switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 in 2006 am avut un accident in vaslui destul de grav...atunci desi la spital incercam sa spun bancuri sa nu sperii lumea,doctorii au fost ceva mai seriosi si mi-au spus ca nu voi mai rezista inca unui impact asemanator cu cel care m-a adus in fata lor...a doua zi am fugit din spital si am pornit motocicleta...motorul nu avea nimic ba chiar unele din becurile care atarnau prin zona bordului mergeau..intr-o luna jumatate motocicleta era ok de sosea,eu nu prea dar vinul bun din zona noastra mi-a dat putere... dupa patru ani de la accident am vazut romania...grecia..italia ..croatia..serbia..bosnia..bulgaria...austria, in saua motocicletei impreuna cu prietena apoi cu sotia mea..daca vei reusi sa treci peste toate discutiile din jurul tau care te indruma sa o vinzi pt ca e prea riscant..atunci vei pierde aventura de a merge pe motocicleta...nu pot sa-ti doresc decat sa te faci bine si sa te sui calare--zece ursi-- Frumos ai scris, domnul meu. Felicitari pentru plimbari si multa sanatate si noroc de'acu inainte. Imi cer scuze pentru offtopic, dar omul merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Asa am facut si eu , cu vaselina in gaurica Dar nu am avut penseta. Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult Afrikana mai dezbracata, si cred ca daca fac rost de o coditza de Transalp, sa ii fac spatele mai "cross"... Am strans piulitza de la amortizorul de spate la maxim, sa o mai inalt, dar e foarte rigida acum. Astept sa pun si motorul sa vad cum se prezinta atunci, dar mai mult ca sigur o sa trebuiasca sa o mai slabesc. Ma oftic ca nu gasesc pe nicaieri un cuplaj din acela triunghiular de la amortizorde RD07, sa il schimb. Se pare ca nimeni nu vrea sa isi mai coboare putzin motorul, sa ajunga mai bine cu picioarele la asfalt. Asta e... O sa gasesc eu o solutie. Am pierdut prin garaj bucsa distantiera de la axul rotii din spate pe partea cu lantul. Daca poate cineva sa masoare bucsa si sa faca o schitza sa o fac din nou la strung, raman dator. In curand o sa donez un cric central de RD04 unui doritor. Daca o inaltz asa cum vreau eu, la mine devine inutil. Deja am inceput constructia altui cric, mai inalt putin. Am montat si inaltatoarele de 5 cm la ghidon, si deja e alta treaba. Cand stau in picioare stau comod. Astept sa vina motorul, sa vad cum se potrivesc si cablurile de la ambreiaj si acceleratzie, si sper sa nu trebuiasca nici ele modificate. Azi o sa imcerc sa pozez pe cadru instaltia electrica, si sa fac toate modificarile necesare, pentru alimentarea manerelor incalzite, a gps-ului, a claxoanelor, si alte prize de 12 v, ce trebuiesc montate prin contact. Am niste claxoane destul de tari, cu mai multe tonuri, dar ma gandesc sa imi iau 2 nautilus si sa le inlocuiesc pe acestea de camion pe care le am acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Si zici ca ai vreun gind pina la marea "adunatura?" Ooooo deja am cutreierat ceva . vino la valeni si iti arat forestiere, vagauni... imi zici ce vrei..........cu asfaltul nu prea ma impac, nici nu prea il gasesti in tara Vreau sa ne intalnim la valeni si sa plecam la lacul vulturilor pe forestiere, poate dormim o noapte acolo. cine vrea poate sa ramana la valeni .Am sa fixez cat de curand data . vreau sa mai merg sa ma asigur ca sunt locuri de cazare la valeni.... la lacul vulturilor nu se pune problema . este un pat mare de cativa metri patrati, nu apa , nu oglinda in baie, si singurul animal de companie este ursul Sau putem sa mergem si sa ne si intoarcem in aceeasi zi. Ma voi ocupa de variante de traseu poate nu ne intoarcem pe acelasi drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Asa am facut si eu , cu vaselina in gaurica Dar nu am avut penseta. Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult Afrikana mai dezbracata, si cred ca daca fac rost de o coditza de Transalp, sa ii fac spatele mai "cross"... Am strans piulitza de la amortizorul de spate la maxim, sa o mai inalt, dar e foarte rigida acum. Astept sa pun si motorul sa vad cum se prezinta atunci, dar mai mult ca sigur o sa trebuiasca sa o mai slabesc. Ma oftic ca nu gasesc pe nicaieri un cuplaj din acela triunghiular de la amortizorde RD07, sa il schimb. Se pare ca nimeni nu vrea sa isi mai coboare putzin motorul, sa ajunga mai bine cu picioarele la asfalt. Asta e... O sa gasesc eu o solutie. Am pierdut prin garaj bucsa distantiera de la axul rotii din spate pe partea cu lantul. Daca poate cineva sa masoare bucsa si sa faca o schitza sa o fac din nou la strung, raman dator. In curand o sa donez un cric central de RD04 unui doritor. Daca o inaltz asa cum vreau eu, la mine devine inutil. Deja am inceput constructia altui cric, mai inalt putin. Am montat si inaltatoarele de 5 cm la ghidon, si deja e alta treaba. Cand stau in picioare stau comod. Astept sa vina motorul, sa vad cum se potrivesc si cablurile de la ambreiaj si acceleratzie, si sper sa nu trebuiasca nici ele modificate. Azi o sa imcerc sa pozez pe cadru instaltia electrica, si sa fac toate modificarile necesare, pentru alimentarea manerelor incalzite, a gps-ului, a claxoanelor, si alte prize de 12 v, ce trebuiesc montate prin contact. Am niste claxoane destul de tari, cu mai multe tonuri, dar ma gandesc sa imi iau 2 nautilus si sa le inlocuiesc pe acestea de camion pe care le am acum. Pot sa ma abonez eu la acel cric central? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) in 2006 am avut un accident in vaslui destul de grav...atunci desi la spital incercam sa spun bancuri sa nu sperii lumea,doctorii au fost ceva mai seriosi si mi-au spus ca nu voi mai rezista inca unui impact asemanator cu cel care m-a adus in fata lor...a doua zi am fugit din spital si am pornit motocicleta...motorul nu avea nimic ba chiar unele din becurile care atarnau prin zona bordului mergeau..intr-o luna jumatate motocicleta era ok de sosea,eu nu prea dar vinul bun din zona noastra mi-a dat putere...dupa patru ani de la accident am vazut romania...grecia..italia ..croatia..serbia..bosnia..bulgaria...austria, in saua motocicletei impreuna cu prietena apoi cu sotia mea..daca vei reusi sa treci peste toate discutiile din jurul tau care te indruma sa o vinzi pt ca e prea riscant..atunci vei pierde aventura de a merge pe motocicleta...nu pot sa-ti doresc decat sa te faci bine si sa te sui calare--zece ursi-- sal`tare xel..eu inca astept sa degust vinul ala al vostru dar acum astept o operatie la coloana....iar doctorii deja mi-au zis ca daca am sa cad si din picioare risc sa nu mai pot merge...intr`adevar incerc sa o vand acum ca dupa aceea nu stiu ce am in cap ...ms de incurajari si cand mai treci prin piatra nu ezita sa suni...salutari si numai bine ...era sa uit..eu nu ma pot ridica din pat sa fug..e un pic mai grav la mine Editat Aprilie 16, 2010 de zece_ursi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 sal`tare xel..eu inca astept sa degust vinul ala al vostru dar acum astept o operatie la coloana....iar doctorii deja mi-au zis ca daca am sa cad si din picioare risc sa nu mai pot merge...intr`adevar incerc sa o vand acum ca dupa aceea nu stiu ce am in cap ...ms de incurajari si cand mai treci prin piatra nu ezita sa suni...salutari si numai bine ...era sa uit..eu nu ma pot ridica din pat sa fug..e un pic mai grav la mine poti sa pui ceva imagini cu motoru? cat de tare e lovit? ceva detalii despre el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 