Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Robert: Tourance simplu sau Trail Attack 2. Dacă nu-ţi sunt suficiente pentru macadam, atunci K60 Scout.

Anakee 2 nu se mai fabrică de când a apărut Anakee 3, iar ce mai găseşti pe stocuri sunt deja prea vechi,

 

Korben: omul cere o anvelopă la care aderenţa să fie punctul forte iar tu îi recomanzi <de două ori> Mitas ? :crack:

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu pe unde am citit ca, cica, s-a reluat productia de Anakee2, tocmai din cauza review-urilor negative ale Anakee3. Ba chiar, acum e mai scump Anakee2 fata de Anakee3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as merge pe o guma prea stradala, sau acuma nu stiu.....daca se iveste ocazia sa o bagi pe un drum cu pietris/pamant sau off-road light, K60 scout sunt ideale (ce-i drept,doar pe ele m-am dat) dar mi se pare ca au un raport foarte bun aderenta/longevitate + capacitati offroad ( pe uscat). Pe ud, in off, nici o guma nu e suficient de buna pt greutatea mobrei ca sa fii linistit...


» Post actualizat in 14 Sep 2015 09:36

Nu stiu pe unde am citit ca, cica, s-a reluat productia de Anakee2, tocmai din cauza review-urilor negative ale Anakee3. Ba chiar, acum e mai scump Anakee2 fata de Anakee3.

 

Asta-mi aminteste de obiectivele alea vechi , manuale pe film, care acum 10 ani se gaseau la 10-15 $ iar de cand explozia cu mirrorless + adaptoare pt dslr, toti pseudo-artistii le cauta si au ajuns preturile cu un zero in coada in plus....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Korben: omul cere o anvelopă la care aderenţa să fie punctul forte iar tu îi recomanzi <de două ori> Mitas ? :crack:

 

Nu recomand nimanui nimic, dar eu nu am avut nicio problema cu Mitasul, sunt chiar surprins pozitiv, pentru ca ma asteptam sa fie mai rele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as merge pe o guma prea stradala, sau acuma nu stiu.....daca se iveste ocazia sa o bagi pe un drum cu pietris/pamant sau off-road light, K60 scout sunt ideale (ce-i drept,doar pe ele m-am dat) dar mi se pare ca au un raport foarte bun aderenta/longevitate + capacitati offroad ( pe uscat). Pe ud, in off, nici o guma nu e suficient de buna pt greutatea mobrei ca sa fii linistit...

» Post actualizat in 14 Sep 2015 09:36

 

Asta-mi aminteste de obiectivele alea vechi , manuale pe film, care acum 10 ani se gaseau la 10-15 $ iar de cand explozia cu mirrorless + adaptoare pt dslr, toti pseudo-artistii le cauta si au ajuns preturile cu un zero in coada in plus....

La mine urmeaza sa ma scap cu regravorul in guma de spate si sa dispara banda de legatura dintre crampoane .

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun , am receptionat . Adevarul e ca pe VStrom am avut Tourance si eram happy. Cu voia dumneavoastra o sa ma gandesc daca sa incerc noul TKC 70 . Nu ma dau in vant dupa noutati neaparat dar Trailmaxurile TR91 cu care am cumparat motocicleta au crestele cu inaltime inegala si imi dau un mini voblaj pe la 70 kmh. Sigur ca fata face chestia asta , dar si spatele are acelasi simptom : daca il mangai zici ca plimb mana pe un fierastrau de cauciuc. Cel putin 2-3 mm diferenta intre creste .

Si cum aici sunt nevoit sa inghit asfalt preponderent ... o sa incerc sa lipesc mobra de asfalt , sa nu mai zornaie gumele 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povesteam mai demult ca si eu aveam voblaj la 50-70 km/h ca Tourance Exp, modelul vechi, adica. Intre timp mi-am pus cramponatele, apoi iarasi Tourance-urile. (cred ca imi trebuie a doua perechi de roti, pt cele doua perechi de cauciucuri). Ei bine, dupa ce le-am montat a doua oara, nu am mai avut voblaj. E adevarat, de data asta am dat cu vaselina pe buza cauciucurilor si le-am umflat la 3.5 atm. Apoi am scazut presiunea la ce recomandata, bineinteles. Concluzia: s-au ajezat mai bine a doua oara.

 

PS. Acum am iar cramponatele pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine urmeaza sa ma scap cu regravorul in guma de spate si sa dispara banda de legatura dintre crampoane .

 

de ce ai face asta? tocmai stripul ala pe mijloc ajuta mult la tractiunea pe asfalt si sa mai atenueze uzura...iar pe off nu te incurca asa tare, nu ar descarca colosal de mult material fara alea acolo. Mai ales ca nu e asa gros strip-ul ala... in rest, profilul gumei e decent ganit pt offroad cu capacitate buna de descarcare (nu vorbim de noroi full unde nu face fata cum trebuie si se incarca rapid)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul e ca te cam incurca in offroad. nu e vorba neaparat de descarcat noroiul ci de amprenta care sa "muste" din sol.

