Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Acrii's strugurii mai Andry

 

Niste Concluzii:
The bike has been in development for a number of years now and should be ready to announce at EICMA this fall.

It'll be a parallel twin instead of a V-twin because that motor is lighter and cheaper to produce, and will make about 100hp.

250mm (just under 10") of suspension travel with 21"/17" wheels.

440lbs with 20 liters (about 5.3 gallons) of gas.

Intention is for this bike to be strong competition to the F800GS/etc, with a serious offroad focus, though not as extreme as the KTM 950 Super Enduro was. Basically, Honda sees a hole in the market between the big ADV bikes and the 450 enduro class, and they want to fill it.

There may also be a future version with a 19" front wheel and more wind protection.

 

ps: sa vedem cat va fi realitate si cat fantasma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alt motor, alta cutie de viteze, alt air box, alt cadru, alte suspensii, alta bascula.... Ce ar putea avea in comun cu CRF 450? Chiar si cu varianta rally? Saua? Farul? Carenele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt motor, alta cutie de viteze, alt air box, alt cadru, alte suspensii, alta bascula.... Ce ar putea avea in comun cu CRF 450? Chiar si cu varianta rally? Saua? Farul? Carenele?

Vor folosi ventilele de pe CRF 450 si becurile de la semnalizare . Mansoanele vor fi produse la aceeasi fabrica unde se fac si cele de CRF 450 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bhaaaa ce atitudine.............

Nu uitati , conceptul pe care s-a construit AT-ul vine de la inceputul anilor 80 si l-au dus pana in 2000 fara mari modificari/imbunatatiri.

Acum , la 14 ani distanta, ce asteptati, sa bata pasul pe loc.

Cui nu ii convine sa ramana la batrana doamna, cine are knowhow sa-si faca o mobra asa ca fratii Weber, sau sa cumpere ceva apropiat dorintelor personale.

Intradevar, isi va trage originile din CRF-ul de Dakar, poate chiar si numele daca nu vor oblicii sa mizeze pe ideea de Brand Recognition si sa-i zica Africa Twin, ca si asa or nimicit toate Twin-urile lor de succes

 

DPV personal, batrana afrikana cu alte suspensii , CDI-uri cu harti si cateva mici modificari ar coafa majoritatea wannabe aventurierilor. Masochistii n-au decat sa mearga pe Protoptile sau cum se cheama

 

Ps: ma uitam pe pozele de la intalnirile de la N-city..si se observa un trend , cu ccat a crescut gradul de dificultate , asa au aparut si modificarile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si un concept modern ar fi motorul 2 in linie? Ca asa a facut BMW si Yamaha? La Yamaha e ceva traditional motorul twin in linie, dar la Honda traditia e twin in V.

Si iarasi, nu vad cum poti transforma un monocilindru de 450cc intr-un twin de 1000cc. Dupa parerea mea va fi o mobra total diferita. Nu au ce sa aiba in comun in afara de alura.

Macar XRV750 din magazin avea asemanari cu NXR750 din Paris-Dakar. Dar viitoarea AT de 1000cc si CRF450 Rally nu pot fi decat total diferite.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt motor, alta cutie de viteze, alt air box, alt cadru, alte suspensii, alta bascula.... Ce ar putea avea in comun cu CRF 450? Chiar si cu varianta rally? Saua? Farul? Carenele?

 

un lucru mult mai important. CONCEPTUL de motocicleta rally raid.

 

Daca noua Africa Twin va arata ca in desenele postate in revista Motorrad e clar ca avem de a face cu un CRF rallyraid cu motor cu 2 cilindrii in linie. suspensiile pot fi aceleasi, configurate pentru greutate sporita, bascula nu are greturi sa suporte o roata mai lata, mai ales ca va fi pe 17 in loc de 18, etc.

 

Am asa un feeling ca va fi o struta camila, o compilatie de elemente deja existente pe motocicletele Honda in jurul conceptului mentionat mai sus. Si ca cireasa pe tort folosesc un nume consacrat. Inca nu ma convinge, astept EICMA. O sa fiu acolo.

 

In alta ordine de idei, voi nu vedeti ca nici pantofii nu mai sunt ca pe vremuri? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce asteptati, sa bata pasul pe loc.

 

BMW foloseşte aceleaşi motoare boxer încă de acum 100 ani.

Ducati foloseşte aceleaşi motoare V2 încă de acum naiba ştie câte zeci de ani.

 

Dar Honda o dă de gard de 15 ani. Plăcute au rămas doar V4 ( Cross-urile ), în rest bălării.

 

*plăcute ca şi motorizare, în rest... cât să umple şi ele acolo pagina Honda cu produse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati .....motor L2 :)

 

Daca singurul lucru comun intre noua AT si actuala CRF Rally este conceptul de rally, nu se poate spune ca are la baza CRF-ul Rally. CRF ma duce cu gandul la motocross. Mai degraba se poate spune ca noua AT va avea la baza conceptul NXR sau chiar conceptul AT. Daca nu s-ar fi redus capacitatea motoarelor la Paris-Dakar, niciodata nu ar fi aparut vreun CRF la raliu. D-aia imi suna ciudat cand se spune ca noul motor twin de 1000 va avea la baza actualul cross modificat pt rally.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput actiunea de identificare a traseului pentru intalnirea de la Nadrag. Mi-a dat cam cu virgula, va trebui sa mai cercetez. Sper sa nu avem parte de ploaie :D

 

post-30-0-78506800-1398681697_thumb.jpgpost-30-0-86750800-1398681723_thumb.jpgpost-30-0-05303200-1398681745_thumb.jpgpost-30-0-93807500-1398681783_thumb.jpgpost-30-0-85023700-1398681814_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io imi aduc si beţele de trekking, că de offroad nu mă apropii în astfel de condiţii

Mai fac o drumeţie, mai dau jos 0,2 kg din burtă...

Doar avantaje :)

 

PS: io zic să ne facem şi noi un site ca lumea, aşa cum au ăia de la xrv.ro :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...