buna...am pus si o poza before....pozele sunt brute nu s-a atins nimeni de ea de la accident..pentru detalii 0740893924..numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 salutare am si eu o nelumurire.. cum ai cazut? nu am mai vazut asa ceva si nu imi explic ... adica parca ai cazut in fund... oricum, cu putina munca se rezolva si nu are nimic la partile esentiale... eu as repara-o ... dar depinde de fiecare.. poate africa a fost mare pentru inceput... oricum, bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 buna...am pus si o poza before....pozele sunt brute nu s-a atins nimeni de ea de la accident..pentru detalii 0740893924..numai bine O poveste cu accidentul...ceva... Pare ca ai fost lovit de un conservar din spate. Cum s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Mai Zece Ursi, imi pare tare rau de ce ai patzit... Sper sa te faci bine repede, desi suna destul de grav ce ai tu acolo la coloana. Punme si un pretz la Afrikana, sa stie lumea pe la ce bani este. Parca m-ar tenta si pe mine. Sanatate! Cricul e dat deja, dar pot sa fac altul, numai sa ai putzintica rabdare, sa il termin pe al meu, si apoi, ma apuc de productie de serie ca vad ca e cerere mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 :)Salut!! vreau sa fac o "inventie" si adica:sa pun rota de 21" pe un V-strom DL1000 asa ca am nevoie pt experiment de o furca fata de africana in imprumut si daca merge treaba si este de vanzare sa o cumpar!!multumec anticipat!! PS..pt ZECE URSI sanatate maxima!!punete intai pe picioare si dupa aceea vezi ce vei face cu motociclismul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Si eu sunt abonat la o furca fatza de africana, dar aparent nu are nimeni de dat vreuna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 As avea eu o furca de RD03, cu tot cu roata si posibil si etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 As avea eu o furca de RD03, cu tot cu roata si posibil si etrier. RD03 are un singur disc, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Da, cu un singur disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 povestea e simpla....a fost vina mea m-am bagat in depasire+curba...m-am speriat ca am intrat prea tare , am luat mana din gaz si mobra s-a indreptat. ghinionul a fost ca am luat din plin un santz si am fost aruncat destul de mult pe spate....mobra a facut o saritura si o aterizare fix pe coditza.norocul a fost ca nu erau copaci in zona si ca plouase pe 8.04. si pamantul era moale altfel se putea si mai rau. eu am fost luat de salvare dar baietii care s-au dus sa ia motorul l-au adus pe roti..au zis ca s-au mai si plimbat un pic pe la garaj profitand ca nu dadeam motorul la nimeni. din cate m-am interesat mai mult de 200 eur nu is reparatiile....iar eu vreau 1500. salutari si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Se vinde Africa Twin din acest motiv: (Cumparata ieri) Vind Honda XRV 750 Africa Twin RD07, an fabricatie 2000, prima inmatriculare 04/2002 (Germania). Inmatriculata in Romania 05/2009. 63000km dintre care doar 6000km in Romania, Carte service, cca 3500 Euro cu facturiile aferente in accesori si inbunatatiri. Front guard Fehling, Saua Corbin + originala, Genti laterale SW-Motech, Top case, Cric central African Queens, Pompa benzina schimbata(+ una noua de rezerva( mecanica), furtune frana metalice Touratech, Sistem evacuare BSM Future, Scarite fata noi, Filtru K&N, Sistem ungere lant Loobman, Arcuri in furca fata Touratech, Amortizor spate Ohlins HO645 (800 Euro). Tank bag Acerbis, Priza 12V, 4 way flashers, Regulator de tensiune nou de rezerva, Metzeler Tourance montate Mai 2009-6000km, Placute frina fata/spate schimbate Mai 2009-6000km. Ulei/filtru schimbat 1000km,Singurul defect zgarietura de pe rezervor vezi poza. Nemontate-Buji noi DPR8EIX-9 NGK IRIDIUM si kit carburatoare DynoJet stage 3.5 made in USA. Vizibila in showroom la Rasnov, BV, la magazinul de moto al lui Romeo Duicu(Paris-Dakar finalist). 