boieru' Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 http://www.rallye-tenere.net/Honda.html O istorie a verishoarei mai naravashe a XRV-ului. Afrikana se ridica usor pe o roata, mai ales daca ai putzina greutate pe spate. Daca montez coburii si topcase-ul si au ceva bagaj inauntru, numai pe o roata sunt. Tzin minte ca eram la Tagoviste cu un amic, (Poison) si am plecat la un semafor, nu prea tare, dar suficient cat sa nu ma claxoneze din spate. Nu exagerez, dar cred ca daca mai trageam putzin de gaz, cadeam pe spate. M-a distrat ca amicul se uita plin de admiratzie, spunand "ce misto", si mie inca imi tremurau genunchii... Am mai patzit faza asta pe serpentine, spre Brashov, cand trageam de gaz in panta la iesirea din curba, simtzeam cum se ridica fatza, si era cam nasol. Acum m-am obisnuit si imi place, dar la inceput era tare nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 (editat) Cstelia, stiu ca tu aveai pe Afrikana rezervor mai mare. Poate potzi sa pui ceva poze, sa vad si eu cam pe unde sa tai si unde sa adaug. Iaca niste poze. Nu ma pricep deloc la fotografie asa ca nu ma injura prea tare Am pus si un rezervor standard de RD07 pe sa in speranta ca se vede diferenta... nu stiu cat de mult se vede. Si inca 2 poze ca sa vezi diferenta de latime. Asta daca distingi din poze Editat Octombrie 4, 2008 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Multzumesc mult pentru poze. Am mai vazut ceva asemanator pe linkul despre NXR. Acolo sunt cateva rezervoare care se apropie mai mult de modelul de pe RD04. O sa ma mai uit si pe Boano si Touratech. Al tau de metalic sau de fibra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Plastic + intarituri din fibra de sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Plastic + intarituri din fibra de sticla nu iti ia nimeni benzina? ) la asta nu mai e incuiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) Mai, daca o tzii in garaj, nu fura nimeni. Apoi, daca pleci la plimbare, si sa zicem ca opresti la un restaurant sa mananci. Ma indoiesc ca apare unul cu canistra de benzina si furtunul sa iti fure benzina. Singurul lucru de care mi-ar fi teama, daca as sta la bloc, e sa nu imi puna vreun vecin binevoitor o mana de nispip, zahar sau sare. Am tot cautat pe net sa vad daca sunt firme care fac shei de Afrika cu gel. Din pacate nu am gasit, iar varianta pernutzei de la Louis nu ma incanta. Deci, mai mult ca sigur o sa ma apuc sa modific si shaua, pentru ca dupa 250 de km, ma cam iau durerule de fund si spate. Touratech e cu gel sau e normala, cu burete? Ma mai gandeam ca daca tot imi bag nasul, sa o fac incalzita. Am acasa o husa de mashina cu rezistentza in ea, si ma gandesc ca parca e misto sa te urci pe motor si sa ai caldurika sub fund in zilele reci de toamna-iarna... Cel mai tare ma oftic, ca toate ideile imi vin cand sunt la serviciu, pe mare, iar cand ajung acasa, nu am timp sa le pun in practica. Tare imi e teama ca nici la iarna nu o sa stau cuminte cu motorul in garaj. Am niste E09 care abia asteapta sa le montez suruburi sa pot sa merg si pe gheatza... Editat Octombrie 5, 2008 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 nu iti ia nimeni benzina? ) la asta nu mai e incuiat Nu, de fapt si daca ar fi incuiat benzina ti-o poate lua scotand furtunul de la robinet. Motocicleta sta noaptea in garaj. Uneori o mai tin in parcarea din fata blocului sau cea de la servici, peste zi, dar nu am avut niciodata probleme de genul asta sau de genul celor spuse de boieru'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Boieru, u cred ca saua mea touratech e cu gel. Dar n-am