Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

gasesti cuzineti pe cod original la coya de reparati

Judecind dupa pozele alea nu cred ca trebuie rectificate cotele de cuzineti, acolo eu am vazut doar urme de aliaj de cuzineti ars. daca nu sint rizate cotele , eu zic sa le lasi asa, doar alti cuzineti. Orice rectificare subtiaza zona cementata si daca in urma masuratorilor nu e neaparat necesara este de evitat. Alti cuzineti si va merge perfect, asa cred dupa poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Judecind dupa pozele alea nu cred ca trebuie rectificate cotele de cuzineti, acolo eu am vazut doar urme de aliaj de cuzineti ars. daca nu sint rizate cotele , eu zic sa le lasi asa, doar alti cuzineti. Orice rectificare subtiaza zona cementata si daca in urma masuratorilor nu e neaparat necesara este de evitat. Alti cuzineti si va merge perfect, asa cred dupa poze.

Exact. Dupa ce a fost spalat bine cu motorina, totul arata ok. Cand a aparut bataia, am oprit imediat motorul si nu l-am mai pornit, pentru ca nu vroiam sa o stric mai tare, asa ca nu a apucat "sa dea brazda". Urmele se cuzinet ars au disparut si acum astept cuzinetzii noi. Sa speram ca ajung repede. Si pentru ca tot e motorul desfacut, am schimbat si rulmentzii de la ambreiaj, si cred ca o sa fac o modificare mica pe acolo... deocamdata ma gandesc, si ma documentez pe site-uri de afara.

Iar pentru noul posesor de Afrikana... Am vazut ca esti din PH. Poate dai o fuga la Valenii de Munte, si daca nu esti vrei sa scrie neaparat vreun nume de firma pe el, iti fac eu cricul central. A mea are tot un cric facut de mine. Si probabil ca o sa te coste vreo 2 beri pentru strungarul care o sa iti faca axul, deci iesi mult mai ieftin. Arcurile le gasesti la Louis, si nu sunt scumpe. Deci, daca nu te dau banii afara din casa, te ajut cu placere.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Redplanet.

 

 

Cuzineti nu cred ca ai sa gasesti pe reparatie la reprezentanta HONDA. Poti sa rectifici arborele, si facuti alti cuzineti, din material de calitate(ca se gaseste in ziua de azi), dar chestiile astea nu se fac in porumb sau acasa, ca n-ai cu ce, iti trebuie scule potrivite si meseriasi potriviti.

 

 

Am gasit cuzineti pe OEM Parts la cele 3 cote de reparatie....arborele nu are nimic este OK...

.....ma descurc la reparat motoare (cine ma cunoaste in Valenii de Munte.... stie ce pot)

 

Oricum multumesc de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Judecind dupa pozele alea nu cred ca trebuie rectificate cotele de cuzineti, acolo eu am vazut doar urme de aliaj de cuzineti ars. daca nu sint rizate cotele , eu zic sa le lasi asa, doar alti cuzineti. Orice rectificare subtiaza zona cementata si daca in urma masuratorilor nu e neaparat necesara este de evitat. Alti cuzineti si va merge perfect, asa cred dupa poze.

 

 

 

nu am spus sa rectifice! ci sa rectifice doar daca este nevoie! atat timp cat arborele este masurat cu micrometru si eventual comparator si este in cote, nu trebuie decat sa schimbe cuzinetii si gata! daca este asa cum a spus ca a oprit motorul in momentul in care a inceput sa clampane are toate sansele sa fie ok arborele, si sa se fi belit doar cuzinetii ca oricum ei cedeaza primii! iar faptul ca se subtiaza stratul de cimentaj de pe vibrochen este dupa parerea mea relativa! atat timp cat fabricantul ala mic cu ochii oblici da 2-3 cote de reparatie nu stiu exact cate, la pistoane sunt 2 cote +0,25 si +0,50 , inseamna ca nu e nici o problema cu atat mai mult cu cat ofera si piesele afernete originale OEM , daca te apuci tu si rectifici 4 cote o data si faci tu cuzineti in gradina la bunica atunci cu siguranta o sa fie o problema destul de mare!

 

mult respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, daca te apuci tu si rectifici 4 cote o data si faci tu cuzineti in gradina la bunica atunci cu siguranta o sa fie o problema destul de mare!

