Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

1. Cautand dupa termistor pt. nivelul de benzina la RD04, am dat peste fisierul atasat. Primul dintre senzorii care apar in pdf este cel care ar merge la AT. Are cineva idee de unde s-ar putea procura?

 

2. A montat cineva becuri H4 in locul celor de 35W fara sa puna releu?

 

3. Am o pompa de benzina in stare perfecta de dat la schimb sau pt un cric central de RD04 sau pe niste termistori pt nivel de benzina.

Sa o luam pe rind.

Anul trecut in vara , m-am confruntat cu problema nivelului de zeama din rezervor. Avem asa , ma refer la Rd 04, primul senzor la 8 ltr de zeama bec galben, al 2-lea senzor la 4 ltr de zeama, bec rosu,.

Preturi incepind cu 65 e si ajungind la 85 e.Variante ar fi, senz de benz de la cbr 600f4, vtr de 1000, matiz. honda proton. si ar mai fi citeva exemple.

Dar am ajuns la concluzia impreuna cu un coleg de munca care il ducea capul mai mult decit pe mine , ca putem face o improvizatie de durata. Totul se bazeaza pe plutitorul de la dacia 1300 . iata si ceva poze.

Au ras citiva de mine , ziceau ca e pluta de undita ;)si la ora actuala functioneaza.

Cit despre h4 , am polizat gitul sau umeri oglinzi de faruri si cu 2 arculete am pus bec normal .

Nu uita ca nu exista japoneza fara relee de lumini ptr faruri , uitete pe diagrama electrica .

post-39145-1267304645_thumb.jpg

post-39145-1267304683_thumb.jpg

post-39145-1267304698_thumb.jpg

post-39145-1267304709_thumb.jpg

post-39145-1267305223_thumb.jpg

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@boieru: Nu cred ca am ax, dar am sa verific. Fa o poza la cricul pe care il ai tu (stiu, numai duminica viitoare) si vedem cum si ce. Buget de xenon nu cred ca mai am. Tocmai de asta renunt la unele piese in favoarea altora.

Mersi de pont, Pedros. Varianta cu termistorul descrisa de un italian (cred) m-i mai la indemana, dar mai caut, poate se iveste ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o luam pe rind.

Anul trecut in vara , m-am confruntat cu problema nivelului de zeama din rezervor. Avem asa , ma refer la Rd 04, primul senzor la 8 ltr de zeama bec galben, al 2-lea senzor la 4 ltr de zeama, bec rosu,.

Preturi incepind cu 65 e si ajungind la 85 e.Variante ar fi, senz de benz de la cbr 600f4, vtr de 1000, matiz. honda proton. si ar mai fi citeva exemple.

Dar am ajuns la concluzia impreuna cu un coleg de munca care il ducea capul mai mult decit pe mine , ca putem face o improvizatie de durata. Totul se bazeaza pe plutitorul de la dacia 1300 . iata si ceva poze.

Au ras citiva de mine , ziceau ca e pluta de undita ;)si la ora actuala functioneaza.

Cit despre h4 , am polizat gitul sau umeri oglinzi de faruri si cu 2 arculete am pus bec normal .

Nu uita ca nu exista japoneza fara relee de lumini ptr faruri , uitete pe diagrama electrica .

 

salut .. da si tu mai multe detalii despre cum ai montat plutitorul

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o luam pe rind.

Anul trecut in vara , m-am confruntat cu problema nivelului de zeama din rezervor. Avem asa , ma refer la Rd 04, primul senzor la 8 ltr de zeama bec galben, al 2-lea senzor la 4 ltr de zeama, bec rosu,.

Preturi incepind cu 65 e si ajungind la 85 e.Variante ar fi, senz de benz de la cbr 600f4, vtr de 1000, matiz. honda proton. si ar mai fi citeva exemple.

Dar am ajuns la concluzia impreuna cu un coleg de munca care il ducea capul mai mult decit pe mine , ca putem face o improvizatie de durata. Totul se bazeaza pe plutitorul de la dacia 1300 . iata si ceva poze.

Au ras citiva de mine , ziceau ca e pluta de undita ;)si la ora actuala functioneaza.

