Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Cred ca o sa devin si eu bun prieten cu dinamometrica. Cred ca m-a dereglat putzin "sondaria", in sensul ca mi-a cam decalibrat mana, si am inceput sa strang pana plange surbubul. Si nu e bine. Spunea cineva la o discutzie anterioara ca prezoanele originale sunt moft. Sper ca nu am spus-o chiar eu. Ideea e ca trebuie otel de calitate acolo, avand in vedere ce socuri preiau, si la ce solicitari sunt supuse.

Am inceput sa imi caut furca racing, pentru ca vreau sa o schimb pe cea de serie. Daca stie cineva site-uri, marci si modele de astfel de suspensii ce se pot pune pe Africana, ii sunt recunoscator.

 

pei vezi pe boano.com apoi africaqueens.com sau .de - astia au marzocchi - cam la 2500 de iepuroi furca cu jambe de 50mm, bafta la cautari ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://faq.f650.com/FAQs/Turbulence.htm

 

Poate o sa fie util acest link. Eu mi-am modificat parbrizul original de Africa, adaugand o extensie din fostul parbriz pe care l-am spart la accident. Arata putzin mai ciudat, inca nu e finisat, pentru ca ma mai joc la reglaje, pentru a gasi un unghi de inclinare cat mai bun. Ideea e ca face treaba. Pot sa merg cu casca cu mandibula ridicata, pot sa vb la telefon, si pana in 100-110 km/h nu am probleme.

 

http://www.ehrentreich.com/Africa%20Twin%20Hoeherlegung.htm

 

Inca un link util celor care vor sa modifice garda la sol a modelelor RD04. Nu prea stiu germana, dar cred ca spune ca articulatzia de la modelul RD07, montat pe RD04 ridica motocicleta cu vreo 3 cm. Poate ne ajuta cineva care intzelege ce scrie acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Tocmai am gasit un "how to" pentru reparat/modificat pompa de benzina , chestii pe care eu deja le facusem , bine ca ma scuteste de desenat si pozat materialul cu care sa va explic :bounce: .... il pun aici .

 

 

 

Mai avem de povestit o gramada, inclusiv sa ma laud cu noul sistem de bagaje care nu depaseste latimea scaritelor, dar trebuie intai sa fac poze. Deja e testat pe vacarena intr-o expeditie de 3500 km : Ro-Serbia-Muntenegru-Albania-Croatia-Bosnia-Bulgaria-Ro :laugh: Da, stiu, m-am plimbat ceva :P

 

:rock:

fuelpumpXRV750.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de pompa, parerea mea e ca nu se merita sa ai un consumator de 50W in plus, care sa mai si cedeze cind vrea el. Tot o pompa vacuumatica e mai buna si mult mai ieftina (se gasesc la Kedo cu vreo 35E).

Repet...parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de pompa, parerea mea e ca nu se merita sa ai un consumator de 50W in plus, care sa mai si cedeze cind vrea el. Tot o pompa vacuumatica e mai buna si mult mai ieftina (se gasesc la Kedo cu vreo 35E).

Repet...parerea mea.

 

 

Te rog detaliaza, cum arata si de unde putem face rost. Si eu caut acum una vacumatica , dar nu pe considerente de consum de curent ( nu consuma continuu ca un bec, per total consumul e mic) , ci pt fiabilitate. Pana acum am vazut Mikuni de toate felurile , dar nu in RO. O vacumatica Mikuni care pompeaza 14 L/h e cca 20USD dar in USA, :bounce: iar cele care dau 30-35L/h costa cca 30-40 USD . Bineinteles ca nu renteaza sa comanzi de acolo, transportul fiind mai mult decat pompa.In plus, nu stiu daca cea de 14 L/h asigura debitul necesar pentru acceleratii in forta sau mers sustinut la viteza mare ( consumul instantaneu) .

