Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

scuzati ca ma bag pe topicurile voastre, da' am vazut un twin cu coburi enormi, tankbag si alea alea si arata bestial, a celor 2 argentinieni... si capacitate de stocare remarcabila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai multe optiuni cand vine vorba de incarcarea acestor hamali motorizati :lol:

dar cred ca cea cu remorcutza rezolva problema cu bagajele intr-un mod unic ...

post-4615-1227270940_thumb.jpg

post-4615-1227271299_thumb.jpg

post-4615-1227271417_thumb.jpg

post-4615-1227271470_thumb.jpg

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cum se comporta o motocicleta cu remorca de acest gen .

cum o resimti la drum intins, in special virajat.

evident, viteza este mult mai redusa, decat fara ea.

are careva experienta cu asa ceva in "carca" ???

sau vreun link unde si-au expus parerile si altii ?

 

\m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cum se comporta o motocicleta cu remorca de acest gen .

cum o resimti la drum intins, in special virajat.

evident, viteza este mult mai redusa, decat fara ea.

are careva experienta cu asa ceva in "carca" ???

sau vreun link unde si-au expus parerile si altii ?

 

\m/

 

dupa nr de inmatriculare mobra ar fii din Anglia ... ma gandesc totusi ca legatura aia de remorca ar trebui sa fie mobila ... pentru inclinare pe curbe ... altfel ar fi aiurea

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa nr de inmatriculare mobra ar fii din Anglia ... ma gandesc totusi ca legatura aia de remorca ar trebui sa fie mobila ... pentru inclinare pe curbe ... altfel ar fi aiurea

 

M-ai bagat in boala cu remorca asta.

Oare se gaseste de cumparat ?

 

Trebuie inmatriculata , stiti careva statutul din punct de vedere legal al atasarii vreunei semiremorci la motociclete ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa nr de inmatriculare mobra ar fii din Anglia ... ma gandesc totusi ca legatura aia de remorca ar trebui sa fie mobila ... pentru inclinare pe curbe ... altfel ar fi aiurea

Sigur ca e mobila, e precis cu bila, dar trebiuie evident sa inveti sa conduci vacutza din nou. Avantajul inestimabil este insa ca de indata ce ai iesit de pe autostrada, o poti ascunde undeva si ai apoi placerea sa conduci motorul aproape neincarcat pe drumurile regionale. Nu e de loc o idee rea, absolut de loc. Se potriveste pentru un anumit specific, vizitarea de locuri indepartate cu acces din autostrada dar cu drumuri regionale accidentate sau macadam. De fapt superfaina colectia ta de tancuri :laugh: . De la fiecare ai cite ceva de preluat, in afara de cutioacele de aluminiu (le prefer daca e sa fie clar pe cele de plastic de calitate, rezistente si elastice.

 

M-am mai gindit la o varianta pornita de la batrinul meu etz, care are doua portbagaje laterale din teava in forma de L cu latura mica rabatabila cind nu le folosesti. Nu toate ideile vechji sint proaste. Mi-au folosit impecabil ani de zile de hoinareala cu ETZ-ul cind eu puteam pune oricit bagaj. Pe alea se pot lega saci oricit de gabaritici daca e nevoie si straitele nu ajung. Ma gindesc mereu ca bagajele e bine sa aiba geometrie variabila mai ales daca esti adeptul dormitului in cort. In acelasi timp suportii in L asigura un sprijin ferm pentru straite care ar fi impiedicate astfel sa se lase (principalul lor dezavantaj). Nu sint de loc adeptul de a lati motorul si mai ales de a-l face victima gabaritului prohibitiv si a incarcarii inegale a cuferelor.

 

Oricum din fiecare poza mai inveti cite ceva. Cel alb are rezervor suplimentar de benzina ulei sau apa in fata scutului. Si barele de protectie din jurul farului sint ok, mai ales ca mai poti agata un mic bagaj pe ele. Si bineinteles altul are exact ceea ce caut eu. Tankrucsac cu posete laterale, o minunatie. Oare cine stie de unde se poate cumpara asa ceva? Sa nu credeti ca am ceva impotriva cuferelor, la ture civilizate sint bune dar nu in situatia cind bati coclauri pe macadam, cind siguri scapi motorul macar o data, sau le agati de ceva. Si gabaritul lor te incomodeaza la maxim.

Si atunci e posibil sa fii obligat sa le arunci pe amindoua, ca nu ai cum sa continui cu unul singur, asta e clar, sau oricum sa te opresti pentru reparatii.

Cum am spus am sa-mi iau un topcase cu adevarat mare de tura, pe care am sa-mi montez un portbagaj pentru chestii usoare dar voluminoase cum ar fi sacul de dormit si cortul. Am sa-mi iau si un tankrucsac adevarat cit mai mare posibil cu posete laterale si am sa mai vad pe unde se mai poate construi cite un suport mic pentru ancorare de bidoane, scule si alte chestii cu acces rapid. :lol:

 

scuzati ca ma bag pe topicurile voastre, da' am vazut un twin cu coburi enormi, tankbag si alea alea si arata bestial, a celor 2 argentinieni... si capacitate de stocare remarcabila!

Aveau nevoie de spatiu pentru cusca ciinelui :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema remorcilor pe 2 rotzi la motocicleta este aceea ca in curbele stranse, au tendintza sa traga de spatele motocicletei spre exteriorul curbei, si e destul de aiurea. Cele mai bune sunt acelea care au o singura roata, iar cuplajul la motocicleta este pe o cruce cardanica, pentru a impiedica remorca sa cada in lateral. Avantajul major al acestui tip de remorca este acela ca remorca se inclina in acelashi timp cu motocicleta, si nu isi face balans lateral cum face cea pe 2 rotzi. Din pacate in Romanika nu se inmatriculeaza astfel de remorci, din cauza idiotzeiniei celor de la RAR, dar afara sunt multe firme care produc asa ceva. O sa caut poze prin comp cand ajung acasa, sa va arat.

