Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Multumesc frumos:) !

 

Am adus-o din Italia acum 3 saptamani, in 2 zile am reusit sa-i fac si inmatricularea si bineinteles ca deja am rulat-o deja cca 1500km...E impecabila, fostul proprietar a folosit-o doar in excursii prin europa. A echipat-o in noiembrie cu anvelope Metzler Tourance, i-a schimbat discurile si placutele fata&spate, uleiul si toate filtrele. Toate la service Honda(are carnet service completat la Honda service). Kitul de lant, nou. Doar ca pinionul de spate este de 45 de dinti. Se cam intinde la fuga...:bounce:

 

Am insa o mica sau mare problema, va las pe voi sa decideti asta: la relanti, pe liber, cu motorul cald(cca 1250t/min), se aude un zgomot de bataie in motor in partea dreapta. Insa daca trag ambreiajul, dipare! In mers nu se aude deloc, indiferent de turatia motorului.

 

Un prieten mi-a spus ca e un zgomot caracteristic motoarelor mari, intalnit chiar si la motocicletele noi! Un zgomot la ambreiaj. Mi-a spus ca exista probabilitatea ca un anumit rulment din ambreiaj sa fie mai uzat.

 

Voi ce ziceti?

Multumesc anticipat pt pareri si sfaturi!

 

p.s. Atasez o poza facuta pe drumul spre tara(nu am altele facute mai recent)

post-64115-1302338177_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc frumos:) !

 

Am adus-o din Italia acum 3 saptamani, in 2 zile am reusit sa-i fac si inmatricularea si bineinteles ca deja am rulat-o deja cca 1500km...E impecabila, fostul proprietar a folosit-o doar in excursii prin europa. A echipat-o in noiembrie cu anvelope Metzler Tourance, i-a schimbat discurile si placutele fata&spate, uleiul si toate filtrele. Toate la service Honda(are carnet service completat la Honda service). Kitul de lant, nou. Doar ca pinionul de spate este de 45 de dinti. Se cam intinde la fuga...:laugh:

 

Am insa o mica sau mare problema, va las pe voi sa decideti asta: la relanti, pe liber, cu motorul cald(cca 1250t/min), se aude un zgomot de bataie in motor in partea dreapta. Insa daca trag ambreiajul, dipare! In mers nu se aude deloc, indiferent de turatia motorului.

 

Un prieten mi-a spus ca e un zgomot caracteristic motoarelor mari, intalnit chiar si la motocicletele noi! Un zgomot la ambreiaj. Mi-a spus ca exista probabilitatea ca un anumit rulment din ambreiaj sa fie mai uzat.

 

Voi ce ziceti?

Multumesc anticipat pt pareri si sfaturi!

 

p.s. Atasez o poza facuta pe drumul spre tara(nu am altele facute mai recent)

si eu am zgomotul/simptomul cu pricina si cred ca nu sunt singurul :laugh: in principiu din cate stiu eu este vba de oala de ambreaj care in timp capata un oareshce joc.

ma indoiesc sa fie vba de un rulment.

don't worry :) calareste-o cu placere si fara teama, si sa ne vedem cu bine la Nadrag :P

 

@cstelia: ceva tricouri/insemne distinctive? (banuiesc ca or sa fie dar ma gandesc ca poate e bine sa facem lista din vreme :bounce: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestrul Cristi, ne onoreaza cu prezenta la Craiova? Poate se combina la drum cu Raul, ca el voia sa ajunga prin partile de bastina...

 

 

Din pacate maestrul Cristi e prins cu treburi de servici. Ma zgarii pe ochi ca nu pot sa ajung...

Mesaj completat

Kitul de lant, nou. Doar ca pinionul de spate este de 45 de dinti. Se cam intinde la fuga... :bounce:

 

Am insa o mica sau mare problema, va las pe voi sa decideti asta: la relanti, pe liber, cu motorul cald(cca 1250t/min), se aude un zgomot de bataie in motor in partea dreapta. Insa daca trag ambreiajul, dipare! In mers nu se aude deloc, indiferent de turatia motorului.

 

Un prieten mi-a spus ca e un zgomot caracteristic motoarelor mari, intalnit chiar si la motocicletele noi! Un zgomot la ambreiaj. Mi-a spus ca exista probabilitatea ca un anumit rulment din ambreiaj sa fie mai uzat.

 

Pinionul de 45 e standard pentru RD07, deci nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

Zgomotul pe care il auzi e facut de uzura arcurilor de pe spatele oalei de ambreiaj. Nu e nici o problema. Mai duce inca mult si bine.

