Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

facet 40105 e corect, am scris in graba si n-am verificat ce-am scris.

 

 

......


poate ne arata si noua colegul nostru pompa facet 10405

......
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atentie ...facet xx105 are debit muuult prea mare si exista riscul sa forteze in cui.

Eu am studiat mult problema si trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

- pompa cu un debit max de 2 bari (tre sa caut acasa dar parca sa zic ca atat era ...si sa porneasca de la o anumita presiune...)

- sa aiba valva de inchidere ca atunci cand motorul sta oprit sa nu inchida in cui.

 

Diseara ma uit acasa ce am comandat si va spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie ...facet xx105 are debit muuult prea mare si exista riscul sa forteze in cui.

Eu am studiat mult problema si trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

- pompa cu un debit max de 2 bari (tre sa caut acasa dar parca sa zic ca atat era ...si sa porneasca de la o anumita presiune...)

- sa aiba valva de inchidere ca atunci cand motorul sta oprit sa nu inchida in cui.

 

Diseara ma uit acasa ce am comandat si va spun.

Corect,Facet 40177 Cube Solid State pump este solutia optima baga intre 1-2 si 2 psi,si are si valva de inchidere.(tot asta merge si pe Transalp)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,Facet 40177 Cube Solid State pump este solutia optima baga intre 1-2 si 2 psi,si are si valva de inchidere.(tot asta merge si pe Transalp)

 

 

intradevar din specificatiile tehnice facet 40105 are 3-4,5

40171, 178 au de la 2 la 3,5

 

eu folosesc de aproximativ 6 ani 40105 si nu am avut si nici n u am nici o problema , nu le fac reclama sau lobby e ceva incercat de mine , fiecare isi achizitioneaza ce doreste .

 

ps . eu nu am nici o supapa unisens sau valva de inchidere .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tripmaster: ceasul functioneaza corect dar odometrul (trip1, trip2 si -trip) are perioade in care nu mai contorizeaza. Am curatat mufa de sub ceasurile analogice si tot asa face. Este o problema cunoscuta? I s-a mai intamplat cuiva asa ceva? Care ar fi cauza? Senzorul de sub vitezometru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci ceasul vitezometru si scoti o placa cu circuite .Acolo probabil s-a ars o rezistaenta si inca ceva.Eu asta am avut..Am schimbat cele 2 piese arse si aacum merge brici.Trebuie sa dai toata fata kos din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci exista circuite imprimate si sub vitezometru. Adevarul e ca nu am investigat pana acolo. Doar am curatat mufa de la firele spre tripmaster. Dar in cealalta directie nu am mai urmarit traseul lor.

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci ceasul vitezometru si scoti o placa cu circuite .Acolo probabil s-a ars o rezistaenta si inca ceva.Eu asta am avut..Am schimbat cele 2 piese arse si aacum merge brici.Trebuie sa dai toata fata kos din pacate.

 

Din curiozitate: cum se manifesta? Trip-ul nu inregistra deloc sau inregistra din cand in cand, doar cand vrea el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perioadele de nefunctionare sunt cumva legate de umezeala sau caldura foarte mare? Posibil sa ai niste contacte imperfecte pe placa electronica a tripmasterului. Deasemenea sunt niste capacitori electrolitici care mai dau ortul popii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am sesizat nici o schema de aparitie a perioadelor de nefunctionare, temperatura, umiditate, viteza, vibratii, etc... Mai rau ma incurca acum tripul. Bine ca imi arata ora, totusi....

Era bun un kilometraj trip sa imi urmaresc autonomia. Asa trebuie sa scad din kilometrajul general.... Tripmasterul, sonda litrometrica cu beculete si pompa electrica de benzina - gadget-uri degeaba. Mai bune erau tripul mecanic, robinetul cu 3 pozitii si pompa vacumatica......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, permite-mi sa te corectez: doua "probleme" contrasteaza. Sondele poti sa le rezolvi cu 2 relee si o dioda, Sebicozaurus style.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sondele imi merg. Conceptul nu mi se pare sigur. De ex se arde becul rosu, ajungi pe galben si zici sa mai mergi pana la rosu... Sau se ard ambele becuri. Daca avea ac indicator de benzina, ca la masini, era mai sigur. Dar si mai sigur e robinetul cu 3 pozitii....

Pompa de benzina am schimbat-o din prima. Merge perfect dar acum sta in sertar.

