Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cu Mihut...sambata la SMAEB pe un vant de te zbura de pe sosea.

 

La rubrica NO COMMENT :-)

 

Asta insemna sa dai banii pe un motor valabil care sa te duca fara dureri de cap! Nu piane, acordeoane sau alte balarii gen yamaha sau mai stiu eu ce alte beemveuri...

Il astept pe Bogdan Harea sa-si de cu parerea de specialist in africane, vad ca pe forumu' de muzicute este liniste crunta :-)

 

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=18&p=4422&sid=830f37239805b168b0283b8140c68ea0#p4422

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee interesanta! Imi place la nebunie!

 

Si mie imi place ideea. Am vrut s-o adopt pt mobra mea si un Logan, dar interesandu-ma am renuntat. In EU sunt interzise, desi in State sunt legale.

 

Nu..este saua lui Andry si am luat-o in proba...este ok dar eu as vrea sa-mi fac una fara acea "galma" !!

Africa privind in zare!!

"Galma" arata bine si te "fixeaza", iar materialul pare antiderapant. Mie-mi place.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rubrica NO COMMENT :-)

 

Asta insemna sa dai banii pe un motor valabil care sa te duca fara dureri de cap! Nu piane, acordeoane sau alte balarii gen yamaha sau mai stiu eu ce alte beemveuri...

Il astept pe Bogdan Harea sa-si de cu parerea de specialist in africane, vad ca pe forumu' de muzicute este liniste crunta :-)

 

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=18&p=4422&sid=830f37239805b168b0283b8140c68ea0#p4422

 

Rugina in interiorul tobei de la condens / arderea benzinei, in perioada cand mobra sta parcata. Poate si de la ploaie ca toba sta cam in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot confirma ce-a zis Cristi. La a' veche nu avea gram de rugină, dar consuma şi un pic de ulei ( cam 1L/500km ). La asta d'acu care cică nu consumă ulei, toba originală este bună pentru un cuib de tetanospasmină, nici măcar la fier vechi n-o mai primesc. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

studiind problema la logan si alp, sa o zic pe aia scurta.

daca nu e cu gel nu e fara intretinere.

atat la cele cu acid cat si AGM, calciul etc a mea , periodic trebuie verificat nivelul.

la cele fara intretinere e cu cantec dupa 3,4 ani. se poate sa te lase in drum cand ti-e lumea mai draga si sa nu le mai poti resuscita, pe cand ...chipurile... la cele cu intretinere ii mai dai o apa de ploaie , un redresor si poate poate mai tine 1-2luni

cele cu gel...comparativ cu AGM...nu e mare diferenta la specs, ba chiar is mai scumpe si trebuie redresor special pt. ele.

Marele minus la cele cu intretinere , asa cum sigur ai ghicit, este faptul ca la o cazatura/propteala zdravana sa curga acid pe mobra...si lasa urme. Mai ales pe frumusetea de bascula de aluminiu.

Recomandarea mea e sa mergi pe cele fara intretinere, AGM mai ieftin decat gel, so cauta AGM.

...citeam pe un forum de electronisti ca pe hartie multe-s care dau ceata dar odata intrata in uz se prea poate aia cu specificatii mai slabe sa fie cea care da ceata. search, poate stii mai multa electricitate ca mine si intelegi ce spun domnii de acolo.

12V cu 12Ah e recomandat de Honda, ai de unde alege. ca marime...parca 130-80-160

Personal , recomadn un calcul simplu. cat de des te plimbi cu mobra, porniri/orpiri-drumuri scurte e nevoie /sezon si de aici mergi pe ceva mai renumit sau mai putin renumit. oricum garantia e de 2 ani...viata undeva la 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru RD04 bateria recomandata este YB14-B2 12V/14Ah (sau analog)

 

Dimensiunile sunt 135 x 91 x166 (L x l x h). Borna de plus pe stanga cum te uiti la baterie, aerisirea pe dreapta cum te uiti la baterie. Louis este prietenul motociclistului

 

http://www.louis.de/_40e14c439a2b2d0efc1c5a083b67451a74/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10036112&typ_id=RD04

http://flashkatalog.louis.de/Katalog/2014/pdfs/0878.pdf

 

Restul e can-can...

