Arthur E Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Subscriu la cele spuse de d-l Korben . Scout-ul de pe fata imi face o gramada de necazuri . Imi scutura ghidonul intre 50 si 65 de spui ca merg pe piatra cubica si sa poata fi echilibrat , cat de cat , am ajuns sa pun muuuult plumb pe fata . Astept cu nerabdare sa se termine spatele si sa trec inapoi pe Anakee . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Sau sa ii mancam coliva... instalatiei » Post actualizat in 16 Jun 2015 06:53Referitor la Scout... eu personal nu am folosit inca. Dar Zoli a halit deja mai multe seturi si nici unul nu a avut probleme. Daca le montezi cu punctul rosu la valva si dai jos plumbii folositi inainte, echilibrarea e aproape perfecta. Inca cateva chestiuni... - o anvelopa care sta mult in aceeasi pozitie (de ex, gararea motocicletei peste iarna) poate sa ramana cu o oarecare deformare si apoi sa bata la anumite viteze. Am patit asa cu anvelopele de la remorca. - am folosit TKC-uri. Doua seturi. La ambele dupa o anumita uzura nu mai puteam trece de 150km/h din cauza voblarii. Asta nu inseamna ca TKC-urile sunt de rahat. - o motocicleta tinuta afara este supusa intemperiilor (soare, ploaie, frig). Anvelopele la fel, imbatranesc prematur si de aici rezulta crapaturile. In Ungaria am avut in subordine si un depozit de anvelope, acolo temperatura trebuia sa fie cat de cat constanta si iluminatul trebuia sa fie doar artificial, tocmai din cauzele enumerate inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Dom Profesor , toata iarna mobra o stat pe central cu un lemn sub furca fata cat sa tina roata ridicata . O sa merg intr-o zi pana la Florin la Sag sa vad daca reusesc sa mai schimb ceva . » Post actualizat in 16 Jun 2015 07:01 Dar recunosc ca nu stiu in ce conditii au fost pastrate inainte , fiind vorba de second hand-uri dar asa face fata de cand le-am montat prima oara . Au fost rulate cca 500 km pana sa le iau eu . Editat Iunie 16, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Lasand la o parte paranormalul (o sa-mi duc totusi mobra la bineccuvantat la Valeni -daca se tine anul asta ) dupa ce furia mi-a trecut am gasit vinovatul: sunt numai eu! Asta e cand cumperi ieftin gume SH, te poti astepta la asemenea surprize. Nimeni nu da jos gume neuzate bune (povestea cu showroomurile e poveste!) Asa zise gume de showroom sunt de fapt probabil majoritar gume schimbate in garantie. Probabilitatea sa aiba bube e maxima! Sunt vinovat pentru faptul ca desi mi-am pregati acum 3 ani un set Heidenau exclusiv pentru enduro, l-am folosit majoritar all road si in special pe asfalt (am fost prea comod sa-mi schimb rotile la drumuri de asfalt). Asa ca m-am trezit in preajma intrunirii cu doua seturi de asfalt! Ca sa nu mai patesc asa ceva, am decis: voi pune gume suparate de tot pe "rotile de padure". Vor fi mitas e09 ca sa nu mai fiu tentat decat exceptional sa le folosesc pe asfalt ! Intre timp si mitasurile au evoluat, lumea spune ca e09 a devenit o optiune ok. Heidenaurile scout se comporta excelent in ambele medii, inclusiv pe ud, dar dupa primii 8-10 mii nu mai sunt bune "off" indiferent unde le folosesti. Asa ca devin bune gume de strada "long life"si atat. Au devenit insa prea scumpe si datorita benzii centrale mai putin competitive ca sa le folosesti exclusiv "off". In concluzie NIMENI nu ar trebui sa se mai planga daca ia gume seccond si nu sunt bune! Riscul de plasa este direct proportional cu aspectul gumei. Eu mi-am postat "aventurile" ca sa fac haz de necaz, iar voi sa invatati din greselile altuia! E drept ca veteran fiind mi-am luat si o rezerva cand am mirosit ca sunt probleme, dar uite ca si aia poate fi plasa! In privinta dunlop-urilor, ghinion sau nu, eu dunlop-uri nu mai cumpar, cel putin pe fata. Aia din spate e momentan