Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

s0ar putea sa mearga ala de transalp

 

 

parerea mea : da-i ce ii trebuie si ea iti plateste la fel, deci nu sunt de pricipiul jumatatii de masura.

un releu e cam 100 de iepuroi, pune-i si un ventilator mic, de calculator pe el si te va tine mult si bine.

sa nu se incalzeasca, asta e problema lui, doar atat.

evident, nu alte magarii cu fire prinse aiurea sau d-astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iti zic cum a fost cu mine prima data pe africa :

 

cand vezi ca are bord, si nu ii vezi roata fara, e putin ciudat (depinde cum ai fost obisnuit). dupa asta accelerezi si vezi cum toata fata (bordul) se ridica putin (se detensioneaza suspensia fata) si te simti ca pe un vapors. se conduce faorte bine, ai are o ciclistica ce ma multumeste.. daca ajungi cu picioarele la pamant e ok ..

 

DAR.. desi aveam experienta moto inainte: dupa primul drum cu ea, am vrut sa urc o bordura... roata fata a alunecat (era in unghi, dar acelasi lucru il facusem de multe ori) si am pierdut echilibrul .. am culcat-o. acum urc bordura aia fara nici cea mai mica jena.

 

am ajuns la benzinarie, am inclinat-o mai mult decat trebuie, am culcat-o.

 

am intrat in curte pe poarta mica , nu pe cea pentru masina, a alunecat putin pe iarba, am culcat-o.

 

nu au fost toate in aceeasi zi . nu sunt asa dobitoc..

 

dar daca nu esti obisnuit cu dinamica unei mobra pe loc si la viteza melcului vei avea probleme..

despre putere... nu stiu mie mi se pare decenta de folosit desi peste 4000 ture iti va pune probleme (nu in linie dreapta fireste)

 

in rest.. super mobra

 

Parca vorbesti de mine ;)

Prietenul nostru noob ( mi-a luat ceva vreme s-o pricep pe asta :wave: ) n-are ca cauta pe africana.

Decat dupa un sezon pe o mobra mai usoara si mai iertatoare. Un sezon, nu 300 de km.

Hai noroc!

Editat de mircealeschian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea : da-i ce ii trebuie si ea iti plateste la fel, deci nu sunt de pricipiul jumatatii de masura.

un releu e cam 100 de iepuroi, pune-i si un ventilator mic, de calculator pe el si te va tine mult si bine.

sa nu se incalzeasca, asta e problema lui, doar atat.

evident, nu alte magarii cu fire prinse aiurea sau d-astea

 

problema nu e atat incalzitul daca nu ar fi combinat cu bibratul . moartea oricaror circuite..

 

era in site al unui italian care la un rd04 a mutat relaul de lanta toba, l-a pus pe suporti cauciucati, si i-a pus cooler..

daca gasesc siteul, pun link ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema nu e atat incalzitul daca nu ar fi combinat cu bibratul . moartea oricaror circuite..

 

era in site al unui italian care la un rd04 a mutat relaul de lanta toba, l-a pus pe suporti cauciucati, si i-a pus cooler..

daca gasesc siteul, pun link ..

 

http://www.qsl.net/iz7ath/moto/regolatore/regulator01.htm ... asta cred ca e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca exagereaza. Si la mine se incalzea (desi am modelul de Super Tenere nou, care nu prea se strica), asa ca l-am mutat sub bord, unde se raceste foarte bine (vara e doar cald, se poate tine mina pe el). Cablurile prelungitoare sint mai groase ca originalul, si nu am avut nici un fel de problema de functionare.

releu

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt in dificultate...africa mea e putin obosita de alergatura primita de un italian cu sangele fierbinte...si iata ca usor usor de cand a ajuns la mine a inceput sa se vaite...suspensia fata spate discuri frana fata spate motorul papa ulei mult ...de ceva timp am intrebat prietenii de un rd04 fara acte dar fara succes...am nevoie de pareri-variante...suspensii de touring ce alte modele s-ar potrivi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RD04 fara acte vei gasi mai greu. Cele mai ieftine suspensii (arcuri) pentru touring sunt Wilbers.

referitor la consumul de ulei, iti sugerez sa cumperi un set de pistoane cu segmenti si un set de garnituri. Motorul o sa devina ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea sunt deacord cu facutul motorului...el si-a facut in timp niste cote de uzura, toate rotitzele-tijele merg pe un canal, pe traseul lor... desfaci motoru, e greu sa le pui inapoi pe toate. cat costa un set de pistoane si segmenti la AT?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RD04 fara acte vei gasi mai greu. Cele mai ieftine suspensii (arcuri) pentru touring sunt Wilbers.

referitor la consumul de ulei, iti sugerez sa cumperi un set de pistoane cu segmenti si un set de garnituri. Motorul o sa devina ca nou.

daca poti spunemi de la cine pot cumpara suspensie completa spate si arcuri mai tari pt fata si un pret...cu motorul ma descurc ..il fac nu asta ma nelinisteste acum vreau doar sa vad cati bani tre sa cheltui pe suspensii si discuri frana...ele sunt cele care ma tin in loc...in motor am sa ma uit pana in primavara si daca va fi cazul ii voi scimba cota si-l voi honui apoi voi face comanda de set...atunci voi vedea si daca va fi nevoie sa-i scimb matzaraia de fire care cred ca e cam scoapta ...

post-8168-1229808069_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tuturor ne pare rau :D

 

Pentru ca a fost ridicata intrebarea referitoare la pistoane si segmenti. Un set de pistoane cu segmenti, bolturi si sigurante de bolt costa in jur de 400 eur.

