Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

E foarte paguboasa mentalitatea asta.

propunerea mea vis-a-vis de disputele tenere vs africanuta cred ca ar trebui valorificate intr-un raliu..fara sa le pregatim cu cate un superman in teava de esapament ci asa cum le avem fiecare...putin zgariate si cu ceva mai putini cai din cauza batranetii...ba chiar am putea sa ne ajutam cu transportul intre noi. cred ca dupa o saptamana de competitie cu o tuica in fiecare seara, o discutie ca cea de mai sus va fi...asa cum este si acum ... ploaie de vara.

in tara mi s-a parut interesanta cursa aia transcarpatica pe care au cam dat-o de bordura anul asta...(dracula rallye raid---sebicozaur ar trebui sa ne spuna mai multe ) in afara tarii ma mananca tare sa vad ce fac baietii cu balkan rallye raid.

Mesaj completat

..ps:XEL asteptam numai vesti buuuune :P

 

pe la sfarsitul saptamanii e sorocul dar nu bag mana in foc c-am sa fiu in stare sa mai tastez...anul asta am prune multe...ps.africanuta e putin geloasa...ma suna prieteni motociclisti si-mi propun sa las naibii tigaia ,ca vine Ami ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

un scut de RD04 nu are nimeni? (sau macar de RD03)

mersi

 

 

Ai PM.

Mesaj completat

:P

Doar una? Parcam stiam ca ai doua sau chiar trei...

Din pacate (sau din fericire) am nevoie doar de o sa, ca RD03 beton am :laugh:

 

 

Am gasit o sa de RD03. Suna-ma sa stabilim o intalnire sa o vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Bucati" intregi:

- Africa Twin Rd07a, adus din Germania, an 1997, 79000km, carte service, cric central, portbagaje laterale, topcase + coburi Givi, parbriz touring - 2850 eur

- Africa Twin RD03, an 1988, complet, adus din Germania, merge neregulat - 900 eur

- Africa Twin RD04, an 1991, complet, adus din Germania, necesita reglaje carburatie, o toba de esapament si restaurarea rotilor - 1200 eur

- Africa Twin RD04, an 1991, in stare foarte buna, adus din Germania - 1800 eur

 

Ar mai fi niste piese de care ma pot desparti, dar inca nu stiu pe unde sunt :laugh:

 

ar mai fi un cadru de RD03 fara acte, pe care daca nu-l vrea nimeni il arunc la fier vechi.

 

Cei interesati va rog sa ma contacteze pe PM sau la tel 0722858466

 

red bandit

 

 

 

Ne poti "bucura privirea" cu ceva poze la "bucati intregi" :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boierule, nu prea dau eu curs incitarilor de pe forumuri, dar m-ai prins in toane proaste, fiind un mesaj la adresa mea ma simt obligat sa raspund.

 

In general ma amuza controversele motor vs alt motor, citesc, dar incerc sa nu ma implic prea tare, eu personal nu mi-am propus sa am acelasi tip de motocicleta toata viata si sa-i fac si statuie. De asemenea nu imi permit sa denigrez motocicleta altcuiva, care cu siguranta a facut niste sacrificii pentru a si-o lua, e fierul lui, bun sau rau, el tine la ea.

 

In legatura cu pianul meu, nu ma deranjeaza comparatia atata vreme cat canta cum vreau eu, nu este dezacordat din cate stiu eu, cunosc insa motoare prost acordate care au avut nevoie de reparatii capitale...

 

Gust o gluma buna si o ironie fina, insa misto-ul repetat, la adresa suferintelor fizice ale altora, nu denota tocmai o crestere aleasa la vreo curte boiereasca... Asta este tristul adevar, carceii dor, exista insa ceva mai grav, care nu doare...

 

Alte mesaje la adresa mea le astept cu mare bucurie pe PM, hai sa nu stricam topicul de aici.

Nu credeam ca o sa te superi atat de tare... Las ca ne impacam noi la o tzuika.

