sherky Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 salutare, legat de Mitas E09, am gasit pe un site: depozitul de anvelope, sau ceva de genu' asta ... 140/80-17 la 582 lei .... comanda se onoreaza in 7 zile, se cere un avans de 30% ... ori la importatorul "oficial" mi-au cerut 200 sau 250 lei pe aceeasi guma, doar ca lor le merge atat de bine pe criza incat nu vor sa vanda ... m-au dus cu zaharelu de vreo 3 saptamani ca aduc, apoi ca a venit tiru' dar n-au avut pe el guma respectiva si alte abureli de genu' asta ... total dubios ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 (editat) da, cunosc povestea... las' ca iau de la salonul moto din amabilitatea unui prieten africanist, dar mai putin activ pe forum, am primit un parbriz de africana, rd07. parbrizul o sa fie donatie pentru cineva care are nevoie de el. o sa pun si poze, ca e modelul acela mai ciudat. astea sunt lupele. le-am demontat, urmeaza sa le aranjez putin, si sa le pun pe moto. parbrizul este pentru modelul acesta Editat Aprilie 4, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 din amabilitatea unui prieten africanist, dar mai putin activ pe forum, am primit un parbriz de africana, rd07. parbrizul o sa fie donatie pentru cineva care are nevoie de el. o sa pun si poze, ca e modelul acela mai ciudat. Nu stiu de ce zici ca e ciudat, mie mi se pare ca e RD07A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 sara buna frati africani am sie u nevoie de un mic sfat.. de ceva vreme (cam 1an si ceva) garnitura de la capacul de chiulasa cilidrul spate a tot ceda incet dar sigura.. inca nu scapa ulei groazni dar nici mult nu mai are. 1. garnitura o am 2. in manual oamenii cu ochii mici zic ca trebuie desfacuta si teava de racire care intra in cilndru (ceea ce ar insemna sa scurg tot lichidul de racire samd) 3. tot in manual se indica folosirea unui silicon la montarea garniturii 4. intrebarile mele ar fi urmatoarele: a) pot sa schimb garnitura fara sa desfac teava pentru lichidul de racire? ce "pasta" trebuie sa folosesc cd montez garnitura (dc chiar e musai) multumiri anticipate Salut ! Aceeasi problema am avut si eu toamna trecuta . Am schimbat aceeasi garnitura fara sa desfac nimic din sistemul de racire . Pur si simplu am dat jos rezervorul de benzina si am desfacut capacul . La inlocuit e o idee buna sa ai langa tine silicon din ala din doua motive : etanseaza mai bine daca dai un strat subtire pe garnitura ( motiv probabil ) si te ajuta foarte mult la fixarea garniturii in capac , inainte sa o pui pe cilindru acolo ( motiv sigur ) . Eu nu am avut silicon si am folosit cu suuces o vaselina mai buna ( rezistenta la temperaturi inalte ) . Mult noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Salut ! Aceeasi problema am avut si eu toamna trecuta . Am schimbat aceeasi garnitura fara sa desfac nimic din sistemul de racire . asta e o veste tare buna La inlocuit e o idee buna sa ai langa tine silicon din ala din doua motive : etanseaza mai bine daca dai un strat subtire pe garnitura ( motiv probabil ) si te ajuta foarte mult la fixarea garniturii in capac , inainte sa o pui pe cilindru acolo ( motiv sigur ) . Eu nu am avut silicon si am folosit cu suuces o vaselina mai buna ( rezistenta la temperaturi inalte ) . Mult noroc ! multam de info si de urare ma apuc curand de operatie (o sa caut si silicon si vaselina si o sa fol ce gasesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sora13 Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Salut la toata lumea, nu prea am mai activat (adika de loc) pe aicia, desi periodic mai arunc o privire sa vad ce mai pove. lumea. Am si eu o intrebare, si anume are cineva habar despre pompa de benzina care apare pe site-ul atasat? In sensul ca daca isi merita banii or ba? http://cgi.ebay.de/Benzinpumpe-Honda-XRV-7...=item35b05c37b0 multumesc anticipat, sper ca anunl asta sa ne vedem la Nadrag, sau mai repede cu unii la Craiova, o sa am si eu de povestit una alta......(( -: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sora13 Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Salut la toata lumea, nu prea am mai activat (adika de loc) pe aicia, desi periodic mai arunc o privire sa vad ce mai pove. lumea. Am si eu o intrebare, si anume are cineva habar despre pompa de benzina care apare pe site-ul atasat? In sensul ca daca isi merita banii or ba? http://cgi.ebay.de/Benzinpumpe-Honda-XRV-7...=item35b05c37b0 multumesc anticipat, sper ca anunl asta sa ne vedem la Nadrag, sau mai repede cu unii la Craiova, o sa am si eu de povestit una alta......