KMIHAI Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 empuu ce intelegi prin consum nesimtit?consum mai mic sau mai mare? eu unul vreau doar sa-l reglez sa mearga ca un ceas elvetian....si cu k&n acuma nu prea mere...inainte de a schimba filrul mergea brici si ca sa vezi ca rasplatesc rabdarea de a ma sfatuii empuu uite iti dau un link cu ceva modificari ce pti sa le aduci la motorul tau http://www.holeshot-racing.co.uk/index.php...t-1200-96--2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) empuu ce intelegi prin consum nesimtit?consum mai mic sau mai mare?eu unul vreau doar sa-l reglez sa mearga ca un ceas elvetian....si cu k&n acuma nu prea mere...inainte de a schimba filrul mergea brici si ca sa vezi ca rasplatesc rabdarea de a ma sfatuii empuu uite iti dau un link cu ceva modificari ce pti sa le aduci la motorul tau http://www.holeshot-racing.co.uk/index.php...t-1200-96--2000 Nu m-ai rasplatit. M-ai infuriat mai mult pt ca mi curge din gura da' n-am bani nici sa trec strada. Consumul este evident mai mare pt ca intra mai mult amestec aer-benzina in camera de kaboom iar cu toba sport se evacueaza gazele mai repede. Mie mi-a luat cam un 0.5L poate putin mai mult, oricum nu mai mult de 1L in plus. Acuma diferenta asta de consum merita fiecare banut daca e sa compari sunetu de toba sport cu mizeria aia stock de te rade Matizu. Hai si un K&N ca poate ii nimereste reglaju, macar nu l mai tot schimbi. In 2-3 ani deja ai scos investitia. Dar la Dynojet nu m-as baga la 600. Nu o sa scoti cine stie ce. Uita-te si tu cati fac mega-modificari pe 600 la partea de motor, chiar si pe afara. Io nu stiu daca am vazut vreodata 90 de cai scosi dintr-un B6 si asta evident ca nu la roata. Astia care chiar vor sa ramana la 600, vorba vine "600", pun pe B6 motoru de Gixxer 7,5 racit pe ulei. Acolo ai un 110 cai si pe anume drumuri dai emotii clare unor surori mai mari. Partea naspa cu motoarele astea e ca sunt cam vechiute si cam forjate. Mai e varianta de a schimba doar la interior figura, adica alezat, pistoane, alea alea. Acolo poti pune si pistoane de GSX 750 (nakedu classic) sau GSX-F 750 care sunt mai noi si mai nerupte in freza. Sunt tot felul de combinatii da ideea e ca aia 80 de caluti ai 6ului sunt cam aproape de limita posibilului din motoru ala. Editat Ianuarie 26, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Buna ziua, M-as alatura voua Banditilor.Am gasit un singur Bandit S K7 in Romania, mai aveti cumva alte recomandari ?(Neaparat K7 pt. ca vreau injectie si ABS - stiu ca ABS exista dinainte, dar motorul pe injectie abia din 2007 l-au pus). Daca stiti pe cineva care are de vanzare dati un PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Nu m-ai rasplatit. M-ai infuriat mai mult pt ca mi curge din gura da' n-am bani nici sa trec strada. Uita-te si tu cati fac mega-modificari pe 600 la partea de motor, chiar si pe afara. Io nu stiu daca am vazut vreodata 90 de cai scosi dintr-un B6 si asta evident ca nu la roata. Astia care chiar vor sa ramana la 600, vorba vine "600", pun pe B6 motoru de Gixxer 7,5 racit pe ulei. Acolo ai un 110 cai si pe anume drumuri dai emotii clare unor surori mai mari. Partea naspa cu motoarele astea e ca sunt cam vechiute si cam forjate. Mai e varianta de a schimba doar la interior figura, adica alezat, pistoane, alea alea. Acolo poti pune si pistoane de GSX 750 (nakedu classic) sau GSX-F 750 care sunt mai noi si mai nerupte in freza. Sunt tot felul de combinatii da ideea e ca aia 80 de caluti ai 6ului sunt cam aproape de limita posibilului din motoru ala. roackere deci vad ca te-ai obisnuit cu ideea ca o sa-mi vezi f des slapul de 180 ... cat despre drag ramane sa vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) roackere deci vad ca te-ai obisnuit cu ideea ca o sa-mi vezi f des slapul de 180 ... cat despre drag ramane sa vedem... Manelare, stai tu lejer ca motoreta ta nici nu NOS nu o sa ma faca pt ca are un defect stricat intre ghidon si locu pasagerului. Nujtiu man... chiar is curios. Om mere la vara sa vedem care-i jmenu pe curbe. Acolo creca mere mai bine 7 jumatele. Da' la drag tind sa cred ca te manc pe pita. Facem niste roll on-uri sa nu fie diferenta de skills la pornire. Editat Ianuarie 26, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Manelare, stai tu lejer ca motoreta ta nici nu NOS nu o sa ma faca pt ca are un defect stricat intre ghidon si locu pasagerului. Nujtiu man... chiar is curios. Om mere la vara sa vedem care-i jmenu pe curbe. Acolo creca mere mai bine 7 jumatele. Da' la drag tind sa cred ca te manc pe pita. Facem niste roll on-uri sa nu fie diferenta de skills la pornire. cred ca am simtit si eu defectul asta pe b6-le meu stoc contra la unu "usor bucatarit " asta vara inspre Sibiu ... sa fie oare rezervorul...