4950 Euro.Tel, 0745905628 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.danut Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 salut sunt si eu posesor de 2 luni de africa twin de 650 si as vrea sa va intreb cum as putea sa imi pun halogen de 55 W in prezent are niste lumanari italiene cred ca de 35.trebuie sa pun si rele Mesaj completat :love: Mesaj completat releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 povestea e simpla....a fost vina mea m-am bagat in depasire+curba...m-am speriat ca am intrat prea tare , am luat mana din gaz si mobra s-a indreptat. ghinionul a fost ca am luat din plin un santz si am fost aruncat destul de mult pe spate....mobra a facut o saritura si o aterizare fix pe coditza.norocul a fost ca nu erau copaci in zona si ca plouase pe 8.04. si pamantul era moale altfel se putea si mai rau. eu am fost luat de salvare dar baietii care s-au dus sa ia motorul l-au adus pe roti..au zis ca s-au mai si plimbat un pic pe la garaj profitand ca nu dadeam motorul la nimeni. din cate m-am interesat mai mult de 200 eur nu is reparatiile....iar eu vreau 1500. salutari si numai bine salutari si ce sa zic ai avut ghinion,cand o sa te faci bine si nu o sa mai ai motor iti va trece cate un fior prin oase de fiecare data cand o sa vezi unul.Tu stii mai bine ce ai acolo si cat te-ai seperiat din cazatura si poate ca si eu as proceda la fel ca tine ,mai ales impins de catre familie,cred ca si la tine este acelasi lucru.Este o decizie destul de grea dar ce sa zic santatea este mai presus de toate,Mobre se gasesc la tot pasul dar sanatate cam greu.Sanatate si multa bafta la operatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) salut sunt si eu posesor de 2 luni de africa twin de 650 si as vrea sa va intreb cum as putea sa imi pun halogen de 55 W in prezent are niste lumanari italiene cred ca de 35.trebuie sa pun si rele Mesaj completat :love: Mesaj completat releu http://www.xrv.org.uk/articles/headlight_conversion.php In completare as mai spune ca e bine sa tai cele 2 urechi nefolosite ale becului.Urechea care trebuie s-o folosesti ca si carlig, trebuie ingustata un pic si trebuiesc rupte urechiusele de langa gaurile unde va veni arcul (altfel se balangane becul). Daca scurtezi soclul becurilor sau folosesti numai papuci, acea cupa de cauciuc din spatele farului iti va veni perfect la loc si isi va face treaba de etansare. Eu am tras doua fire de 2/5 (+ si -) de la baterie pt becuri. Pe + am pus o siguranta de 20A. Relee am cautat la dezmembrari doua identice care is sigilate din spate cu rasina. La magazin nu prea gasesti asemenea relee si fiind plasate "in natura", e bine sa fie rezistente la apa. Editat Aprilie 18, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Va salut. Puteti sa ma lamuriti si pe mine, de ce dupa ce se depasesc o anumita viteza/turatie, am senzatia ca scarite imi gadala al naibii de enervant talpile??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Se vinde Africa Twin din acest motiv:(Cumparata ieri) Sa stapanesti sanatos Bruta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Sa stapanesti sanatos Bruta Merci Switch, e chiar Brutalaaaa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Va salut. Puteti sa ma lamuriti si pe mine, de ce dupa ce se depasesc o anumita viteza/turatie, am senzatia ca scarite imi gadala al naibii de enervant talpile??? Bujiile? Sincronizarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.