 

mult respect

@duc-le, si tu si @mociclistu, tot ii dati cu gradina bunicii, porumb, etc, omu cauta cuzineti, si nu se referea la rectificarea arborelui cotit pe mijloc intr-un peisaj mirific cum ar fi curte bunicii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am spus ca trebuie musai rectificat! mai repet o data! am spus sa masoare mai intai si sa vada ce anume ii trebuie mai exact! si cuzineti am mai spus cateva topicuri mai in spate ca gaseste numai OEM si le gaseste la honda sau alti dealeri care aduc piese originale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa aberatiile Jeane in seama aberatorilor de profesie, pune xenoane linistit, iti spun eu SIGUR si de un sezon experienta ca MERITA!!

Mesaj completat

si baga si tu un ochi pe topicul cu xenoanele la care am dat link :lol:

Gata, m-am hotarat.., bag bi-xenon, numa sa-mi spuna cineva de unde pot cumpara niste bani?! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@duc-le, si tu si @mociclistu, tot ii dati cu gradina bunicii, porumb, etc, omu cauta cuzineti, si nu se referea la rectificarea arborelui cotit pe mijloc intr-un peisaj mirific cum ar fi curte bunicii. :)

 

 

A gasit omul cuzineti, speram sa mai vedem Africana mergand.

Bafta la facut RedPlanet :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap... Mai dureaza putzin cu cuzinetzii, dar cu sigurantza Afrikana o sa rupa iar noroaiele pe dealuri. Deja imi e dor sa o simt sub mine, alergand pe forestiere si prin padure. Si pentru ca in curand o sa devin si vanator cu acte, am eu o banuiala ca o asteapta niste modificari majore la crash bar-uri, suportzii de coburi, toba, culoare... Mai ales ca pentru o perioada de timp o sa fiu pieton si o sa am timp sa ma ocup serios de ea. Daca are cineva posibilitate sa aduca cuzinetzi mai repede, il rog sa imi dea un mesaj pe privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa aberatiile Jeane in seama aberatorilor de profesie, pune xenoane linistit, iti spun eu SIGUR si de un sezon experienta ca MERITA!!

Mesaj completat

si baga si tu un ochi pe topicul cu xenoanele la care am dat link :rolleyes:

salutare sunt si eu un incepator si am si eu de curand o vacuta din 97 am luat-o din austria prin iulie nu am avut nicio problema pana acum o luna cand am vazut ca s-au ars becurile pe faza scurta.

Atunci am masurat sa vad cat imi incarca alternatorul si spre marea mea uimire am observat ca baga 18,4

Am fost binenteles cu ea la honda mi-a verificat instalatia si mi-au zis sa o trag pe dreapta daca nu vreau sa ard cdi. Este adevarat pot sa il ard?daca puteti sa imi ziceti si mie daca pot sa mai merg cu ea asa cu farurile aprinse pe faza lunga ca sa am consumatori ca momentan ma cam sparge sa ii iau un releu ca la honda e 225 e

Cand am luat-o din austria ii mergea doar un singur bec pe faza scurta in romania le-am skimbat pe amandoua cu 2 becuri philips achizitionate din omv de 55w pe faza scurta si 60w pe cea lunga.

Imi cer scuze daca nu m-am adresat pe topicul care trebuia dar e prima oara cand scriu pe un astfel de site :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa vedem ce proiectoare va-ti pus pe vaca. Hai nu va fie teama ca doar sintem intre noi si nu ne vede nimeni. :rolleyes: De mentionat ca o instalatie cit mai simpla nu solicita sistemul de alimentare electrica al mototretei. :D

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zicea cineva mai demult aici ca si-a alezat cilindrii cu vreo 200 de lei, as vrea sa stiu si eu unde va rog !

 

 

eu am alezat cilindrii cu 200 de lei!

 

i-am facut in constanta! daca vrei mai multe detalii te rog sa intrebi!

 

Mesaj completat

salutare sunt si eu un incepator si am si eu de curand o vacuta din 97 am luat-o din austria prin iulie nu am avut nicio problema pana acum o luna cand am vazut ca s-au ars becurile pe faza scurta.

