Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sper sa nu ma certi , dar eu la RD07 am folosit trip-ul ptr ca nu aveam sonda de nivel la combustibil si sa nu raman in drum fara benzina . La RD04 nu am nevoie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu ma certi , dar eu la RD07 am folosit trip-ul ptr ca nu aveam sonda de nivel la combustibil si sa nu raman in drum fara benzina . La RD04 nu am nevoie .

A,da si pentru asta am vazut ca e preferat tripmasterul. E ciudat cum au adus "imbunatatiri" japonezii astia la unele modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu indica nivelul, te ajuta sa-tii tii mai bine evidenta la cati km ai facut de la un plin spre un gol. De aia ziceam ca au adus "imbunatatiri" ciudate: au scos sondele de benzina care sunt chiar utile si au bagat tripmasterul care, daca ai avea sondele de benzina ar fi util NUMAI pentru ceas. Poate colegii care au 07 pot sa dea mai multe clarificari cu privire la utilitatea trip-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce va tineti voi trip-meter ul ala pe RD07,nu inteleg, doar ca da bine ? :))))

 

Pentru ca era acolo cand am cumparat-o si pentru ca in anii '90 era ceva deosebit

Si nu ma deranjeaza

Si imi da informatii utile, mai ales kilometrajul ca sa vad cat am mers de la plin (trip 1) si cat am mers de la plecarea in excursie sau ce-o fi (trip 2)

Trip 3 merge invers, de la 999 km la zero, se poate folosi si ala la ceva

Esentialul e ca RD07/A NU are kilometraj zilier, ala care il resetezi in ceas

Deci daca demontezi tripul habar n-ai pe ce lume esti, trebuie sa umbli cu carnetelul dupa tine sa nu ramai in pana prostului

 

Evident ca in secolul 21 e depasit, dar exista solutii si pentru upgrade

 

Daca te mai prind ca bagi de vina la africane iti blochez contul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de borduri, a incercat careva sa schimbe becul ce ilumneaza martorul de kick-stand (la RD03)? ala izolat?... mari retardati astia de la Honda...cum au gandit panoul ala cu martori...


» Post actualizat in 14 Jul 2015 08:31

Cred ca v-am mai intrebat o data, poate mi raspunde cineva acum :)

 

am inlocuit toate becurile din bord cu led-uri (inclusiv alea de la martori), si tot atunci am inlocuit semnalizarile (cu altele, dar pe bec, normale).


Observ ca acum martorul rosu de benzina sta mereu aprins (chiar si cu plinul facut) (ala rosu stiu ca indica atunci cand ai sub 4L in rezervor). De asemenea, cand semnalizez stanga, martoru de semnalizare nu clipeste, insa cand semnalizez dreapta, clipeste. Mentionez ca in ambele situatii,semnalizarea in sine functioneaza, insa martorul se aprinde doar cand semnalizez dreapta..


Are idee cineva daca cele 2 chestii sunt corelate (faptu ca ala de la benzina sta aprins mereu ) + faza cu semnalizarea? La electrica (cam ca si la mecanica) sunt destul de banana. Tind sa cred ca ori e un contact imperfect undeva, dar unde? la ce releu? Iar la faza cu benzina, care ar fi cauza de sta ala aprins de nebun? (colac peste pupaza, ala portocaliu nu mi merge ca e futut senzorul cred, pt ca se aprinde cand pun contact, dar se stinge dupa aia si niciodata nu a mers). Ala rosu stiu ca mergea inainte sa schimb ledurile,etc pt ca mi se aprindea cand stiam ca am benzina putina (sub 4L)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie cum au facut conexiunile retardatii aia de la Honda...

mai incearca, eu zic ca nu ai facut conexiunile corect

 

man,eu chiar am pus o intrebare pertinenta, daca tu adopti atitudinea asta doar pt ca am zis nu stiu ce despre Africa Twin,nu mi se pare prea matur si de ajutor, dar na, tu stii cel mai bine.

 

Si chiar cred ca felul in care e facut becul/martorul ala de kickstand este retardat si putea fi facut mai usor (sau inglobat in tot panelu ala cu martori)..