ok, dar cine stie?! » Post actualizat in 16 Jun 2015 08:28Iar de instalatie electrica cu probleme la AT sau TA nu prea am auzit, in afara de mufa de trifazic de la alternator Urmeaza suportul de siguranta de 30 A suportii de siguranta de pe xenoane, contactul, traseele de forta de plus si de masa. Releul de pompa, pompa electrica, releul de incarcare, senzorul de neutral din cutie, etc. Doar sa se stranga kilometri ! La un momet-dat trebuie desfacuta si inspectata toata instalatia electrica. Momentul ala tocmai l-am ajuns eu. Editat Iunie 16, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Eu, de ex, mi-am luat Metzeler Tourance modelul vechi, noi noute. Sau, in fine, 2014. Intre 50 si 70 km/h mobra intra in voblaj. Cu originalele Bridgestone sau cu T63 nu se intampla asa ceva. Roata nu e descentrata. Si nici aderenta Tourance-urilor nu e extraordinara. Parca mai aderente erau Karoo-urile simple de pe fosta Tenere. Editat Iunie 16, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Am si eu aceeasi probleme. La un moment dat incepe sa vobleze fata, in asa masura, incat daca nu tin mana pe ghidon, ma rastorn. Am schimbat rulmentii de la furca, rulmentii de la roata, axul rotii fata, si tot asa face. Gandindu-ma mai bine, voblarea a aparut dupa ce am montat K60. O fii aia buba? Sa mai ncerc un alt cauciuc k60, sau ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Sa ne punem Michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Eu tin de ghidon si asta e, si la mine face ca toti dracii, mai ales dupa ce mi-am montat singur camera heavy duty prin padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Poza facuta de niste prieteni in poiana Marului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Am si eu aceeasi probleme. La un moment dat incepe sa vobleze fata, in asa masura, incat daca nu tin mana pe ghidon, ma rastorn. Am schimbat rulmentii de la furca, rulmentii de la roata, axul rotii fata, si tot asa face. Gandindu-ma mai bine, voblarea a aparut dupa ce am montat K60. O fii aia buba? Sa mai ncerc un alt cauciuc k60, sau ce sa fac? Pana acum am pus sus cu mainile mele in mod sigur mai multe sute de gume. De vre-o 4 ani guma spate o duc la cineva care are masina de procesat gume, dar fata am schimbat-o mereu eu. Singura precautie pe care am luat-o a fost sa umezesc talonul cu solutie de apa si sapun ca sa lunece mai usor. Dar am pus gume si pe sosea sau aiurea in teren cand am ramas in pana fara sa le umezesc taloanele cun nimic. Nici una n-a voblat din pus. De ce? Pentru ca dupa ce o umflu cat de cat, bat roata ca o minge de sol pe toata circumferita sa se aseze si se aseaza. Uite ce-ti recomand Tibor: in primul rand suspenzi fata, apoi lasa presiunea complet (scoti ventilul) bagi usor un levier pe toata circumferinta intre talon si janta si pensulezi cu sapun lichid 1:1 cu apa pe ambele parti talonul. Verificarea ca ai facut bine e ca cauciucul trebuie sa se roteasca pe janta la mana, normal cat permite inclinarea valvei. Apoi umfli cam la 05 atm si lovesti usor cu un ciocan de guma si circular cauciucul pe banda de rulare. Umfli apoi la presiune si daca e buna guma nu trebuie sa bata de loc si nici sa intre ghidonul in voblaj la viteza. Editat Iunie 16, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Pana acum am pus sus cu mainile mele in mod sigur mai multe sute de gume. De vre-o 4 ani guma spate o duc la cineva care are masina de procesat gume, dar fata am schimbat-o mereu eu. Singura precautie pe care am luat-o a fost sa umezesc talonul cu solutie de apa si sapun ca sa lunece mai usor. Dar am pus gume si pe sosea sau aiurea in teren cand am ramas in pana fara sa le umezesc taloanele cun nimic. Nici una n-a voblat din pus. De ce? Pentru ca dupa ce o umflu cat de cat, bat roata ca o minge de sol pe toata