Atunci am masurat sa vad cat imi incarca alternatorul si spre marea mea uimire am observat ca baga 18,4

Am fost binenteles cu ea la honda mi-a verificat instalatia si mi-au zis sa o trag pe dreapta daca nu vreau sa ard cdi. Este adevarat pot sa il ard?daca puteti sa imi ziceti si mie daca pot sa mai merg cu ea asa cu farurile aprinse pe faza lunga ca sa am consumatori ca momentan ma cam sparge sa ii iau un releu ca la honda e 225 e

Cand am luat-o din austria ii mergea doar un singur bec pe faza scurta in romania le-am skimbat pe amandoua cu 2 becuri philips achizitionate din omv de 55w pe faza scurta si 60w pe cea lunga.

Imi cer scuze daca nu m-am adresat pe topicul care trebuia dar e prima oara cand scriu pe un astfel de site :rolleyes:

 

 

NU e bine sa mergi cu ea in continuare asa! cum spunea colegul Galen poti monta un releu de dilni sau linhai! chiar azi am montat unul de dinli 802 pe un F4i! merge brici si a costat la motozone in Constanta 200 de lei + montaj! singura treaba la releul de dinli ca trebuie sa mai tragi un fir de + prin contact la releu!

mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am alezat cilindrii cu 200 de lei!

 

i-am facut in constanta! daca vrei mai multe detalii te rog sa intrebi!

 

aoleu, nu mi-am imaginat ca era in CT, cam greu avand in vedere ca eu sunt din Buc. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesat cineva de un RD07a din 2002?

 

post-30-1255072513_thumb.jpg

 

PM sau 0722858466

salut,am inteles de pe forum sa te intreb daca ai cumva un releu pt o afrika twin di 1997 un RD07 daca da poti sa imi zici si mie la ce bani? poti sa imi trimiti si un mesaj la nr de mobil 0729997445. Multumesc frumos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, m-am hotarat.., bag bi-xenon, numa sa-mi spuna cineva de unde pot cumpara niste bani?! ;)

Daca gasesti raspunsul sint si eu interesat :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am o mare dilema! Am comandat de pe ebay un releu regulator care se vroia a fi pentru xrv650. Cand l-am primit am constatat ca are cu un fir in minus fata de cel original, si anume negrul. In rest formatul se potriveste, insa din cate vad pe schema negrul alimenteaza cateva chestii si dupa parerea mea nu prea o sa mearga. Am atasat o schema electrica de la rd03. Am nevoie de o parere cu privire la chestia asta.

 

Multumesc anticipat!

post-13157-1257180930_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am o mare dilema! Am comandat de pe ebay un releu regulator care se vroia a fi pentru xrv650. Cand l-am primit am constatat ca are cu un fir in minus fata de cel original, si anume negrul. In rest formatul se potriveste, insa din cate vad pe schema negrul alimenteaza cateva chestii si dupa parerea mea nu prea o sa mearga. Am atasat o schema electrica de la rd03. Am nevoie de o parere cu privire la chestia asta.

 

Multumesc anticipat!

 

Mai, hmm,

draga,

daca ai gasit numai schema asta sar putea sa fie bai. de ce ?

pentru ca in partea dreapta jos este tipul de motocicleta in functie de anul de fabricatie si destinatia (TARA).

asa ca identifica acest numar si apoi ataca schema , care de la un tip la altul are mici diferente.

SPORRRRRR la treaba. B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Am eu un topic anterior in care explic pe larg cum e facut releul de africana. Din schema ta, cele trei fire Yellow (galbene) duc la generator, red-whiteul (rosu-negru) merge la +baterie prin siguranta principala normal, greenul (verdele) e masa (merge la masa) iar frumosul bl(black-negrul) merge la +contact, adica la plusul bateriei care + vine prin contact si numai daca este pus contactul. Daca ai sa citesti topicul respectiv ai sa si intelegi de ce, daca nu ai chef, uita pur si simplu de firul ala negru, nu alimenteaza nimic, din contra vechiul releu era alimentat cu +contact prin el, noul releu e modern, nu are nevoie. Asa ca uita de negroteiul ala! Monteaza-le corect pe celelalte si totul va merge perfect :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jean taxi

 

Ti-ai construit suportii ptr.coburi???? Tare in graba erai atunci, n-am mai auzit nimic dupa aceea. :)

 

Africanu

Am rezolvat demult cu suportii si pe langa ei mi-am facut si cricul central.., totul la pretul de 70e! Sunt foarte multumit.., cat despre bi-xenon, tot nu sunt hotarat, sunt tentat sa fac o mica modificare si sa pun halogene de 65w, cred ca ar fi mai eficace, mai ieftin si mai simplu.., mai ma gandesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...