Jump to content

Honda crf 450


forester_dtc
 Share

Recommended Posts

Ce spuneti de crf de 450 an 2004 la 2200 e? stare buna,intretinuta,doar hobby,de afara...Ce sfaturi imi dati? cat consuma?intervale de service?ce trebuie s aschimb si cand la ea?Merci!

 

CRF 450 X sau R?

Link to comment
Share on other sites

R din 2004....nu o iau pt taxi..ai mai zis asta si altora..dar ma intereseaza si consumul...In fine consumul nu e asa super important...Service?Fiabilitate...doar e Honda!Si mai ales dak e vre un posesor de crf 450 r din 2004 pe aici..un sfat!si inca ceva..sunt incepator...am A din 2008 luna iunie si am vreo 4000 km pe un cbr 125 si 7000 km pe un tenere belgrada de 125

Link to comment
Share on other sites

Este o motocicleta de curse si, prin urmare, nu are cum sa fie fiabila. Cel putin in masura in care sunt motocicletele pentru publicul larg. Daca ii faci schimburile de consumabile si alte diverse componente care se uzeaza, la timp, atunci poti spune ca e fiabila. Si performanta de top si fiabilitate cu carul cam greu. CRF 450 R, adica de motocross. Esti sigur ca din 2004 a fost folosita doar hobby? Daca era de enduro era posibil sa fie asa.

Link to comment
Share on other sites

e un crosser extrem de violent cu care te va rupe de maini. Trebuie sa fii super tehnic si super antrenat sa te tii de ea.

Ca incepator, in padure nu o sa ai nici o sansa cu ea - e foarte violenta, rupe aderenta, se ineaca daca o tavalesti pe jos si iti trebuie un fel de picior ca sa o pornesti.

Honda recomanda schimbarea pistonului la 100 de ore de functionare. Depinde foarte mult cum s-a mers si cum a fost intretinuta. Eu am un amic care a avut 2 si a avut probleme mecanice (la motor) cu ambele

 

Nu te uita numai la pret. Si cauta ceva mai mic. O sa vezi ca si un crosser de 250 in patru timpi te rupe la inceput.

Link to comment
Share on other sites

deci daca tuh crezi ca o sa treci de la un ''spid'' de 125 cc la un crf de 450 o sa ai de suferit tinind cont ca e un cross pe teren e alta mancare de perste si motorul acesta e ceva extrem de puternic si nuh e de joca cu el oricum e alegerea tah dar eu sa am de ales nuh as face aceasta gresala tinind cont ca am un dr350 care totusi mi se pare prea prea pe teren la unele chesti si tine cont e din 91..... cheia e la tine:P

Link to comment
Share on other sites

eu te-as sfatui sa iti iei cr 250 (2timpi) ca are in jur de 100 kg si 50 cp nu iti trebuie mai mare...unde ajungi cu cel de 450 ajungi si cu 250

off topic: ma gandesc sa imi iau si eu un cr 250 are cine idee cat costa kit-ul de piston?

Edited by bladebiker
Link to comment
Share on other sites

eu te-as sfatui sa iti iei cr 250 (2timpi) ca are in jur de 100 kg si 50 cp nu iti trebuie mai mare...unde ajungi cu cel de 450 ajungi si cu 250

off topic: ma gandesc sa imi iau si eu un cr 250 are cine idee cat costa kit-ul de piston?

 

Sfatul tau e total aiurea! Te-ai dat cumva cu vreun motor de 200 - 250 in 2 timpi? Eu cred ca nu!

Isi da fiecare nestiutor cu parerea doar ca sa se afle in treaba. Niste pareri pertinente gasesti la ionut73 si andrei belcic

in rest, bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu-ti lua CRF, man... Cauta un CR 500 ca-i bland si intelegator. E foarte fiabil si rezistent. Daca-ti iei, o sa traiasca mai mult decat tine.

 

Acum serios, daca vrei ceva de hobby, cauta un 250 in 4t sau un 400 cu pornire la buton.

