raoulserban Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Pana nu analizezi pe interior janta nu te culca pe o ureche. Iei vreo groapa/bordura etc si te trezesti cu cercul rupt. A patit-o un englez, pe afara era ca noua si inauntru toata "coapta". daca nu e atacat materialul in profunzime, cu umpic de mentenanta intradevar duce mult si bine. Uitate la fisura aia bine, si tu decizi ce si cum. apropo, eu mai zic prietenilor...spune-mi ce vreau sa aud nu ce se vede!...dar sunt ironic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Pana nu analizezi pe interior janta nu te culca pe o ureche. Iei vreo groapa/bordura etc si te trezesti cu cercul rupt. A patit-o un englez, pe afara era ca noua si inauntru toata "coapta". daca nu e atacat materialul in profunzime, cu umpic de mentenanta intradevar duce mult si bine. Uitate la fisura aia bine, si tu decizi ce si cum. apropo, eu mai zic prietenilor...spune-mi ce vreau sa aud nu ce se vede!...dar sunt ironic Ok , preventiv ma apuc sa caut un cerc in stare buna . Ce dimensiuni ar trebui sa aiba ? Se potrivesc si cele de la alte modele ? ( Transalp ? ) Care e povestea cu numarul de gauri ? 32/36 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) La Touratech gasesti cerc Excel pe 21 cu 36 de gauri pentru AT, dar inainte de a arunca cu banii scoate roata afara, da jos anvelopa si banda de cauciuc care protejeaza camera de capetele spitelor. Daca pe interior gasesti oxidare multa si profunda, atunci e bine sa te gandesti la alta roata/janta. La RD04-le meu am avut aceeasi problema, poate chiar mai grava dar la roata spate. Am sablat cercul ca sa scap de cocleala aia, dupa care l-am vopsit electrostatic. Apoi am spitat roata la loc. Asta a fost varianta mai ieftina si rapida. Editat Mai 20, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Si a mea e crapata si exfoliata la exterior. Cand am dat jos cauciucurile am pus frumos peria rotativa pe bormasina si am inceput sa curat si am curatat si am curatat, pana pe interior a ramas totul curat... am dat cu grund din ala antioxidant,antirugina,antitot si cand am montat la loc am pus bucatele de cauciuc dintr-o camera de bicicleta peste zonele grunduite, sa nu faca stiu eu ce grundul ala la camera (piticii mei,nu cred ca era vreo problema de vreme ce grundul e uscat). Poti incerca si asa,pana ajungi la metoda lui Cristi (pe care o aveam si eu in minte,dar am investit deja mai mult decat imi permiteam in ea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 La Touratech gasesti cerc Excel pe 21 cu 36 de gauri pentru AT, Exista si jante pe 21 cu 32 gauri , acelea pe ce motociclete se folosesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Da, 43mm Referitor la celelalte intrebari, nu cred ca are cine sa iti raspunda. Parerea mea e ca (virgula) cu semighidoanele alea o sa iti dai in freza pe coclauri la greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Vanquisher, ai mai modificat motociclete?Sau o vei duce la cineva,vei plati si ti-o va face pe gustul tau? Ideea ca faci ceva de mana ta iti da un iz de romantism, cacaturi literare... In practica de fapt, vezi ca sunt ore de lucru,bani cheltuiti si de multe ori va trebui sa lucrezi extra pentru ca la noi e posibil sa nu gasesti ceea ce-ti doresti. Just a "heads up". Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Corect, poti sa faci din ea si chopper, daca vrei. Nu te condamna nimeni. Dar din pozele pe care le-ai pus pana acum, vad ca te plimbi prin padure, pe drumuri mai rele. De aici si observatia mea referitoare la semighidoane. Cu alea o sa o ridici de mai multe ori de pe jos. Daca te rezumi la asfalt, e alta discutie. Mi-am adus aminte de un banc: - Se poate face comunism in Elvetia? - Da, se poate, dar e pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Adriane cu 60 de euro te-ai scos, pui ghidon clubman/M https://www.louis.de/en/artikel/fehling-m-handlebar-22-mm-chromed-tuev/10021601?list=76557337 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Daca vrei putem face schimb de ghidoane ( vfr - africana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Nu mai bine lasi Africana asa cum e si facem schimb ? Primesti un touring excelent cu pozitia pe care ti-o doresti, la pachet vin si semighidoanele de r1 ca sa stai cum vrei tu. Vfr-ul e perfect pentru ce iti doresti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 chiar asa, oamenii astia nu stiu ca africana suprema e cea nemodificata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 