Cit despre h4 , am polizat gitul sau umeri oglinzi de faruri si cu 2 arculete am pus bec normal .

Nu uita ca nu exista japoneza fara relee de lumini ptr faruri , uitete pe diagrama electrica .

 

te contrazic! eu am schimbatbecurile de 35w cu halogene si am incercat sa le montez initial fara releu! dupa ceva vreme mi-a omorat contactul de schimbare a fazelor si a trebuit sa montez 2 relee nu unul.... unul pt lunga si altul pt scurta! mare atentie motociletele care vin din intalia si au becuri de 35 de w nu au relee sau cel putin al meu nu a avut! orcum merg cu succes releele de dacie de 10 lei bucata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te contrazic! eu am schimbatbecurile de 35w cu halogene si am incercat sa le montez initial fara releu! dupa ceva vreme mi-a omorat contactul de schimbare a fazelor si a trebuit sa montez 2 relee nu unul.... unul pt lunga si altul pt scurta! mare atentie motociletele care vin din intalia si au becuri de 35 de w nu au relee sau cel putin al meu nu a avut! orcum merg cu succes releele de dacie de 10 lei bucata!

:rolleyes: Asa e, africanele cu luminarile alea de 35 w nu au relee ca nu sug mult curent in schimb genereaza intuneric :P

Daca montati xenoane nu trebuie relee, ele sint incluse in kitul respectiv. Orice insa altceva montati mai mare de 35 w, releele sint obligatorii, ieftine si foarte simplu de montat.

 

Citeva consideratii despre led-urile montate in loc de semnalizari sau pozitii.

 

1. Africana este un motor clasic, nu-i stricati aspectul cu stopuri stelate sau mai stiu eu ce briz-brizuri. In schimb ,ma gindesc ca pastrind lampile originale nu e mare filosofie sa le inlocuiti cu LED-uri. Doar ca la semnalizare va trebui sa va modificati releele de semnalizare (solutie optima) sau puneti rezistente de balast (solutie mai putin fericita).

 

2. Eu personal nu asi renunta la soclurile originale dintr-un motiv simplu. Si LED-urile se duc, nu sint infailibile, mai ales daca ai probleme cu incarcarea, si poti sa uiti de stop atunci sau de semnalizare pina te intorci acasa.

 

Asa ca cei care doresc sa se joace de-a electronica sa googaleasca putin dupa LED-uri high intensity. Alea normale ies din discutie oricite ai pune ca nu se vad la soare. Vor vedea ca alea intense merg la 3, 6 volti in general. Mai departe cautati ce sint alea generatoare de curent constant , fara alea LED-urile vor simti orice variatie de tensiune din instalatia motorului sau se vor duce la supratensiuni. Apoi va calculati generatoarele de curent constant in functie de numarul de LED-uri dorite.

 

Eu prefer sa astept sa apara LED-uri pe socluri originale si nu mai am mult, uite unii aduc deja din China si vind pe la 10 roni bucata ceea ce e super ok. Nu merita munca cu ele.

uite si linkul: dati acolo telefon. Va costa sa ma informati si pe mine si ii rog pe capitalisti sa-mi trimita si mie prin posta dupa ce le dibuiesc :(

 

 

 

 

Mesaj completat

aaaaaaaaa, uitasem:

http://www.totcedoresti.ro/anunt-796_ledur...ge_calitat.html

Mesaj completat

Asa ca domnilor in curind africanele noastre se vor umple de xenoane si LED-uri sa se rasuceasca in mormint papa Edinson ca a impins omenirea pe cai gresite :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Galen

......si ii rog pe capitalisti sa-mi trimita si mie prin posta dupa ce le dibuiesc wink.gif

 

 

Ca un "Multumesc frumos"...... ptr ce?????????????

Uneori, ca si in cazul de mai sus, "weniger ist manchmal mehr"

In caz de dubiu, gugl te va ajuta( la tradus). :rolleyes:

 

 

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pagina 263, din manual pdf,ptr rd04 exceptie face germania. 2 relee ptr fiecare faza.