Pistoanele se gasesc pe trei dimensiuni. Standard, +0.25 si +0.5. Daca uzura cilindrilor e mai mare atunci e mai nasol... un cilindru costa aprox 700 eur :laugh:

 

Toate cele de mai sus fiind piese de origine Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tuturor ne pare rau :D

 

Pentru ca a fost ridicata intrebarea referitoare la pistoane si segmenti. Un set de pistoane cu segmenti, bolturi si sigurante de bolt costa in jur de 400 eur.

Pistoanele se gasesc pe trei dimensiuni. Standard, +0.25 si +0.5. Daca uzura cilindrilor e mai mare atunci e mai nasol... un cilindru costa aprox 700 eur :laugh:

 

Toate cele de mai sus fiind piese de origine Honda.

 

 

cota 1? cota 2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!!

???CREDETI CA MA PRIPESC???

Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi.

 

Eu mi-am luat Africana RD04 ca prim motor in Septembrie, de atunci am aproape 3000 de km cu el. desi sunt mare si ma cred puternic, uneori imi este foarte greu cu ea. Merge bine pe drum, o bagi prin toate gropile, urci orice bordura insa tonajul te rupe, cel mai greu imi e sa o urc pe cricul central. De asemenea, avind in vedere greutatea, mi-e frica sa o inclin prea mult la curbe. Dupa ce mi-a cazut un Dominator pe picior am avut buba 3 luni. La asta, daca nu ai crashbar-uri corespunzatoare si echipament pe masura, poate sa fie mai funny, ca are cu peste 100kg mai mult.

 

Imi pare rau ca nu l-am ascultat pe Axa si pe ceilalti care mi-au spus sa nu imi iau Africa, mai bine un Transalp de inceput, sau un 650 Dakar, la cat sunt de mare. Nu conteaza cat impingi la sala si ce conditie fizica ai, motorul asta te cam rupe.

 

Bafta si Asfalt Uscat!

 

Vampi

Editat de Vampirica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!!

???CREDETI CA MA PRIPESC???

Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi.

 

 

Nu sunt veteran de AT, am abia 5000KM cu ea din vara asta. Dar am avut timp de 2 ani jumate un Transalp din 98 si ma felicit pt ca trecerea mi s a parut foarte usoara.....nu cred ca as fi reusit sa ma descurc bine pe AT de la inceput avand in vedere inaltime si greutatea lui... Transalpul l am culcat de vreo 3 ori si numai la manevre asa ca m am invatat ce sa nu fac si daca se intampla cum sa abordez problema....

 

Chiar daca esti inalt si greu :laugh: fara aluzii mai bine incepi cu un Transalp, F650, Supertenere vreo un an asa si apoi iei AT sau ceva mai mare...

 

Numai bine si sarbatori fericite la toti ATistii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry, Super Tenere e cu 12kg mai usoara decit AT (196kg la gol), dar e adevarat ca are 10CP in plus. Daca faci plinurile (30L benzina + 4,5L ulei) ajungi la o greutate destul de mare...

Pentru mine avantajul e ca este mult mai ieftina, piesele sint si ele ieftine, se pot face usor de tot multe adaptari (amortizoare, furci, frine) si cel mai important....se poate pune orice motor de TDM sau TRX (de 850), care iti aduce in jur de 80CP.

Ca fiabilitate, vorbind strict de cazul meu (am schimbat motorul acum 1 luna), pot spune ca la 105.000km motorul original de ST arata ca nou, si ca pina acum nu a avut nici o problema (asta in conditiile in care nu prea a fost menajat, din pacate pentru el).

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va suparati sinu va contrati mai copii ca vita-i scurta si Africana este si ramane AFRICANA iar Super tenere ramane tot Super Tenere.

Fiecare are calitati si minusuri dar incercati sa fiti mai flexibili unii cu altii.

Drept care la toti oamenii de pe acest forum le fac o urare din suflet:

nenea va ureaza un CRACIUN FERICIT si un AN NOU cu LA MULTI ANI !

2009 sa va aduca numai bucurii si ASFALT USCAT>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani 2009 !!! Asfalt uscat tuturor si la cat mai multi km facuti fara incidente in 2009 !!! Bafta maxima !

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut At-uri care au aripa sus... eu zic ca le sta bine.... voi ce spuneti?

 

PS sunt mertan, ca pe celalat user nu ma mai lasa sa postez... m-au ajuns blestemele sau ochii soacrei.

 

Frumusica mea "lacusta"...

 

La multi ani tuturor! Aventuri placute in 2009 si anii care urmeaza.

Mircea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...