Despre fiabilitate...cum il tii, asa il ai. Nu cred ca mai exista probleme de fiabilitate la generatiile noi de motoare. Sunt motoare facute cu anume scopuri si cu intervale de intretinere bine gandite.

 

Bafta la achizitie si ia-o usor. Iti sugerez sa iei in serios sfaturile ca nu te invata nimeni de rau.E vorba de sanatatea ta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu cred ca nu te-ai mai dat pe un motocross pana acum!

Daca te-ai fi dat ai fi inteles ce inseamna crf 450

Eu te sfatuiesc mai intai sa incerci un cr sau kx sau sx sau rm de 125 sa vezi cum sta treaba cu 2 timpi.

Bafta la alegere

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu te-ai mai dat pe un motocross pana acum!

Daca te-ai fi dat ai fi inteles ce inseamna crf 450

Eu te sfatuiesc mai intai sa incerci un cr sau kx sau sx sau rm de 125 sa vezi cum sta treaba cu 2 timpi.

Bafta la alegere

Ce treaba are 2tu cu crf-u de 4 jumate? :cheers:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si eu am fost in dilema cu ce sa-mi cumpar. Aveam de ales intre doua Suzuki-uri un Rmz 450 din 2005 si Drz 400 din 2002. Erau la acelasi pret pana la urma am ales Drz-ul sa-ti spun si dece: eu fac de obicei mai mult enduro asa ca fac si ceva kilometri si ma enerva consumul triplu al Rmz-ului (sa cauti tot timpul benzina). Daca vine seara asta are far si bord electronic cu tot felul de facilitati plus ca are demaror electric (cu Rmz-ul injuram de multe cand trebuia sa o pornesti in ceva loc mai dificil). Si cea mai mare problema a motoarelor de circuit este fiabilitatea scazuta datorita performantei, trebuie sa fii cu ochii pe ea si sa schimbi toate la timp(la rmz uleiul sa schimba cam la 10 ore de functionare pe cand la Drz cam la 5000 de km, mai este si distributia si pistonul). Iti recomand sa-i faci toate schimburile la timp deoarece am doua crf-uri la mine defecte si nu au bani de reparatii ca au dat o groaza de bani pe ele.

Edited by secbiker
Link to comment
Share on other sites

Apoi no servus!!!MAI TRAIESTI???Zicea lumea ca nu ai sanse daca ti-l cumperi....

Stii ce pateai daca iti luai 250 4t?Le faceai un bine comerciantilor de 400-450 4t sau 200-300 2t.(te plictiseai de primul si voiai sa ridici fata peste orice cu minim de efort).Tipic si la speeduri....GAZUL E LA TINE!!!Dar e mai placut sa il folosesti rar,si sa traga el de tine nu tu de el :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Apoi no servus!!!MAI TRAIESTI???Zicea lumea ca nu ai sanse daca ti-l cumperi....

Stii ce pateai daca iti luai 250 4t?Le faceai un bine comerciantilor de 400-450 4t sau 200-300 2t.(te plictiseai de primul si voiai sa ridici fata peste orice cu minim de efort).Tipic si la speeduri....GAZUL E LA TINE!!!Dar e mai placut sa il folosesti rar,si sa traga el de tine nu tu de el :makeout:

 

stai jos ca ai nota 2!!!!

bati campii ca vadim in zilele lui bune :rolleyes: auzi la asta "Gazul e la tine!!!" :drink:

 

si acum ia ghiceste ce motor are avionul asta

Link to comment
Share on other sites

nu pricep(la cluj se prinde greu)...

