Jane Roe Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 sfatul meu e sa se mute la alt spital Acu se cerceteaza alte variante de "cazare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MisterMe Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salutari! Imi cer scuze pentru intarziere dar acum am reusit sa ma apropii de un calculator cu acces la internet. Am ajuns la cateva minute dupa eveniment, exact in momentul in care a ajuns SMURD-ul. Ce am putut sa vad a fost momentul in care motociclistul a fost urcat in ambulanta, el mergea singur, acuza dureri la mana, erau 2 doamne speriate care atunci cand am intrebat de motoris au crezut ca sunt prieten sau ruda. Am intrebat de starea lui pe medici si mi-au spus ca este fractura deschisa la mana la prima vedere si ca el urma sa fie transportat la Spitalul Elias, motociclistul neputand sa stea intins pe targa. Cat am asteptat acolo au trecut cativa motociclisti si cativa dintre ei s-au inchinat cand au vazut starea mobrei, unii din ei chiar oprindu-se sa se intereseze despre ce s-a intamplat. Am vorbit cu lucratorii de la Apa Nova si cu conducatorul Daciei Logan si toti mi-au spus ca tipul a venit cu viteza si ca s-a speriat de masina, cu toate ca era pe mijlocul benzii a 2-a. Motocicleta a mers taras aproximativ 60-70 m din cate spuneau politistii (se poate sa ma insel, dar este ce am auzit de la politistii care faceau masuratorile) oprindu-se in masina de la apa nova. Urez sanatate maxima motociclistului si insanatosire grabnica! Asfalt uscat! Am sa pun cateva poze de la incident: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Mana stanga este cam mucificata in cateva locuri. [...] P.S. Echipamentul FULL si-a facut datoria din plin!!!!!!!! Sigur din plin? tipul a venit cu viteza si ca s-a speriat de masina, cu toate ca era pe mijlocul benzii a 2-a. Motocicleta a mers taras aproximativ 60-70 m din cate spuneau politistii Editat Mai 8, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MisterMe Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Sigur din plin? Echipamentul era full....casca nu am vazut cum arata. Manusa din mana stanga, cea afectata, nu era data jos. Anw.....tipul cu loganul a aratat locul unde a franat si de unde spune el ca a intrat in voblaj. Trec pe acolo zilnic in drum spre munca si intre statia de autobuz unde a franat si iesirea de sub pasaj unde a ajuns motocicleta sunt peste 150 m. Conteaza ca a scapat cu leziuni relativ minore si ca este sanatos....fierul se repara. Cine stie pana cand va sta la Elias si intre ce ore se pot face vizite. dar as vrea sa stiu si numele lui, gandindu-ma sa ii fac o vizita. Drive safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin_hammer Postat Mai 8, 2009 Autor Share Postat Mai 8, 2009 din experienta propie va spun ca daca mergeti la el sa va duceti in grupuri cat mai mici. vizite se pot face cam oricand cu o mica atentie catre portari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Sigur din plin? DA!!!! Din plin!!! La buba de la mana, cred ca numai niste protectii din titan il scapau.... Daca nu era bine infofolit, acum era treba cu trandafirul si cu ripurile de rigoare... Nu trebuie neglijat faptul ca a avut si o mare doza de noroc..! Echipamentul era full....casca nu am vazut cum arata.Manusa din mana stanga, cea afectata, nu era data jos. Anw.....tipul cu loganul a aratat locul unde a franat si de unde spune el ca a intrat in voblaj. Trec pe acolo zilnic in drum spre munca si intre statia de autobuz unde a franat si iesirea de sub pasaj unde a ajuns motocicleta sunt peste 150 m. Conteaza ca a scapat cu leziuni relativ minore si ca este sanatos....fierul se repara. Cine stie pana cand va sta la Elias si intre ce ore se pot face vizite. dar as vrea sa stiu si numele lui, gandindu-ma sa ii fac o vizita. Drive safe! ai P.M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Dupa trecera de pietoni de la complexul Flora cam toata lumea o accelereaza si nu prea se schimba de pe banda 1 pe banda a doua dar din pacate astazi erau doua vidanje de la Apa Nova stationate pe banda 1 dupa pasajul de cale ferata! Banuiesc ca baiatul s-a dus mai putin concentrat pe banda 2 si vazand semnalul vreunei masini de pe banda 1 care vroia sa depaseasca vidanjele s-a panicat si a apasat frana mai tare decat a trebuit!Bine ca nu a fost mai grav ,rau ca o sa doara ceva vreme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Handicapatii aia au inceput sa ude la greu pe acolo, in plus curge apa suvoaie de la instalatiile de dispersat apa pe spatiul