Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

L-am gasit dar nu-i gasesc bucsile si prinderile...si pe deasupra pare si stramb desi linia axului pare nedeplasata...

 

P.S stiu eu pe cineva care are unul lacrima si nu il foloseste(dar nu sti de la mine :eek: ) alex-bandit :kiss: :yikes:

 

Credeam ca stii pe careva care are 2 buc. virgine si nu le foloseste (si nu le vinde ca poate, poate). :yikes:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Credeam ca stii pe careva care are 2 buc. virgine si nu le foloseste (si nu le vinde ca poate, poate). :yikes:

 

roackere partidu' te vrea tuns...daca as sti si daca ar fi si minore nu ati avea loc de uni mentionati deja...(eu nu ma bag...la mine trage in interval scurt de ture 30-35 :yikes: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am gasit dar nu-i gasesc bucsile si prinderile...si pe deasupra pare si stramb desi linia axului pare nedeplasata...

 

P.S stiu eu pe cineva care are unul lacrima si nu il foloseste(dar nu sti de la mine :blink: ) alex-bandit :kiss: :yikes:

 

Mersi de info si de oferta :yikes:

 

 

 

 

 

minore?? unde?

am eu unul impecabil, dar tot tre sa ii caut suruburile si arcurile.

 

Daca esti dispus sa il vinzi e o treaba buna :eek:

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam astea ar fi variantele la "gume" ........

Bridgestone BT020

Dunlop D220

Michelin proad

 

Ce parere aveti ?

Alege Dunlop qualifier - aderenta maxima garantata daca nu D220 sigur nu te vor dezamagi :scratch:

post-18817-1232641997_thumb.jpg

Editat de gigiberlogea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zice nimeni nimic de Bridgeston sau Michelin :D

 

Alea imi placeau ca si model mai ales ca cele de la Michelin au dublu strat. Pe coama mai dure si pe laterale mai moale :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zice nimeni nimic de Bridgeston sau Michelin :D

 

Alea imi placeau ca si model mai ales ca cele de la Michelin au dublu strat. Pe coama mai dure si pe laterale mai moale :scratch:

 

eu din ce am testat pana acum bridgestone mi s-au parut cele mai bune pt toate tipurile de drum...acum am metzeler rennsport(soft) si inca o pereche de pirelli diablo strada(inca neincercate)

ce am testat: avon(tari ca piatra...iute ca sageata),michelin 2 modele,si meteler ceea ce am acum...

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din ce am testat pana acum bridgestone mi s-au parut cele mai bune pt toate tipurile de drum...acum am metzeler rennsport(soft) si inca o pereche de pirelli diablo strada(inca neincercate)

ce am testat: avon(tari ca piatra...iute ca sageata),michelin 2 modele,si meteler ceea ce am acum...

eu am metzeler sportec M1 si is ok...se incalzesc destul de repede,in lasi pe curbe rapid...

depinde ce vrei ,nu poate sa-i zica cineva ce cauciucuri vrei tu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inca o pereche de pirelli diablo strada(inca neincercate)

...

pirelli diablo strada am eu acum. Au aderenta buna in viraje, chiar si in unghi mare, dar se poate si mai bine.

Se incalzesc destul de repede. Pe ploaie sunt satisfacatoare.

Dar oricum, niste anvelope ok :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat cineva sa-si puna dynojet jet kit?mi-am pus filtru de aer k&n si nu merge rotund la toate turatile,toti mi-au recomandat sa-mi pun dyno ca ar creste si puterea in combinatie cu filtru si toba sport.ma cam bate gandul si as vrea sa mai aud niste pareri de la cei care su asa ceva...

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti vreun site pe care sa gasesc mai multe detalii despre ideea de cafe racer ?

 

Ma gandesc sa transform un CB250 ... ca cel pe care am facut scoala ... imi revin multe amintiri :D:P)

 

Termin banditu si vreau sa incerc si altceva :scratch::huh:

Editat de Bandit_mik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti vreun site pe care sa gasesc mai multe detalii despre ideea de cafe racer ?