Un motociclist mai in varsta din Dambovitza are o Tula cu remorca, cu o singura roata, construita de el, din 2 caditze de plastic suprapuse, atasate pe un cadru metalic. Am vazut ca avea un numar pe remorca, dar nu stiu daca are si acte pe ea. Din cate stiu, remorcile trebuie fie inmatriculate, sa aiba semnalizare, frana, talon, verificare tehnica valabila, si asigurare. Stiu toate astea pentru ca in perioada in care faceam naveta la Constantza cu Vulcanul acela modificat pentru o singura persona, am vrut sa imi construiesc o remorca la ea, pentru bagaje. M-am lasat pagubas cand am vazut cate acte, cata alergatura, si cate mintzi trebuia sa deschid celor de la RAR, sa intzeleaga ca exista si remorci moto. Succes!

 

P.S. Pentru suport de canistra te pot ajuta eu, desi e cam departe. Si eu imi fac la a mea, am vazut pe la Metro canistre metalice de 5 litri, si sunt exact ce imi trebuie.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Pentru suport de canistra te pot ajuta eu, desi e cam departe. Si eu imi fac la a mea, am vazut pe la Metro canistre metalice de 5 litri, si sunt exact ce imi trebuie.

Merci boierule, am si eu un garaj destul de bine utilat, rabdarea si manualitatea necesara. Doar cu timpul stau foarte prost din pacate, ca mai toata lumea. Iarna asta insa m-am hotarit. Accesorizez vacuta cu tot ce pot. Poti pune ceva poze cu canistrele? Sa le caut si eu pe aici prin Ardeal. Si aceeasi intrebare tuturor: stie cineva unde se poate comanda tankrucsac cit mai "jumbo" cu posete laterale? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci boierule, am si eu un garaj destul de bine utilat, rabdarea si manualitatea necesara. Doar cu timpul stau foarte prost din pacate, ca mai toata lumea. Iarna asta insa m-am hotarit. Accesorizez vacuta cu tot ce pot. Poti pune ceva poze cu canistrele? Sa le caut si eu pe aici prin Ardeal. Si aceeasi intrebare tuturor: stie cineva unde se poate comanda tankrucsac cit mai "jumbo" cu posete laterale? :lol:

 

sunt la praktiker cansitre de 10 litri.... crezi ca te descurci cu ele? sau iti trebe de 5litri?

 

http://www.touratech.com/shops/008/advance...amp;x=0&y=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am gasit in Baumax canistre de 5L la pretul de 60 Roni.

Relativ acceptabil costul.

Maine merg sa mi iau 2, ca mai erau vreo 5 bucati la raft.

 

ps : metalice, made in China

mergi la metro pentru ca aceeasi canistra de 5l este 30ron, mi-am luat eu una mai zilele trecute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... am o mica intrebare ... voi cum va pregatiti mobrele de "iernat" ? ... am citit pe undeva ca ar trebui sa se umple rezervorul, scoasa bateria si daca n-ai garaj o infofolesti bine ... e ok? mai trebuie facut si altceva in afara de cele enumerate mai sus ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Programul meu de pregatire pentru iarna... Am montat deja manere incalzite, urmeaza sa pun si cauciucul cu crampoane la loc pe motor, apoi, cand da inghetzul pe cel cu suruburi prin crampoane, termosul cu ceai cald in rucsac, si o duc pe dealuri, sa nu se invetze puturoasa... Si nici nu ii moare bateria, nici nu face condens...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Programul meu de pregatire pentru iarna... Am montat deja manere incalzite, urmeaza sa pun si cauciucul cu crampoane la loc pe motor, apoi, cand da inghetzul pe cel cu suruburi prin crampoane, termosul cu ceai cald in rucsac, si o duc pe dealuri, sa nu se invetze puturoasa... Si nici nu ii moare bateria, nici nu face condens...

 

pei pana la urma cred ca asta e cea mai buna solutie decat o hibernare cu sau fara husa ... odihna activa nenica ... iti pui cramponat si pe fata sau doar pe spate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun crampoane si pe fatza, normal. Mai aveam eu o idee, sa ii pun un sky pe fatza, dar prea e sport extrem...

 

pai faceai africana precum aprilica, aia care aparut in revista, cu sky pe fata si tractiune pe senila din spate, dar asta e deja SF ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie senila, face fatza Mitas-ul E09, dar faza e ca esti practic intr-un permanent derapaj, din cauza lipsei de aderentza pe fatza. E ca si cum ai merge prin noroi cu un cauciuc cu crampoane pe spate, care agatza bine, si unul de strada pe fatza, care fuge in toate directiile. In fine, nu are rost sa mai bat campii aiurea. Mai bine bat dealurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tare,

ti-ai adus aminte de mine . ce vreau eu sa-ti spun :

stikerele sunt asa cum ti-am trimis pe mess.ca ale tale dar si una mica deasupra farului. dar mai bine ti-le dau mess.

 

 

 

varianta vopsire+colare rd04

 

Graphic1-13.jpg

Graphic2-6.jpg

 

 

salut tare,

ti-ai adus aminte de mine . ce vreau eu sa-ti spun :

stikerele sunt asa cum ti-am trimis pe mess.ca ale tale dar si una mica deasupra farului. dar mai bine ti-le dau mess.

 

 

 

varianta vopsire+colare rd04

 

Graphic1-13.jpg

Graphic2-6.jpg

post-40656-1227987302_thumb.jpg

post-40656-1227987322_thumb.jpg

post-40656-1227987360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...