 

Asa daca stai sa te gandesti nici TKC-urile nu descarca nu stiu cat, dar fac diferenta pe forestiere comparativ cu anvelopele cu profil mai stradal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul e ca te cam incurca in offroad. nu e vorba neaparat de descarcat noroiul ci de amprenta care sa "muste" din sol.

 

Asa daca stai sa te gandesti nici TKC-urile nu descarca nu stiu cat, dar fac diferenta pe forestiere comparativ cu anvelopele cu profil mai stradal

 

pe mine personal nu m-a incurcat...acu depinde si ce pretentii poti avea in offroad de la o vaca de 200+ kg :)

 

TKC nu e fairplay sa le compari cu K60 Scout...

 

TKC cu Mitas E-10 :)

 

Vad in afara ca sunt asa laudate TKC80 si nu inteleg de ce.... (singura explicatie ar fi sa aiba aderenta buna pe asfalt si pe asfalt ud,in ciuda ''blocurilor'' departate) depinde ce compozitie au..

 

Toti spun ca pe asfalt (uscat/ud) sunt mult mai ok decat E-10, insa in off chestile astea devin nule...

 

Iar ca durata de viata ...raportat la cost, TKC80 nu cred ca-s o optiune prea buna pt majoritatea...

 

Daca e intr-adevar cum se zice, ca-s aderente si pe ud si uscat, mi-as pune TKC80 fata (suficient de agresiva pt off, fata de K60 scout, insa decenta pe asfalt) si nu se toceste asa rapid ca o guma spate. Iar pe spate un Mitas ceva E-09/10 (sau o aroganta gen C-02 daca o ardem prea pe coclau :) )

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vad in afara ca sunt asa laudate TKC80 si nu inteleg de ce.... (singura explicatie ar fi sa aiba aderenta buna pe asfalt si pe asfalt ud,in ciuda ''blocurilor'' departate) depinde ce compozitie au..

 

Toti spun ca pe asfalt (uscat/ud) sunt mult mai ok decat E-10, insa in off chestile astea devin nule...

 

Iar ca durata de viata ...raportat la cost, TKC80 nu cred ca-s o optiune prea buna pt majoritatea...

 

 

TKC80 pe asfalt sunt ca 'stradalele' , iar in off, foarte bune pt ce poti face cu o vaca...(mai bune decat alte cauciucuri)

 

Se tocesc repede si sunt destul de scumpe...

 

Eu am folosit si am sa folosesc numai TKC80...

 

Cred ca am mers vreo 20-25.000 km cu TKC (nu doar cu unul...) si il recomand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia zi Cristi,chiar cum e C-02 pe asfalt? poti face un mini-review? pe toate suprafetele si in ce stil de mers,cum se comporta? pt ca pare o guma foarte competenta pe off, ieftina.....acu sunt curios cat tine si cat de scary e pe asfalt (mai ales dupa pana o rulezi un pic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o luna de zile, pun si eu cateva poze de la Valeni 14. A fost super traseul cu roadbook.

https://picasaweb.google.com/111334261291979337806/Valeni14August2o15?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOquzarMy7rylwE&feat=directlink

Ce bine ca nu am fost :whip: . Aglomeratie mare . . . . . Anul viitor imi programez concediul in functie de intruniri , doua la numar : Nadrag si Valeni :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu cred ca pt partea de asfalt a zis Cristi ca e OK.

 

Da, corect. Nu am pus genunchiul jos pe curbe, dar nici nu am mers ca la inmormantare. Daca imi aduc bine aminte, din toata trupa doar Zoli si Ralf s-au tinut dupa mine pe Transfagarasan :peace:

E drept ca le faci cam praf, dar le aveam deja de doi ani si decat sa se invechesca stand mai bine le consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect. Nu am pus genunchiul jos pe curbe, dar nici nu am mers ca la inmormantare. Daca imi aduc bine aminte, din toata trupa doar Zoli si Ralf s-au tinut dupa mine pe Transfagarasan

...

 

Asa e, ceilalti au stat deoparte din respect :P

Nu se face sa-l depasesti pe dom' profesor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca pe C02 scrie Stone King? Deci e pt pietre. Deci e moale. Deci are aderenta mare pe asfalt.

Cand e nou, avand crampoane foarte inalte si moi, mobra fuge de sub tine nu ca ar aluneca cauciucul, ci pt ca se indoaie caramelele sub greutatea mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca pe C02 scrie Stone King? Deci e pt pietre. Deci e moale. Deci are aderenta mare pe asfalt.

Cand e nou, avand crampoane foarte inalte si moi, mobra fuge de sub tine nu ca ar aluneca cauciucul, ci pt ca se indoaie caramelele sub greutatea mobrei.

 

asta explica toate textele de pe net, vai ca fuge, vai ca etc...

 

Good to know

 

is curios cat tine intr-un regim mixt...(spatele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...