Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Ca de obicei baietii din Valeni si-au facut datoria iarasi cu brio.

Sebi, Leo, Bogdan, Edi, Ionut bucatarul cu ciorba de burta minunata de dumineca, ne-au facut sa ne simtim foarte bine..

post-39145-0-44285900-1375860218_thumb.jpg

post-39145-0-88862700-1375860228_thumb.jpg

post-39145-0-28041800-1375860247_thumb.jpg

post-39145-0-90103300-1375860259_thumb.jpg

post-39145-0-87106400-1375860272_thumb.jpg

post-39145-0-99584000-1375860281_thumb.jpg

post-39145-0-13748700-1375860295_thumb.jpg

post-39145-0-97543500-1375860309_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pune linistit regulator de linhai ,io am de ceva chinezarie pe transalp de 2 ani si mere bine nu incarca ca si originalul 14, 5 v numai 14v dar o fost 120 ron si am pus un cooler si un display care imi arata incarcarea pe el sa fiu sigur ca nu se arde si sa nu stiu

 

http://tmmp.ro/produse/piese-scutere/releeregulatoare-104

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit

Da si Da.

chitul ala de reparatie e ok, dar tot cam 30k te va tine

Pompa de CBR chipurile s-ar putea sa bage un debit ceva mai mare, dar inauntru are aceleasi platini nenorocite si constructiv e identica.

Cstelia zicea ca are know-how-ul sa puna platini de dacie! cheapest way ever. citisem si de un tip ce a pus nush ce platini speciale de la nush ce contacte, deci e posibil

alta varianta este o pompa vacuumatica Mikuni, de firma...sau de scooter :) . recomand de back-up

Pe Transalp am un regulator dasta Chinese, merge bine motorul si incarca ok. Ca forma e ciudatel dar nu exagerat. De backup am luat unul chinese echivalent la original(160ron) dar nu l-am montat/folosit...etc

ok, o sa comand un kit si o sa schimb contactele, sper sa functioneze

am desfacut-o dar mie contactele mi se par ok

 

am pus si niste poze si astept pareri

 

sper ca sunt destul de clare

 

inca o chestie, in momentul in care am legat pe direct am uitat sa debransez pompa de la sit electric si dupa 20 de km cand mi-am adus aminte si am oprit am obs ca era foarte incinsa

post-11214-0-17905700-1375876750_thumb.jpg

post-11214-0-98213200-1375876769_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina ce trece prin pompa are rol si de a o raci nitel. Din poza nu se vad platinile ,

Nicio legatura nu are benzina cu temperatura pompei! In regim normal de functionare, pompa da un puls la cateva secunde, asta insemnand o cantitate foarte mica de benzina...rece. Faptul ca s-a supraincalzit este din cauza ca pompa a "tacanit" incontinuu dupa ce a fost ocolita. A dat in gol fara sa fie oprita de presiunea din carburi.

Morala: daca nu scoti pompa si din priza dupa ce ai trecut alimentarea pe direct, risti sa o arzi prin spraincalzire si mai departe sa arzi releul de incarcare.

 

ok, o sa comand un kit si o sa schimb contactele, sper sa functioneze

am desfacut-o dar mie contactele mi se par ok

 

am pus si niste poze si astept pareri

Eu mi-am pus kit nou de platina dar am adaugat si nu mai stiu ce dioda MUR. Dupa cca 40mii km, nu se vad sa fie afumate contactele.

 

LINHAI .CE ZICETI? E BUN? TIPUL ZICE CA ARE DE 2 ANI PE AFRICANA LUI SI E OK.AS LUA CA E MAI IEFTIN.

Lasa prostiile chinezesti si ia-ti un releu ignitech de la cehi. L-am schimbat odata cu kitul de pompa. Merge perfect in fratie cu un cooler de pc. Nu am xenoane(africana are din fabrica lumini excelente), dar la drum lung pun mai multi consumatori auxiliari gen gps, incarcare telefon, intercom...

 

Dar mai recomand totodata sa te uiti si aici: http://www.xrv.ro

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc Mihutz, dar sa stii ca ghidusia pompeaza non stop fara sa fie oprita de nik. Benzina preia caldura degajata, pompa oricum se incalzeste, dar cand pompeaza in gol se incinge de a dreptul. Teoria zice ca made im china e shit insa cateodata practica ne arata altceva, fctie de finante si curaj...experienta...fiecare alege altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc Mihutz, dar sa stii ca ghidusia pompeaza non stop fara sa fie oprita de nik. Benzina preia caldura degajata, pompa oricum se incalzeste, dar cand pompeaza in gol se incinge de a dreptul. Teoria zice ca made im china e shit insa cateodata practica ne arata altceva, fctie de finante si curaj...experienta...fiecare alege altceva

Raul, daca pornesti africana(a ta ai dat-o),vei auzi o data la cateva secunde o tacanitura sau doua de pompa. Asta inseamna ca nivelul de benzina din carburatoare a scazut suficient incat pompa sa mai impinga putin. Cand nivelul a ajuns la normal, pompa sta "armata" sa impinga iar cand nivelul scade. Totul tine de presiunea dintre pompa si carburi. Daca scoti furtunul de tur din carburator si-l pui infipt intr-o canistra, vei auzi un tacanit continuu din pompa, la pornirea africanei(pe care nu o mai ai).