Ce treaba are saritura aia executata dupa 1km de demaraj urmata de o aterizare pe roata din spate?(in 20 de metri de zbor ai timp sa fumezi,sa inchei 5 contracte la firma,sa incasezi 20 de facturi scadente,sa platesti furnizorii,sa bei o tarie,sa-ti iubesti nevasta si sa mai si pui motorul intr-o pozitie de aterizare)

Trebuia sa inteleg ca este un motor mic si puternic? :laugh:

Destul de puternic? :)

O urcare scurta(10m cu tot cu plecare),treapta 2,turat foarte putin(GAZUL E LA TINE IDENTIC SI CUPLUL),o saritura mediocra urmata de o aterizare pe roata din spate. :)

CE MOTOR ARE RACHETA AIA??? :)

Link to comment
Share on other sites

nu pricep(la cluj se prinde greu)...

Ce treaba are saritura aia executata dupa 1km de demaraj urmata de o aterizare pe roata din spate?(in 20 de metri de zbor ai timp sa fumezi,sa inchei 5 contracte la firma,sa incasezi 20 de facturi scadente,sa platesti furnizorii,sa bei o tarie,sa-ti iubesti nevasta si sa mai si pui motorul intr-o pozitie de aterizare)

Trebuia sa inteleg ca este un motor mic si puternic?

Destul de puternic? :laugh:

O urcare scurta(10m cu tot cu plecare),treapta 2,turat foarte putin(GAZUL E LA TINE IDENTIC SI CUPLUL),o saritura mediocra urmata de o aterizare pe roata din spate.

CE MOTOR ARE RACHETA AIA??? :)

 

yamaha yzf 250 4 t si mie sincer mi se pare o motoreta foarte buna pentru inceput.

o motocicleta foarte puternica cum ar fi de ex. yzf 450 te oboseste mult mai repede, te face sa gresesti mult mai repede, inveti mult mai greu cu ea si pentru ca nu prea te iarta te accidentezi mult mai repede cu ea (e ca si cum inveti sa bati cuie cu un ciocan de 10 kg)

julian a fost cu 250 4t la enduro si nu a fost panta sa nu urce cu ea, iar unde nu urcau baietii cu 450 exc si ziceau ca e motorul mic, ca nu are cuplu, le urca pe rand motoretele sus :)

in concluzie, dupa mine, cred ca totu trebuie facut cu cap, cresti puterea motorului o data cu acumularea de experianta si de cunostinte si asa avansezi mult mai repede si esti mult mai ferit de accidentari.

 

Multa bafta! apropo saltul a fost de peste 30 de m :)

Link to comment
Share on other sites

yamaha yzf 250 4 t si mie sincer mi se pare o motoreta foarte buna pentru inceput.

o motocicleta foarte puternica cum ar fi de ex. yzf 450 te oboseste mult mai repede, te face sa gresesti mult mai repede, inveti mult mai greu cu ea si pentru ca nu prea te iarta te accidentezi mult mai repede cu ea (e ca si cum inveti sa bati cuie cu un ciocan de 10 kg)

julian a fost cu 250 4t la enduro si nu a fost panta sa nu urce cu ea, iar unde nu urcau baietii cu 450 exc si ziceau ca e motorul mic, ca nu are cuplu, le urca pe rand motoretele sus :P

in concluzie, dupa mine, cred ca totu trebuie facut cu cap, cresti puterea motorului o data cu acumularea de experianta si de cunostinte si asa avansezi mult mai repede si esti mult mai ferit de accidentari.

 

Multa bafta! apropo saltul a fost de peste 30 de m :D

Domnule:

Eu am urcat aproape orice panta(aproape,daca aveam posibilitatea sa fiu in ture de jos) cu un 125(OBOSIT) din 87.Asta nu inseamna ca e mai bun sau similar cu un 400/450/520 4t.

Nu confunda indemanarea cu capacitatea motorului.

Cu cat motorul e mai mare,cu atat are cuplu mai mare,cu atat ridica mai usor fata(nu cred ca mai este nevoie sa iti spun de ce e important sa poti ridica fata in treapta 3/4 DIN GAZ)

Nu ma intereseaza(personal) cateva kg in minus.Asa cum NU prefer(ca si idee....SENZATIA)unui opel speedster de 800 kg in locul unui audi RS4 de 2000kg.