 

Ma gandesc sa transform un CB250 ... ca cel pe care am facut scoala ... imi revin multe amintiri :D:P)

 

Termin banditu si vreau sa incerc si altceva :scratch::huh:

 

 

Sunt destule site-uri.Daca dai cautare pe google "Honda Cafe Racers" cu siguranta vei gasi.Sau mai simplu cu aceeasi denumire pe You Tube.

Si eu vreau sa modific un CB 400.

Vezi ca este mai jos un topic deschis cu acest nume.Cafe Racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca ai facut reglajele necesare la carburatoare dupa modificarile aduse??

 

poate din cauza asta nu iti merge rotund.

 

nu-i chestia ca nu merge rotund,de mers merge rotund,problema e ca daca accelerez brusc are un gol de putere,sta un pic ca si cand nu e amestecul bun si dupaia accelereaza.

problema aceasta din cate am citit pe forum-uri apare la toate motoarele pe carburator care se monteaza filtru sport. la cele pe injectie se regleaza automat amestecul.

nedumerirea mea e daca si-a mai pus cineva jet kit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i chestia ca nu merge rotund,de mers merge rotund,problema e ca daca accelerez brusc are un gol de putere,sta un pic ca si cand nu e amestecul bun si dupaia accelereaza.

problema aceasta din cate am citit pe forum-uri apare la toate motoarele pe carburator care se monteaza filtru sport. la cele pe injectie se regleaza automat amestecul.

nedumerirea mea e daca si-a mai pus cineva jet kit...

 

 

aceeasi problema cu acceleratia o am si eu.Am montat un kit K&N si de atunci intre 3000 - 4000 rpm gafaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema cu acceleratia o am si eu.Am montat un kit K&N si de atunci intre 3000 - 4000 rpm gafaie.

pai na din cauza filtrului...am studiat si eu probelma asta...toate cu carburatie fac asa cu filtre sport.acuma la timisoara este un service (thunderbikes.ro)unde se monteaza jet kit si regleaza pe stand dynojet.

intrebarea era daca si-a mai pus cineva,ca ma bate gandul sa fac treaba ca la carte :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am pus K&N pe 600. Nu imi mai aduc aminte cum era inainte de a pune filtrul. Defat nici cum mere mobra cu filtru asta sport nu mai stiu pt ca nu m-am mai dat pe ea din septembrie. Daca nu scoate performante, macar se merita ca nu-l mai schimbi ca pe unu stock. Si io am ceva gol de putere pe la 4000-4500. Dynojet nu am pus si din cate am citit io pe forumuri se pare ca pe 600 tuningu e cam fix pwla. Motorul nu are mari rezerve si cu K&N, Dynojet + toba si reglajele de rigoare scoti un 5 cai acolo, poate. In mod cert insa scoti un consum mai nesimtit. Io zic ca cel mai beton tuning la B6 e pinionu mai mic pe fatza. :laugh: La B12 e alta poveste. Acolo schimbi doar toba stock cu una aftermarke si scoti chiar si un 10 cai, in functie de toba. Daca te mai bagi si la carbelitoare, filtre... rezultatele sunt si mai fantasmagorice. Din ce stiu la 1200... lumea se plange rau de K&N, zice ca merge execrabil si e f greu de reglat ca sa mearga bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

empuu ce intelegi prin consum nesimtit?consum mai mic sau mai mare?

eu unul vreau doar sa-l reglez sa mearga ca un ceas elvetian....si cu k&n acuma nu prea mere...inainte de a schimba filrul mergea brici

si ca sa vezi ca rasplatesc rabdarea de a ma sfatuii empuu uite iti dau un link cu ceva modificari ce pti sa le aduci la motorul tau :laugh:

http://www.holeshot-racing.co.uk/index.php...t-1200-96--2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

empuu ce intelegi prin consum nesimtit?consum mai mic sau mai mare?

