raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Merge, merge chiar si cel de Suzuki modele anii 90. Vb cu Pedros. Banuiesc ca ai si jambe de 43mm, pen ca Alpul are 41 Si ca sa fii sigur vezi ce cod au rulmentii de jug la Alp si la Afrikana Check louis.de dypa codul 10051209 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Aveti idee daca jugul de pe AT rd04 merge "plug&play" pe transalp pd10? E un upgrade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Pentru intalnirea de la Nadrag de anul acesta am o veste buna si una rea. Aia rea e ca anul acesta nu mai facem tricouri, aia buna e ca o sa avem sepci ( ) care o sa fie moka pentru participantii pe motoare. Pentru ca ploua, pentru ca se face noroi la Nadrag si pentru ca Africa Twin (cum zicea Andry) incep sa strig catalogul. 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu (confirmat ieri la o bere ) 6. Borco 7. ... Editat Aprilie 24, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Pentru intalnirea de la Nadrag de anul acesta am o veste buna si una rea. Aia rea e ca anul acesta nu mai facem tricouri, aia buna e ca o sa avem sepci ( ) care o sa fie moka pentru participantii pe motoare. Pentru ca ploua, pentru ca se face noroi la Nadrag si pentru ca Africa Twin (cum zicea Andry) incep sa strig catalogul. 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu (confirmat ieri la o bere ) 6. Borco 7. ... 7 . . . . Arthur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 daca e Moka, vreau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Da, daca vii cu motorul la intrunire 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu (confirmat ieri la o bere ) 6. Borco 7. Arthur Editat Aprilie 24, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Ma bucur sa-l regasesc printre noi si pe Pufarinu ! A lipsit o perioada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Na ca ma fac si eu cu un 04 dupa ce se vand batranele doamne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Bla bla bla, bla bla bla, manele. Când o apărea ceva sigur, atunci mă interesează. Dacă iar arată rachete pe foaie, după care apar bivoliţe gestante, să nu mai aud de ei. Dacă iese ceva cel puţin demn să poarte un nume respectat ( cum e exemplul SuperTenere ), atunci mi-oi face credit. Îmi vând colecţia, îmi vând bicicleta, amanetez lăutarii şi dau un rinichi, ba chiar m-oi pune şi în genunchi ( ca să fac bani, nu ca să mă rog ... ) pentru ea. pentru ca Africa Twin (cum zicea Andry) Păi da, berbecuţul cu "pentru că automobile" de la suprasemnatu' a luat vorba! Lista pentru Nădrag 2014, unde din păcate o să fie şepci, nu chiloţăraie: 1. Eu2. Zoli3. Mircea Leschian4. Pufarinu5. Neagu (confirmat ieri la o bere )6. Borco7. Arthur 8. Andry b0$$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Acrii's strugurii mai Andry Niste Concluzii:The bike has been in development for a number of years now and should be ready to announce at EICMA this fall.It'll be a parallel twin instead of a V-twin because that motor is lighter and cheaper to produce, and will make about 100hp.250mm (just under 10") of suspension travel with 21"/17" wheels.440lbs with 20 liters (about 5.3 gallons) of gas.Intention is for this bike to be strong competition to the F800GS/etc, with a serious offroad focus, though not as extreme as the KTM 950 Super Enduro was. Basically, Honda sees a hole in the market between the big ADV bikes and the 450 enduro class, and they want to fill it.There may also be a future version with a 19" front wheel and more wind protection. ps: sa vedem cat va fi realitate si cat fantasma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 2 cilindrii in linie..... ha ha ha ha Huo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Nu are nimic in comun cu Africa Twin . Va fi CRF 1000 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Va fi mai mult ca sigur deviat din CRF-ul de rally raid prezentat la EICMA anul trecut, binenteles cu un motor mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Alt motor, alta cutie de viteze, alt air box, alt cadru, alte suspensii, alta bascula.... Ce ar putea avea in comun cu CRF 450? Chiar si cu varianta rally? Saua? Farul? Carenele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Alt motor, alta cutie de viteze, alt air box, alt cadru, alte suspensii, alta bascula.... Ce ar putea avea in comun cu CRF 450? Chiar si cu varianta