Andry Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Un rahat. Mulţumesc pentru link, totuşi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Un rahat. Mulţumesc pentru link, totuşi. Ce parere pertinenta.. Poate detaliezi un pic - mie mi se pare ca suna bine o greutate cu vreo 30kg mai putin decat varianta actuala, un centru de greutate mult mai jos, motorul imi place ca nu l-au dus la 1200 ca si "concurenta" dar putere o sa fie destula, suspensie de top + sisteme electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Chestia e ca hartia suporta orice, ramane sa vedem si realitatea. Problema cea mare e ca astfel de articole au tot aparut in diverse reviste de fiecare data cu un altfel de desen, deci din nou imi miroase a speculatie. Dupa umila mea parere momentul prielnic de a lansa "noua AT" ar fi fost in 2013 cand s-au sarbatorit 25 de ani de la lansarea primului model. Acum.... vine ca o ciorba reincalzita. Pentru cei ce au AT si au reusit sa o exploateze la potentialul ei adevarat, feelingul de "rahat" vine in principal de la cei 2 cilindrii in linie, concept bun pe sosea, nu si pe coclauri, centrul de greutate fiind impins prea in fata. In rest... fireste ca progresul tehnic isi spune cuvantul. Eu totusi sper ca atat Andry cat si eu si altii sa ne inselam si noua Africa Twin sa isi merite numele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Feelingul de "rahat" vine in principal de la cei 2 cilindrii in linie, concept bun pe sosea, nu si pe coclauri, centrul de greutate fiind impins prea in fata Pai dupa cum scrie si in articol conceptul cu motorul 2 in linie paralel pentru offroad e bun tocmai pentru ca e impins mai in fata si creeaza spatiu in spatele cilindrilor pentru rezervor si airbox si astfel coboara mult centrul de greutate. Probabil la supertenerele vechi sau tdm e feelingul de rahat pe off dar la modelele mai noi gen f800gs nu cred ca se plange cineva de distributia greutatii. Cat despre zvonuri si speculatii si eu le urmaresc de multi ani ca dintotdeauna mi-a placut africa twin.. de data asta cred ca zvonurile au baza reala si o sa vedem o lansare in toamna la milano - eu sper sa iasa ceva cu performante gen ktm950/990(sau mai bune) cu fiabilitate honda si consum la standarde 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Las' ca pune CCM mana p'un motor V2 (gen ala de pe vstrom) si face un GP1000. Problem solved... Editat Mai 8, 2014 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 A postat cstelia un răspuns mai uşor digerabil de public faţă de ce aş fi scris eu, dar aceleaşi idei. Auzi la ei, 2 în linie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Problema cea mare e ca astfel de articole au tot aparut in diverse reviste de fiecare data cu un altfel de desen, deci din nou imi miroase a speculatie. Pai astia si zic in articol ca desenul e facut de ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Sa arunci un desen pe www sa vezi ce zice lumea nu este greu . Sondezi piata , vezi ce zice lumea si lansezi un prototip . Daca si ala are succes , atunci te gandesti la productia de serie . Dar pana atunci , Africana descrisa in link nu ma face sa cred decat ca este o idee preluata si coafata dupa aparitia stirilor despre CRF-ul de 1000 . Nimic mai mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) Probabil la supertenerele vechi sau tdm e feelingul de rahat pe off dar la modelele mai noi gen f800gs nu cred ca se plange cineva de distributia greutatii. Aici ai dreptate, am avut ST si nu mi-a placut deloc pe offroad. Am avut si TDM dar dupa experienta cu ST nu mi-a trecut prin cap sa il incerc si pe asta pe coclauri. Nu cred ca facea vreo branza. Ideea e ca am mers cu F800GS pe teren si feelingul e cam acelasi, desi motorul e mult mai suplu. Sunt tare curios la ce unghi sunt aplecati cei doi cilindrii paraleli de la noua AT... In alta ordine de idei: 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu 6. Borco 7. Arthur 8. Andry 9. Korben 10. Monocord ? 