Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare intrebatoare. La 50 - 70 Km/H am un voblaj in ghidon, nu l simt decat daca iau mainile de pe ghidon. Daca trec de viteza asta nu mai vobleaza. Sa i trebuiasca o echilibrare la roti?

 

In plus, pe liber in turatia de idle am impresia ca vibreaza ghidonul mai mult decat ar trebui (nu am cu ce sa compar) vibratia se accentueaza pe la 1600-1800 RPM si apoi dupa 2000 se atenueaza si dispare....

 

A mai trecut cineva prin asemenea situatii?

 

Multzam de sugestii.

 

si eu am patit la fel... insa,am schimbat uleiul in furci,am completat cu aer..si a disparut voblajul!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am patit la fel, dar la mine a fost mai simplu : nu aveam presiunea corecta in roata fata..

incearca sa elimini problemele incepand cu cele mai banale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de sfaturi! Intr-adevar, nu merita sa iau ceva stricat. Cu toate ca tre sa dau ceva mai multi bani, sanatatea e pe primul loc. :(

 

nu cred ca e vreo sfaraiala cu jambele alea ... as vrea sa stiu cat e piesa nr6 si daca piesele 11 si 12 merg la RD04, si cat ar costa, bafta

 

piesa nr. 6: leveraggi monoammortizzatore Africa Twin modello RD07A-euro 30

11) Bobina AT cilindro anteriore Africa Twin modello RD07A- euro 30

12) Bobina AT cilindro posteriore Africa Twin modello RD07A- euro 30

Nu am idee daca se potrivesc pe RD04.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare. La 50 - 70 Km/H am un voblaj in ghidon, nu l simt decat daca iau mainile de pe ghidon. Daca trec de viteza asta nu mai vobleaza. Sa i trebuiasca o echilibrare la roti?

 

In plus, pe liber in turatia de idle am impresia ca vibreaza ghidonul mai mult decat ar trebui (nu am cu ce sa compar) vibratia se accentueaza pe la 1600-1800 RPM si apoi dupa 2000 se atenueaza si dispare....

 

A mai trecut cineva prin asemenea situatii?

 

Multzam de sugestii.

verifica spitele daca sunt stranse , in vara am fo plecat in vizita prin tarile din sud ,problema la callatoria asta a fost ca in serbia cand am dat de curbe in rampa si panta a inceput sa faca ca dreac ghidonul -avea un joc de vreo 5 cm fata -spate . am fo pe la vreo 7,8 ''specialisti'' prin fiecare tarisoara pe unde am trecut dar nimeni nu stia ce are asa ca 4000 de km i-am facut cu tremuriciul acela doar acas am aflat -toate sipitele erau slabite .

mai e posibil de la o frana pe fata sa-i fi facut cauciucului o ''buba'' -verifica si cauciucul

 

drumuri frumoase !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire : cum se monteaza pompa vacumatica pe motor ?

N-am desfacut inca sa vad instalatia de alimentare si mai bine cer o parere celor care mi-au luat-o inainte .

Dupa cum intuiesc, de la rezervor pleaca 2 furtune care merg la filtrul de benzina, apoi urmeaza pompa de benzina si carburatorul.

Am 2 pompe Mikuni luate din SUA, a caror link l-am gasit pe topicul acesta, una cu debit de 14 L/h, cealalta de 35 L/h.

 

Cea mica are o intrare, o iesire si inca "tzevushca" situata central. Pt ce este aceasta ? E cumva returul de la carburator, in caz ca are asa ceva cel de Africana ?

post-6408-1225371035_thumb.jpg post-6408-1225371055_thumb.jpg

 

Pompa cu debit mai mare prezinta o intrare, 2 iesiri si aceeasi "tzevushca" situata central. Fiecare iesire merge separat la fiecare carburator sau care e explicatia in afara de debitul crescut ?

post-6408-1225371141_thumb.jpg post-6408-1225371154_thumb.jpg post-6408-1225371171_thumb.jpg

 

Am nevoie si de un manual pt Africa, dar sa fie calitativ, pt ca cel pe care il posed nu are pozele bine scanate.

Thx !

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai intrare /iesire carburant

si unu e vacumul de la carburi ..

 

la africa din cate stiu, vin doua furtune de la rezervor, intr-un T dupa care merge un furtun in filltru si dupa filtru in pompa, pompa la africa are intrare si iesite si firele electrice..

