robertd Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Man, transalpul ala naked arata genial. Imi vand vfr-ul, mai cumpar un transalp si-l fac naked. @ RobertAmbrozie: Lui vanquisher ii plac motocicletele naked + doreste sa faca africana mai usurica, si pe buna dreptate, e cam greluta, sunt convins ca fara carene/ alte nebunii o sa fie si mai fun. Personal imi place la nebunie dpdv estetic Africana, inclusiv color palette-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 250km in 6 ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Nu o vand Oricum nu se potriveste la RD03 si nici nu e "street legal". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am primit de la fostul proprietar al motocicletei recent cumparate o recomandare foarte puternic exprimata . Anume, sa nu pun NICIODATA alta benzina decat 98 si sa nu pun NICIODATA benzina aditivata ( indiferent de cifra octanica ) in rezervorul de Africa Twin . Explicatia a fost ca toate substantele prezente in benzina aditivata distrug membranele carburatoarelor . Experienta voastra ce spune in acest sens ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Cand a aparut AT , nu se vindea benzina de 98 la peco... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Eu merg doar cu 95 si nu am avut nici o problema . Ba chiar ma costa mai putin un plin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Asta e Cafe Racer, nu m-as fi gandit niciodata la Transalp ca baza pt un astfel de proiect. Foarte frumos a iesit ! Avem opinii diferite vis a vis de estetic si perceptia lui sau amprenta esteticului asupra individului (indiferent ca itemul e o motocicleta sau altceva). Eu n-am luat XRV650 ul pt gloria din Dakar, pt mituri si alte balarii ci pt ca am vrut un motor ieftin si fiabil. Pentru mine e doar o platforma pt ceva ce va fi transformat. Am vrut o mobra cu motor V2 (neaparat), consum decent, travel la suspensii suficient de mare cat sa merg pe oriunde,dar nici exagerat de mare incat sa am o inaltime la sa prea mare (gen KTM 950 super enduro). Am vrut sa fie fiabila, usor de reparat (a se citi ieftin de intretinut). Neajunsul care vine cu alegerea mea: masa ei (care e mai mare decat am fost obisnuit pana acum,dar nu va fi un impediment).. Eu nu vreau sa fiu unul dintre aia care-si cumpara o motoreta cu statut de legenda si o polisheaza si o spala zilnic (nu fac aluzie la nimeni,ca sa nu ma trezesc ca se simte careva).Mai mult de-atat, o motoreta din categoria asta (adventure-touring) e pt mers, pt km, nu pt polish.Estetica poate juca un rol important dar asta nu inseamna ca atrage dupa sine ca mobra sa fie vopsita impecabil,sa fie lustruita si sa arate ca scoasa din cutie. Eu cand vorbesc de estetica ma opresc doar la forme, chestii (nu merg in profunzime incat sa ma gandesc si ce lac sa aiba vopseaua de pe rezervor)... Am observat pe-afara pe forumuri obsesia asta a lor cu stickere, cu vopsit, cu impopotonat motoarele (de touring/adventure) si ma lasa rece. Inteleg cand vorbim de o mobra custom, un chopper,cruiser,sau chiar un naked/speed. Dar o mobra care va vedea de multe ori orizontala...nu prea vad sensul... Uite o poza cu un Transalp de 700 modificat, cam asa ceva vreau sa fac cu Africana mea,doar ca voi folosi un ghidon cu pozitie mai joasa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Eu tot cu 95 am mers pe toate mobrele... » Post actualizat in 15 May 2015 09:04 Fiind fetita, si la a doua iesire cu mobra, mi-a fost frica sa car dslr dupa mine,de frica sa nu ma vars pe camp,pe forestiere (Desi merg incet, normal). Asa ca m-am rezumat la poze cu telefonu Si ce apus fain era aseara. Am dat jos parbrizul pentru ca ma enerva la culme. Dupa 60/65 km/h imi batea tot curentul de aer fix in casca.... Si prefer sa simt vantul peste tot (pe corp, casca, etc) decat sa-l simt ''concentrat' in viziera/casca. Sau poate-mi pun un parbriz din ala mic/stock cum am vazut pe net. In