Si pagina 266 ptr germania unde are decit un releu ptr faza lunga. Eu pe motoreta am deja 2 relee de faze.

 

 

 

 

Mesaj completat

salut .. da si tu mai multe detalii despre cum ai montat plutitorul

 

multumesc

Am folosit clemele din plutitorul de dacie care e facut din tombac si nu oxideaza in prezenta benzinei, este un dop de sticluta de dizolvant de oja ptr femei si umplut cu spuma poliuretanica, o agrafa cromata , fludor pe principiul plutitorului.

post-39145-1267392521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit clemele din plutitorul de dacie care e facut din tombac si nu oxideaza in prezenta benzinei, este un dop de sticluta de dizolvant de oja ptr femei si umplut cu spuma poliuretanica, o agrafa cromata , fludor pe principiul plutitorului.

 

Ai uitat sa-i spui omului ca e importanta pozitia in care ramane insurubata sonda. Asta ca sa functioneze corect.

 

 

@giovan tu ai RD07 si pedros Rd04. Adica rezervoare diferite. RD07 nu are gauri pentru montat sonde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt possorii de RD04: http://www.romimoto-piese.ro/category/2980.../article/150431

Releu la reducere.

 

 

Made in Japan my ass :rolleyes:

identisch mit dem Originalteil = made in china. E plin ebay-ul...

Stiu pe cineva care a cumparat unul din asta si i-a ars becurile si CDI-ul. A facut imprudenta sa nu verifice incarcarea dupa ce la montat, injecta undeva spre 24V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: Asa e, africanele cu luminarile alea de 35 w nu au relee ca nu sug mult curent in schimb genereaza intuneric :P

Daca montati xenoane nu trebuie relee, ele sint incluse in kitul respectiv. Orice insa altceva montati mai mare de 35 w, releele sint obligatorii, ieftine si foarte simplu de montat.

 

Citeva consideratii despre led-urile montate in loc de semnalizari sau pozitii.

 

1. Africana este un motor clasic, nu-i stricati aspectul cu stopuri stelate sau mai stiu eu ce briz-brizuri. In schimb ,ma gindesc ca pastrind lampile originale nu e mare filosofie sa le inlocuiti cu LED-uri. Doar ca la semnalizare va trebui sa va modificati releele de semnalizare (solutie optima) sau puneti rezistente de balast (solutie mai putin fericita).

 

2. Eu personal nu asi renunta la soclurile originale dintr-un motiv simplu. Si LED-urile se duc, nu sint infailibile, mai ales daca ai probleme cu incarcarea, si poti sa uiti de stop atunci sau de semnalizare pina te intorci acasa.

 

Asa ca cei care doresc sa se joace de-a electronica sa googaleasca putin dupa LED-uri high intensity. Alea normale ies din discutie oricite ai pune ca nu se vad la soare. Vor vedea ca alea intense merg la 3, 6 volti in general. Mai departe cautati ce sint alea generatoare de curent constant , fara alea LED-urile vor simti orice variatie de tensiune din instalatia motorului sau se vor duce la supratensiuni. Apoi va calculati generatoarele de curent constant in functie de numarul de LED-uri dorite.

 

Eu prefer sa astept sa apara LED-uri pe socluri originale si nu mai am mult, uite unii aduc deja din China si vind pe la 10 roni bucata ceea ce e super ok. Nu merita munca cu ele.

uite si linkul: dati acolo telefon. Va costa sa ma informati si pe mine si ii rog pe capitalisti sa-mi trimita si mie prin posta dupa ce le dibuiesc :(

 

 

 

 

Mesaj completat

aaaaaaaaa, uitasem:

http://www.totcedoresti.ro/anunt-796_ledur...ge_calitat.html

Mesaj completat

Asa ca domnilor in curind africanele noastre se vor umple de xenoane si LED-uri sa se rasuceasca in mormint papa Edinson ca a impins omenirea pe cai gresite :P

Noi doi trebuie neaparat sa stam la o bere... De fiecare data cand citesc posturile tale ma umfla rasul. Prea esti serios. Sa nu ma intelegi greshit, imi place ca totul e foarte exact, bine explicat si documentat. Dar vorba lui Toma Caragiu "foarte bine, copii, foarte bine... numai ca suntetzi prea tristi..." Imi place ca la final strecori finutz si poanta. Noi suntem mai pusi pe shotii, si tu ne echilibrezi cu partea tehnica. Abia astept sa ne cunoastem.