11. Pstefan 12. Bulinu 13. Paul Varanu' Editat Mai 9, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Posibil un unghi de 360 sa fie aplicat in cazul noului motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Si parerile mele sau schimbat tot cu 360 grade (sexazecimale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 1. Eu2. Zoli3. Mircea Leschian4. Pufarinu5. Neagu6. Borco7. Arthur8. Andry9. Korben10. Monocord ?11. Pstefan12. Bulinu13. Paul Varanu' 14. Tibi (@escovent) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Se vorbeste de ceva vreme despre noua AT un link cu mai multe informatii decat cel anterior aici . Se pare ca V twin-ul este mort si ingropat iar viitorul este cu 2 in linie singura variabila este la cate grade se va da scanteia!! Aparent V twin-ul a ajuns pe AT printr-o conjuctura fiind dezvoltat pt un chopper si nu pt offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) OK, le facem chopper, da-le dreaq... Cand au studiat ce sa puna pe NXR-ul de Dakar a fost doar o conjunctura, nu aveau ce sa puna altceva. Editat Mai 9, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ERU are dreptate motorul asta v2 52grade cu 3 supape pe cilindru a fost dezvoltat si folosit pt prima data pe vt500. Au aparut ulterior derivate din el si a fost folosit pe mai multe modele insa initial a fost folosit pe chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 1. Eu 2. Zoli 3. Mircea Leschian 4. Pufarinu 5. Neagu 6. Borco 7. Arthur 8. Andry 9. Korben 10. Monocord ? 11. Pstefan 12. Bulinu 13. Paul Varanu' 14. Tibi (@escovent) Se anunta un an greu , domnilor ! Au aparut nume grele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ERU are dreptate motorul asta v2 52grade cu 3 supape pe cilindru a fost dezvoltat si folosit pt prima data pe vt500. Au aparut ulterior derivate din el si a fost folosit pe mai multe modele insa initial a fost folosit pe chopper Eu nu spun ca nu are dreptate, stiu si eu istoria, dar nu cred ca a fost o conjunctura. Cand dezvolti o motocicleta pentru Dakar, nu te bazezi pe conjuncturi. Bunul simt zice ca au ales un motor ce imbina puterea cu cuplul si cu inca ceva esential. Sa nu uitam ca in perioada aceea exista un criteriu foarte important cand scoteai ceva pe piata, un criteriu care in ziua de azi a cam disparut... se cheama fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 O prezentare a modelului NXR : Daca am inteles bine , NXR-ul a avut si motorizare de 820 cm , in perioada 86 - 89 : http://www.rallye-tenere.net/NXR%20820%20V.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Sunt de acord cu ultima ta afirmatie Cristi. Ce a fost atunci....atentia la detalii, materiale...modul in care lucrurile erau facute..nu mai este acum! Insa sincer...eu as fi curios sa vad cum ar iesi ceva nou...chiar si 2linie...de ce nu....Pana nu incerci nu vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Si NXR-ul din raliu era identic cu XRV-ul din magazin? Nu cunosc istoria in amanunt dar tind sa cred ca nu. La fel si rivala Super Tenere cu varianta YZ din raliu si XTZ in magazin. Cel mai probabil, la Honda, modelul XRV e derivat din cel de chopper fara nici o conjunctura. Conjunctura face sa fie foarte bun in offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Si NXR-ul din raliu era identic cu XRV-ul din magazin? Aproape identic. Oricum discutia era despre conceptul de motor, adica V-ul la 52 de grade. Din punctul asta de vedere e identic. Si inca o chestiune... sa nu uitam ca Marathoanele RD03 au participat la Dakar fara nici o modificare fata de serie, except rezervoarele. Marius, si eu sunt foarte curios de ce va iesi, daca va iesi Ma duc si la Intermot daca o vor prezenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Adevarul e ca si experimentul Aprilia cu bicilindru la motocross, tot configuratia V au ales. E adevarat ca nu erau constransi de spatiu pt rezervor si, in plus, e un avantaj modelul de motor mai ingust. Ma intreb daca mai exista aceasta Aprilia RXV.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Am si eu o intrebare, pentru ca m-am intalnit ieri cu cineva si n-am stiut sa raspund. Ambreiajul de RD03 se potriveste pe RD04? Omul are un RD04 care are ceva probleme si inca un motor de RD03 in stare mai buna si era curios daca poate sa faca acest schimb, dar zicea sa intrebe inainte ca sa nu munceasca degeaba. Astept raspunsurile voastre. Multumesc! Si acum un alt subiect. Se fac tot felul de speculatii despre noua Africa Twin. In ultimele saptamani era un zvon ca o sa fie de fapt un CRF de 1000 cc. Acum cateva zile au aparut alte speculatii prin presa internationala; se pare ca o sa fie un V4 ca pe VFR. Au aparut chiar cateva poze. Nu stiu daca poza este reala sau este un trucaj. Daca este trucaj are mult talent cel ce l-a realizat Mai jos pozele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Lu domn profesor i-ar surade noua AT din ce observ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Am si eu o intrebare, pentru ca m-am intalnit ieri cu cineva si n-am stiut sa raspund. Ambreiajul de RD03 se potriveste pe RD04? Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.