materie de frane, ce upgrade se poate face? fata o simt cam moale (am schimbat lichidu de frana si aerisit instalatia). Alta pompa de frana? Legat de frane...furtune cu insertie metalica, sau racing. ajuta enormde mult(ai s afii multumit). apoi placute, apoi ceva pompa ca apoi sa te bagi la o furca de la alta mobra cu discuri si etrieri mai smechere cand zici moale , zici numai frana sau faptul ca face noise diwing mobra?acolo tre sa te bagi la ulei cu vascozitate mai mare, arcuri progresive, poate chiar si niste valve legat de povestea cu benzina neaditivata, sfintita de prea maritul samd. la un moment dat ma stresam ca benzina actuala are etanol si in anii 90 nu faceau cauciuc rezistent la etanol. in manual scrie sa nu folosesti benzina cu mai mult de 10% etanol in compozitie. etanolul ataca cauciucul simplu. de la varsta mai toate mebranele se lasa, din punctul meu de vedere se merita investitia in unele noi Nu-mi face nimeni cadou o afrikana, poate sa fie si ultima amrtoaga, ii dau eu jaratec sa straluca. Asta noua...nu ma atrage, sapoi dupa ce am vazut cata obsolescenta planificata este in industria asta....prefer un oldtimer loial si fiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 la frane nu ma refer la dive/comprimarea amortizoarelor... ci par cam faded. Dar inca probabil am in cap franele de pe RSV Mille si am pretentii prea mari Fiind obisnuit cu franele de pe RSV este normal sa ai senzatia ca sunt slabe . Alte furtune de frana si eventual placute dar incearca sa pastrezi un compromis intre placute si discuri sa nu le schimbi prea des . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 la frane nu ma refer la dive/comprimarea amortizoarelor... ci par cam faded. Dar inca probabil am in cap franele de pe RSV Mille si am pretentii prea mari Pai fa un calcul simplu, raportul dintre diametrul rotii si diametrul discului (discurilor) de frana la RSV vs AT unii au imbunatatit franarea pe fata adaptand discuri de frana mai mari Pe de alta parte, o africana cu discuri mai mari pe fata risca sa se dea peste cap la coborari pe offroad Nu are ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Pe asfalt am tras la maxim de Africana si nu am simtit niciodata nevoie de frane mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Korben : din fizica doar e deja logic.... masa mai mare (a motocicletei), pompa de frana mai slaba + un singur disc de frana (mai mic) + furtune de frana stock= e logic ce se intampla... Insa mi se pare parca totusi ca-i prea...slabuta. O sa mai investighez Am omis ca ai un singur disc pe fata . De pe Transalp , intreb si eu , nu merg facute transplanturi ? Roata fata , furtune frana , pompa , etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Pt transplant sau upgrade trebuie pahar furca dr. Si roata cu 2discuri. Daca zici ca ai 03 cu un disc , stiu ca e o firma ce vinde adaptor etrier si disc cu diametru mai mare. Google it Sau...iti faci la CNC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Chestia cu discul mai mare (de 320 parca) e cu doua fete. Il zobesti mai usor pe pietroaie Editat Mai 15, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Eu tot cu 95 am mers pe toate mobrele... » Post actualizat in 15 May 2015 09:04 Fiind fetita, si la a doua iesire cu mobra, mi-a fost frica sa car dslr dupa mine,de frica sa nu ma vars pe camp,pe forestiere (Desi merg incet, normal). Asa ca m-am rezumat la poze cu telefonu Si ce apus fain era aseara. Am dat jos parbrizul pentru ca ma enerva la culme. Dupa 60/65 km/h imi batea tot curentul de aer fix in casca.... Si prefer sa simt vantul peste tot (pe corp, casca, etc) decat sa-l simt ''concentrat' in viziera/casca. Sau poate-mi pun un parbriz din ala mic/stock cum am vazut pe net. In materie de frane, ce upgrade se poate face? fata o simt cam moale (am schimbat lichidu de frana si aerisit instalatia). Alta pompa de frana? Asta e problema care m a