eu unul vreau doar sa-l reglez sa mearga ca un ceas elvetian....si cu k&n acuma nu prea mere...inainte de a schimba filrul mergea brici

si ca sa vezi ca rasplatesc rabdarea de a ma sfatuii empuu uite iti dau un link cu ceva modificari ce pti sa le aduci la motorul tau :laugh:

http://www.holeshot-racing.co.uk/index.php...t-1200-96--2000

 

Nu m-ai rasplatit. M-ai infuriat mai mult pt ca mi curge din gura da' n-am bani nici sa trec strada. :laugh:

 

Consumul este evident mai mare pt ca intra mai mult amestec aer-benzina in camera de kaboom iar cu toba sport se evacueaza gazele mai repede. Mie mi-a luat cam un 0.5L poate putin mai mult, oricum nu mai mult de 1L in plus. Acuma diferenta asta de consum merita fiecare banut daca e sa compari sunetu de toba sport cu mizeria aia stock de te rade Matizu. Hai si un K&N ca poate ii nimereste reglaju, macar nu l mai tot schimbi. In 2-3 ani deja ai scos investitia. Dar la Dynojet nu m-as baga la 600. Nu o sa scoti cine stie ce. Uita-te si tu cati fac mega-modificari pe 600 la partea de motor, chiar si pe afara. Io nu stiu daca am vazut vreodata 90 de cai scosi dintr-un B6 si asta evident ca nu la roata. Astia care chiar vor sa ramana la 600, vorba vine "600", :cheers: pun pe B6 motoru de Gixxer 7,5 racit pe ulei. Acolo ai un 110 cai si pe anume drumuri dai emotii clare unor surori mai mari. :love: Partea naspa cu motoarele astea e ca sunt cam vechiute si cam forjate. Mai e varianta de a schimba doar la interior figura, adica alezat, pistoane, alea alea. Acolo poti pune si pistoane de GSX 750 (nakedu classic) sau GSX-F 750 care sunt mai noi si mai nerupte in freza. Sunt tot felul de combinatii da ideea e ca aia 80 de caluti ai 6ului sunt cam aproape de limita posibilului din motoru ala.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

M-as alatura voua Banditilor.Am gasit un singur Bandit S K7 in Romania, mai aveti cumva alte recomandari ?(Neaparat K7 pt. ca vreau injectie si ABS - stiu ca ABS exista dinainte, dar motorul pe injectie abia din 2007 l-au pus).

 

Daca stiti pe cineva care are de vanzare dati un PM. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ai rasplatit. M-ai infuriat mai mult pt ca mi curge din gura da' n-am bani nici sa trec strada. :laugh:

 

Uita-te si tu cati fac mega-modificari pe 600 la partea de motor, chiar si pe afara. Io nu stiu daca am vazut vreodata 90 de cai scosi dintr-un B6 si asta evident ca nu la roata. Astia care chiar vor sa ramana la 600, vorba vine "600", :love: pun pe B6 motoru de Gixxer 7,5 racit pe ulei. Acolo ai un 110 cai si pe anume drumuri dai emotii clare unor surori mai mari. :D Partea naspa cu motoarele astea e ca sunt cam vechiute si cam forjate. Mai e varianta de a schimba doar la interior figura, adica alezat, pistoane, alea alea. Acolo poti pune si pistoane de GSX 750 (nakedu classic) sau GSX-F 750 care sunt mai noi si mai nerupte in freza. Sunt tot felul de combinatii da ideea e ca aia 80 de caluti ai 6ului sunt cam aproape de limita posibilului din motoru ala.

 

:laugh: roackere deci vad ca te-ai obisnuit cu ideea ca o sa-mi vezi f des slapul de 180 ... cat despre drag ramane sa vedem... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...