rally? Saua? Farul? Carenele? Vor folosi ventilele de pe CRF 450 si becurile de la semnalizare . Mansoanele vor fi produse la aceeasi fabrica unde se fac si cele de CRF 450 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 It'll be a parallel twin instead of a V-twin because that motor is lighter and cheaper to produce, and will make about 100hp. Să şi-o bage în dos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Bhaaaa ce atitudine............. Nu uitati , conceptul pe care s-a construit AT-ul vine de la inceputul anilor 80 si l-au dus pana in 2000 fara mari modificari/imbunatatiri. Acum , la 14 ani distanta, ce asteptati, sa bata pasul pe loc. Cui nu ii convine sa ramana la batrana doamna, cine are knowhow sa-si faca o mobra asa ca fratii Weber, sau sa cumpere ceva apropiat dorintelor personale. Intradevar, isi va trage originile din CRF-ul de Dakar, poate chiar si numele daca nu vor oblicii sa mizeze pe ideea de Brand Recognition si sa-i zica Africa Twin, ca si asa or nimicit toate Twin-urile lor de succes DPV personal, batrana afrikana cu alte suspensii , CDI-uri cu harti si cateva mici modificari ar coafa majoritatea wannabe aventurierilor. Masochistii n-au decat sa mearga pe Protoptile sau cum se cheama Ps: ma uitam pe pozele de la intalnirile de la N-city..si se observa un trend , cu ccat a crescut gradul de dificultate , asa au aparut si modificarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Si un concept modern ar fi motorul 2 in linie? Ca asa a facut BMW si Yamaha? La Yamaha e ceva traditional motorul twin in linie, dar la Honda traditia e twin in V. Si iarasi, nu vad cum poti transforma un monocilindru de 450cc intr-un twin de 1000cc. Dupa parerea mea va fi o mobra total diferita. Nu au ce sa aiba in comun in afara de alura. Macar XRV750 din magazin avea asemanari cu NXR750 din Paris-Dakar. Dar viitoarea AT de 1000cc si CRF450 Rally nu pot fi decat total diferite. Editat Aprilie 25, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Alt motor, alta cutie de viteze, alt air box, alt cadru, alte suspensii, alta bascula.... Ce ar putea avea in comun cu CRF 450? Chiar si cu varianta rally? Saua? Farul? Carenele? un lucru mult mai important. CONCEPTUL de motocicleta rally raid. Daca noua Africa Twin va arata ca in desenele postate in revista Motorrad e clar ca avem de a face cu un CRF rallyraid cu motor cu 2 cilindrii in linie. suspensiile pot fi aceleasi, configurate pentru greutate sporita, bascula nu are greturi sa suporte o roata mai lata, mai ales ca va fi pe 17 in loc de 18, etc. Am asa un feeling ca va fi o struta camila, o compilatie de elemente deja existente pe motocicletele Honda in jurul conceptului mentionat mai sus. Si ca cireasa pe tort folosesc un nume consacrat. Inca nu ma convinge, astept EICMA. O sa fiu acolo. In alta ordine de idei, voi nu vedeti ca nici pantofii nu mai sunt ca pe vremuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 cu ce mergi la EICMA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 ce asteptati, sa bata pasul pe loc. BMW foloseşte aceleaşi motoare boxer încă de acum 100 ani. Ducati foloseşte aceleaşi motoare V2 încă de acum naiba ştie câte zeci de ani. Dar Honda o dă de gard de 15 ani. Plăcute au rămas doar V4 ( Cross-urile ), în rest bălării. *plăcute ca şi motorizare, în rest... cât să umple şi ele acolo pagina Honda cu produse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Ducati .....motor L2 Daca singurul lucru comun intre noua AT si actuala CRF Rally este conceptul de rally, nu se poate spune ca are la baza CRF-ul Rally. CRF ma duce cu gandul la motocross. Mai degraba se poate spune ca noua AT va avea la baza conceptul NXR sau chiar conceptul AT. Daca nu s-ar fi redus capacitatea motoarelor la Paris-Dakar, niciodata nu ar fi aparut vreun CRF la raliu. D-aia imi suna ciudat cand se spune ca noul motor twin de 1000 va avea la baza actualul cross modificat pt rally. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Sa va umeziti in coltul gurii , si voi , nu doar eu : si Africa Twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Bleacs, pprtocaliu! HRC are alb albastru si rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Mi-e greu sa cred ca scoate honda un bicilindru de 1000 la 180kg. Dar daca o face, sunt curios care va fi raspunsul yamaha. In orice caz, ma astept sa coste cel putin cat 800gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.