verde. Toata lumea ii da din plin daca nu e foarte aglomerat iar pe acolo e o trecere de pietoni (dupa iesirea din pasaj, pe sensul spre Piata Presei) si mai si traverseaza bizoni aiurea. Acum o saptamana era sa ma ia un bou in bot pentru ca am incercat sa dau prioritate unei batrane aflate pe trecere. Bine ca l-am vazut ca nu opreste la timp si am decolat prin fata ei iar boul s-a oprit, cu scrasnet de frane, unde oprisem eu mai devreme, fix in fata trecerii Naiba sa-l ia de pasaj cu tot cu schumacherii de ocazie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Avand in vedere ce fier a devenit Fazerul, mare minune ca nu a patit-o mai rau. E mai periculos in Bucuresti decat la curse Si de ce e mai periculos in bucuresti decat la curse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Si de ce e mai periculos in bucuresti decat la curse? Pentru ca la curse nu da nimeni semnal sa se sperie si sa se imprastie. Cred ca d'aia nici nu se semnalizeaza la curse, sa nu se sperie intre ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Pentru ca la curse nu da nimeni semnal sa se sperie si sa se imprastie. Cred ca d'aia nici nu se semnalizeaza la curse, sa nu se sperie intre ei. Numara luni-marti cati:schimba banda fara sa dea semnal,cati dau semnal si fac manevra fara sa mai astepte si cati dau semnal si asteapta sa treci si poate o sa intelegi de ce a franat(problema este ca a bruscat frana mai mult decat a trebuit)! Ai grija ca atitudinea asta a ta de atotstiutor s-ar putea sa te coste intr-o buna zi ! Pe motor nu este nimeni cu adevarat bun! Poti sa mergi atent,defensiv si sa ai si putin noroc dar sa nu crezi ca esti bun niciodata pentru ca vei fi la fel de vulnerabil ca cei pe carei critici cu un elan demn de o cauza mai buna! Multa sanatate si noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanevoloaca Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 salutari. am intrat si eu pe forum, pentru ca sunt prieten cu catalin si vrea sa zic cate ceva: are carnet din vara trecuta, dar e destul de talentat, a facut scoala cu bratovici si mergea in genere foarte prudent. intotdeauna cu echipament pe el, chiar daca dadeam o tura la pranz, la o carciuma de dupa 2 blocuri. in plus, a tot bagat drumuri prin afara buc, si adunase in total cateva mii bune de km. poate ca inca alte cateva mii ar fi contat, dar nu e chiar un pusti cordit de 19 ani care a mers pe scuter fara casca si si-a tras o mobra second. tipul cu loganul a dar semnal, dar a si scos botul un pic. l-a vazut pe motociclist si nu a mai iesit, dar catalin a apucat sa bage frana. asta e, se intampla, bine ca nu a patit mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MisterMe Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 salutari.am intrat si eu pe forum, pentru ca sunt prieten cu catalin si vrea sa zic cate ceva: are carnet din vara trecuta, dar e destul de talentat, a facut scoala cu bratovici si mergea in genere foarte prudent. intotdeauna cu echipament pe el, chiar daca dadeam o tura la pranz, la o carciuma de dupa 2 blocuri. in plus, a tot bagat drumuri prin afara buc, si adunase in total cateva mii bune de km. poate ca inca alte cateva mii ar fi contat, dar nu e chiar un pusti cordit de 19 ani care a mers pe scuter fara casca si si-a tras o mobra second. tipul cu loganul a dar semnal, dar a si scos botul un pic. l-a vazut pe motociclist si nu a mai iesit, dar catalin a apucat sa bage frana. asta e, se intampla, bine ca nu a patit mare lucru. Cel mai important lucru este ca nu a patit nimic....fierul se repara.... Cat despre carcotasi...ursul merge..cainii latra dupa el. In fiecare accident/incident este ceva de invatat...de la cei care au fost implicati dar si din propiile experiente! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 are carnet din vara trecuta, dar e destul de talentat erau multi si fara permis, dar nu-i putem invinovati, ca......"erau talentati" chiar daca dadeam o tura la pranz, la o carciuma de dupa 2 blocuri. daca pt. o carciuma aflata la doua blocuri stai sa te-mbraci, sa pornesti mobra si sa o opresti dupa 2 minute cand nici n-a apucat sa se-ncalzeasca, tre sa se lase de afisat la terase. d'asta l-a dat mobra jos, nu mai suporta, probabil. macar daca merati pana la mec la romana, asa simtea si ea ca afce-o treaba adunase in total cateva mii bune de km. poate ca inca alte cateva mii ar fi contat ar fi contat si nu prea. inca cateva zeci de mii, poate. nu va mai luat dupa miile de km ca experienta. unii fac o mie pe sptamana si tot nu se considera experimentati tipul