Arthur E Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Nu, m-am cam saturat sa fiu platit prost in Romania Iar in Bucuresti sau alt oras de genu nu m-as duce sub nici o forma. Vreau sa iau si eu drumul occidentului Si daca vreau sa fac asta, orice ban e binevenit. Asta e singura situatie in care as vinde mobra. Mai am si un 400mm Canon, daca te intereseaza Sunt pe Nikon . Ce sa spun , nu pot decat sa-ti urez bafta oriunde si orice ai alege sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Vreau sa iau si eu drumul occidentului Destul de buna alegere. In ala apropiat sau indepartat? Daca fortezi un pic termenul, incluzi si Aussie si NZ Eu am vazut lumea civilizata timp de cateva luni bune si crede-ma ca m-am intors cu greu aici... dar nici nu mai imi vine sa termin ce am inceput aici si sa o tai de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Destul de buna alegere. In ala apropiat sau indepartat? Daca fortezi un pic termenul, incluzi si Aussie si NZ Eu am vazut lumea civilizata timp de cateva luni bune si crede-ma ca m-am intors cu greu aici... dar nici nu mai imi vine sa termin ce am inceput aici si sa o tai de tot... Oriunde e mai bine,unde nu ma lovesc de imbecilitate, birocratie si bete in roate si trai mediocru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 (editat) the insider and out of the closet Editat Aprilie 26, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Va dau voie sa imi faceti cadou asa o jucarie. Povestea e draguta, un american indragostit de AT-uri a reusit sa gaseasca( in Europa) nr.53 din cele 100 de motociclete pregatite de HRC in clasa maraton din 1989-1990 the Real Deal Paris-Dakar ps: cica ar fi cateva abandonate prin desert, se baga cineva la un treasure hunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 e de pe advrider preluata,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) Da. Il urmares pe ujeni de cand si a luat reconditionat prima africana, un 07. A facut o pasiune tipul pt rdo03(isi si permite, fost designer la apple). La ora actuala are cele mai multe rd03 importate in USA Editat Aprilie 28, 2016 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Poate ii combin troaca mea mai scump sa o reconditioneze ) N-ar avea mult de munca la ea )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 oare cat a dat pe exemplarul ala?...mai ales ca nu e replica oarecare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Pe ADV era o discutie despre una si se cerea 15.000 euro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 in ultimii ani s-au cerut intre 10-20k oiro pe cele care au aparut la vanzare parca tot as merge sa caut una in desert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Si daca mergi dupa ea in Africa mai ramai si cu bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Sa nu-ti pierzi capul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Povestile astea sunt ca si alea de le auzi pe sate. "Are unu', dom'le o motocicleta din aia din timpul razboiului, un beemveu." Si cand te duci sa te uiti dai de un IJ sau CZ sau mai stiu eu ce harb. Sau varianta radio Erevan: "Este adevarat ca Ivan Ivanovici a castigat un autoturism Volga la Loto?" Raspuns: "Da, este adevarat, doar ca nu e vorba de Ivan Ivanovici ci de Nikolai Nikolaevici, nu era autoturism Volga ci bicicleta Sputnik si nu a castigat-o la Loto ci i-a fost furata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) Au vazut beduinii cand le-au ingropat . Chiar unul din ei a povestit : " un surub acolo , altul mai incolo , o roata in sud , un far in nord . . . . . " Editat Aprilie 29, 2016 de Arthur E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Va rog sa ma mai ajutati cu niste sfaturi. Am scos mototocicleta de la iarnat, am dus-o la mecanic, i-a facut schimbul de ulei, curatat si sincronizat carburatoare si verificat jocul la supape (totul era ok, cel putin asa a zis mecanicul). Carburatoarele si supapele am vrut sa ma asigur ca sunt ok deoarece anul trecut intre 3000 si 4000 de ture/min motorul nu tragea liniar, (in plaja asta de turatii parca ii se micsora cuplu), iar peste 4500 de ture incepea din nou sa traga. Acum fenomenul persista si parca s-a mai accentuat, intre 3000 si 4000 de ture motorul pe langa faptul ca isi pierde din cuplu mai si trepideaza. Am observat ca dupa ce motorul se incalzeste mai tare (acul indicatorul de temperatura este pe la mijloc si se porneste termocuplu) motorul trage mai liniar. Ieri cand am iesit prima data cu ea am zis ca poate o fi de la benzina care a stat peste iarna. Azi am golit