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AGM-urile, la amperajul asta nu prea sunt de 135mm, ci de 150mm

 

AT are decompresor automat?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pentru a realiza un ungator de lant automat... am eu un proiect in lucru, doar ca nu prea am avut timp sa ma ocup de el.. :(

 

- el consta in realizarea unei cutiute care sa comande motorasul-pompa. -10 euro

- realizarea unui rezervor - depinde de resursele care le aveti acasa.. :)

- cumpararea unui motoras-pompa de pe ebay. 10 euro

- testarea si ajustarea - nepretuite cand totul functioneaza ok

 

Placa de comanda

 

post-27347-0-17371100-1397237236_thumb.pngpost-27347-0-14431700-1397237237_thumb.pngpost-27347-0-46267800-1397237235_thumb.png

 

Pompa

 

post-27347-0-68659000-1397237237_thumb.png

http://www.ebay.de/itm/Dosing-pump-Peristaltic-dosing-Head-For-Aquarium-Lab-Analytical-water-DC-12V-dro-/271368787959?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item3f2ed717f7

 

Momentan placa pe care am atasat-o eu este facuta sa lucreze cu o pompa de 6v care am comandat-o eu pe ebay, dar n-am ridicat-o de la vama din cauza programului de gravide pe care il au cei de acolo. Iar pompa este o idee mai mare fata de ce va prezint eu aici

 

Ca si rezultat final veti obtine un ungator de lant care se poate ajusta in felul urmator: intervatul picaturilor + cantitatea picaturii. Se poate imbunatati pe partea de a se realiza 3 moduri interschimbabile, gen ploaie, enduro, touring calduros, ii ideea in care uleiul isi schimba proprietatile de la temperatura.

 

Acum ca am terminat rebuildingul africanei o sa incerc sa ma ocup de acest ungator. :)

 

Se mai poate aduga si un buton pentru ungere manuala, in functie de cat si cum doreste fiecare.

Editat de zyonbv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E buna pompa mai ales daca este mica. O poti plasa, impreuna cu rezervorul de ulei, oriunde chiar si sub sa, iar circuitul uleiului nu mai trebuie sa fie strict gravitational. Ultima varianta de ungator bricolata si folosita de mine,inca in uz dupa 65000 km, continea un furtun de cca 20 mm diametru, transparent cu un dop de cauciuc, pe post de rezervor. La cca 50 cm util ajungea pt minim 3500 km si se putea disimula in locuri inguste pe langa cadru sau carene.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai avut gresit. Daca te uiti cu atentie in link-ul trimis de tine, o sa vezi ca cea de 12 Ah e pentru RD07.

 

AT are decompresor automat?

 

Nu are decompresor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram sa mearga o baterie cu amperi mai putini. La Tenere am de 8-9 Ah, dar are decompresor. Asa, tre sa merg pe 12-14 Ah. Am gasit Caranda AGM de 135mm. Restul de 135mm sunt clasice, cu intretinere. Aveti ceva experiente cu Caranda la moto? Merita sa iau una fara intretinere Caranda, in loc de una cu intretinere si acid usor varsabil dar de firma (Yuasa, Varta, etc...)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma uit pe poze dar din memorii am avut pe 04 12 cu 12 si am luat de pe louis ceva la 50e pt 04. In lista de pe siteul OEM se regaseste si 12 cu 12. Fiind acelasi motor cu acelasi electromotor nu mi explic de ce 04 sa aiba 14 di 07 sa aiba 12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati bateriile Landport (Olanda) cu distributie si in RO, cu acid in kit, dar fara intretinere si rasturnabile. Nu stiu la Africana, ce si cum, dar la XT in loc de YTZ 12s-BS, au si YTZ14s-BS cu aceeasi dimensiuni exterioare, dar mai puternice, 14 in loc de 12 si 230 in loc de 210.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...