nu intotdeauna!.....prima chestie ce am schimbat la africana au fost coarnele cu unele pe 28 cu innatotoare... si mai erau multe in plan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 .prima chestie ce am schimbat la africana au fost coarnele cu unele pe 28 cu innatotoare... Ceea ce nu e neaparat un lucru mai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Ceea ce nu e neaparat un lucru mai bun... De ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Pt ca "innatotoarele" alea sunt periculoase rau.... Sunt un hibrid intre inaltatoare si inotatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 oh But all jokes aside, inaltatoarele de ghidon + ghidon inalt/gros pot afecta negativ ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) De ce ? Pentru ca ghidonul de "fer" al Africanei cu greutatile alea inserate inauntru si capetele ede ghidon, preia extraordinar de bine vibratiile transmise de motor. Un fatbar de aluminiu nu va face asta chiar daca ii pui capete de ghidon din fier. Daca discutam strict din perspectiva greutatii, atunci normal ca fatbar-ul e mai bun. De notat ca am spus "nu neaparat mai bun". Daca se merge offroad, oricum vibratiile motorului sunt mascate de zgaltaiturile drumului, deci un ghidon de aluminiu e OK. Si eu am pus un fatbar pe prototiptil, iar pe nava mama am un Renthal de 22mm tot din aluminiu (asa am luat motocicleta). Imi place ca e mai larg, dar la drum intins pe asfalt simt in maini vibratiile. » Post actualizat in 21 May 2015 06:56 M-am uitat ieri la suspensii si spatele era dat pe soft maxim. Am ramas stupefiat. Eu ma asteptam sa fie pe hard. Fata are vreun reglaj? sau singurul reglaj il pot face din ''ulei''? La cat de tzapana e fata, cred ca am namol.... Trebuie servisata curand tare. Cati L de ulei intra pe furca fata (per brat) si care-i vascozitatea ''standard'' recomandata? Amortizorul spate are si reglaj de compression la arc? Se poate servisa amortizoru spate? 656ml de ulei 15W per telescop. Arcul amortizorului din spate se poate comprima si decomprima cu ajutorul piulitelor (2 bucati) de pe telescop (alea care arata ca niste roti dintate ) pentru telescoapele de fata ai sus, in capat, niste valve ca la roata. scoate aerul afara prin apasarea ventilului. Editat Mai 21, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Iar reglajul ala ce-l faci cu o surubulnita unde-i recipientul ala (hard- soft) ala e pt preload sau rebound? La simeringuri,daca nu curge furca, sa iau altele noi sau... ? voi ce de care v-ati luat? Preload. As sugera sa verifici si starea articulatiilor de la telescopul spate. La mine la RD04 un rulment era blocat si aveam senzatia ca nu am suspensie deloc. Daca schimbi uleiul, schimba si semeringurile, nu sunt o avere. Au la romimoto.ro semeringuri ALL BALLS, sunt de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Hm... Preload-ul se refera si se face din arc. Piulitele alea doua mari. Surubelul de la butelia cu azot regleaza compression+rebound simultan. La suspensii mai smechere sunt 2 surubele: unul pt compression si celalalt pt rebound. La suspensiile si mai smechere sunt 3 reglaje: apare si high speed compression. Si tot asa.... Compression (high speed/low speed) si rebound se refera la amortizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 urmeaza sa schimb uleiul si simeringurile la furca fata (adica sa o servisez). Ai vreun link cu ansamblul ala de la suspensia spate sa-mi dau seama care rulment e vorba? XRV750S.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Uite aici https://www.louis.eu/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-xrv-650-africa-twin/rd03/0318?bikes=0318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 apropos, ieri am dat jos aripa fata fata cu tot cu protectia aia de plastic de la discul de frana. E vreo problema daca am dat jos si ''brace'' ul ala metalic (ca un U) care vine sub aripa fata? (care e prins de ambele brate ale furcii) ? Ala are rolul de a rigidiza furca. Merge si fara, dar e mai bine cu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 fix la asta ma gandeam si eu. Cred ca o sa o pun inapoi. Este mai ok cu ea montata chiar daca estetic nu arata bine . Nu da voie jambelor sa " flambeze " intre axul rotii si prinderile de la jug . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Dom Profesor , in drumurile tale prin lumea larga , nu gasesti ceva carene gen rally raid ptr vacuta mea , la mana a doua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.