 

Te asteptam la Nadrag!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate maestrul Cristi e prins cu treburi de servici. Ma zgarii pe ochi ca nu pot sa ajung...

Mesaj completat

 

 

Pinionul de 45 e standard pentru RD07, deci nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

Zgomotul pe care il auzi e facut de uzura arcurilor de pe spatele oalei de ambreiaj. Nu e nici o problema. Mai duce inca mult si bine.

 

Te asteptam la Nadrag!

 

 

Problema este ca zgomotul a devenit tot mai puternic in ultimul timp. Merg cu ea zilnic si sunt destul de ingrijorat ca aud cum bate tot mai urat.

 

Sigur ca voi veni la Nadrag! Abia astept ziua plecarii! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare,

 

In incercarea mea de a modifica ce am am decis sa pun un rezervor de African pe Transalpul meu (pe langa scut, bascula si roata spate :bounce: )

 

As avea nevoie de piesa din imagine daca din intamplare are vreunul dintr voi asa ceva si nu mai are nevoie de dansa:

 

 

Multumesc,

Adrian

 

 

Dom'le... jumate din motocicleta ta provine din garajul meu :laugh: Suna-ma ca am gasit bara din imagine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le... jumate din motocicleta ta provine din garajul meu :bounce: Suna-ma ca am gasit bara din imagine.

 

Ai cumva prin garajul tau si o aparatoare de pe esapament? Ma refer la piesa aceea care protejeaza sa nu te atingi foarte usor si sa te arzi de toba. E facuta parca dintr-o sarma de inox de 5-6mm diametru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le... jumate din motocicleta ta provine din garajul meu :bounce: Suna-ma ca am gasit bara din imagine.

 

Ai cumva prin garajul tau si o aparatoare de pe esapament? Ma refer la piesa aceea care protejeaza sa nu te atingi foarte usor si sa te arzi de toba. E facuta parca dintr-o sarma de inox de 5-6mm diametru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le... jumate din motocicleta ta provine din garajul meu :bounce: Suna-ma ca am gasit bara din imagine.

 

Ai cumva prin garajul tau si o aparatoare de pe esapament? Ma refer la piesa aceea care protejeaza sa nu te atingi foarte usor si sa te arzi de toba. E facuta parca dintr-o sarma de inox de 5-6mm diametru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le... jumate din motocicleta ta provine din garajul meu :bounce: Suna-ma ca am gasit bara din imagine.

 

Ai cumva prin garajul tau si o aparatoare de pe esapament? Ma refer la piesa aceea care protejeaza sa nu te atingi foarte usor si sa te arzi de toba. E facuta parca dintr-o sarma de inox de 5-6mm diametru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluti,

 

dupa cum spunea si CStelia, care de altfel ma linistit si pe mine legat de acel zgomot care provine de la ambreaj, nu iti fa probleme, mere fara probleme mult si bine, in cazul meu am schimbat tipul de ulei in sensul ca am pus Motul 5100 si de atunci parca nu mai se aude asa de rau sau mai rar, poate ca m-am si obisnuit eu cu zgomotul dar sincer mi se pare o inbunatatire. Ai putea sa incerci si tu acest lucru.

 

o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumva prin garajul tau si o aparatoare de pe esapament? Ma refer la piesa aceea care protejeaza sa nu te atingi foarte usor si sa te arzi de toba. E facuta parca dintr-o sarma de inox de 5-6mm diametru.

 

 

Cred ca am una, dar nu stiu daca e de RD04 sau RD07. Trebuie sa verific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca zgomotul a devenit tot mai puternic in ultimul timp. Merg cu ea zilnic si sunt destul de ingrijorat ca aud cum bate tot mai urat.

