Andry Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Aşteaptă la intrarea pe asfalt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Sa nu spuneti ca sunt baiat rau inca una ....astept pareri si intrebari! Editat Octombrie 16, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Arata f bine. Cum se simte pe serpentine? Este mai "flickable"? Adica mai usor de inclinat de pe o curba pe alta? De la ce e roata fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Da merge super desii nu am fortat foarte mult(asfalt rece si gumele de teste sunt foarte vechi 7-8 ani!! )..roata fata este de la Suzuki Vstrom iar cea de spate de la Honda CBR F3 Prima incercare de roti turnate a fost cu rota de 17(este de vanzare) si cu aceea era super "nervoasa"pe viraje dar se pierdea mult in off road asa ca acum este asa cum am anticipat merge bine peste tot ..super multumit!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Intrebare : in timpul functionarii motorului am un releu care tacane in spatele turometrului si nu este semnalizarea . Mai bine zis suna ca un releu . Aveti ceva idei ? Imi da cineva un sfat ? Domn Profesor ? O zi faina la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Prin corespondenta e mai greu... ca nu e un singur releu acolo. Ne auzim la un telefon in weekend si vedem despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Prin corespondenta e mai greu... ca nu e un singur releu acolo. Ne auzim la un telefon in weekend si vedem despre ce e vorba. "teles , sa traiti dom Profesor . Cu stima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 zic si eu: nu poate fi cablul de kilometraj care sa faca un sunet de genul cand se invarte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Nu`mi aduc aminte să fi văzut postat pe forum, aşadar : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 zic si eu: nu poate fi cablul de kilometraj care sa faca un sunet de genul cand se invarte? Nu , nu este cablul de km . Stand pe loc am sesizat pacanitul si semnalizarile erau oprite . Avarii n-am . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Foloseste o teava de plastic pt a localiza defectul cu urechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Va prezint noile mele galerii de evacuare. Tocmai am rupt tipla de pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Cu ce se deosebesc de cele originale?..sunt mai curate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Teoria zice că la galeriile noi ale lui Cstelia curge aerul mai repede, nu face vârtejuri şi câştiga 2-3cp. Împreună cu altă finală, filtru sport şi alte jeturi în care scoţi pe Dyno încă 7-9cp la roată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Pai sunt mai usoare si cu diametrul interior mai mare. In plus cica e optimizata imbinarea dintre cele doua galerii. Sper sa faca casa buna cu finala African Queens. Oi vedea dupa ce le pun sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Si acum intrebarea cheie...cat costa si de unde le-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) Si acum intrebarea cheie...cat costa si de unde le-ai luat? Opreste-te. Gata, ai bagat destul! Las-o asa neoptimizata. Apa, paie si bataie. Atat mai trebuie la bijuteria ta. Editat Octombrie 20, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Da merge super desii nu am fortat foarte mult(asfalt rece si gumele de teste sunt foarte vechi 7-8 ani!! )..roata fata este de la Suzuki Vstrom iar cea de spate de la Honda CBR F3 Prima incercare de roti turnate a fost cu rota de 17(este de vanzare) si cu aceea era super "nervoasa"pe viraje dar se pierdea mult in off road asa ca acum este asa cum am anticipat merge bine peste tot ..super multumit!! Ce discuri de frana ai folosit in fata? In spate potriveste si discul ofiginal de F3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Pe fata am folosit discurile de f2 si pe spate discul original toate cu flansa de adaptare ..f3 are discul de spate cu diametru mai mic.Parte cea mai dificila este prelucrarea butucilor ca si aceia trebuiesc un pic modificati...rulmentii sunt cei originali ai rotilor cu bucsi de adaptare.O sa incerc sa fac si foto ca demontez piesele pt mici retusuri si vopsire. In concluzie pt cine face mult offroad sunt super rotile originale pt cine face ca mine excursii lungi si cu incursiuni in afara asfaltului combinatia 19 -17 iar pt cei care raman numai pe asfalt 17-17 este perfect( rota de 17 fata este de vanzare)...iar trecerea de la o configuratie la alta nu dureza mai mult de 20 min toate modificarile facandu-se fara nici o interventie asupra formatului original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 salutare! execut inaltatoare de ghidon de diferite marimi, 30 mm sau 20mm din aluminiu. acestea se potrivesc pe Transalp deoarece distanta dintre gauri e de 32 mm, nu stiu daca si la Africana e aceeasi distanta. pret 80 lei, Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Salutare! Telescopul central al respectabilei doamne avea tot dreptul ca la 250 mii km sa capoteze. Este ceva pentru un motor semienduro folosit ca atare si fara mila 8 ani. Si a facut-o decent la doua zile dupa ultima tura, m-am trezit cu o balta de ulei hidraulic sub motor si spatele barcuta. Ok, se dau jos plasticele laterale, bateria si saua, si se scoate butelia de reglaj, apoi pompa de benzina sa aiba loc butelia sa iasa. Se scot suruburile de sus si cel lateral stanga de la airbox, apoi se introduce intre airbox si cadru un distantier din lemn ca sa poti umbla din ambele parti la surubul de fixare de sus al telescopului. Se scoate piulita de pe el si se bate din partea cealalta cu un dorn cat aproape sa iasa. Se culca motorul pe partea stanga si se scot suruburile de la "oase" si surubul de jos de la telecop asa cum se vede in imagini. Se misca bascula pana cand roata da in aripa spate si se scoate apoi complet surubul de sus de la telescop care eliberat acum de tensiune iese imediat. Apoi telescopul se extrage de pe motor avand grija sa nu se forteze furtunul de la butelie. Apoi se regleaza inaltimea " noului " telescop identic cum era vechiul (sau cu aceasta ocazie se regleaza inaltimea motorului). Se remonteaza totul in ordine inversa demontarii avandu-se grija sa se stranga bine toate suruburile. Chei tubulare/ inelare la ansamblul oase-telescop 14 si 17. Succes! si bafta sa nu ajungeti sa aveti nevoie Intrebare: a reconditionat cineva vre-un telescop spate? Daca da, se gasesc simeringuri? si unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 www.sr-racing.de Si acum intrebarea cheie...cat costa si de unde le-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Nu am gasit preturi la ei site ..mi-l spui pe PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Eu am trimis la BV la hidroposoci telescopul de rd04. chiar 2 am trimis. Unul l-am testat si era cf. Asteptarilor. Vb cu brasovenii sau intra pe xrv.ro la sectiunea tutoriale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Nu e nici un secret. Le-am primit cadou Nu stiu cat e pretul lor, dar am inteles ca undeva pe la 300 eur Nu am gasit preturi la ei site ..mi-l spui pe PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.