circumferita sa se aseze si se aseaza. Uite ce-ti recomand Tibor: in primul rand suspenzi fata, apoi lasa presiunea complet (scoti ventilul) bagi usor un levier pe toata circumferinta intre talon si janta si pensulezi cu sapun lichid 1:1 cu apa pe ambele parti talonul. Verificarea ca ai facut bine e ca cauciucul trebuie sa se roteasca pe janta la mana, normal cat permite inclinarea valvei. Apoi umfli cam la 05 atm si lovesti usor cu un ciocan de guma si circular cauciucul pe banda de rulare. Umfli apoi la presiune si daca e buna guma nu trebuie sa bata de loc si nici sa intre ghidonul in voblaj la viteza. Incerc si asta Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Galen dragule, Singurele gume second hand pe care le-am pus pe motocicleta sunt cele actuale, Dunlop, cumparate de la Raul din Rasnov, facuse cu ele o tura de vreo 500 km si atat Ambele seturi de Heidenau cumparate si montate de mine pe AT si pe TA au fost noi-noute si montate de meseriasi Atat la Heidenau cat si la Dunlop exista o linie paralela cu talonul anvelopei, e un fel de marker, se vede foarte usor daca anvelopa e asezata bine sau nu La toate anvelopele Heidenau, mai ales alea de fata, am incercat toate trucurile posibile, inclusiv verificat bine de tot magnificul punct rosu, degeaba, nu voia sa se aseze bine pe janta Meseriasul a incercat si cu suprapresiune, bagase 6 atm - eu am iesit din atelier, mi-era teama ca va exploda Heidenau nu si nu Dar din ce spuneti voi pe aici deduc ca asemenea tie cu instalatia electrica, eu am fost ghinionistul secolului cu Heidenau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Montat si echilibrat la Sag . Vobleaza . Demontat si montat in Timisoara . Vobleaza . Toate sunt aliniate , toate sunt asa cum ar trebui + o roaba de plumb . Vobleaza . Inainte am avut Bridgestone si nu am avut problema asta . Din punctul meu de vedere , nu voi mai merge cu Heidenau cu toate ca am deja cca 7000 km cu ele si inca se prezinta bine . » Post actualizat in 17 Jun 2015 07:19P.S : are cineva Anakee 3 in " teste " ? Vreun furnizor sau niste preturi . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Ca tot suntem la capitolul anvelope Ce stiti despre Mitas E-08? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Mah. Va stric discutia cu cauciucele...a ti apucat la Ncity sa masurati lungimea basculei la 03,04,07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Korben: eu acum merg numai cu mitas si imi plac maxim. Urmatoarea va fi tot mitas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Mah. Va stric discutia cu cauciucele...a ti apucat la Ncity sa masurati lungimea basculei la 03,04,07 Or masurat doar .... sculele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Ca tot suntem la capitolul anvelope Ce stiti despre Mitas E-08?Mitas e08.jpg am mers 18.500 km cu un set, majoritar pe asfalt inca mai aveau ceva profil, dar aveau crapaturi mari la baza crampoanelor. lumea, inclusiv un coleg care a pus aceleasi gume pe un pegaso odata cu mine se plangea ca aluneca pe ud, mai ales spatele. mie nu mi s-a parut ca ar aluneca mai rau ca altele odata rodate. » Post actualizat in 17 Jun 2015 14:03 ps.: majoritatea KM facuti in afara orasului (~10k) au fos cu pasager/bagaje, deci incarcare mai mare pe roata spate decat de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 La mine alunecă toate cauciucurile, atât spatele cât şi faţa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Din cauza motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Galen dragule, Singurele gume second hand pe care le-am pus pe motocicleta sunt cele actuale, Dunlop, cumparate de la Raul din Rasnov, facuse cu ele o tura de vreo 500 km si atat Ambele seturi de Heidenau cumparate si montate de mine pe AT si pe TA au fost noi-noute si montate de meseriasi