Astept sa imi vina girofarele, flash-urile HID si luminile de la un OZN abandonat, sa la montez pe Afrikana. Eu nu am modificat numik din ce era pe motocicleta, pentru ca se pierdea farmecul sa o vezi plina de neoane si beculetze albastre la pozitii (desi recunosc ca intr-o vreme ma gandeam la angel eyes) Am facut un montaj simplu, cu leduri de mare intensitate, si se vad bine si ziua. Practic am scos becul din soclu, si am adaptat o placutza cu leduri care sa intre acolo. O sa pun poze cand o sa le montez inapoi pe motor. Becurile de la bord vreau sa le schimb cu leduri, pentru ca acestea se ard mai greu, si cred ca e riscul mai mic sa raman in pana de benzina, sau sa nu mi se aprinda becul la ulei. Ca uite ce am patzit ultima data... Acum mi-as monta si camera video in motor, sa vad eu cum face ungerea uleiul...

Eu ma gandesc sa adaptez pe rezervorul de afrikana o sonda de benzina de la un VF, am si litrometrul, si ma gandesc deja la o solutzie sa il bag intre ceasurile din bord, alaturi de ecranul care sa imi arate catzi voltzi am sub fund. Daca imi iese treaba, o sa pun poze.

Cu axul pentru cric, o rezolvam noi lejer cu o bere si un strungar. Numai bine de la mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Made in Japan my ass :rolleyes:

identisch mit dem Originalteil = made in china. E plin ebay-ul...

Stiu pe cineva care a cumparat unul din asta si i-a ars becurile si CDI-ul. A facut imprudenta sa nu verifice incarcarea dupa ce la montat, injecta undeva spre 24V.

In general astea Made in Japan ce aduce romimoto sunt Tourmax. Acuma daca Tourmax e chinezesc, atunci e intr-adevar nasol. Am comandat si eu unul, sper sa nu fie probleme cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti cumva daca http://www.agrimm.net/images/foren/mrt_2009/mrt_2009_020.jpg

 

 

este un model diferit fata de africana normala? mie mi se pare ca are un rezervor mai mare..

 

din pacate asta e singura poza care a gasit-o

 

 

E un RD07a care intr-adevar pare sa aibe un rezervor aftermarket, mai mare.

In poza asta poti vedea un astfel de rezervor

 

post-30-1267469241_thumb.jpg

Mesaj completat

In general astea Made in Japan ce aduce romimoto sunt Tourmax. Acuma daca Tourmax e chinezesc, atunci e intr-adevar nasol. Am comandat si eu unul, sper sa nu fie probleme cu el.

 

Acu' nu stiu sa-ti spun daca ce a luat amicul e meu e Tourmax sau nu. L-a luat de pe ebay la vreo 80 eur si descrierea era la fel ca pe site-ul motomike (romimoto) adica "identic cu piesa originala, made in japan".

 

Eu am lucrat 7 ani de zile in industria EMS (Electronic Manufacturing Services) si cam stiu cum sta treaba cu electronicele. De exemplu, aceeasi placa electronica facuta in Japonia era de 2 ori mai scumpa decat facuta in fabrica unde am lucrat in Timisoara si de vreo 5 ori mai scumpa decat facuta in fabrica noastra din Shenzen, China.

Cand gasesti pe piata un releu nou de AT la 40 eur, versus 220-250 cat e OEM, trebuie sa-ti ridici niste semne de intrebare.

Pretul mic in China nu se obtine numai din costul fortei de munca ci si din rabat de la specificatii si calitate. Practic, produsul va fi "cum iti e norocul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general astea Made in Japan ce aduce romimoto sunt Tourmax. Acuma daca Tourmax e chinezesc, atunci e intr-adevar nasol. Am comandat si eu unul, sper sa nu fie probleme cu el.