Daca iti amintesti, am mai discutat pe tema motorului tau, chiar la intrunire acum. Mi-a placut din prima zi cand am am vazut-o la tine in garaj. Am ramas uimit de crash-bar, stiind ca nu ai avut nici un fel de presa sau dispozitiv de indoit teava. Ti-am apreciat efortul, si am inteles perfect alegera facuta in cazul motorului. Fiecare stie cu cata greutate strangem bani pentru a ne permite clipele acelea orgasmice, cand ne bucuram de peisajul de pe creste, si multumim motorului ca ne-a dus pana acolo. Fiecare face sacrificii si eforturi mari sa isi intretina motorul. Nu as indrazni niciodata sa rad de motorul cuiva, pentru ca stim fiecare din noi cat de mult ne apreciem "fiarele" si cate sacrificii facem ca sa ni le putem permite. Suntem manati de aceeashi pasine care ne macina. Stii bine cat m-am bucurat cand te-am vazut din nou pe motor, dupa accident, desi am avut unele indoieli la inceput. Ma gandeam ca o sa o lasi mai moale, dar mi-ai demonstrat contrariul. Noi doi mai avem multe noroaie de infruntat, trasee de facut, si tuica de baut, asa ca e pacat sa ne certam aiurea din cauza ca motocicletele noastre canta melodii diferite. Important e ca amandoua sunt hit-uri in top.

In concluzie, imi cer scuze daca te-am suparat cu remarcile mele, si promit sa iti fiu alaturi la bine si greu. Ma mai iubesti? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce camera mai?... Noua ne place la cort... :P

Cristi, pune niste poze cu ce ai de vanzare, ca ma intereseaza. Vreau sa imi fac un motor de dat pe dealuri, si vreau sa vad ce ai pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce camera mai?... Noua ne place la cort... :laugh:

Cristi, pune niste poze cu ce ai de vanzare, ca ma intereseaza. Vreau sa imi fac un motor de dat pe dealuri, si vreau sa vad ce ai pe acolo.

 

Eu il rog de doua posturi in urma si ..... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi de ce m-au durut, poate mai mult decat ar fi trebuit, vorbele tale?

Lasa lumea sa vorbeasca , voi sa-aveti dragostea voastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- furca completa RD04/RD07, adica telescoape + burdufe + juguri - 200 eur

 

post-30-1285770311_thumb.jpg

 

Africa Twin RD04, an 1991, in stare foarte buna, adus din Germania - 1800 eur

 

post-30-1285770575_thumb.jpgpost-30-1285770608_thumb.jpgpost-30-1285770630_thumb.jpgpost-30-1285770669_thumb.jpgpost-30-1285770694_thumb.jpg

 

Africa Twin Rd07a, adus din Germania, an 1997, 79000km, carte service, cric central, portbagaje laterale, topcase + coburi Givi, parbriz touring - 2850 eur

 

Am uitat sa spun ca e incaltat cu TKC80 aproape noi ;)

post-30-1285771166_thumb.jpg post-30-1285771194_thumb.jpgpost-30-1285771215_thumb.jpgpost-30-1285771254_thumb.jpg

 

Am mai gasit prin garaj:

- portbagaje laterale pentru RD04. Nu stiu ce fel de coburi se potrivesc pe prinderile astea, dar se pot folosi cu coburi textili sau ca protectie contra cazaturilor :laugh: Pret 40EUR

 

post-30-1285770866_thumb.jpgpost-30-1285770883_thumb.jpgpost-30-1285770911_thumb.jpg

 

- crashbar universal (?) pentru AT. Cel putin asa pare, sa se potriveasca si la RD07 si RD04/03. Pret 100 EUR

 

post-30-1285771055_thumb.jpg

 

O sa mai revin cu ceva poze dupa ce mai reusesc sa mut ceva fiare prin garaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca mai devreme, sau mai tirziu, trebuia sa o patesc si eu.... S-a intimplat. Un nene de pe contrasens, cu un Opel s-a gindit sa faca stinga, pe dubla continua, chiar daca eu veneam linistit pe banda mea. Rezultatul: poc.. tavaleala.. salvare...

Din fericire nimic rupt, doar vinatai. Motorul... sifonat.

Pentru ca m-am apucat de casa si zic ca imi ajung cei 20 si ceva de ani de cind ma dau pe 2 roti, iar finantele sint limitate (ca sa nu zic inexistente), cu parere de rau, scot la vinzare "epava":

- RD04 din 1992, inmatriculat, ITP pina la anul in toamna (parca), CIV alea alea. RCA-ul mai este valabil pina in noiembrie, anul asta.