cu loganul a dar semnal, dar a si scos botul un pic. data viit o sa stie ca asa se circula-n buc. nu te poti asigura daca nu scoti botu' un pic app. avea oare ceva exp cu masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) nu prea e tipic eu mi am schimbat guma fata imediat dupa ce mi am luat motoreta si din astea nu am patit de cele mai multe ori o guma moale pe fata poate face diferenta si in cazul de fata diferenta e de cateva mii de euro multa sanatate pilotului PS; daca are nevoie de info legate de Elias il pot ajuta cu mare palcere (5 luni am avut resedinta acolo) Asta spun si eu, am verificat-o de nenumarate ori, guma moale, soft pe fata te salveaza de mii de euro pierduti, poate chiar si viata. Mai toti motociclistii cu care am discutat despre anvelope dar care care nu au fost surprinsi in trafic pina acum intr-o asemenea situatie m-au combatut cu nspe mii de argumente ca nu e bine sa pui guma moale ca NU SE INCALZESTE, parca cele cu care vin motocicletele echipate din fabrica s-ar incalzi la nu stiu cite grade. Majoritatea motociclistilor nu au mers in viata lor cu anvelope moi dar sint experti in a le combate. Pingelele cu care era incaltat Fazerul se blocheaza la o frina mai energica chiar si daca ar fi calde la 50-60grade. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, dar asta e realitatea. Nu sint negustor pt nici un fel de anvelopa. Vinzatorii de anvelope va arata 100 de pagini pe google despre un anumit cauciuc, numai sa vi-l vinda. PS: Din poze nu reiese asfaltul ud. Editat Mai 10, 2009 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin_hammer Postat Mai 10, 2009 Autor Share Postat Mai 10, 2009 stie careva la ce ora intra in operatie maine Catalin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreead Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 salutare, sunt prietena lui Catalin si vreau sa va zic si eu 2 vorbe, ca vin de pe "teren" si sunt la zi cu informatiile, am stat aproape non-stop la Elias cu el, de vineri. 1. in primul rand, va multumesc tuturor pentru urari, multumesc tare mult lui Lucian, care ne-a ajutat cu cazatul motorului si cu recuperatul catrafuselor care au picat pe drum, a venit la spital, a dat telefoane, s-a implicat de parca era frate-sau. Lucica, te pupam, esti un om grozav! La fel, multumesc mult si lui Romeo, care ne gazduieste motocicleta - Romeo, iti dam un tzar cand il externez pe Catalin, sa rezolvam si fieratania:) 2. multumesc si celor care l-au vizitat (sambata parca) la spital Hammer & co - s-a bucurat mult Catalin ca ati trecut pe la el. 3. ca sa nu va mai tin in suspans - Catalin are fractura deschisa undeva mai sus de incheietura (mana stanga) - 2 oase rupte aici si o fractura inchisa la aceeasi mana, mai jos de umar / va fi nevoie deci de 3 placutze... E relativ ok acum, si-a revenit din soc, e in continuare pe sedative si antibiotic, ba rade, ba il mai doare un pic, dar ca stare de spirit e ceva mai bine decat la inceput, desi e cam speriat de operatia de maine. Din fericire nu a fost inconstient nici o secunda, cum scria cineva anterior. 4. cum ziceam, maine se opereaza (dr. Gheorghiu, am auzit numai de bine de el) - nu stim exact la ce ora, teoretic mai sunt programate 3 interventii inaintea lui, eu insa voi fi acolo dimineata de la 8 si va tin la curent. Presupun ca se va intampla totusi undeva dupa pranz, daca nu se amana vreuna din interventiile de care ziceam.. 5. despre cum s-a intamplat nu stiu nici eu mai multe decat s-a scris deja, probabil s-a speriat si a pus o frana mai puternic decat trebuia, desi a avut sumedenie de situatii mult mai challenging decat asta de multe ori pana acum si n-a avut nici un fel de probleme, multi veterani il laudau ca merge excelent pt un incepator... 6. echipamentul chiar si-a facut treaba, mi-e groaza sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat fara una din piese macar - casca e harjaita pe o parte / maxilar-ochi, una din genunchiere la fel, braul e aproape sfasiat in partea de jos, manusile cam ferfenitza (a incercat sa se opreasca din rostogolire cu mainile pe jos), geaca cu protectii rupta pe alocuri, carapacea julita sus si inca un pic de la jumatate in jos.. 7. ca sa raspund si altora, care insinuau diverse lucruri foarte simpatice si de maxim bun simt in situatia asta: nu e genul care "se afiseaza" la terase, iar daca cineva zice 2 blocuri poate ai un pic de imaginatie (ca sa nu zic altfel) sa n-o iei mot-a-mot..cat despre experienta cu masina, are peste 10 ani de sofat in Bucuresti si ceva experiente afara. Iar cu motorul