 

http://www.bikebandit.com/aftermarket-part...1230885+1231099

 

http://www.bikebandit.com/product/A3309481

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.kedo.de, articol 40357, costa 37 Euro mai exact si aduce Romi daca e nevoie. Nu cred ca debitul e o problema, 14l/ora e mai mult decit poate consuma motorul, chiar si instantaneu. Ideea e ca o pompa ca asta nu se strica (e Mikuni, nu facuta prin cine stie ce garaj) si e destul de ieftina sa cumperi 2 la o adica :bounce:, e mult mai mica si chiar nu consuma nimic. Ar mai fi interesant de pus pe circuit si o pompa de amorsare ca alea de la barci (pe furtun), dar nu stiu unde s-ar gasi (am vazut unele mici de tot).

 

Am vazut ca e o problema mare la AT si de-aia insist ca e buna una vacuumatica, pentru ca la ST pur si simplu uiti ca exista.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

THX, am vazut-o. E fix aceeasi pompa mikuni care in state e cca 15 eur :bounce: , si aia o vand pentru scutere. Mandrii cetateni europeni o pot cumpara cu un "modest" adaos de 150% :laugh: Cool :P O sa-mi iau 3 :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.kedo.de, articol 40357, costa 37 Euro mai exact si aduce Romi daca e nevoie. Nu cred ca debitul e o problema, 14l/ora e mai mult decit poate consuma motorul, chiar si instantaneu. Ideea e ca o pompa ca asta nu se strica (e Mikuni, nu facuta prin cine stie ce garaj) si e destul de ieftina sa cumperi 2 la o adica :rolleyes:, e mult mai mica si chiar nu consuma nimic. Ar mai fi interesant de pus pe circuit si o pompa de amorsare ca alea de la barci (pe furtun), dar nu stiu unde s-ar gasi (am vazut unele mici de tot).

 

Am vazut ca e o problema mare la AT si de-aia insist ca e buna una vacuumatica, pentru ca la ST pur si simplu uiti ca exista.

 

Pompa de amorsare o gasesti la orice magazin cu piese de Dacia (este pusa pe Logan 1.5 DCI).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ( si multi posesori de africana din italia, de pe forumul carora am si aflat www.africatwinclub.org) mi am montat in locul pompei de serie una vacuumatica Mikuni(din plastic,foarte mica si usoara) pentru Piaggio X9 de 250 cmc.

Trebuiesc facute cateva mici modificari pe la furtune si totul este ok .

Cred ca am facut cu ea in jur la 3000km si nu am avut absolut nici o problema.

As mai fi testat o si in continuare dar o doamna nu m a vazut cand "s a asigurat" si acu tre sa stau pe tusa cateva luni.

UN SFAT : Luati va neaparat regulator de tensiune de rezerva! Mai ales daca faceti ture lungi si nu vreti sa vi le strice aceasta piesa. Mie mi s a ars undeva pe la inceputul concediului prin Tg Mures. Daca nu aveam unul de schimb imi belea cam tot concediul, dar poate ca nu mai aveam placerea sa o cunosc pe doamna vaca cu matiz. :blink:

Maine o sa pun si poze cu africana rapusa .Cred ca e cam dauna totala. :grinbandit:

 

 

Cam asa arata africana mea :)

post-8333-1222115558_thumb.jpgpost-8333-1222115697_thumb.jpgpost-8333-1222115708_thumb.jpg

Editat de marius_florin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sa-mi bag .....da tu esti ok ?....unde s-a intamplat? ( e dauna total garantat doar din furca bord si carene ) AI GRIJA CU ASIGURARILE ! unde are cucuoana rca?

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S a intamplat undeva la iesirea din Mihai Viteazul spre Campeni ( aproape de Turda). Eu circulam pe DN iar ea vroia sa iasa de pe un DJ si sa faca stanga. Avea ditai semnul de STOP. Am vazut o pe tanti ca era in asteptare, am redus si am inceput sa claxonez.Se uita doar in dreapta ei iar cand am ajuns la 50 de metri mi a iesit in fata. Am blocat fata si ..... am zburat, iar motorul s a lovit de matizul ei in partea din stanga spate. Matizul dupa lovitura a intrat pe contrasens si s a oprit direct in sant. :grinbandit:

Acul vitezometrului s a oprit pe la 40kmh.

