Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Si un concept modern ar fi motorul 2 in linie? Ca asa a facut BMW si Yamaha? La Yamaha e ceva traditional motorul twin in linie, dar la Honda traditia e twin in V.

Si iarasi, nu vad cum poti transforma un monocilindru de 450cc intr-un twin de 1000cc. Dupa parerea mea va fi o mobra total diferita. Nu au ce sa aiba in comun in afara de alura.

Macar XRV750 din magazin avea asemanari cu NXR750 din Paris-Dakar. Dar viitoarea AT de 1000cc si CRF450 Rally nu pot fi decat total diferite.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alt motor, alta cutie de viteze, alt air box, alt cadru, alte suspensii, alta bascula.... Ce ar putea avea in comun cu CRF 450? Chiar si cu varianta rally? Saua? Farul? Carenele?

 

un lucru mult mai important. CONCEPTUL de motocicleta rally raid.

 

Daca noua Africa Twin va arata ca in desenele postate in revista Motorrad e clar ca avem de a face cu un CRF rallyraid cu motor cu 2 cilindrii in linie. suspensiile pot fi aceleasi, configurate pentru greutate sporita, bascula nu are greturi sa suporte o roata mai lata, mai ales ca va fi pe 17 in loc de 18, etc.

 

Am asa un feeling ca va fi o struta camila, o compilatie de elemente deja existente pe motocicletele Honda in jurul conceptului mentionat mai sus. Si ca cireasa pe tort folosesc un nume consacrat. Inca nu ma convinge, astept EICMA. O sa fiu acolo.

 

In alta ordine de idei, voi nu vedeti ca nici pantofii nu mai sunt ca pe vremuri? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce asteptati, sa bata pasul pe loc.

 

BMW foloseşte aceleaşi motoare boxer încă de acum 100 ani.

Ducati foloseşte aceleaşi motoare V2 încă de acum naiba ştie câte zeci de ani.

 

Dar Honda o dă de gard de 15 ani. Plăcute au rămas doar V4 ( Cross-urile ), în rest bălării.

 

*plăcute ca şi motorizare, în rest... cât să umple şi ele acolo pagina Honda cu produse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati .....motor L2 :)

 

Daca singurul lucru comun intre noua AT si actuala CRF Rally este conceptul de rally, nu se poate spune ca are la baza CRF-ul Rally. CRF ma duce cu gandul la motocross. Mai degraba se poate spune ca noua AT va avea la baza conceptul NXR sau chiar conceptul AT. Daca nu s-ar fi redus capacitatea motoarelor la Paris-Dakar, niciodata nu ar fi aparut vreun CRF la raliu. D-aia imi suna ciudat cand se spune ca noul motor twin de 1000 va avea la baza actualul cross modificat pt rally.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput actiunea de identificare a traseului pentru intalnirea de la Nadrag. Mi-a dat cam cu virgula, va trebui sa mai cercetez. Sper sa nu avem parte de ploaie :D

 

post-30-0-78506800-1398681697_thumb.jpgpost-30-0-86750800-1398681723_thumb.jpgpost-30-0-05303200-1398681745_thumb.jpgpost-30-0-93807500-1398681783_thumb.jpgpost-30-0-85023700-1398681814_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io imi aduc si beţele de trekking, că de offroad nu mă apropii în astfel de condiţii

Mai fac o drumeţie, mai dau jos 0,2 kg din burtă...

Doar avantaje :)

 

PS: io zic să ne facem şi noi un site ca lumea, aşa cum au ăia de la xrv.ro :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io imi aduc si beţele de trekking, că de offroad nu mă apropii în astfel de condiţii

Mai fac o drumeţie, mai dau jos 0,2 kg din burtă...

Doar avantaje :)

 

PS: io zic să ne facem şi noi un site ca lumea, aşa cum au ăia de la xrv.ro :crack:

 

Ai doua perechi de bete ? Din ce am vazut si pe jos merg greu pe acolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am speriat o tura, ha? :)

 

Ideea e ca aveam in minte un traseu frumos, din pacate pe unele portiuni e dificil pentru Africane. Incercand sa cautam un drum forestier spre lacul Surduc, ne-am cam infundat. ATV-ul nu mai avea benzina sa se intoarca pe drumul pe care am venit, GPS-ul ne arata ca cel mai apropiat drum e la ~3km, asa ca am luat urmele de TAF la rand pana am reusit sa trecem culmea si sa dam in drumul spre Nadrag. Jumatate din ce aveam in plan pentru traseu s-a dovedit a fi nepracticabil cu vacile. Oricum ne-am distrat ca lumea in excursia asta de tip discovery :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...