Iar tripul, am citit de tipi care si-au pus kilometraje de bicicleta in carcasa originala a tripmasterului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, conceptul lasa de dorit,dar totusi e un concept de 20 si de ani si din fericire merge imbunatatit ieftin si fara mari batai de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu am sesizat nici o schema de aparitie a perioadelor de nefunctionare, temperatura, umiditate, viteza, vibratii, etc... Mai rau ma incurca acum tripul. Bine ca imi arata ora, totusi....

Era bun un kilometraj trip sa imi urmaresc autonomia. Asa trebuie sa scad din kilometrajul general.... Tripmasterul, sonda litrometrica cu beculete si pompa electrica de benzina - gadget-uri degeaba. Mai bune erau tripul mecanic, robinetul cu 3 pozitii si pompa vacumatica......

 

da, dom'le... o porcarie de motocicleta...

 

 

I like this.

Cristi, stii bine ca omul are dreptate :crack: .

No offence, doar m-a amuzat schimbul de replici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sondele imi merg. Conceptul nu mi se pare sigur. De ex se arde becul rosu, ajungi pe galben si zici sa mai mergi pana la rosu... Sau se ard ambele becuri. Daca avea ac indicator de benzina, ca la masini, era mai sigur. Dar si mai sigur e robinetul cu 3 pozitii....

Pompa de benzina am schimbat-o din prima. Merge perfect dar acum sta in sertar.

Iar tripul, am citit de tipi care si-au pus kilometraje de bicicleta in carcasa originala a tripmasterului....

inchide unul din robineti, asa ,cand ti se va termina benzina ai inca ~2-2.5 litrii pe care ii accesezi deschizand robinetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu arsu becului nu e corecta! De aceea exista acel FIC ce îți aprinde becurile de la martori 2sec cand pui contactul - doar ca sa vezi ca becurile nu sunt arse. Si restul ingineriei functioneaza fara sa mai foloseascac senzorii incontinuu doar ca sa dea comanda de aprins becurile martorilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I like this.

Cristi, stii bine ca omul are dreptate :crack: .

No offence, doar m-a amuzat schimbul de replici

 

 

Orice piesa, mai ales electronica are o durata medie de viata, nu te poti astepta sa dureze vesnic. Si televizorul cu lampi al bunicului s-a stricat desi era facut chiar bine si la vremea lui era o caruta de bani.

Iar daca pe Andrei il incalzeste cu ceva, pot sa ii indic cel putin 3 Transalpuri de 650 cu ceas indicator de benzina, care arata orice altceva decat realitatea.

Robinetul cu 3 pozitii este intradevar sfant, problema e ca la RD03/04 ca sa comuti din mers de pe ON pe rezerva e un pic mai dificil din cauza amplasarii robinetilor. Si oricum in tot acest timp pompa o sa "tzacane" in gol distrugand contactele platinate. Ca exemplu, la RD07 unde s-a montat robinet cu rezerva si s-a renuntat la indicatorul cu becuri pentru nivelul benzinei (dupa parerea mea din considerente de cost reduction), apar cele mai multe defectiuni la pompa de benzina.

Eu am distrus contactele la pompa mea de benzina pentru ca avand rezervorul mare credeam ca am benzina la infinit si atat am dat la automat pana a luat-o dracu. Am montat apoi una de RD03 ce o aveam prin garaj. de 6 ani merg cu ea si nu are probleme, dar nici nu am mai ramas fara benzina in rezervor ca sa mearga in gol.

Cat priveste pompa vacuumatica, are si aia belele ei si se defecteaza la fel, atat ca psihologic ne simtim noi mai confortabil ca am renuntat la porcaria cu platini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc un robinet de Piaggio Ciao. Pare similar la prindere. Cand ramai fara benzina, nu se opreste brusc motorul. Incepe sa dea rateuri si mai poti deschide acceleratia la maxim pana tragi pe dreapta sa comuti pe rezerva. Mai incomod decat direct din mers dar asta e...

Nu am reusit sa aflu cat inseamna becul rosu sau becul galben in litri sau kilometri din cauza tripmasterului defectuos. O sa masor in litri cu mobra pe loc si scurgand benzina din rezervor. Completat cu robinetul cu 3 pozitii o sa am o multime de avertizari gen: "Bouleana, baga benzina!!!" :)

 

Cu pompa de benzina sunt linistit: E de Tenere....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...