Eu nu am decat o durere de gat si o vanataie mare pe sold, pasagera nimic. Echipamentul full si a meritat banii. :blink:

post-8333-1222118177_thumb.jpg

 

Domnisoara e nascuta prin 1951 si avea carnetul de anu asta din mai.

Editat de marius_florin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S a intamplat undeva la iesirea din Mihai Viteazul spre Campeni ( aproape de Turda). Eu circulam pe DN iar ea vroia sa iasa de pe un DJ si sa faca stanga. Avea ditai semnul de STOP. Am vazut o pe tanti ca era in asteptare, am redus si am inceput sa claxonez.Se uita doar in dreapta ei iar cand am ajuns la 50 de metri mi a iesit in fata. Am blocat fata si ..... am zburat, iar motorul s a lovit de matizul ei in partea din stanga spate. Matizul dupa lovitura a intrat pe contrasens si s a oprit direct in sant. :grinbandit:

Acul vitezometrului s a oprit pe la 40kmh.

Eu nu am decat o durere de gat si o vanataie mare pe sold, pasagera nimic. Echipamentul full si a meritat banii. :blink:

post-8333-1222118177_thumb.jpg

 

Domnisoara e nascuta prin 1951 si avea carnetul de anu asta din mai.

 

 

Salut , acum vad si eu pozele , insanatosire grabnica si sper sa o pui cat de repede inapoi pe roti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ( si multi posesori de africana din italia, de pe forumul carora am si aflat www.africatwinclub.org) mi am montat in locul pompei de serie una vacuumatica Mikuni(din plastic,foarte mica si usoara) pentru Piaggio X9 de 250 cmc.

Trebuiesc facute cateva mici modificari pe la furtune si totul este ok .

Cred ca am facut cu ea in jur la 3000km si nu am avut absolut nici o problema.

As mai fi testat o si in continuare dar o doamna nu m a vazut cand "s a asigurat" si acu tre sa stau pe tusa cateva luni.

UN SFAT : Luati va neaparat regulator de tensiune de rezerva! Mai ales daca faceti ture lungi si nu vreti sa vi le strice aceasta piesa. Mie mi s a ars undeva pe la inceputul concediului prin Tg Mures. Daca nu aveam unul de schimb imi belea cam tot concediul, dar poate ca nu mai aveam placerea sa o cunosc pe doamna vaca cu matiz. :blink:

Maine o sa pun si poze cu africana rapusa .Cred ca e cam dauna totala. :grinbandit:

 

 

Cam asa arata africana mea :)

 

Mare pacat de frumusetea aia de africana. Bine ca esti tu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai mult de 2000euro nu primesc de la asigurari, asa ca nu cred ca am ce sa mi iau de banii astia. Tot pe ea o sa o readuc la viata, sper. :agree:

Daca o sa ma razgandesc si o sa o vad, normal ca voi veti fi primii care vor afla. :goodposting:

Multumesc de urari, se pare ca mi au prins bine. Doctorul a zis ca nu am nimic la gat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat, pacat de ce se intampla... ma intreb oare cand vom putea circula si noi civilizat in tara asta ... insanatosire grabnica, si sper sa-ti pui mobra pe picioare cat mai curand ... bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Arata urat rau, dar asta e... Ma bucur ca mai potzi sa scrii... Un amic bun a murit intr-un accident similar. In memoria lui am cumparat motocicleta de la mama lui, si am refacut-o. O iubea mult si nu am vrut sa ajunga piese de schimb. 300 de euro furca, 150 roata de fatza, ghidonul l-am pus de la Afrikana mea, bordul si suportul l-am indreptat si am construit bucatzile care nu mai puteau sa fie indreptate din tzeava, unul din faruri l-am facut dintr-un proiector de golf 2, rezervorul l-am taiat si l-am indreptat, apoi l-am sudat, chituit si am revopsit toata motocicleta. E putzin de lucru, dar a meritat. Sunt sigur ca acolo sus, Catalin e fericit ca isi vede motorul mergand iar pe dealuri, asa cum ii placea lui. Sa verifici daca nu e ovalizata colivia care tzine rulmetul de la ghidon, in partea de jos. La asta era deformata rau, dar am reushit sa o indreptam cu niste prese facute special. Desi e gata de jumatate de an, azi am mers prima data cu ea. Merge super. Acum motocicleta e a unui bun prieten, de-al meu si de-al lui Catalin. Nu stiu pe unde am pozele cu ea facuta zob dupa accident, dar potzi sa vezi cum arata acum, pe you tube. E cea galbena. Dupa cum vezi, merge si arata destul de bine.

