Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Si eu am inceput pregatirile pentru "hibernare"... Momentan sunt doar 100 de suruburi pe guma din spate. Urmeaza sa mai pun inca 200 pe spate si 300 pe fata, ca sa ma bucur din plin de sporturile de iarna.

 

:)



post-3626-0-01741500-1355573053_thumb.jpg

post-3626-0-31641100-1355573057_thumb.jpg

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am taiat si apoi mi-a parut rau. pana acasa s-au polizat de abia se mai vedea piulitza. Oricum, trebuie sa bag mai multe pe centru, sa am si tractiune, ca numai pe drifturi am mers, ceea ce nu e rau, ca abia ma antrenez serios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai certati mai omul, ca nu are de unde sa stie ca pe unde umblu eu, pietonii nu ajung decat uitandu-se pe youtube. Desi maine e posibil sa bag si vreo 60 de km de asfalt. Ma tot rog sa ninga serios, sa nu imi tocesc suruburile, ca tare greu se monteaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pleci cu două ore mai devreme şi mergi numai prin şanturile de la marginea drumului :crack:

 

E urât tare pe zăpadă fără cuie sau crampoane foarte subtiri, de piatră. Am mers cu TKC80 pe zăpadă ( cam tare ce-i drept ) în Iezer şi n-a fost deloc distractic, mergeam cu a`ntâia la ralantii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce i s-a intamplat la tripmaster(cum i s-a defectat), ca rezolvare cred ca exista.

A inceput sa se reseteze cam de un an,iar acum nu mai arat nimic.parca a dus la cineva sa se uite la condensatori,dar n-au reusit mare lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inceput sa se reseteze cam de un an,iar acum nu mai arat nimic.parca a dus la cineva sa se uite la condensatori,dar n-au reusit mare lucru

Acolo pot fi mai multe probleme nu doar condensatorii , dar atata timp cat intrarile si iesirile integratului sant in parametrii nu mi-as face probleme , se poate repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, cu parere de rau v-a trebui sa ma despart de africana. Motivele sunt multe si diverse. Pretul pentru cei interesati ar fi 1300euro. Detalii pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pretul asta mai degraba o dai pe bucati dar nah...fiecare cu problemele lui si stie ce si cum face. Dupa cum bate vantul si eu cred ca va trebui sa o dau, insa sper ca sa apuc sa fac macar o plimbare cu ea anul acesta. Imi pare rau de tine ! sper ca o sa te invarti cumva si sa-ti cumperi alta mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sherky îmi pare rău că trebuie sa o vinzi, personal nu sunt interesat pentru că deja mi-am făcut din Africana ce-o am în dotare o motocicletă "cu hibe" estetice, deci motocicletă de pădure.

Sperăm ca tot răul să fie înspre mai bine şi s-apucăm să ne vedem călare cândva, curând.

 

Raoul, iar probleme neică? Vezi tu cum e cu banii ăştia, alegem să băgăm banii în motociclete în loc să-i ţinem în buzunar şi să le folosim atât timp cât merg, bani în ele băgaţi doar când nu mai poate deschide supapa fără ai fi schimbate piesele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni, uitandu-ma pe prognoza meteo pentru Nadrag icon_lol.gif si calculand posibila aliniere a planetelor, am stabilit ca in 2013 trebuie sa ne intalnim intr-o zi de 31. Deci, asadar si prin urmare, ziua copilului o sarbatorim tot la Nadrag 023.gif

Vineri, 31 Mai - Sambata, 1 Iunie - Duminica, 2 Iunie ne vedem la Nadrag pentru Intanirea Africa Twin Romania editia a 9-a!

LOCATIA: La fel ca si in anii trecuti, locatia este fosta tabara de copii.
PARTICIPANTI: Pentru posesorii de AT prezenta este obligatorie icon_e_smile.gif si ne bucuram sa avem printre noi si detinatori de alte marci/modele de motociclete.
COSTURI: Nu se plateste nimic, doar mancarea vineri si sambata seara (cine vrea sa manance, binenteles)
TRASEE: Vom avea doua trasee, unul mai soft si unul pentru anvelope cu crampoane icon_e_biggrin.gif
SURPRIZE: Astea nu se spun inca (nu, nu e vorba de noroiul de pe traseu).

Pe masura ce ne vom apropia de eveniment am sa mai vin cu precizari. Pentru cine are intrebari/nelamuriri va stau la dispozitie la tel. 0722858466 sau PM sau email:oldmotors@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a mai discutat pe forumul asta cu ceva timp in urma dar prefer sa redeschid discutia despre raportul de transmisie. Acum am kitul original, 16/45. Ma bate gandul sa schimb pinioanele astfel incat sa ii scad turatia la viteza de croaziera. Problema este ca nu stiu aspectul negativ daca pun de exemplu un 16/42. Se pierde semnificativ din puterea demarajului? La 110km/h am 5000 r/min. Cati dinti trebuie sa aiba pinionul din spate astfel incat sa cobor turatia la 4500r/min dar sa pastrez aceeasi viteza de croaziera?

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...