe detalii de hel intra pe www.h-e-l.co.uk . is englezi hel astia si din ce m-am uitat is lucrate destul de ok. conductele alea de ulei daca duc la +100 grade ma gandesc ca duc si la frane...o chestie care altii am vazut ca nu o au e ca fac furtune si la culoare motorului..am vazut zilele trecute pe un yamaha galben conducte de frana galbene si arata super bine.. merci frumos...intr-adevar era vorba de baietii din timisoara de la ThunderBikes.... bafta @Emppule mai incanta-ne ochiu cu neshte picturi d-alea cu bestia ta Editat Ianuarie 6, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 La conductele de frana sunt presiuni enorme, nu e vb de temperatura (care oricum e si aia ridicata cand arunci ancora). Daca conductele sunt de ca.cat si pushca pe la imbinari etc o sa te umfla rasu instant pe motoreta si asta cand ti-e lumea mai draga. Vb in general nu de conductele HEL pe care nu le cunosc dar care par din poze facute calumea. Poze recente nu mai am decat cu telefonu la o calitate de toata jena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 Salutare tuturor, Am si eu o mica nedumerire. Ultima oara cand am pornit motorul mi s-a parut ca merge in 3 pistoane. L-am lasat sa mearga si am incercat sa vad care cilindru nu s-a incalzit la fel ca si celelalte. Am incercat sa schimb bujia dar tot asa mergea(era mai puturos, se poticnea la ture mai mici-atentie, nu era rece motorul). Care ar fi problema ? Mai cand am facut o verificare a uleiului prin gemulet, am observat ca se formase o spuma albicioasa pe gemulet cat si pe busonul uleiului. Care cauza ar fi ? Mentionez ca a stat unpic un ploaie dar nu cred ca ar fi intrat apa in ulei. Si inca ceva, este normal la un bandit sa se auda supapele la relanti. Ma refer ca se aud neobisnuit de tare. Sau nu e urechea mea neformata inca ? P.s. Este vorba de un Bandit 600 din '98. Scuzati intrebarile dar sunt incepator intre cei cu 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 (editat) salut, Am si eu o intrebare...refertiroare la cumpararea unui bandit. Daca cumpar un bandit din 2003-2004 la ce bani sa ma astept sa mai bag in el - care ar fi defectele frecvente si lucrurile care trebuiesc facute oricum. Aici ma gandesc la suspensii - daca se duc in 4-5 ani, ce trebuie schimbat la motor (distributie - daca trebuie schimbata), placute, gume, lant, ulei (la ce interval se schimba astea), bujii. Cat ar mai trebuie sa bag in el ca si banii, daca am noroc..si cat in scenariul defavorabil. P.S. E vorba de banditul de 600/650 Mersi, Ionut Editat Ianuarie 8, 2009 de tzunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 un pic offtopic..sorry....am vazut ca la ultima ta modificare, respectiv ai trasa o conducta de ulei....ce parere ai de conducte HEL (frana) pentru ca am gasit intreg kitul foarte ieftin si pe cine am mai intrebat nu prea a mai auzit de brand`u asta thx se pare ca ar fi produse in romania, de unde si pretul foarte atragator. de calitate nu stiu nimic, dar avand in vedere ca nu sunt sub patronaj chinezesc, eu as avea incredere. de fapt sunt sigur ca imi voi lua cand fac rost de bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.