- cauciuciuri Tourance, 90% noi

- kit de lant 90% nou

- alarma

- minere incalzite

- parbriz touring MRA

- motorul/cutia functioneaza in parametrii

I-am facut anul asta in primavara carburatia si balansul carburatoarelor.

Am toata istoria motorului. Pina la 70k si ceva maruntzish, cind am cumparat-o eu, carte service, iar dupa aia, pina la accident, electronic (schimburi de ulei, intretinere, etc.). Motorul are acum 102k si un pic.

Pedros, daca vrea, poate sa confirme ca motorul arata/merge excelent.

Ca stricaciuni.. top-case-ul s-a dus de ripa (s-a rupt inchizatoarea),amortizoare fatza+protectii,aripa,carena fata,suport faruri. Mai sint ceva maruntishuri (trapa dreapta pilot/pasager polizate, toba tot polizata), dar nu afecteaza mersul pe motor.

In principiu, cine vrea sa o ia, ii schimba fatza, ii pune o carena si un suport de faruri, si pleaca linistit la drum.

Daca nu vrea nimeni sa isi cumpere 7/8 de motor, perfect functionale, cu 1200 de euro, ma apuc sa o demontez. Poate asa e mai bine. :laugh:

Anywho, asta e ce ofer. Daca e cineva interesat si vrea mai multe detalii, ma gaseste la 0722.66.88.22.

Thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca mai devreme, sau mai tirziu, trebuia sa o patesc si eu.... S-a intimplat. Un nene de pe contrasens, cu un Opel s-a gindit sa faca stinga, pe dubla continua, chiar daca eu veneam linistit pe banda mea. Rezultatul: poc.. tavaleala.. salvare...

Din fericire nimic rupt, doar vinatai. Motorul... sifonat.

Pentru ca m-am apucat de casa si zic ca imi ajung cei 20 si ceva de ani de cind ma dau pe 2 roti, iar finantele sint limitate (ca sa nu zic inexistente), cu parere de rau, scot la vinzare "epava":

- RD04 din 1992, inmatriculat, ITP pina la anul in toamna (parca), CIV alea alea. RCA-ul mai este valabil pina in noiembrie, anul asta.

- cauciuciuri Tourance, 90% noi

- kit de lant 90% nou

- alarma

- minere incalzite

- parbriz touring MRA

- motorul/cutia functioneaza in parametrii

I-am facut anul asta in primavara carburatia si balansul carburatoarelor.

Am toata istoria motorului. Pina la 70k si ceva maruntzish, cind am cumparat-o eu, carte service, iar dupa aia, pina la accident, electronic (schimburi de ulei, intretinere, etc.). Motorul are acum 102k si un pic.

Pedros, daca vrea, poate sa confirme ca motorul arata/merge excelent.

Ca stricaciuni.. top-case-ul s-a dus de ripa (s-a rupt inchizatoarea),amortizoare fatza+protectii,aripa,carena fata,suport faruri. Mai sint ceva maruntishuri (trapa dreapta pilot/pasager polizate, toba tot polizata), dar nu afecteaza mersul pe motor.

In principiu, cine vrea sa o ia, ii schimba fatza, ii pune o carena si un suport de faruri, si pleaca linistit la drum.

Daca nu vrea nimeni sa isi cumpere 7/8 de motor, perfect functionale, cu 1200 de euro, ma apuc sa o demontez. Poate asa e mai bine. :laugh:

Anywho, asta e ce ofer. Daca e cineva interesat si vrea mai multe detalii, ma gaseste la 0722.66.88.22.

Thx.