(( -: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 la banii aia iei una originala si sigurat te tine 2 ani! cat am colindat site-urile etranje nu am vazut sa pomeneasca cineva ceva despre ea, si ca tot am zis de pomenit ...lumea in strainataturi se desteapta la faza cu cdi-urile aka nu mai cumpara sh-uri ci apeleaza la ignitech (more cheaper and reliable) pentru inlocuirea sistemului cdi(asta in caz ca e stricat) am o buba! butonul asta rosu de faza lunga cand am mesterit la mobra l-am apasat si blocat a ramas, ce am facut ce nu i-am facut si-a dat drumul dar acum nu mai vrea sa stea cuplat. estem cineva care are unul de spare si e binevoitor sa mi-l doneze. mc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 la banii aia iei una originala si sigurat te tine 2 ani! cat am colindat site-urile etranje nu am vazut sa pomeneasca cineva ceva despre ea, si ca tot am zis de pomenit ...lumea in strainataturi se desteapta la faza cu cdi-urile aka nu mai cumpara sh-uri ci apeleaza la ignitech (more cheaper and reliable) pentru inlocuirea sistemului cdi(asta in caz ca e stricat)am o buba! butonul asta rosu de faza lunga cand am mesterit la mobra l-am apasat si blocat a ramas, ce am facut ce nu i-am facut si-a dat drumul dar acum nu mai vrea sa stea cuplat. estem cineva care are unul de spare si e binevoitor sa mi-l doneze. mc anticipat Buba mare la multe motociclete Honda din anii respectivi. Daca le ai cu surubareala, desfa-l si poate e doar sarit arculetul. Daca nu, stai cuminte. Eu mi l-am modificat sa am scurta in loc de pozitie si lunga in loc de faza scurta. Mai simplu asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Nu cred ca ma pot abtine..... cred ca ne vedem la Craiova ... sau pe unde se tine acea tabara de rally ride. Sper sa nu fie probleme maxime daca ajung joi seara extrem de tarziu. Pot pleca din Brasov cel mai devreme la 6 si nu stiu cat fac pana la locul faptei..... dar cred ca ne vedem pe acolo. Cate africane sunt pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 da, cunosc povestea... las' ca iau de la salonul motodin amabilitatea unui prieten africanist, dar mai putin activ pe forum, am primit un parbriz de africana, rd07. parbrizul o sa fie donatie pentru cineva care are nevoie de el. o sa pun si poze, ca e modelul acela mai ciudat. astea sunt lupele. le-am demontat, urmeaza sa le aranjez putin, si sa le pun pe moto. parbrizul este pentru modelul acesta este modelul meu de africana,cat vrei pe el si in ce stare este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Pai nu vreau nimik. Prietenul mi l-a dat gratis, deci gratis il dau si eu mai departe. Al tau e spart, sau il vrei sa il ai de rezerva? Arata destul de bine, o sa il iau sambata cu mine la salon, sa il vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Referitor la parbrize... stie cineva vre-un parbriz de RD04 la un pret decent. Al meu e momentan format din 3 bucati..... una pe motor, una prin casa si alta pe cararea din padurea cu copacu ce avea creanga vinovata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Pai nu vreau nimik. Prietenul mi l-a dat gratis, deci gratis il dau si eu mai departe. Al tau e spart, sau il vrei sa il ai de rezerva? Arata destul de bine, o sa il iau sambata cu mine la salon, sa il vezi. este foarte zgariat si ma gandeam sa il am de rezerva.Iar daca ar fii si varianata mai inalta ar fii perfect.Ne vedem sambata oricum.Daca gasesti si cauciucurile dupa scaritele de fata ar fii perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Anul acesta, intalnirea Africa Twin de la Nadrag se va tine in 3-4-5 IUNIE. Detaliile referitoare la participanti, organizare, program, etc. vor fi postate pe forumul xrv.ro http://www.moto-travel.ro/xrv/forum/viewto...p?f=18&t=52 Normal, nu este o intalnire exclusivista, oricine poate participa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 buna.a mai avut cineva pe spate 150/70-17?? in afara de xel ) probleme in curbe sau alte probleme sa fie daca pun roata asa mare pe spate?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Eu am 150/70-17 Heidenau K76, si singura problema care mi-am pus-o este in caz de pana, cand o sa fiu nevoit sa dejantez anvelopa, pentru ca este tubeless, si de aceea intra foarte strans pe janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Sunt gata lupele. Le-am luat la perie pentru a le reda stralucitea de alta data, am aplicat un strat de vopsea rosie de etrieri, pentru ca adera mai bine si rezista la temperatura, am etansat totul cu silicon rosu, le-am mai dat un strat de galben de etrieri si la final un negru mat termorezistent si acum sunt gata. Le-am probat aseara, cu becuri xenon de 4300k si balasturi de 55W. Nu mai am nevoie de faza lunga Sunt dementiale. Maine sau luni imi vine si carena tip Boano. Am facut axul de la juguri, dar nu am fost multumit de lucrare, asa ca l-am dus la refacut. Azi ma duc sa il iau. Am plecat in garaj, sa mai mesteresc cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Sunt gata lupele. Boier dumneavoastra, eu zic sa faci un copy/paste pe xrv.ro sa nu se dilueze informatia asta Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salutare, In sfarsit am reusit sa o iau! Bruneta, supla si sexi, cu suvite aurii si argintii....