s-o intep ca sa-ti confirm lucrul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Boieru, u cred ca saua mea touratech e cu gel. Dar n-am s-o intep ca sa-ti confirm lucrul asta Las ca o sa tzi-o intzep eu... Am mai dat de niste discutzii pe www.xrv.org.uk in care vorbesc de sei cu aer, pe care le umflii pana te simtzi tu comfortabil pe ea. Si cica rezolva si problema celor mai scunzi, care nu ajung la pamant bine cu picioarele. Am mai gasit discutzii referitoare la Afrika Twin Baja, si la o firma din state care produce pistoane, cilindrii si segmentzi, care transforma Afrikana din 750 in 850, cu vreo 70 - 75 de cai. Si ca bonus, in seara asta ma documentez despre amortizoarele de ghidon de la Scotts (Scotts steering damper) care cica fac minuni. Nu produc pentru Afrika, dar se pot modifica foarte usor pt ea. http://www.flickr.com/photos/ricardoazeved...57600648351813/ A vazut cineva poze pe undeva cu o sectiune printr-o toba Remus Innovation? Ca vreau sa vad exact ce are a mea in plus si trebuie scos P.S. Daca va stresez cu intrebari, sa spunetzi, sa pun cate una, pe rand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Eu zic sa lasi toba in pace, e pacat sa o tai. Mai repede iti faci alta doar cu amortizor de zgomot. Eu am in plan o toba "reising" ce o fac dintr-un cilindru de carbon luat de la o toba tavalita de speeder. Mai am si o toba MOTAD de inox de la un VT500 la care partea de intrare a fost facuta praf si am taiat-o jos, urmeaza sa-i fac un capac si o adaptare sa se potriveasca pe galeria originala a AT-ului Chestia aia mi se pare nu e un amortizor de ghidon in adevaratul sens al cuvantului. functioneaza mai degraba pe principiul "franei de ghidon" de la motocicletele vechi. Poate ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Las ca o sa tzi-o intzep eu... Am mai dat de niste discutzii pe www.xrv.org.uk in care vorbesc de sei cu aer, pe care le umflii pana te simtzi tu comfortabil pe ea. Si cica rezolva si problema celor mai scunzi, care nu ajung la pamant bine cu picioarele. Am mai gasit discutzii referitoare la Afrika Twin Baja, si la o firma din state care produce pistoane, cilindrii si segmentzi, care transforma Afrikana din 750 in 850, cu vreo 70 - 75 de cai. Si ca bonus, in seara asta ma documentez despre amortizoarele de ghidon de la Scotts (Scotts steering damper) care cica fac minuni. Nu produc pentru Afrika, dar se pot modifica foarte usor pt ea. http://www.flickr.com/photos/ricardoazeved...57600648351813/ A vazut cineva poze pe undeva cu o sectiune printr-o toba Remus Innovation? Ca vreau sa vad exact ce are a mea in plus si trebuie scos P.S. Daca va stresez cu intrebari, sa spunetzi, sa pun cate una, pe rand... Amortizorul de ghidon il am montat pe KTM, deci daca vrei cote sau ceva poti lua. Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielos Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Buna sunt fericitul posesor al unui Honda Varadero an 2005 travel,scurt in cateva cuvinte , am avut motociclete detoate dar acesta este o motocicleta fiabila , cu un consum mic ideala pentru drumurile din romania ,adica o super motocicleta nu stiu ce sa i bag de vina nu am gasit inca am 7000km facuti cu ea si se comporta nemaipomenit, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) Bro' , faine chestiile 'celea care le vrei. Mi-ar place si mie un inlocuitor de instrumente de bord. SUnt curios daca se poate lega la Africana fara prea multe probleme.Deocamdata, stau la cutie si astept banii, dar ... iti urez bafta si sa iasa bine , asa cum iti doresti si tu. \m/ Din cate am citit se poate lega fara probleme la