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) cred ca am simtit si eu defectul asta pe b6-le meu stoc contra la unu "usor bucatarit " asta vara inspre Sibiu ... sa fie oare rezervorul...? Te-am batut de te-am ascultat cu urechea pe acolo, da eram pe teren propriu. La' ca vedem la vara, da' fra, io nu ti acord revansa in bucale sa ma crosetezi printre conserve ca vreau sa apuc nepoti, nebunule. Si mai stiu pe un jemcher de pe la tine din zona pe care l-am jucat un pic prin munti pe la mine. PS: vb de defectu ala din rezervorul uscat? Editat Ianuarie 26, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 bine mah dar de data asta filmam sa te vezi si tu ...dar nu stiu de ce cred ca la drag vom fi filmati din fata si nu o sa fie filmarea de pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 bine mah dar de data asta filmam sa te vezi si tu ...dar nu stiu de ce cred ca la drag vom fi filmati din fata si nu o sa fie filmarea de pe loc Io zic sa-i lasam pe baietii de la MAI sa se ocupe de filmare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 nu au mah de pe ce...ca 1200 ala al lor e greu cat o conserva...poate de pe eliciopter ...eu ma refeream la un alt confrate mai cu greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) Care 1200 tati ca pe la noi au cadavre de 850 si se dau baietii in pantaloni de stofa & pantofi. Ala nu ne face vedete. Gata bre ca ui ce de offtoapice am bagat. Editat Ianuarie 27, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin cbr Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 ce face pauza asta dintre sezoane si yutubu din oameni )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Puteti conta pe mine sa va fillmez. Intrucat nu sunt fan oglinzi am camera pe codita sa vad in spate. O leg eu sa inregistrez pe ceva cum va agitati ) am gasit si cricul central, dar nu ii gasesc inca bucshele alea doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Eu am K&N si merge mai bine ca inainte. E adevarat ca mi-a umblat mecanicul la carburatoare 2 zile, dar ideea e ca merge perfect. Am o intrebare : cam cat costa un jet kit + testare si reglare pe dynojet? O sa fac tunningul asta la un moment dat si vreau sa stiu cam cat imi ia. Trebuie sa schimb si toba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Eu am K&N si merge mai bine ca inainte. E adevarat ca mi-a umblat mecanicul la carburatoare 2 zile, dar ideea e ca merge perfect. Am o intrebare : cam cat costa un jet kit + testare si reglare pe dynojet? O sa fac tunningul asta la un moment dat si vreau sa stiu cam cat imi ia. Trebuie sa schimb si toba... am inteles ca in jur de 200eur, depinde de model...nu-i chiar ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 am inteles ca in jur de 200eur, depinde de model...nu-i chiar ieftin 200 ar fi un scor bun, dar tare mi-e ca ajunge pana la 400 cu tot cu reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 200 ar fi un scor bun, dar tare mi-e ca ajunge pana la 400 cu tot cu reglaj. pai eu am inteles ca 200 cu tot cu montaj/reglaj. pe ebay se gasesc jet kit-uri noi si cu 100-110 euro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) Atat pt B6 cat si pt B12 kitu de la Dynojet costa la Louis 150 de euro. Editat Ianuarie 27, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Atat pt B6 cat si pt B12 kitu de la Dynojet costa la Louis 150 de euro. asha...shi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) asha...shi?? Vorbeam si io sa n-adorm. Editat Ianuarie 27, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Banditilor, intrebare: Care este consumul orietativ talharului vostru: Precizati: in oras:consum/la viteza "x" kmph afara:consum/la viteza "y"kmph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laur_radu Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) Ce fel de probleme intampini? Se introduce fortat (eventual ajutat cu apa cu sapun) peste tubul de plastic al acceleratiei. Am montat si merge perfect (nu pe Bandita mea) am mai multe moto. Vino cu detalii despre dificultatea ce o intampini [/quot gata l-am montat si pe cel din dreapta .....i-am taiat buza care deranja si a intrat la fix. manerele se incalzesc super si pe treapta 1 si le recomand celor care vor sa le cumpere. Editat Ianuarie 27, 2009 de laur_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Banditilor, intrebare: Care este consumul orietativ talharului vostru: Precizati: in oras:consum/la viteza "x" kmph afara:consum/la viteza "y"kmph acuma is destul de multe variabile la consum.... eu unul am scos si 4,9l cand am mers afara cu 120 max 6000turatii ,dar am scos si 8,5-9l la condus mai sportiv... acuma depinde cum mergi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Eu mi-am facut o singura data consumul in afara si am scos 6,5%. In rest in oras mananca precum avionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brumix Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Banditilor, intrebare: Care este consumul orietativ talharului vostru: Precizati: in oras:consum/la viteza "x" kmph afara:consum/la viteza "y"kmph intre 6% si 8%. Nelamurirea mea e.......de ce nu este ceas de benzina,adica un incepator care nu prea este obisnuit sa se uite-n rezervor....ramane-n camp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.