a facut cheia de cateva ori, transfagarasanul, niste drumuri prin dobrogea si multicele drumuri prin Bucuresti. No offence, doar sa clarific am vrut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin_hammer Postat Mai 10, 2009 Autor Share Postat Mai 10, 2009 multumim pentru update Andreea. Eu sunt zilnic la Elias pt recuperare si daca e posibil as vrea sa mai trec pe la voi. Sanatate multa si sa te vedem repede in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreead Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 multumim pentru update Andreea. Eu sunt zilnic la Elias pt recuperare si daca e posibil as vrea sa mai trec pe la voi. Sanatate multa si sa te vedem repede in sa. salut hammer, te asteptam cu mare drag, catalin se bucura de vizite. sanatate multa si tie, poate ne vedem pe-acolo zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Partea buna a lucrurilor este ca are CASCO! I-as recomanda ca urmatorul motor sa si-l ia cu ABS - cateva sute de euro in plus te scutesc exact de genul asta de probleme, mai ales cand esti incepator. Insanatosire grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BBL Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Andreea, eu vroiam sa iau motorul pana sa ma sune Lucian. A fost doar o intamplare fericita ca ne cunoasteam. Daca pot sa ajut, o fac oricand cu cea mai mare placere. Inca ceva, nu stiu care e procedura cu CASCCO, dar daca vrea vreun agent de constatari sa vina aici, o sa am eu grija ca trece tot la constatarea daunelor. Cand am fost sambata la spital, Catalin zicea ca se lasa de moto. Eu zic ca doar s-a speriat, sa il incurajam sa se urce din nou in sa. Sanatate si sa ne anunti cand iese din operatie cum a decurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Numara luni-marti cati:schimba banda fara sa dea semnal,cati dau semnal si fac manevra fara sa mai astepte si cati dau semnal si asteapta sa treci si poate o sa intelegi de ce a franat(problema este ca a bruscat frana mai mult decat a trebuit)! Te inseli, densitatea maxima de imbecilo-cretinoizi la volan e duminica seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iantza Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Te inseli, densitatea maxima de imbecilo-cretinoizi la volan e duminica seara. Confirm...Aseara ziceai ca s-a varsat butoiul cu dobitoci in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin_hammer Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 Am fost azi dimineatza pe la Catalin, e bine in general doar un pic speriat din cauza operatiei care probabil o sa inceapa pe la pranz. in continuare zice ca el se lasa de motretism, eu zic ca e doar speriat si la vreo 2 luni dupa operatie nu o sa vrea decat sa se urce iar in sa Spitalul de cacao cum am mai zis, cum plm sa te trimita pe tine pacient sa iti cumperi fiole de anestezic pt operatie? Andreea te rog sa ne tii la curent cu starea lui Catalin de sanatate dupa ce iese din operatie. Multumim PS: eu va sugerez sa terminati cu discutiile pe langa subiect gen cati soferi semnalizeaza si etc, nu isi au rostul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Confirm...Aseara ziceai ca s-a varsat butoiul cu dobitoci in Bucuresti. Aseara intre A2 si Militari am avut cel putin 5 ocazii sa ma imprastii, dupa un drum superb de 700Km imi venea sa las motorul la intrarea in Bucuresti si s-o iau pe jos sa fiu sigur ca ajung intreg acasa: - un cocalar cu o decapotabila galbena americana (d-aia de nu-i faci plinul daca nu opresti motorul), ochelari de soare pe intuneric bezna tragea de volan agale de m-a bagat la cativa centimetri de bordura, ignorand total flash-urile si claxoanele mele; - un grup de baieti de baieti in slapi, maiouri si pantaloni scurti trecea agale pe la Unirii la fantani in giratorie si s-au oprit fix pe banda mea, evitarea in giratorie uda nu-i o placere; - un Pejo mi-a intors in fata de pe prima banda direct peste trei benzi, pe langa Casa Poporului, desi nu aveam farurile stinse, a trebuit sa blochez rotile si sa-l ocolesc pe dreapta pe langa bordura; - nenumarate cazuri de "soferi" care de pe prima banda faceau stanga sau de pe a treia faceau dreapta fara sa semnalizeze; - etc. Soferii de duminica sunt periculosi, dar soferii de duminica seara (dupa apusul soarelui) sunt adevarate pericole publice. Ori sunt soferi ok obositi dupa drumuri lungi prin tara si foarte neatenti, ori sunt cocalari iesiti la agatat de pitzipoance. Asa ca traficul din timpul saptamanii in Bucuresti e chiar "parfum". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.