 

Sigur ca voi veni la Nadrag! Abia astept ziua plecarii! ;)

Verifica si sincronizarea carburilors si sa ai 1200 la ralenti. Daca motorul merge rotund in ralenti bate mai putin oala naibii. Si mie imi bate de cind am motorul (peste 60 de mii), nu foarte tare, dar au fost si perioade cind bataia s-a accentuat si apoi a scazut singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema MARE domnilor...am cumparat ulei ,am facut asigurare,astept noile gume k76 si crash-barurile de la cluj si cand ma uit in certificat ITP expirat ;)(.

acum nu o fi mare problema sa gasesc un microbuz sa o duc la RAR (pt ca la neamt numai la RAR se face datorita unui om sus pus deranjat de zgomotele tobelor) numai ca toba mea este cam...zgomotoasa , e plina de gauri si cam goala pe interior :D . ce solutii sa gasesc pt ca sa nu se ia de mine RAR-istii??

pot sa imprumut o toba silentioasa de la alt model?sa o carpesc cumva provizoriu??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluti,

 

dupa cum spunea si CStelia, care de altfel ma linistit si pe mine legat de acel zgomot care provine de la ambreaj, nu iti fa probleme, mere fara probleme mult si bine, in cazul meu am schimbat tipul de ulei in sensul ca am pus Motul 5100 si de atunci parca nu mai se aude asa de rau sau mai rar, poate ca m-am si obisnuit eu cu zgomotul dar sincer mi se pare o inbunatatire. Ai putea sa incerci si tu acest lucru.

 

o zi buna.

 

Am luat azi 3L AGIP FULL SYNTHETIC SAE 10W-60

Dimineata il schimb. Nu am sperante sa se imbunatateasca radical...In seara asta a "ascultat-o" un tip care are africa de cativa ani si care mi-a spus ca sunt 2 variante clare: arcurile de care spuneti voi sau un rulment pe care sta axul ambreiajului. Cred ca sambata ii desfac ambreiajul.

 

Oricum multumesc pt sfaturi si idei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva care e rolul piesei numarul 19? Nu prea ii vad rostul, si ma gandesc sa o dau jos si sa o trasform in butelucutza pentru tuica, si in locul ei sa pun balasturile de la xenon.

Azi am schimbat gumele. E jale mare cu janta de fatza. Era atacata rau de oxidul acela. De data trecuta am constatat asta. Acum s-a mai agravat. Nu e problema mare, ca oricum o sa schimb janta, odata cu schimbarea furcii, dar trebuie gasita o solutie pentru cei ce o sa pateasca acelasi lucru. Eu am bagat serios peria de sarma cu flexul, pana am ajuns la luciu metalic, apoi am dat cu spray de etrieri, am schimbat banda de cauciuc, si atept sa vad rezultatul data viitoare.

post-3626-1302557447_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva care e rolul piesei numarul 19? Nu prea ii vad rostul, si ma gandesc sa o dau jos si sa o trasform in butelucutza pentru tuica, si in locul ei sa pun balasturile de la xenon.

Azi am schimbat gumele. E jale mare cu janta de fatza. Era atacata rau de oxidul acela. De data trecuta am constatat asta. Acum s-a mai agravat. Nu e problema mare, ca oricum o sa schimb janta, odata cu schimbarea furcii, dar trebuie gasita o solutie pentru cei ce o sa pateasca acelasi lucru. Eu am bagat serios peria de sarma cu flexul, pana am ajuns la luciu metalic, apoi am dat cu spray de etrieri, am schimbat banda de cauciuc, si atept sa vad rezultatul data viitoare.

 

 

Salut !

 

Si burduful de la RD07 are un vas din ala secundar mai mic al carui rol nu il inteleg . Pare a fi un fel de decantor da nu imi dau seama pentru ce . Eu l-am gasit curat de fiecare data . Daca il scoti de acolo te rog sa ne tii la curent . Chiar sunt curios .

 

 

Noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles de pe mai multe site-uri, nu face nimik altceva decat sa reduca zgomotul aerului din admisie. Unii spun ca daca il scoti, motorul trage mai mult aer, si urca mai repede in ture, altii ca nu influenteza cu nimik, sau ca ajuta la racirea aerului din admisie... Il dau jos si vad ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluti,

 

dupa cum spunea si CStelia, care de altfel ma linistit si pe mine legat de acel zgomot care provine de la ambreaj, nu iti fa probleme, mere fara probleme mult si bine, in cazul meu am schimbat tipul de ulei in sensul ca am pus Motul 5100 si de atunci parca nu mai se aude asa de rau sau mai rar, poate ca m-am si obisnuit eu cu zgomotul dar sincer mi se pare o inbunatatire. Ai putea sa incerci si tu acest lucru.

 

o zi buna.

 

 

Am schimbat acum cateva minute uleiul si....succes deplin!!! ;) Zgomotul a disparut aproape complet! Dupa ce s-a incalzit bine motorasul, abia daca se mai aude o usoara bataie...

Parca mi s-a luat un bolovan de pe suflet :D

 

Mii de multumiri!

 

Mihut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...