benzina, am pus alta noua si la fel face. Ca si detalii in plus, am schimbat si filtru de benzina cel in-line si filtru de aer cand a sincronizat carburatoarele. Bateria este pe duca (nu porneste motorul daca sunt aprinse farurile, nici macar nu invarte electromotorul), dar chiar si asa daca opresc farurile si apuca electromotorul sa il invarta o data motorul porneste foarte usor. Care ar putea fi problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 trepidatiile pot veni de la roti, neechilibrate, etc cum au stat in aceeasi pozitie peste iarna. de restul, e ciudat. cum sunt membranele la carburatoare? e o chestie ce multa lume nu ii da importanta, cu timpul, membranele isi pierd elasticitatea si se deformeaza, motiv pt care performantele si raspunsul acceleratiei nu mai sunt la fel. as verifica totul pe parte de aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 O membrana sparta, aproape sigur. Simptom asociat, nu prea mai urca peste 120-130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Carburatoarele au fost desfăcute ptr curatat sau doar golite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) in primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru raspunsuri si sa va doresc sarbatori fericite trepidatiile pot veni de la roti, neechilibrate, etc cum au stat in aceeasi pozitie peste iarna. de restul, e ciudat. cum sunt membranele la carburatoare? e o chestie ce multa lume nu ii da importanta, cu timpul, membranele isi pierd elasticitatea si se deformeaza, motiv pt care performantele si raspunsul acceleratiei nu mai sunt la fel. as verifica totul pe parte de aprindere. in timpul iernii motocicleta a stat pe cricul central si roata fata a fost invartita din cand in cand sa nu stea mult timp in aceeasi pozitie. Nu cred sa fie asta problema, motorul trepideaza ca si cum ar vrea sa se inece, intre 3000 si 4000 de ture indiferenrent in ce treapta sunt si ce viteza am O membrana sparta, aproape sigur. Simptom asociat, nu prea mai urca peste 120-130. am mers cu ea doar prin oras, nu am depasit viteza de 80 km/h dar cand se usuca putin asfaltu o sa fac o tura mai lunga sa vad cum se comporta la viteza mai mare si revin cu detalii Carburatoarele au fost desfăcute ptr curatat sau doar golite? nu stiu ce a lucrat la carburatoare, i-am lasat motocicleta si a 2-a zi dupamasa m-a sunat sa duc dupa ea ca a termitat lucrul. Eu l-am rugat sa le desfaca si sa le curete pentru ca anul trecut imi curgea benzina pe un furtunas ce iese din carburator (din cate am inteles este ceva furtunas pentru supraplin). Acum nu mai curge benzina pe acel furtun, presupun ca le-a desfacut si curatat Editat Aprilie 30, 2016 de chemical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Nu pleca de la presupuneri. trebuiesc lucruri concrete masurabile. Cu mecanicul ai discutat povestea asta, comportamentul mobrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Astfel de probleme apar de la carburatoare sau de la circuitul de alimentare. Faptul ca iti ajungea prea multa benzina in carburator este o problema si sfatul meu este sa incepi din nou cu carburatoarele. Un cui pontou, un o-ring, oricare din piesele de acolo pot duce la astfel de probleme. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Sfatul meu e sa mergi la mecanic inapoi cu motorul si sa ii spui sa faca ce stie ca sa iti mearga motorul bine. Ca de aia e mecanic, sa gaseasca cauza problemei si sa o remedieze, nu sa cauti tu solutiile pe forum si sa i le spui tu lui. Pot fi o sumedenie de cauze pentru comportamentul acesta, asa ca trebuie luate de la inceput toate, spalatul carburatorului cu Carburol sau Carbusolv, sau cum se numeste acum zeama, cu desfacerea completa a carburatoarelor, suflat cu aer comprimat prin toate canalele si orificiile, verificat membranele, reglare amestec si sincronizare. Daca carburatoarele au uzura e posibil ca reglajul optim al vacuumului sa nu fie acela cand ceasurile vacuumetrului indica identic, ci atunci cand ai repriza cea mai buna in acceleratie. Daca ai RD07, verifica furtunasele de la capsulele vacuumatice. Unul fisurat poate face ca motorul sa mearga deampixulea. Daca ai RD04 verifica si membranele mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 multumesc tuturor pentru raspunsuri, dupa sarbatori ma duc cu ea inapoi si il rog sa dea jos carburatoarele sa le curete cu solutie pentru curatat carburatoare, sa verifice toate o-ringurile, garniturile, membranele si ce mai trebuie verificat. Sper sa ii dea de capat puna la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.