evgenius Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 e carpati , poti sa intorci motorul si sa faci o poza sub el, are niste leviere de ambreiaj si schimbator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 thx de raspuns... o sa ma uit de poze... momentan va zace, sunt in lucru 3 motoare si nu e o urgenta mobrita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 buna dimineata!am intrat ieri in posesia fierului acesta...provine de la un mz 125,dar ce tip?ca e diferit de ce stiam eu...cum arata oare in tineretea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 salut! cu exceptia ghidonului, aripii fata si a catorva elemente de la furca, se incadreaza in categoria mz-rt 125/3; in ceea ce priveste frumusetea din tinerete, cam asa ar trebui sa fie http://de.academic.ru/pictures/dewiki/82/RT125.JPG; spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 buna dimineata!am intrat ieri in posesia fierului acesta...provine de la un mz 125,dar ce tip?ca e diferit de ce stiam eu...cum arata oare in tineretea lui? N-ai avut ce face.Acu ai capatat un nou set de probleme ce se adauga la cel vechi.Spun asta din experienta proprie.Am adunat atatea fiare,implicit probleme ,ca am refuzt sa mai cumpar ceva.Ultimul refuzat a fost un Simson,100% original si in stare perfecta de functionare ,la numai 1000 ron.Am zis ca trebuie sa ma opresc.Trage si tu concluziile de rigoare.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Daca tot refuzi, pune-le pe forum. Eu asa am facut cu simsonul ala cu atas si primul care mi-a dat PM ca il vrea l-a si luat. E pacat de ele sa ajunga in varianta Rabla motociclistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 E de domeniul trecutului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 aripi de...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 mz rt 125 aripa spate ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Cam de Mz ar fi, dar e bine sa intreb intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 sigur sant de mz rt 125 ,cutia de la acumulator se fixeaza si in cele doua gauri de pe lateral stanga iar ca sa fi mai sigur la aceste aripi pe mijlocul lor se vede o linie ,ce ramane in urma ambutisari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 carburator de ???? mi s-a pus ca ar putea fi de bmw sau dkw . ma poate lamuri cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Cand am vazut sigla aia pe paharul de nivel......am fugit cu gandul imediat la simson. si forma m pare sa corespunda.ce-o fii pina la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 de simson o fi..... nu zic nu insa de la ce model ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 shul? t425? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 oare simson suhl t425 are "levierul" ala pe capacul carburatorului (cel cu inscrisuri pe el) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Simson Sport Mesaj completat LE: in manual scrie ca tipul de carb pt simson sport e 25,5 KN 2 -1 Ar trebui sa fie suficient pt identificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 eu zic ca e de IFA sau MZ rt 125 deoarece intrarea benzinei la cele de SIMSON stutul de benzina este sub pahar , iar la mz este la toate deasupra ca la cel cu pricina e drept capacul cablurilor nu este comun de aceea inclin mai mult spre IFA RT 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 A avut cineva la Simson subarul patrat si din alama , nu e rotund , cam la mz ma gindesc si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Corpul carburatorului este de Simson Awo T, primele modele cu tipul acela de subar, iar restul nu prea conteaza ca se pot schimba toate. Daca ar fi de IFA ar trebui sa fie scris IFA pe paharul in care intra benzina, de MZ nu prea, ar trebui sa aibe un surub de reglare a relantiului pe diagonala insurubat de jos in dreptul paharului. Oricum, eu cred ca e de la un motor static sau o motocositoare ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 inca , cateva poze. carburatorul se afla in magazie de cel putin 45 de ani. in ultima poza e "levierul" cu cifre pe el. cred ca e singura piesa a carburatorului care poate spune multe despre pe ce fel de motor a fost folosit. eu nu am gasit date despre asa ceva pe nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Le cunoaste cineva originea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 inca , cateva poze. carburatorul se afla in magazie de cel putin 45 de ani. in ultima poza e "levierul" cu cifre pe el. cred ca e singura piesa a carburatorului care poate spune multe despre pe ce fel de motor a fost folosit. eu nu am gasit date despre asa ceva pe nicaieri din cite stiu e de mz 125 sau posibil awo. asemanator am pe mz125 si pe un awo dar nui complet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Le cunoaste cineva originea? Foarte interesanta forma, chiar snt curios de ce sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.