 

http://uk.youtube.com/watch?v=B-J4ZwETimg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pt. urari!

 

Important e ca eu si prietena suntem bine. Fierul sper sa se poata repara. Acum vin de la asigurari si numai din cadru si furca iese dauna totala. Totusi sper sa nu fie afectat cadrul. Daca stiti pe cineva din Bucuresti " mester" in africane, va rog mult sa mi dati niste date de contact. Vreau sa mi spuna daca e dus cadrul sau mai pot face ceva cu el. Bineinteles ca totul contra plata.

@ boieru: Imi pare rau pentru prietenul tau. Oricum, felicitari pt. felul in care ai refacut motorul. Cred ca si noi daca aveam contact direct cu matizul eram franjuri. Acul vitezometrului s a oprit la 40kmh, deci mai mult de 80/90kmh nu cred ca aveam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Arata urat rau, dar asta e... Ma bucur ca mai potzi sa scrii... Un amic bun a murit intr-un accident similar. In memoria lui am cumparat motocicleta de la mama lui, si am refacut-o. O iubea mult si nu am vrut sa ajunga piese de schimb. 300 de euro furca, 150 roata de fatza, ghidonul l-am pus de la Afrikana mea, bordul si suportul l-am indreptat si am construit bucatzile care nu mai puteau sa fie indreptate din tzeava, unul din faruri l-am facut dintr-un proiector de golf 2, rezervorul l-am taiat si l-am indreptat, apoi l-am sudat, chituit si am revopsit toata motocicleta. E putzin de lucru, dar a meritat. Sunt sigur ca acolo sus, Catalin e fericit ca isi vede motorul mergand iar pe dealuri, asa cum ii placea lui. Sa verifici daca nu e ovalizata colivia care tzine rulmetul de la ghidon, in partea de jos. La asta era deformata rau, dar am reushit sa o indreptam cu niste prese facute special. Desi e gata de jumatate de an, azi am mers prima data cu ea. Merge super. Acum motocicleta e a unui bun prieten, de-al meu si de-al lui Catalin. Nu stiu pe unde am pozele cu ea facuta zob dupa accident, dar potzi sa vezi cum arata acum, pe you tube. E cea galbena. Dupa cum vezi, merge si arata destul de bine.

 

http://uk.youtube.com/watch?v=B-J4ZwETimg

 

 

super distractiv, bravo baieti si e un exercitiu foarte bun!...aia galbena parca e mai nervoasa un pic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut camarazi.

M-am dat saptamana trecuta in stamba, praf si noroi cu niste BMW-isti si alte neamuri, prin Dobrogea, la EMA. 80% a fost off-road, endureala usoara...

Insa nu ma pot abtine sa nu va spun ce incantat sunt de africana mea... Si-a aratat potentialul si polivalenta din plin.

Am avut cauciucuri Metzeler Enduro 3 Sahara si si-au facut treaba si pe asfalt ud ( cu un pic de grija la inceput) si pe un pic de noroi, iarba si praf gros. Mi se par foarte potrivite pentru cine face si sosea si off, chiar forestiere. In noroi mare, nu iesi decat cu crampoane, dar te descurci si cu astea daca ai portiuni mici de noroi.

Plus ca africana mea era cel mai greu motor din toate cele 27... Poate doar BMW-ul 80 a fost la fel de greu...

 

Detalii: /index.php?...30&start=30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...