raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 PS: am cautat ceva info in mebrana ema legat de toba, ca doar am schimbat toba la toate mobrele. La AT, se castiga la greutate. Fiind toba sport gazele sunt evacuate mai repede, deci implicit trebe si un filtru aer sport ca sa se echilibreze ecuatia. Acuma...consumul...teoretic ar ramane la fel dar practic cam creste usor/nesesizabil daca circuli la acelasi regim de rpm . asta e teoria mea PPS: Gazele de evacuare au viteza sunetului daca va vien sa credeti au ba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 PPS: Gazele de evacuare au viteza sunetului daca va vien sa credeti au ba pe toba? Ma cam indoiesc serios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 pe pariu? imi dai o afrikana daca am drepatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Există pe acolo diferenţe de presiune şi altele, dar am făcut un calcul şi pistonul de Africana ( 72mm cursă ), la 10.000rpm ( haha ) ar avea o viteză de 3 metri / secundă. Deci împunge gazul afară din piston cu viteza asta, dar că mai apar şi alte fenomene p-acolo ( pe care nu le cunosc ), cred că accelerează gazele de evacuare. Dar până la peste 300 metri / secundă , cam greu. Dar gazele produc zgomote, care într-adevăr circulă cu viteza sunetului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 creeed ca era vorba de undele sonore . si da, am uitat cine are degree in Physics ps:http://www.clubmoto.ro/tutoriale/vezidetalii/11/teoria-evacuarii-motorul-in-4-timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Aha. Adica unde elastice. Precum undele seismice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Ai uitat in teoria ta ca daca pistonul are diametrul de 10 ori mai mare decat al tevii prin care impringe gazele, viteza gazelor prin piston ar trebui sa fie teoretic de 10 ori mai mare... daca nu ma insel este efectul coanda! -- as putea la fel de bine sa gresesc....dar sigur daca pistonul impinge gaze cu 3ms in toba au mult mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 De 10 ori mai mare ? ( prin evacuare, nu piston ) Dacă scazi diametrul de 10 ori, suprafaţa scade de 100 ori. Şi în acest caz aşa este, s-ar putea întâmpla ce ai spus. Dar evacuările au ... d=4 cm probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Aha. Efectul Coanda sau devierea jeturilor de fluid în apropierea suprafețelor curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Ma gandesc sa imi fac o toba de evacuare cu ajutaj Laval... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Stiti pe unde au mutat topicul cu Africa Twin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Ma gandesc sa imi fac o toba de evacuare cu ajutaj Laval... sa-nteleg ca mai stii ce e scris aici apropo, lavabile dastea aveam la motorul de SA-2 da ii ziceam altfel, Stiti pe unde au mutat topicul cu Africa Twin ? pe XRV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_oltean Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Vroiam sa intreb si eu cam pe unde ar fi cel mai bine sa-mi montez o priza de 12V, da' acuma... mi s-a facut frica!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Păi aşa şi trebuie domnule ! Nu e voie s-o montezi ! Dacă producătorul nu a montat, înseamnă că nu-ţi trebuie. Asta ca să nu intrăm în teorie şi să umplem două pagini; că te sperii de nu mai intrii acilişa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Aveti idee daca jugul de pe AT rd04 merge "plug&play" pe transalp pd10? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Nu merge, este mai mare deschiderea pentru jambe. ( 43mm AT ; 41mm TA ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Merge, merge chiar si cel de Suzuki modele anii 90. Vb cu Pedros. Banuiesc ca ai si jambe de 43mm, pen ca Alpul are 41 Si ca sa fii sigur vezi ce cod au rulmentii de jug la Alp si la Afrikana Check louis.de dypa codul 10051209 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Aveti idee daca jugul de pe AT rd04 merge "plug&play" pe transalp pd10? E un upgrade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Pentru intalnirea de la Nadrag de anul acesta am o veste buna si una rea. Aia rea e ca anul acesta nu mai facem tricouri, aia buna e ca o sa avem sepci ( ) care o sa fie moka pentru participantii pe motoare. Pentru ca ploua, pentru ca se face noroi la Nadrag si pentru ca Africa Twin (cum zicea Andry) incep sa strig catalogul. 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu (confirmat ieri la o bere ) 6. Borco 7. ... Editat Aprilie 24, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Pentru intalnirea de la Nadrag de anul acesta am o veste buna si una rea. Aia rea e ca anul acesta nu mai facem tricouri, aia buna e ca o sa avem sepci ( ) care o sa fie moka pentru participantii pe motoare. Pentru ca ploua, pentru ca se face noroi la Nadrag si pentru ca Africa Twin (cum zicea Andry) incep sa strig catalogul. 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu (confirmat ieri la o bere ) 6. Borco 7. ... 7 . . . . Arthur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 daca e Moka, vreau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Da, daca vii cu motorul la intrunire 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu (confirmat ieri la o bere ) 6. Borco 7. Arthur Editat Aprilie 24, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Ma bucur sa-l regasesc printre noi si pe Pufarinu ! A lipsit o perioada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Na ca ma fac si eu cu un 04 dupa ce se vand batranele doamne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Bla bla bla, bla bla bla, manele. Când o apărea ceva sigur, atunci mă interesează. Dacă iar arată rachete pe foaie, după care apar bivoliţe gestante, să nu mai aud de ei. Dacă iese ceva cel puţin demn să poarte un nume respectat ( cum e exemplul SuperTenere ), atunci mi-oi face credit. Îmi vând colecţia, îmi vând bicicleta, amanetez lăutarii şi dau un rinichi, ba chiar m-oi pune şi în genunchi ( ca să fac bani, nu ca să mă rog ... ) pentru ea. pentru ca Africa Twin (cum zicea Andry) Păi da, berbecuţul cu "pentru că automobile" de la suprasemnatu' a luat vorba! Lista pentru Nădrag 2014, unde din păcate o să fie şepci, nu chiloţăraie: 1. Eu2. Zoli3. Mircea Leschian4. Pufarinu5. Neagu (confirmat ieri la o bere )6. Borco7. Arthur 8. Andry b0$$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.