Atat la Heidenau cat si la Dunlop exista o linie paralela cu talonul anvelopei, e un fel de marker, se vede foarte usor daca anvelopa e asezata bine sau nu La toate anvelopele Heidenau, mai ales alea de fata, am incercat toate trucurile posibile, inclusiv verificat bine de tot magnificul punct rosu, degeaba, nu voia sa se aseze bine pe janta Meseriasul a incercat si cu suprapresiune, bagase 6 atm - eu am iesit din atelier, mi-era teama ca va exploda Heidenau nu si nu Dar din ce spuneti voi pe aici deduc ca asemenea tie cu instalatia electrica, eu am fost ghinionistul secolului cu Heidenau Stimabile, absolut straniu, eu am terminat cam 5 gume spate si 2 fata heidenau, nici un fel de probleme! Iar daca voi programa din nou vre-o tura externa serioasa (anul asta nu-i cazul) imi voi lua din nou un set. Sunt imbatabile all road si absolut potrivite pentru vacile astea grele. Vezi daca nu cumva bate din jante. Si aplica metoda cu sapunul lichid, desi repet nu cred ca heidenau au aberatii geometrice sau nu se aseaza nemteste. Editat Iunie 17, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Mah...dha atata voie buna pe aoci. Nici o cearta nimik nimik. Inca astept masuratorile de la bascula. Ps: Nu stiti de la mine...dar de oftica ca nu a ajuns la intrunore Borco a facut tandari motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 ............................... Inca astept masuratorile de la bascula.............................. Nu stiu bascula de RD03 cum e fata de cea de RD04, dar mai jos ai poze cu bascula RD04 vs RD07 (stanga 04, dreapta 07): Desi pare putin mai lunga bascula de 04, distanta masurata de la axul basculei la axul rotii e aceeasi la ambele (aprox 618 mm). Distanta dintre bratele basculei pe axul rotii spate iar pare a fi cam tot pe acolo 235-236mm. Diferentele pe care le-am observat eu: 1. pe axul basculei la RD04 distanta dintre motor si cadru, in partea stanga este mai mica fata de RD07: 67mm (5mm distantier + 62mm bascula) la RD04 si 72mm (5mm distantier+67mm bascula) la RD07; 2. distanta la care se prinde "triunghiul" suspensiei fata de axul basculei e 188mm la RD04 si 195mm la RD07. Am incercat sa masor intre axele axurilor , dar avand in vedere ca am folosit ruleta si ochiul meu nu pot garanta exactitatea masuratorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Noah, end of storry! Gata setul de padure! E07 si E08 fiind de mult incercate (soft enduro si strasse) consider valabila combinatia intre e09 rear si e07 front. La mustata am evitat sa iau e09 si front pentru ca nu voi duce motoreta pe remorca (asa ceva nu s-o vazut, e africana) . Dar nici sa-mi sune fata aia buboasa si s-o simt in manusi sute de km n-am chef. Stiu suficient de bine sa ma dau ca sa compensez "off" diferenta destul de mica dintre front eo7 si eo9. "On" cele doua gume nu se compara, cu eo7 mergi domneste pe asfalt! Urmatorul set "adventure" va fi heidenau. La anul sigur ies din tara ceva mai departe. Ies si anul asta dar din pacate pe 4 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Salut, La ce pret si de unde sunt luate ? Noah, end of storry! Gata setul de padure! E07 si E08 fiind de mult incercate (soft enduro si strasse) consider valabila combinatia intre e09 rear si e07 front. La mustata am evitat sa iau e09 si front pentru ca nu voi duce motoreta pe remorca (asa ceva nu s-o vazut, e africana) . Dar nici sa-mi sune fata aia buboasa si s-o simt in manusi sute de km n-am chef. Stiu suficient de bine sa ma dau ca sa compensez "off" diferenta destul de mica dintre front eo7 si eo9. "On" cele doua gume nu se compara, cu eo7 mergi domneste pe asfalt! Urmatorul set "adventure" va fi heidenau. La anul sigur ies din tara ceva mai departe. Ies si anul asta dar din pacate pe 4 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.