Sper si eu sa nu ma fi pacalit ,am luat si eu unul de la Romi si inca nu am apucat sa merg cu el,adica l-am montat incarca 14,4 la 5000rpm.Am vazut ce reducere are acum romi la acelasi releu era ceva daca comandam acum.Asta e sa speram sa ma tina daca nu sigur am sa ii fac o modificare made Galen :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi doi trebuie neaparat sa stam la o bere... De fiecare data cand citesc posturile tale ma umfla rasul. Prea esti serios. Sa nu ma intelegi greshit, imi place ca totul e foarte exact, bine explicat si documentat. Dar vorba lui Toma Caragiu "foarte bine, copii, foarte bine... numai ca suntetzi prea tristi..." Imi place ca la final strecori finutz si poanta. Noi suntem mai pusi pe shotii, si tu ne echilibrezi cu partea tehnica. Abia astept sa ne cunoastem.

Astept sa imi vina girofarele, flash-urile HID si luminile de la un OZN abandonat, sa la montez pe Afrikana. Eu nu am modificat numik din ce era pe motocicleta, pentru ca se pierdea farmecul sa o vezi plina de neoane si beculetze albastre la pozitii (desi recunosc ca intr-o vreme ma gandeam la angel eyes) Am facut un montaj simplu, cu leduri de mare intensitate, si se vad bine si ziua. Practic am scos becul din soclu, si am adaptat o placutza cu leduri care sa intre acolo. O sa pun poze cand o sa le montez inapoi pe motor. Becurile de la bord vreau sa le schimb cu leduri, pentru ca acestea se ard mai greu, si cred ca e riscul mai mic sa raman in pana de benzina, sau sa nu mi se aprinda becul la ulei. Ca uite ce am patzit ultima data... Acum mi-as monta si camera video in motor, sa vad eu cum face ungerea uleiul...

Eu ma gandesc sa adaptez pe rezervorul de afrikana o sonda de benzina de la un VF, am si litrometrul, si ma gandesc deja la o solutzie sa il bag intre ceasurile din bord, alaturi de ecranul care sa imi arate catzi voltzi am sub fund. Daca imi iese treaba, o sa pun poze.

Cu axul pentru cric, o rezolvam noi lejer cu o bere si un strungar. Numai bine de la mine!

Te inteleg perfect asa cum ma intelegi si tu. Nebunia curata trebuie potentata mereu prin seriozitate academica :( Altfel ne bascalizam doar pe forumul asta sau scoatem muschii aiurea, intelegi perfect si asta, nu?. Doar sintem profesionisti si imbatriniti in "rele" ce dreak! Si pe mine ma umfla risul in mod similar cind citesc posturile tale disperate cu indoit de fiare, bibileala nemteasca si cucuruzi. Bere sa fie, ca in rest la proxima ne povestim, fii linistit. O sa vezi atunci cit sint de serios. :rolleyes: Aia care au fost la intrunirea de de africane stiu deja. Daca nu era "Mutulica" sa-mi deguste palinka cred ca ma duceam la trabantistii care chefuiau putin mai sus de se cutremura pamintul. Las ca ne socializam mai bine cu totii data viitoare, apropo ce se mai aude? cine isi asuma organizarea vara asta?

 

Cu LED-urile , cred ca am sa risc citeva zeci de lei sa experimentez chinezariile alea lucitoare fara sa umblu la socluri, ma tenteaza. Totul vine din experienta, la africanele noastre tirite prin balarii filamentele lui Edinson se rup intr-o veselie. Ceea ce se lasa uneori cu consecinte cel putin hilare, daca nu chiar periculoase. Asta vara in tur goneam dupa o sesiune crunta de Portita si mult enduro anterior spre Bucuresti pe autostrada soarelui. Se lasase noaptea si ma tot claxonau unii. Ma uit in spate si ciuciu lumina, nici pozitie, nici stop pe frina. In plus aveam si parbrizul de la casca demontat ca se rupsese o prindere si mergeam cu ochelarii aia fumurii rabatabili.