 

 

intrarea in pompa veche devine intrarea in pompa noua, iesirile la fel, iar al treilea furtun il conectezi la vacumul carburatorului .. si bagi gaz..

 

daca merge sa zici si cum merge. vreau o pompa de rezerva si ma bate gandul la asa ceva..

spor ..

 

ps : informatiile sunt din ce am citit ca eu am pompa originala. la furtune am mai umblat si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lamurit cu "tzevusca" : e de la vacuum

Cat despre pompa de amorsare, nu e cazul de montat la AT pt ca rezervorul e situat deasupra pompei de benzina, deci e nevoie doar de gravitatie.

Acum sa gasesc vacuum-ul :(

Poate aveti careva vreo poza .

Thx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, ai un punct de vacum pe admisie. E un surub. Il scoti si-ti bagi acolo conexiunea la pompa. (Dupa ce-l scoti o sa simti ca-i vacum cand pui degetul, cu conditia ca motorul sa fie pornit :( ). Pune si putin loctite pe threaduri ca sa nu scape aer si te-ai scos.

 

Uite si o poza.post-32500-1225396440_thumb.jpg

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, ai un punct de vacum pe admisie. E un surub. Il scoti si-ti bagi acolo conexiunea la pompa. (Dupa ce-l scoti o sa simti ca-i vacum cand pui degetul, cu conditia ca motorul sa fie pornit :( ). Pune si putin loctite pe threaduri ca sa nu scape aer si te-ai scos.

 

Uite si o poza.

 

Succes

 

 

M-ai scos din foame, conashule ! :(

Traiesti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah !!

 

Sa nu uit ceva!

Verifica intai daca ambii cilindri au punct de vacum. Daca nu, atunci iti recomand sa pui un spliter la vacum inainte sa iti pui furtunul pompei in gaura si sa iti astupi deocamdata a doua intrare. Asta pentru ca poate vei dori sa-ti instalezi un Scottoiler mai incolo. Si ala o sa aiba nevoie de vacum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah !!

 

Sa nu uit ceva!

Verifica intai daca ambii cilindri au punct de vacum. Daca nu, atunci iti recomand sa pui un spliter la vacum inainte sa iti pui furtunul pompei in gaura si sa iti astupi deocamdata a doua intrare. Asta pentru ca poate vei dori sa-ti instalezi un Scottoiler mai incolo. Si ala o sa aiba nevoie de vacum.

 

Nu m-am gandit la Scottoiler, dar poate fi o idee pt turele lungi (3000-10 000 km)

Si ca sa fie lumea clarificata, cel putin unii , aici sunt detaliile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am decat de bine de spus de Scottoiler. Si tocmai din cauza ca am vazut cat de util e, vreau sa ma apuc sa produc un sistem din asta. Doar ca va costa un sfert din cat vor scotienii pe el. Deci, daca mai astepti putin ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti sa nu se rada mult va rog :

 

vreau sa schimb bujiile si sa sincronizez carburile.

 

intrebari: bujiile, am niste ngk normale, pe stock. merita sa le pastrez de rezerva si sa iau ceva cu iridium? chiar se vede diferenta? sau sa pun unele cu dublu electrod? ma intereseaza daca cineva chiar a vazut diferenta. din ce am inteles eu la turatii africane, merg la fel de bine si cele normale. chiar se vede diferenta?

 

cum scot bujia de pe cilindrul fata ? tre sa mut radiatorul?

 

are sens sa ma bag si la reglatul valvelor singur? sau macar sa le masor ?

 

si acum: are cineva un tutorial despre cum curat, sincronizez carburile de africa? nu de alta dar ceva notiuni vagi am, supape am vazut pe la alte modele ce si cum, la fel carburatia dar niciodata pe africa mea.

 

deci .. informatii utile si la subiect inainte sa descopar eu roata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum scot bujia de pe cilindrul fata ? tre sa mut radiatorul?

 

Nu trebuie sa scoti nici un radiator, doar ca iti trebuie cheia dedicata :laugh: o gasesti la wemoto.com cu vreo 9-10 lire ... nu stiu nimic de diferente la bujii in schimb - bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti sa nu se rada mult va rog :

 

vreau sa schimb bujiile si sa sincronizez carburile.

 

intrebari: bujiile, am niste ngk normale, pe stock. merita sa le pastrez de rezerva si sa iau ceva cu iridium? chiar se vede diferenta? sau sa pun unele cu dublu electrod? ma intereseaza daca cineva chiar a vazut diferenta. din ce am inteles eu la turatii africane, merg la fel de bine si cele normale. chiar se vede diferenta?