Simplu. La fel si cand nu are benzina in ea....Ai auzit-o vreodata cum baraie cand ai ajuns cu benzina la limita de rezerva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am primit releul din UNGARIA de la un mecanic din DEBRECEN care foloseste de ceva ani acest model pe o gramada de motoare mari sau mici,turate sau mai putin turate fara probleme.AM GARANTIE asa ca o sa-l montez maine.Azi am mai cautat printre fire pee la motor si am gasit cele 3 fire galbene ce vin de la releu arse si izolatia era arsa.Deci se pare ca de la mufa oxidata a venit baiu.MULTUMESC PT. SFATURI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am avut dreptate. Taie mufele acelea si cositoreste firele. E cea mai buna solutie pentru a elimina problema releului. Inainte sa fac treaba asta am incercat toate metodele. Am curatat mufele cu solutii speciale, am aplicat solutii pentru curatarea contactelor, dar degeaba. Dupa o vreme contactele mufelor oxidau, incepeau sa se incinga mufele si sa se topeasca. Am eliminat mufele, am cositorit firele si acum nu mai am nici o problema.

Problema pompei de benzina a ocupat multe pagini pe forumul asta. Puteti alege varianta simpla, cu pompa vacumatica de scuter de 35 de ron. Pompa pe care Leo o folosea de un an, a plecat la plimbare cu Mircea Moldovan prima data prin Mongolia, apoi de la Mures la Dakar, si inca face pishu' frumos in carburatoare. Deci are peste 3 ani de functionare fara probleme, in orice conditii si orice regim de mers. Numai ca la romani problema se pune mereu de genul "de ce sa fie simplu, cand se poate si al naibii de complicat"? Dati bani pe platini care nu rezista decat putin timp, sau pe pompe scumpe care fac acelasi lucru ca cea de 35 de ron.

 

Se cauta cu disperare poza cu Razvan costumat cu labele de scafandru in benzinarie. Rugam faimosul paparazzo sa o incarce pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, o sa comand un kit si o sa schimb contactele, sper sa functioneze

am desfacut-o dar mie contactele mi se par ok

 

am pus si niste poze si astept pareri

 

sper ca sunt destul de clare

 

inca o chestie, in momentul in care am legat pe direct am uitat sa debransez pompa de la sit electric si dupa 20 de km cand mi-am adus aminte si am oprit am obs ca era foarte incinsa

Chiar ca platinile arata ok, adica nepuscate.

Acuma uite cum functioneaza pompa: In primul rand ea este comandata de un releu electronic care ii da curent doar cand 'simte" impulsurile de la CDI, adica cand dai la automat si normal cand merge motorul. Acuma releul ala nu e mare scofala, poti sa-l sari legand pompa direct la +contact. Doar ca atunci tinde sa functioneze si cand n-ai benzina si ma rog, dupa o vreme daca nu scoti contactul se arde. De aia au pus releul si de aia nu auzi pompa cand pui contactul. Buun!

 

Acuma tu legi pompa pe direct adica direct pe baterie, ca altfel din motivul de mai sus nu-ti poti da seama ce are. Normal ca legi si tevile de benzina sa nu mearga pompa in gol. In repaus contactele pompei sunt inchise. Cand o legi la curent, electromagnetul atrage impotriva unui arc armatura care misca membrana pompei si creeaza depresiune in ea, ceea ce deschide supapa de admisie a benzinei si o cantitate de benzina intra in corpul pompei. Dar cand armatura ajunge la capat de cursa timoneria aia cu histerezis mecanic desface contactul si arcul impinge membrana la loc, ceea ce inchide supapa de admisie si impinge benzina in carburi. Cand benzina impinsa se consuma, membrana revine la pozitia initiala, contactul se restabileste si ciclul se repeta. in functionare normala pompa" bate" ca o inima doar ca mult mai rar, in ralenti cam o data la 5 secunde.

 

Acuma iti poti da seama ce nu este in regula, daca nu cumva de fapt pompa e in regula si ai patit ce am patit si eu in Muntenegru, adica s-a dus blestematul de releu, care tot asa imi facea; cam la 100-300km inceta BRUSC pompa sa functioneze. Lasam totul sa se raceasca si iar merea cam aceeasi distanta pana s-a dus de tot si am putut elucida si eu "misterul". Asa ca si eu am venit acasa cu pompa legata "pe direct" adica o borna la masa si aialalta la +contact si asa am mai mers fara pb inca vre-un an pana cand am avut chef sa desfac bordul ca sa insfac de unde-i ascus panarama de releu si sa-l schimb.