Daca un PLANOR e usor si zboara,SI ARE ACELASI PRET cu un avion de vanatoare NU INSEAMNA ca merita cumparat un planor si vandut dupa ce te experimentezi.

Mult noroc,

 

Si ca sa fim si on:CRF-ul are uleiul de cutie separat de cel de motor(teoretic o treaba buna!!!!)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor.

 

Honda este relativ scumpa la piese - o reparatie capitala este foarte costisitoare (minim 500 euro - piese originale)

 

Nu recomand CRF450 si alte motociclete din aceiasi categorie (SX 450/525, RMZ 450, KXF 450...) din motive de.... experienta.

 

In cazul in care se incepe direct cu o motocicleta puternica, la care singurul efort (aprent) este doar sa tragi de gaz..... sansele ca il dai de "gard" sunt foarte mari....

 

In cazul in care incepi cu un motor mic (minim 125 2t) dupa ceva ore de exploatare (minim 50 zic eu) ajungi sa lucrezi cu motorul din ambreiaj, turatii .... practic sa scoti din el 80-90% si ajungi sa constati ca in anumite situatii nu te mai ajuta puterea motorului si abia atunci cred ca merita sa treci la un 250 4T.....

 

Mai am de zis ca am vazut incepatori pe 426, 450 cmc si au avut probleme mari (coaste rupte, picioare cu tije) care s-au soldat cu vanzare definitiva a motocicletei.

 

A cumpara un CRF 450 (incepator fiind) este comparabil cu carnet A de 2 sapt. cu Yam. R1.

 

PS. Parerile de mai sus sunt doar vis-a-vis de situatia de a fi incepator.

Link to comment
Share on other sites

Da ai dreptate...dar daka am crf nu inseamana k di n prima zi ma duc la endurocross...antrenanament...plimbari asa pe usor si incet incet...oricum merge super.Am si cazut de 2 3 ori dar protectiile si au facut datoria.Oricum prin padure si pe camp ai sanse minime sa fii acrosat de un autoturism k si in cazul in care esti pe R1 pe drumurile tarii noastre ( pline de doamne la volan)..deci...rist exista dar mai mic...

Link to comment
Share on other sites

Da ai dreptate...dar daka am crf nu inseamana k di n prima zi ma duc la endurocross...antrenanament...plimbari asa pe usor si incet incet...oricum merge super.Am si cazut de 2 3 ori dar protectiile si au facut datoria.Oricum prin padure si pe camp ai sanse minime sa fii acrosat de un autoturism k si in cazul in care esti pe R1 pe drumurile tarii noastre ( pline de doamne la volan)..deci...rist exista dar mai mic...

si tu brutus?r1?slapar speedist criminal,donator de organe....

Si eu am vandut-o si acum ma doare inima :bounce: de dor si bilele de la aterizari nereusite :rock:

R1?450?ce o fi cu noi?

trebuia un 500 si un 125,asa la INCEPUT... :moto:

De dragul vremurilor cand se putea circula rezonabil pe un anume traseu:

 

Sa nu iti para rau de alegere,nu deveni nostalgic..

 

Sanatate

Link to comment
Share on other sites

Ce spuneti de crf de 450 an 2004 la 2200 e? stare buna,intretinuta,doar hobby,de afara...Ce sfaturi imi dati? cat consuma?intervale de service?ce trebuie s aschimb si cand la ea?Merci!

depinde ce vrei sa faci cu jucaria cross, enduro sau hard enduro, si cate kg ai ce inaltime si mai multe lucruri tre sa te uiti la un motor, oricum ideea e simpla daca vrei sa sari cu ea la ciolpani iei cross daca vrei sa o tai prin padure iti tre enduro, oricum povestea e lunga si tre sa te gandesti bine ce vrei sa faci cu motoru si apoi sa iti cauti un motor care sa poata face ce vrei tu si sa te si ajute nu doar sa il cari tu

 

spor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...