orice model de moto. Aparatorile de miini le-am avut, sint OK. Iti recomand sa iei si protectiile de vint.Mae Credeam ca sunt incluse si aparatorile de vant. Ai incredere doar intr-un disc pe fata?Cel mai folosit instrumentar electronic, am vazut ca e Vapor. Intr adevar e o problema cu un singur disc. Din cate am citit problemele apar doar daca motorul e incarcat cu bagaje plus pasager, adica exact cu e al meu mai la toate iesirile. salutare, dupa mine .. modificarile sunt super faine, furca Marzzochi e super, dar costa cat o africana RD04, si apoi toate daravelele alea de la boano sunt scumpe, carenatura completa cu instrumente cu tot e o caciula de bani ... daca isi permite careva, as fi tare curios sa vad cum arata live ... poze cu din astea am garla si mi se scurg ochii dupa modificarilea alea ... bafta ! ricky.gif Eu ma gandeam la o furca mai ieftina. Marzzochi cu doua discuri de frana e 2000 euro Cat priveste carenatura, nici asta nu se prea preteaza la ce fac eu cu africana, adica ture cat mai lungi cu bagaje si pasager. Daca ai colivia de rulment deformata, sa imi dai un mesaj sa vedem cum facem sa iti explic ce ai de facut si sa vedem cum iti trimit presa sa le indreptzi. Eventual daca ai ceva nelamuriri la faza de reconstructzie sau orice problema, da-mi un semn si o sa iti spun cum am rezolvat eu. Deocamdata stiu doar ca furca e dusa. Jambele strambe si partea de jos a jugului strimba. De unde ai facut rost de furca ?? Are cineva idee daca furcile de pe rd04 sau rd07 se potrivesc pe modelul 1998?? Editat Octombrie 6, 2008 de marius_florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) Am mai gasit discutzii referitoare la Afrika Twin Baja, si la o firma din state care produce pistoane, cilindrii si segmentzi, care transforma Afrikana din 750 in 850, cu vreo 70 - 75 de cai. Erau si ceva nemti care modificau Africane, dar era treaba mai groasa, in sensul ca trebuia trimis motorul in Germania, cu alezat camasi si alte alea. Am gasit undeva pe net, daca nu ma insel pe AfricaQueen. Daca se poate mari puterea doar din pistoane si segmenti, ar fi nemaipomenit, insa intervine problema ambielajului, zic eu, care e conceput pt alte puteri debitate; uzura mai mare, schimbari mai dese, poate si decisive. Profesorii sa ma corecteze, ca nu mi-s mecanic de meserie. Editat Octombrie 6, 2008 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Dap. Si eu cred ca trebuie schimabt mult mai mult. Adika nu o faci de 850, doar ca sa te dai cu ea o saptamana. Cred si la ambreiaj trebuie putzin umblat. Cutia de viteze s-ar putea sa se supere si ea din cauza puterii mai mari. Sunt multe chestii. In fine... Modificarile la motor nu ma pasioneaza inca. Am pus pe forum informatzia ca fapt divers. Furca am luat-o de la un super baiat. Lucian de la Bistritza. Avea o firma care aducea piese moto. O sa caut numarul de telefon si o sa il sun sa vad daca se mai ocupa cu asa ceva. A avut si el Africana si stie ce inseamna. Eu zic ca o sa se potriveasca si furca de RD 04. Par identice. Numai la juguri e o mica diferentza din cate stiu eu. Cel de jos parca are alta pozitzie la limitatorul de cursa. La Afrikana galbena a trebuit polizat putzin pentru a permite o raza de intoarcere mai mica. Dar nu e nimik ce nu se poate face. Incearca sa vb pe www.xrv.org.uk cu oamenii de acolo care si-au schimbat furcile. Probabil ca pe cele originale le vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Fiti seriosi. Nu e o putere semnificativ mai mare ca sa implice astfel de probleme. Acei 15 cai in plus se simt undeva spre turatia de putere maxima... iar cu o astfel de motocicleta nu