Pune niste poze sa vedem si noi despre ce e vorba, sa ne facem o idee despre motocicleta. Inclusiv cu top-case-ul bulit. Poate seamana cu al meu. Daca nu se da asa si se dezmembreaza, pe mine ma intereseaza motorul cu tot cu carbelitoare si inca cateva piese. Dar poate ai noroc si o dai toata. Dar mi se pare cam mare pretzul, fara sa te superi pe mine. Stiu ca nu vrei sa o dai ieftin, dar stiu si ce inseamna sa refaci o Africana cu fata distrusa. Oricum, "pozele vorbeste", asa ca le asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune niste poze sa vedem si noi despre ce e vorba, sa ne facem o idee despre motocicleta. Inclusiv cu top-case-ul bulit. Poate seamana cu al meu. Daca nu se da asa si se dezmembreaza, pe mine ma intereseaza motorul cu tot cu carbelitoare si inca cateva piese. Dar poate ai noroc si o dai toata. Dar mi se pare cam mare pretzul, fara sa te superi pe mine. Stiu ca nu vrei sa o dai ieftin, dar stiu si ce inseamna sa refaci o Africana cu fata distrusa. Oricum, "pozele vorbeste", asa ca le asteptam.

Ok. O sa ii pun si niste poze.

Pretul mi l-am facut in functie de ce am mai gasit pe piata. Mai sus un pic dadea cstelia, parca, o furca de fata cu 200 de euro.

Sincer, 1200 nu mi se pare mult. In sfirsit, vad eu ce se intimpla. Cind ajung acasa, ii fac ceva poze si le sui aici.

Cit despre distrugere, poate nu m-am exprimat suficient de clar. In afara de amortizoare si o bucata de carena, motorul e complet si intreg, dar, cum ai spus si tu, "pozele vorbeste".

P.S. Nu m-am suparat. D-aia e forum, sa dezbatem problemele "forumeste".

Editat de za_sly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pedros, daca vrea, poate sa confirme ca motorul arata/merge excelent.

Da e adevarat, dar faptul ca o vinzi, ce-ti veni?.Te-ai tacanit la cap?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai pus o data un post, dar vad ca nu a aparut pe forum. Internetul....

Nu am avut nici o intentie sa te supar. Chiar ma gandeam ca daca iei furca de la Cristi, cu tot ce mai e de reparat, ai o Afrikana la 1500 de euro, inscrisa si cu acte in regula. Ma tenta si pe mine ideea, dar vreau un RD03 pentru proiectul meu. Daca o dezmembrezi, as lua motorul pentru un buggy pe care intentionez sa il construiesc pentru Roxy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e adevarat, dar faptul ca o vinzi, ce-ti veni?.Te-ai tacanit la cap?

Nu mestere. Nu mai mult decit sint acum. ;)

Pur si simplu nu am finante. Vistieria e nuda. :D Asta e tot.

P.S. Nu am reusit sa fac poze. Fiu-meu nu a stiut sa imi zica unde a pitit "camara" foto. Am incercat ceva cu telefonul, dar in coltul de garaj unde am parcat motorul e cam bezna, si nu se intelegea nimic din poze. Maybe over the week-end.

Mesaj completat

Am mai pus o data un post, dar vad ca nu a aparut pe forum. Internetul....

Nu am avut nici o intentie sa te supar. Chiar ma gandeam ca daca iei furca de la Cristi, cu tot ce mai e de reparat, ai o Afrikana la 1500 de euro, inscrisa si cu acte in regula. Ma tenta si pe mine ideea, dar vreau un RD03 pentru proiectul meu. Daca o dezmembrezi, as lua motorul pentru un buggy pe care intentionez sa il construiesc pentru Roxy.

Repet si eu: NU e nici o suparare. Asa cum am scris si mai sus, d-aia e forum, sa dezbatem problemele si sa ne expunem parerile.

Si apropo de pareri, sint intru-totul de acord cu ce ai zis si tu. La 1500 de euro (cu tot cu reparatii) ai un motor FARA probleme, si chestia asta o garantez. Toate sint perfect functionale. Chiar si faimoasele contacte ale pompei de benzina, le-am lamurit ca nu mai au nici un motiv sa faca mofturi. (Tot Pedros imi poate sustine afirmatia asta, pentru ca aceeasi manevra i-am facut-o si la motorul lui, si pentru ca nu m-a sunat sa imi livreze carne, banuiesc ca nu are probleme, sau a revenit la configuratia initiala :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as face o propunere pentru toti afrikanii din aceasta tzara:

Afrikani uniti-va!!!!

 

 

haide-ti sa il ajutam pe omul asta!!!!punem mama de la mana si luam macar furca si un cadru de faruri de la cstelia, sa poata omu sa mearga cu motoru!!!

 

ce zice-ti??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...