 

Xenoanele faceau o pata de lumina fumurie cit de cit sa vad marcajele benzii si mai vedeam doar stopurile celor regulamentari. Noroc ca macar pe autostrada nu-s carute. Asa ca am blanit-o la 150-160 sa nu ma ajunga nimeni din urma toti km aia pina la Bucale, ceea ce a fost foarte interesant, de vis! ca o expeditie blitz prin c...ul unui negru. Din cind in cind tot ma mai depaseau claxonind isteric haimanalele alea de bani gata cu jaguaruri si alte bombe de sosea si 200 km/h. Mi-am schimbat becul doar la periferie la prima benzinarie. Asa ca m-am saturat ca filamentele alea sa se rupa cind vor muschii lor, LED-urile se justifica Klar la vacutele astea semienduro.

 

@cstelia-Chinezii fac si chestii de calitate, depinde a cui e fabrica si cine face comanda. Daca lucreaza in lohn si cu sistem de calitate occidental scot produse ok la sfert de pret. Aproape toata productia occidentala de electronice este de fapt made in China, vesticii pun doar eticheta. Altfel la ce fac ei, chinezii se zgircesc si cu firele de conexiune (pun de alea de pom de iarna) ca sa manince cu 3-4 boabe de orez mai mult. Acum 3 ani la SMAEB am ramas in pana de releu cu un kawasaki KLE. Am gasit la tirg ceva releu cam echivalent (cu 5 fire) identic exterior cu originalul. Doar firele erau de alea numai plastic si inauntru "pom de iarna" Il incerc eu prin Bucuresti o vreme, totul ok. Apoi prind curaj si pun farul pe Ardeal. Unde crezi ca mi-a luat foc nenorocitul de releu? Fix pe podul din Otopeni fara acces la trotuar si claxonat de 100 de claxonagii profesionisti de Bucale, care mai si rideau cum imi ia mie foc posteriorul si nu pot sa opresc. Asa ca grija cu chinezariile originale :P Alea facute la comanda albilor insa sint bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea.

 

Nu v ati gandit niciodata la o Africana cu dublu exaust?

Ar aduce oare si o crestere a puteri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai inteles ceea ce vroiam sa spun. Si ca sa citez un clasic "zis is da bighining of a veri biutifal fenship"

Am un tricou de la un magazin cu produse de aviatzie, cu un avion cu 2 motoare imprimat pe el, si mai jos putzin "2 holes are better than one". In cazul in care japonezii faceau Afrikana cu reactie, era o solutie, dar asa, nu cred ca faci mare branza, doar mai pui niste kilograme in plus pe motor. Un up-grade bun mi se pare o toba mai usoara, si cu un caracter si sunet mai sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare un RD04 din 1991, 80000km, neinmatriculat, adus din Germania, cric central, stare foarte buna de functionare, toba sport, plasticele erau cam jumulite dar le-am sudat cu ABS. Se vinde asa cum e sau revopsita la cererea clientului. Restul de detalii pe PM sau la telefon 0722858466. Nu am poze momentan.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se mai aude cu intrunirea de anu asta? si pe cind?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce bani e Afrikana? Pune si niste poze. Rotile cum se prezinta?

Boerule salut,

 

Lasa un tel sa te sun, sau daca nu uite asta e al meu 0745905628.

Daca cumva te referi la drigana mea eu am pus-o de vanzare mai demult, la pagina 218 pe la jumate-a pagini, precum si pe mobile.ro.

Oricum daca ma suni sau imi dai numarul sa te sun eu as vrea sa te intreb ceva.

 

te salut si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare un RD04 din 1991, 80000km, neinmatriculat, adus din Germania, cric central, stare foarte buna de functionare, toba sport, plasticele erau cam jumulite dar le-am sudat cu ABS. Se vinde asa cum e sau revopsita la cererea clientului. Restul de detalii pe PM sau la telefon 0722858466. Nu am poze momentan.

Iar eu am de vindut acte de Italia si cadrul bineinteles de la africana cumparata. Deasemenea daca tot povestim de vinzari, va reamintesc ca am de dat una bucata semicarena fata stinga nou nouta! cu miros de flori de cires de Japonia.

 

/index.php?...t&p=2207640

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...