se merge sportiv, numai in rosu. Se pun turbine si se creste semnificativ puterea si nu cedeaza cutia, d-apai la 10-15 cai in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 legat de cresterea puterii numai din segmenti si pistoane : daca pistonul e mai lung (ca mai lat nu il poti face fara alezarea cilindrului) creste compresia, logic, si s-ar putea obtine o putere mai mare (cred) si ar fi echivalentul frezatului chiuloasei. (scade capacitatea cilindrica putin, creste compresia.. poate creste si putere, dar despre fiabilitate nu stiu). daca pui un piston mai scurt, creste capacitatea cilindrica, DAR scade firesc compresia.. deci nu vad cum s-ar putea face asa ceva numai schimband pistoanele si segmentii DAR pastrand camasa pistonului aceeasi. despre marirea la 850 am citit si eu undeva dar am uitat unde. se poate, dar implica ceva costuri. pana atunci, si sa nu o numiti blasfemie, daca as gasi un motor de transalp nou, pe injectie, la un pret decent nu as sta pa ganduri si as incerca transformarea.. spor la modificari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 https://ssl.kundenserver.de/s74270419.einsu...ndex.shopscript ... asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 https://ssl.kundenserver.de/s74270419.einsu...ndex.shopscript ... asa ceva ? dap, ceva de genu' dar preturile sunt pe masura la ce bun sa bagi 4500 de iepuroi doar intr-un upgrade de 22 CP ? pana la urma mai bine iti iei una noua de 100 CP, alta marca,ce-i drept, dar stii ca e garantata de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) legat de cresterea puterii numai din segmenti si pistoane : daca pistonul e mai lung (ca mai lat nu il poti face fara alezarea cilindrului) creste compresia, logic, si s-ar putea obtine o putere mai mare (cred) si ar fi echivalentul frezatului chiuloasei. (scade capacitatea cilindrica putin, creste compresia.. poate creste si putere, dar despre fiabilitate nu stiu). daca pui un piston mai scurt, creste capacitatea cilindrica, DAR scade firesc compresia.. deci nu vad cum s-ar putea face asa ceva numai schimband pistoanele si segmentii DAR pastrand camasa pistonului aceeasi. despre marirea la 850 am citit si eu undeva dar am uitat unde. se poate, dar implica ceva costuri. pana atunci, si sa nu o numiti blasfemie, daca as gasi un motor de transalp nou, pe injectie, la un pret decent nu as sta pa ganduri si as incerca transformarea.. spor la modificari.. Unde ai citit tu asta? Singurul "tuning" care se poate face fara a mari alezajul, este ori sa iei din chiulasa prin frezare 1 milimetru sa zicem, ori sa folosesti niste pistoane "cocosate" pentru a mari raportul de compresie. In niciun caz pistoane mai scurte sau mai lungi. Alea mai lungi ar iesi prin chiulasa, alea mai scurte ar permite o explozie si in cilindru, ceea ce nu e indicat. Orice piston trebuie sa aibe cursa maxim pana la nivelul camasii, nu mai sus, nu mai jos. Si inca ceva, poti sa pui cat de scurt vrei pistonul, cursa e aceeasi, alezajul ai zis ca-i la fel, deci nu se mareste nicio capacitate cilindrica. Editat Octombrie 7, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Unde ai citit tu asta? Singurul "tuning" care se poate face fara a mari alezajul, este ori sa iei din chiulasa prin frezare 1 milimetru sa zicem, ori sa folosesti niste pistoane "cocosate" pentru a mari raportul de compresie. In niciun caz pistoane mai scurte sau mai lungi. Alea mai lungi ar iesi prin chiulasa, alea mai scurte ar permite o explozie si in cilindru, ceea ce nu e indicat. Orice piston trebuie sa aibe cursa maxim pana la nivelul camasii, nu mai sus, nu mai jos. Si inca