 

Sa stiu pe viitor ca daca mai solicit ajutor sau raspunsuri aici, tre sa fiu brain-washed cu Africa Twin si doar sa le laud?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai enerva si baga un ochi aici http://images.cmsnl.com/img/partslists/honda-xrv750-africa-twin-1990-italy-meter-xrv750lm_bigecv1l41f__0200_773e.gif

E si normal sa te ia lumea peste picior cand vorbesti de rau un obiect care ne e tuturor atat de drag, cu bune si cu rele. Daca-i asa de prost facut, greu, vechi, poate nu e motocicleta potrivita pentru tine. E ca si cand militezi cu vegetale intr-o mare de grillatariani :crack:. Pana la urma o sa arunce lumea cu pietre daca le tot spurci carnea.

 

P.S. Daca-l inglobau si pe ala in panoul principal,iesea ca duda, 6 becuri dau bine, cu 7 se complica panoul si crestea pretul de productie.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Samo: am mai avut motociclete si nu ma atasez emotional de ele. O motocicleta nu trebuie laudata cu ochelari de cal :) Are si plus-uri si minusuri :)


Revenind la .gif ul ala, stiu schema, e usor de scos bordu, de inlocuit becurile. M-am uitat de 2 ori la mufe cand le-am remufat inapoi si becurile intra ok in socket. Nu cred sa fie de la asta...

 

Era ok daca il inglobau si nu puneau 2 becuri pt benzina. Cred ca un bec era suficient, ala rosu. Dar na, asta e doar umila mea parere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai prins ideea,nici despre fiare nici despre be. Vezi punctul 19, sticla becului pare e fi cu filet, vezi daca se poate desfileta. Iar despre fiare, majoriatatea din cei de aici le-au "dat capat" la kilometraje si sunt oameni care la viata lor au mai testat si altceva, au mai comparat si altceva, iar pentru ei asta are cel mai bun raport "+" "-". Crezi ca aici sunt fanatici? nu aici sunt doar pasionati, intra pe la ducatisti, sau pe forumuri internationale, sa vezi acolo fanatism religios pe 2 roti.

A, iar dupa capul meu, au optat pt 2 becuri ca atunci cand esti in padure sa ai un heads up inainte sa treci de "the point of no return". Daca era doar unul riscai sa se aprinda prea tarziu si sa campezi cu vaca prin mijlocul padurii.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Samo: cum am zis, le-am schimbat deja. Tocmai de aia comentam de ala de la kickstand pt ca e foarte anevoios de schimbat becul.


Cat despre explicatia ta, nu stiu ce sa zic...ce parere ai ce-au facut la modelele urmatoare vis a vis de ''a sti cata benzina mai ai" :)

 

 


Faza dura,imi era ars un bec de la faruri si credeam ca e normal pe faza scurta sa mearga doar un far (pt ca asa stiu ca au majoritatea motocicletelor care au 2 faruri). Cand am schimbat becurile din bord am zis sa inspectez si becurile din faruri si unul era ars pe scurta...

 

I-am pus parbrizul inapoi (am pus unul stock scurt, ca ala cu care venise era mai inalt si-mi batea tot vantul in casca). imi place mult cum arata acum.

Trebuie doar sa-i pun sticla la oglinda dreapta si sa o pun la loc :D

 

O poza de la o tura scurta de Duminica :)

post-90463-0-12867100-1436871380_thumb.jpg

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A,ok,de vreme ce am vazut ca insisti cu intrebarea despre el, nu stiam care-i baiu'. Daca te incurca martorul ala, da-l incoace ca eu n-am... Am zis ca mi s-a parut aiurea ca nu au mai pus martori de benzina,si pe modelele noi si ca au pus tripmasterul vietii, cu siguranta ala era mai scump decat 2 sonde in rezervor si 2 becuri in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de borduri, a incercat careva sa schimbe becul ce ilumneaza martorul de kick-stand (la RD03)? ala izolat?... mari retardati astia de la Honda...cum au gandit panoul ala cu martori...

» Post actualizat in 14 Jul 2015 08:31

Cred ca v-am mai intrebat o data, poate mi raspunde cineva acum :)

 

am inlocuit toate becurile din bord cu led-uri (inclusiv alea de la martori), si tot atunci am inlocuit semnalizarile (cu altele, dar pe bec, normale).