 

Prin urmare daca platinile sunt ok si pompa "bate " in gol (adica mai mult bazaie) si nu impinge benzina, pot fi urmatoarele alte probleme:

1. membrana de la pompa sparta

2. supapa de admisie benzina blocata

3. filtrul de benzina sau chiar rezervorul infundat

4. arcul de revenire de la pompa rupt

 

Bafta!

 

ps. acuma s-ar putea sa fi ars bobinajul ca ai lasat pompa sa mearga in gol, da nu-i sigur depinde de cat ai mers asa si noah, de norok! Daca s-a ars ala, pompa va suge curent dar bobina nu va atrage armatura.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru nostalgici, o Africa Twin 650 , RD03 Marathon.

.. si mergea, nu gluma

Pe autostrada in Italia,

post-3444-0-32441500-1376419964_thumb.jpg

post-3444-0-71016600-1376420031_thumb.jpg

Editat de Mociclistu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...anul acesta mai mult am mesterit decat m-am dat dar am reusit sa : am o frana de" un deget" ,scap de caratul camerelor de rezerva,leviere si o mai buna stabilitate(s-a incaracat un pic fata mai mult si la mersul cu 2 pers ,rota fata nu mai da senzatia de "plutire") si agilitate pe viraje dar am pierdut la confortul pe drumuri proaste.

Asa ca am inceput un proiect cu 19" pe fata..va urma :peace:

post-10654-0-59555600-1376477028_thumb.jpg

post-10654-0-47425300-1376477048_thumb.jpg

post-10654-0-62243700-1376477073_thumb.jpg

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa. Africa chiar merita o astfel de varianta strada- touring. Ti-a iesit fain. Jantele sunt de CBR F? Spune-ne ce modificari ai facut pentru adaptarea lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa. Africa chiar merita o astfel de varianta strada- touring. Ti-a iesit fain. Jantele sunt de CBR F? Spune-ne ce modificari ai facut pentru adaptarea lor

Multumesc ..roata fata este de f2 si cea de spate de f3..am facut cateva strunjiri,bucsi si flanse in asa fel incat nu s-a modificat nimic la moto si trecerea la rotile originale se poate face in 15-20 de min!!

astazi a intrat in lucru roata de 19" si am testa pe spate caucic de 170\60-17 in combinatie cu roata originala de 21 si mobra merge super...asa ca abiia astept sa o pun pe cea de 19 si sa am gumele in configuratia 110/80-19 si 170/60-17 ..atunci cred ca o sa fie motocicleta ideala pt mine..50% off -50% on-road!!

 

PS.daca imi iese calumea roata de 19 acesta de fata cu toate adaptarile v-a fi de vanzare!!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare as vrea sa comand si eu un releu de incarcare de la ignitech.Cine ma poate ajuta si pe mine?Am incercat la ei pe site dar mi-am prins urechile.Parca Sebi comanda sau comandase de la ei.

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru nostalgici, o Africa Twin 650 , RD03 Marathon.

.. si mergea, nu gluma

Pe autostrada in Italia

Mi se pare mie sau cel de pe autostrada apare in albumul postat de raoulserban?ATMarathon-meet2013-32.jpg

Editat de al_locului
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare as vrea sa comand si eu un releu de incarcare de la ignitech.Cine ma poate ajuta si pe mine?Am incercat la ei pe site dar mi-am prins urechile.Parca Sebi comanda sau comandase de la ei.

Daca nu reusesti cu Sebi, da-mi un semn si ti-l comand eu. Eu am mai comandat de la ei in mai multe randuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Din plictiseala am dat peste anuntul asta :

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-africa%20twin-din-1990-524818.html

 

Stie cineva ceva de jucaria in cauza ?

Sunt curios mai ales de ce nu se poate inmatricula ...

 

Cu respect ,

Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Din plictiseala am dat peste anuntul asta :

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-africa%20twin-din-1990-524818.html

 

Stie cineva ceva de jucaria in cauza ?

Sunt curios mai ales de ce nu se poate inmatricula ...

 

Cu respect ,

Lucian

 

Imi place poza :) . Ma duce gandul la vreo motocicleta furata , ajunsa donator de organe . Nu-mi plac astfel de anunturi . Sunt la fel de sinistre ca cele de la accidente .

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

Mi-ai deconspirat gandurile ascunse .

Stabiliti si voi o intalnire cu tipul ... macar de amorul artei .

Ca sa nu mai spun ca o motoreta in stare "excelenta" la 600 euro poate fi foarte folositoare ca piese ...ca inceput al vreunui proiect frumos ...sau macar ca motiv bun sa-ti rupi capul pe coclauri
( asta in cazul in care nu plange cineva dupa ea )

Editat de rip_husi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...