ceva, poti sa pui cat de scurt vrei pistonul, cursa e aceeasi, alezajul ai zis ca-i la fel, deci nu se mareste nicio capacitate cilindrica. asta daca nu schimba si bielele... e prea mult de munca dupa parerea mea. si daca vrei ceva mai puternic cred ca un 990 adventure de la ktm te-ar coafa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Unde ai citit tu asta? Singurul "tuning" care se poate face fara a mari alezajul, este ori sa iei din chiulasa prin frezare 1 milimetru sa zicem, ori sa folosesti niste pistoane "cocosate" pentru a mari raportul de compresie. In niciun caz pistoane mai scurte sau mai lungi. Alea mai lungi ar iesi prin chiulasa, alea mai scurte ar permite o explozie si in cilindru, ceea ce nu e indicat. Orice piston trebuie sa aibe cursa maxim pana la nivelul camasii, nu mai sus, nu mai jos. Si inca ceva, poti sa pui cat de scurt vrei pistonul, cursa e aceeasi, alezajul ai zis ca-i la fel, deci nu se mareste nicio capacitate cilindrica. Frate, daca stiam ce certuri si discutzii o sa provoc, nu mai scriam nimik. Mai e varianta pistoanelor patrate rusesti ca la Nipru, cu camasha de in, si supape inchise la minciuna si vesnic deschise la adevar. Acum vb cu Mertan in legatura cu niste stickere. Vrem sa punem pe Afrikana galbena, si pe langa asta am vazut ca el facuse ceva stickere reflectorizante cu AVD. Eu am vb cu el sa imi faca si cu XRV si cu tuaregul reflectorizant. Apoi mi-a venit ideea sa imi fac niste stickere ca cele de raliu, cu numele. Acum lucreaza la modele. Pun poze in curand. Daca mai e cineva interesat, astept mesaj. http://i96.photobucket.com/albums/l189/mertan_2006/xxx.jpg http://i96.photobucket.com/albums/l189/mer...AWX4Graphic.jpg Astea nu sunt inca variantele finale, dar sa va facetzi o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Frate, daca stiam ce certuri si discutzii o sa provoc, nu mai scriam nimik. Mai e varianta pistoanelor patrate rusesti ca la Nipru, cu camasha de in, si supape inchise la minciuna si vesnic deschise la adevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Frate, daca stiam ce certuri si discutzii o sa provoc, nu mai scriam nimik. Mai e varianta pistoanelor patrate rusesti ca la Nipru, cu camasha de in, si supape inchise la minciuna si vesnic deschise la adevar. Acum vb cu Mertan in legatura cu niste stickere. Vrem sa punem pe Afrikana galbena, si pe langa asta am vazut ca el facuse ceva stickere reflectorizante cu AVD. Eu am vb cu el sa imi faca si cu XRV si cu tuaregul reflectorizant. Apoi mi-a venit ideea sa imi fac niste stickere ca cele de raliu, cu numele. Acum lucreaza la modele. Pun poze in curand. Daca mai e cineva interesat, astept mesaj. http://i96.photobucket.com/albums/l189/mertan_2006/xxx.jpg http://i96.photobucket.com/albums/l189/mer...AWX4Graphic.jpg Astea nu sunt inca variantele finale, dar sa va facetzi o idee. astea sunt de pe advrider.com : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 piston mai lung inseamna mai cocosat daca asa vrei sa ii zici tu. cand ii masori inaltimea din centru gaurii boltului pana la varf e mai lung. imi cer scuze pentru lipsa limbajului elevat. ceea ce am zis, daca ai buna vointa sa recitesti, este exact ceea ce ai scris tu , numai ca in loc de cocosat am zis mai lung.. revenind : are cineva idee daca un motor pe injectie de transalp 700 merge pe africana fara modificari ale prinderilor? se mai aliniaza pinioanele ? este strict o curiozitate, pentru ca ma tenteaza sa trec la un motor cu injectie (prea multi km numai pe autobanda pt mine) si ar fi un compromis ce m-ar satisface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.