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) Poti incerca la Sigemo - Sibiu. Mie mi-au adus foarte prompt un Mitas C 02 (tot pe Africa l-am pus), acu' doi ani, cind am plecat la Transcarpatic. Am ramas cu o parere buna despre ei, iar cauciucul a fost S.F. - parca as fi mers cu mobra de 100 kg, nu cu Africa. Daca nu gasesti site-ul pe net, iti trimit nr. flacaului cu care am vorbit atunci. Maestrul Cristi, ne onoreaza cu prezenta la Craiova? Poate se combina la drum cu Raul, ca el voia sa ajunga prin partile de bastina... Editat Aprilie 8, 2011 de lupu' shui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salutare, In sfarsit am reusit sa o iau! Bruneta, supla si sexi, cu suvite aurii si argintii....! sa o stapanesti sanatos si sa-ti aduca multe zambete! te asteptam sa o uzi la intalnirea de la Nadrag-City! impreuna cu mine, sa nu te las singur hai mah...nu ne mai chinuiti cu modificari rally si cursuri de pilotaj tot rally! MASOCHISTILOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 SAlutare, In incercarea mea de a modifica ce am am decis sa pun un rezervor de African pe Transalpul meu (pe langa scut, bascula si roata spate ) As avea nevoie de piesa din imagine daca din intamplare are vreunul dintr voi asa ceva si nu mai are nevoie de dansa: Multumesc, Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Multumesc frumos:) ! Am adus-o din Italia acum 3 saptamani, in 2 zile am reusit sa-i fac si inmatricularea si bineinteles ca deja am rulat-o deja cca 1500km...E impecabila, fostul proprietar a folosit-o doar in excursii prin europa. A echipat-o in noiembrie cu anvelope Metzler Tourance, i-a schimbat discurile si placutele fata&spate, uleiul si toate filtrele. Toate la service Honda(are carnet service completat la Honda service). Kitul de lant, nou. Doar ca pinionul de spate este de 45 de dinti. Se cam intinde la fuga... Am insa o mica sau mare problema, va las pe voi sa decideti asta: la relanti, pe liber, cu motorul cald(cca 1250t/min), se aude un zgomot de bataie in motor in partea dreapta. Insa daca trag ambreiajul, dipare! In mers nu se aude deloc, indiferent de turatia motorului. Un prieten mi-a spus ca e un zgomot caracteristic motoarelor mari, intalnit chiar si la motocicletele noi! Un zgomot la ambreiaj. Mi-a spus ca exista probabilitatea ca un anumit rulment din ambreiaj sa fie mai uzat. Voi ce ziceti? Multumesc anticipat pt pareri si sfaturi! p.s. Atasez o poza facuta pe drumul spre tara(nu am altele facute mai recent) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Multumesc frumos:) ! Am adus-o din Italia acum 3 saptamani, in 2 zile am reusit sa-i fac si inmatricularea si bineinteles ca deja am rulat-o deja cca 1500km...E impecabila, fostul proprietar a folosit-o doar in excursii prin europa. A echipat-o in noiembrie cu anvelope Metzler Tourance, i-a schimbat discurile si placutele fata&spate, uleiul si toate filtrele. Toate la service Honda(are carnet service completat la Honda service). Kitul de lant, nou. Doar ca pinionul de spate este de 45 de dinti. Se cam intinde la fuga... Am insa o mica sau mare problema, va las pe voi sa decideti asta: la relanti, pe liber, cu motorul cald(cca 1250t/min), se aude un zgomot de bataie in motor in partea dreapta. Insa daca trag ambreiajul, dipare! In mers nu se aude deloc, indiferent de turatia motorului. Un prieten mi-a spus ca e un zgomot caracteristic motoarelor mari, intalnit chiar si la motocicletele noi! Un zgomot la ambreiaj. Mi-a spus ca exista probabilitatea ca un anumit rulment din ambreiaj sa fie mai uzat. Voi ce ziceti? Multumesc anticipat pt pareri si sfaturi! p.s. Atasez o poza facuta pe drumul spre tara(nu am altele facute mai recent) si eu am zgomotul/simptomul cu pricina si cred ca nu sunt singurul in principiu din cate stiu eu este vba de oala de ambreaj care in timp capata un oareshce joc. ma indoiesc sa fie vba de un rulment. don't worry calareste-o cu placere si fara teama, si sa ne vedem cu bine la Nadrag @cstelia: ceva tricouri/insemne distinctive? (banuiesc ca or sa fie dar ma gandesc ca poate e bine sa facem lista din vreme ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.