enervat la culme la Transalp, cu parbrizul stock, cu parbriz touring etc. suieratul in casca era insuportabil, fix acolo bateau turbulentele. Dupa cateva zeci de minute ma durea capul. Si nu e casca de vina, daca ma ridicam in picioare la 100 la ora era chiar placut. Ca sa iau aerul in abdomen/piept iar curentul de la nivelul capului sa fie scutit de turbulente, am improvizat asta. Stiu cum arata (ca un anoos) dar mersul pe moto e o placere acum, pot merge ore intregi fara sa am dupa aia dureri de cap. Sigur, povestea asta depinde mult de toleranta fiecaruia la zgomot/curent/turbulente etc. A mea e scazuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Deocamdata nu umblu la frane/discuri/roata... Cand o sa invat sa o stapanesc mult mai bine, atunci poate o sa umblu la toata furca fata, un WP ceva, sau alte arcuri, re-valve, etc..si cand or fi bani Cam asa ceva visezi tu si eu cam asa ceva ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 subscriu pentru poza 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Salut la toata lumea, imi poate spune cineva daca se poate schimba bujia cilindrului din spate la un RD07A fara sa dau jos rezervorul ? Azi am vrut sa ies cu motorul si am observat ca merge numai intr-un piston (in cel dim spate) am vrut sa schomb bujiile intre ele sa vad daca e de vina bujia sa altceva si nu am gasit nici o modalitate sa dau jos bujia de pe cilindru din spate. Poate si pt era inserat afara si am lucrat la lanterna telefonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 @Vanquisher: Ai frana fata cam slaba, dar nu e dezastruoasa, incearca sa franezi fata+spate daca nu faci asta. suspensiile la tine mi se par foarte ok, mai ales pe off, nu as face fata mai tare. etrier brembo + placute sinter and tou're good to go Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) @Chemical Tu stii ca ai 2 bujii pe cilindru ?!!! » Post actualizat in 15 May 2015 19:55 Editat Mai 15, 2015 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Problema e la CDI, nu la bujii Sau la bobina de inductie pentru cilindrul spate Sau poate a iesit un cablu dintr-o mufa pe circuitul primar Si cu certitudine trebuie sa dai jos semicarenele din fata, saua si rezervorul Editat Mai 16, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Nu stiam ca sunt 2 buji pe cilindru, o sa o duc la un mecanica in cazul asta. Stiti de unde as putea sa cumpar un cdi daca ar fi de bina cdi-u ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Nu te panica, e un singur CDI (care de fapt nu este CDI, se numeste Digital Transistorised with Electronic Advance Ignition Module) Daca iti merge un cilindru, nu e de la acest modul, ci de la o mufa (contact defectuos) sau bobina de inductie si/sau cablurile/mufele aferente Din 1996 AT nu mai are doua bobine de inductie pe cilindru, ci cate o singura bobina care comanda fiecare cate doua bujii Editat Mai 16, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Multumesc pt raspuns korben, cred ca am scapat destul de usor, am schimbat doar bujia din dreapta de pe cilindru din fata (cea la care am avut acces prin carena) si motocicleta merge cum mergea initial, nu stiu daca merge bine sau rau, nu am avut ocazia sa merg cu alta africana inafara de a mea. Azi am mers 80 km cu ea si a mera destul de bine, am mers cu 140 km/h pe drum drept si cu 90-100 urcand pasul Tihuta. Imi poate spune cineva din experienta cat de pacatoase sun CDI-urile la africane si daca merita sa dau 300-400€ pe unu sa il tin " pe stoc" ca poate vreodata se va strica al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Am cumparat o protectie de caldura pentru galeria de evacuare ( piesa neagra in forma de S ) dar vanzatorul mi-a livrat-o fara suruburi, explicandu-mi ca s-au rupt la demontare . Am vazut ca sunt diametre mici acolo , stie cineva exact ce tip de suruburi ar trebui sa caut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.