 

Observ ca acum martorul rosu de benzina sta mereu aprins (chiar si cu plinul facut) (ala rosu stiu ca indica atunci cand ai sub 4L in rezervor). De asemenea, cand semnalizez stanga, martoru de semnalizare nu clipeste, insa cand semnalizez dreapta, clipeste. Mentionez ca in ambele situatii,semnalizarea in sine functioneaza, insa martorul se aprinde doar cand semnalizez dreapta..

 

 

La bord pune inapoi becurile de la nivel benzina. Circuitele cu termistori sunt proiectate pentru curentul consumat de becuri, deasemenea tin cont de variatia rezistentei filamentelor cu incalzirea. La fel la semnale poti pune led-uri doar daca montezi si releul dedicat (aftermarket). Poti pastra linistit becurile ca se ard rar. Mai ales daca ai semnalele originale cu gume de amortizare socuri.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man,eu chiar am pus o intrebare pertinenta, daca tu adopti atitudinea asta doar pt ca am zis nu stiu ce despre Africa Twin,nu mi se pare prea matur si de ajutor, dar na, tu stii cel mai bine.

 

Si chiar cred ca felul in care e facut becul/martorul ala de kickstand este retardat si putea fi facut mai usor (sau inglobat in tot panelu ala cu martori)..

 

Sa stiu pe viitor ca daca mai solicit ajutor sau raspunsuri aici, tre sa fiu brain-washed cu Africa Twin si doar sa le laud?

 

Uşurel, coane, nu te enerva că strică la sănătate

Câte emoticoane trebuie să pun ca să-ţi dai şi tu seama că glumesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bord pune inapoi becurile de la nivel benzina. Circuitele cu termistori sunt proiectate pentru curentul consumat de becuri, deasemenea tin cont de variatia rezistentei filamentelor cu incalzirea. La fel la semnale poti pune led-uri doar daca montezi si releul dedicat (aftermarket). Poti pastra linistit becurile ca se ard rar. Mai ales daca ai semnalele originale cu gume de amortizare socuri.

 

Sal Galen, cred ca o sa inlocuiesc doar ala de benzina cu becul,inapoi sa vad daca rezolva problema. Sincer nu prea m-ar incanta sa schimb pe bec inapoi toti martorii...

 

Cat desrpe semnalizari, is pe bec toate (stiu problema cu releu, ca sa nu fie probleme la semnalizarile pe led)..

 

Asa mi-e o sila sa desfac carenele si carena fata :) (si-asa unul din cele 4 suruburi ce tine carena frontala simt ca nu se strange ok, merge cam in gol un pic).

 

Trebuie sa inlocuiesc oricum si rezistenta aia (senzorul de la benzina) pt ca pe portocaliu nu-mi mergea. Practic is doua? una pt ledu portocaliu si una pt cel rosu? (presupun ca da, pt ca indica 2 niveluri diferite de benzina 4 si 8 L)

» Post actualizat in 14 Jul 2015 12:57

Uşurel, coane, nu te enerva că strică la sănătate

Câte emoticoane trebuie să pun ca să-ţi dai şi tu seama că glumesc?

 

M-a luat valu' :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie cum au facut conexiunile retardatii aia de la Honda...

mai incearca, eu zic ca nu ai facut conexiunile corect

man, nu esti de acord ca cei de la HONDA sunt niste retardati???

Vezi ca poate te trezesti cu cateva puncte de penalizare pentru flame.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic is doua? una pt ledu portocaliu si una pt cel rosu? (presupun ca da, pt ca indica 2 niveluri diferite de benzina 4 si 8 L)

Daca ai fi dat jos rezervorul vreodata de pe motocicleta ai fi vazut ca sunt doua sonde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fi dat jos rezervorul vreodata de pe motocicleta ai fi vazut ca sunt doua sonde.

 

l-am dat dar aveam alte griji atunci decat sa ma uit la sonde :) imi picura putin un robinet de la rezervor atunci

 

cand l-oi da jos o sa ma uit atent si o sa aplic fix-ul la senzori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...