Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Mi-am cumparat YS12-14-A2 de la Caranda. E AGM dar are 135mm. Fostul proprietar inghesuise un AGM de 150mm, decupand o parte din raftul bateriei. Acum trebuie sa iventez o prindere pe partea decupata. Stiti, am de gand sa inclin mobra :D . Nu 180 grade ca ca.te.em-u dar 90 grade tot o sa le ating.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo, bacteria e China all the way, Yucell. am intrat ppe site ul lor si e dragut inauntru, au panglici ce mi aduc aminte de cincinalu de la Ciocanu SA Nadrag

Acuma sa vedem durata in timp

Ps: bacteriile Caranda de masini is facute totusi in tara si guess what, agm, cyclon , gel is tehnologii din anii 30respectiv 70

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei, de ioni de litiu sau alte tehnologii din mileniul III n-am inca bani :D Astept baterii cu gaz de sist.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E super simplu în cazul asta. Îți trebuie pompa, un buton și furtun. Cat ții butonul apăsat curge ulei.

:-)

Stiu ca asta vreau ,dar ma interesa din ce a facut rezervor pt ulei s cum il reumple

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca asta vreau ,dar ma interesa din ce a facut rezervor pt ulei s cum il reumple

Sebicozaurul mai facea ungatoare...facea rezervorul dintr-un furtun mai gros pe care il incolacea pe sub aripa spate...cand schimba uleiul umplea ala cu ulei ars si da-i bice :)

 

E super simplu în cazul asta. Îți trebuie pompa, un buton și furtun. Cat ții butonul apăsat curge ulei.

:-)

Am vazut ca stai in Rasnov, sunt si eu interesat de o jucarie din asta :) poate ne intalnim intr-o zi la o bere sa ne cunoastem. deocamndata am alte prioritati cu africana, cum ar fi itp si asigurare, schim ulei si filtre, ce e mai rau ca aceleasi operatii trebuie sa le fac si la masina, dar luna viitoare poate povestim si de ungatoare, ma gandesc ca daca comanzi piesele impartim macar transportul :) Vezi ca si Rul vroia la un momentdat ceva ungator, nu stiu daca si-a luat sau nu pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca asta vreau ,dar ma interesa din ce a facut rezervor pt ulei s cum il reumple

Eu as face din orice recipient cu capac care sa aibă filet în care as da o gaura sa montez o presetupa prin care sa intre furtunul pana la fundul recipientului. Presetupa o poți strange pentru a etanșa. Scuzați cuvântul fund. ;-)

 

@cipriat, oricând pe putem vedea la o bere, vorba, tura. Raul așteaptă sa fac eu doua bucăți care sa funcționeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram sa mearga o baterie cu amperi mai putini. La Tenere am de 8-9 Ah, dar are decompresor. Asa, tre sa merg pe 12-14 Ah.

 

De mers merge. La prototiptil am acum una de 9Ah, din lipsa de altceva. Si nu sughite deloc.

 

Fiind acelasi motor cu acelasi electromotor nu mi explic de ce 04 sa aiba 14 di 07 sa aiba 12.

 

Cost reduction :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O varianta ok-utza de sincronizare cu carburile date jos e sa surubaresti pana clapetele se deschid la fel. Tragi de rozeta , compari fantele, surubaresti si tot asa.

Asta sau iti confectionezi un vacuum metru . e pe xrv.org.uk tutorial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baterii : Nu vă mai bateţi cuie în cap cu "curge bateria dacă dau pe jos mobra", nu-ţi moare nici mobra, nici bateria, nici nu se topeşte rezervorul. Testat. Şi retestat. Şi consider c-am testat destul de serios. Baterie îşi ia fiecare ce doreşte, ori una serioasă care să te ţină 6-8 ani, ori una ieftină, dar pe care s-o schimbi de bunăvoie după 3-4 ani. Cele cu gel merg bine mersi cu încărcătoare clasice, nu au nevoie de încărcătoare dedicate precum cele cu Li.

 

Ungătoare : simplu şi eficient, dar în special mudproof. Am avut planuri, modele de test programate, modele analogice pentru ungătoare. Cam mult tam-tam. Cu pompa aia nu rezolvi pe simplu fapt că îţi va curge uleiul prin ea continuu, dat fiind că nu are supape. Pentru rezervor, un furtun gros. Îs multe de povestit pe tema asta, chiar foarte multe. Repet : simplu şi rezistent la noroi.

 

Sincronizare : suficient de precisă este sincronizarea cu ajutorul unor furtune şi ulei. Costuri sub 10 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la cursul acidului din baterie... Atat la RD03 cat si la RD04, din constructie exista un furtunas care se prinde pe aerisirea bateriei. Chiar daca dai pe jos cu mobra, se pierde foarte putin acid, si acesta se scurge pe furtunul respectiv, al carul capat e undeva jos sub nivelul scutului, deci nu curge pe bascula sau mai stiu eu pe unde.

La RD07 trebuie baterie fara intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am si eu asa ceva in garaj. Referitor la ungator, pompa care v-am prezentat-o este de dozare. Normal daca pastrezi diametrul furtunului de iesire ar trebui sa stie sa picure.

 

Eu recomand bateriile cu gel Volton, ceva romanesc made in china. Am avut pe hornet, foarte buna si a fost cam 130 Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...