 

cum scot bujia de pe cilindrul fata ? tre sa mut radiatorul?

 

are sens sa ma bag si la reglatul valvelor singur? sau macar sa le masor ?

 

si acum: are cineva un tutorial despre cum curat, sincronizez carburile de africa? nu de alta dar ceva notiuni vagi am, supape am vazut pe la alte modele ce si cum, la fel carburatia dar niciodata pe africa mea.

 

deci .. informatii utile si la subiect inainte sa descopar eu roata?

 

 

africana are 2 bujii pe cilindru.

eu le-am schimbat doar pe cele accesibile de la fiecare cilindru.

am pus cu iridiu.

sper sa nu fi fost doar "efervescenta" mea legata de respectivele bujii, dar mi s-a parut ca pleaca mai usor cand e motorul rece, comparativ cu cele normale.

 

despre sincronizarea carburatoarelor nu stiu nimic, asa ca astept si eu niste raspunsuri mai bine documentate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre sincronizare stiu cum se face de la o viraga. dar pe africa nu m-am indurat. am vacumetre, doua, calibrate , dar .. vroiam de la cineva care a facut la africa sa imi zica la ce sa fiu atent..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat bujiile si parca eram pe alta motocicleta. Insa habar n-am daca am pus de iridiu...mi le-a dat cineva.

Iar bujia di fatza am scos-o cu o cheie de bujii a unui prieten ce are supertenere.

 

Vreau si eu sa sincronizez carburatoarele, am impresia, prin comparatie cu alt african, ca al meu are mai multe vibratii si nu merge asa rotund...

Dar nu ma bag singur, tre sa o duc la cineva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu ma bag singur, tre sa o duc la cineva...

 

:) platesti bine?

 

Eu am avut bujii cu electrod de iridiu pe At-ul vechi. Nu am simtit nici o diferenta.

 

Referitor la sincronizarea carburatoarelor nu sunt multe de spus. Daca ai facut-o la Virago, la fel se face si la AT. Nu e nimic special. O sa te cam chinui sa ajungi la surubul de reglaj :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Camaraden! am de vanzare un GPS Garmin etrex legend cx NOU nout in cutie si cu toate accesoriile (incluzand kit montare parbriz , alimentare 12 v card si altele , dar el este waterproof si sta f bine si pe motor) la un pret care este cam jumate din pretul romaniei . Ma gandeam sa fiti primii carora le spun.........

post-8699-1225761774_thumb.jpg

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Camaraden! am de vanzare un GPS Garmin etrex legend cx NOU nout in cutie si cu toate accesoriile (incluzand kit montare parbriz , alimentare 12 v card si altele , dar el este waterproof si sta f bine si pe motor) la un pret care este cam jumate din pretul romaniei . Ma gandeam sa fiti primii carora le spun.........

 

Pret??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no, deci nu sufla nimeni o vorba despre sincronizarea carburatoarelor ?

 

poate asta o sa ajute:

 

Just found this, http://www.xrv.org.uk/phpBB2/viewtop...carb+balancing

 

Pasted from the post above

1. Warm bike up to working temperature.

2. Put kettle on

3. Remove the two plugs in the carbs with an allen key. No need to remove tank on RD07 models.

4. Put teabags in mugs

5. Screw in brass adaptors to carbs.

6. Attach rubber hoses to brass adaptors and to the carb gauges which are strapped onto left handlebar.

7. Fire up engine and check that both carbs are creating the same reading (doesn't matter what it is, just has to be equal)

8. If not in balance, turn head upside down and stare up at underside of carbs. Look for a yellow painted large screw with a crosshead slot in it. Turn it very very slightly (with long thin flathead screwdriver).

9. Pour water on teabag.

10. Watch gauge as you turn the screw. Turning it one way will make the difference between the carbs greater, the other way will bring them closer together.

11. When gauges show equal readings give the bike a gentle (gentle!) tweak of the throttle and when the engine returns to tickover speed, re check the balance on the gauges.

12. Remove teabag, pour in milk, stop engine, pull off rubber tubes, remove brass adaptors and replace original blanking screws to carbs. Drink tea. Spend saved £70 on a present for that nice chap Yen.

 

anyway - mai sunt multe de citit pe:

 

http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.ph...=Carb+balancing

post-4615-1225791528_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...