oqkoq Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Salutare tuturor, De 4 zile sunt posesorul unei africane, in cele 4 zile am profitat cat am putut de mult de ea pana noaptea trecuta. Ma indreptam catre casa, eram la aproximativ 8km de casa, aveam 60km/h cand a inceput sa-mi "dea in nas", am tras incet pe dreapta si acolo a ramas. Am incercat s-o pornesc cu cricul ridicat, pe neutru, in viteza cu ambreiajul tras si nimic. A venit un prieten si am pornit-o impinsa, de 2 ori, apoi a murit definitiv nu mai pornea nici impinsa. A mers aproximativ un km si s-a oprit. I-am dat saua jos, i-am strans "bornele" de la baterie, ( "bornele" = fiindca sunt rupte, +-ul este trecut direct prin fire si tot nimic. Am luat bateria de pe Transalp-ul prietenului meu si a pornit foarte frumos. Mentionez ca africana pe care am cumparat-o a stat 3 ani in garaj si fostul proprietar mi-a zis ca i-a cumparat baterie noua. Bateria pe care o am acum pe africana este 12v 12A. Acum va rog sa ma sfatuiti: 1. Este de la baterie sau de la RL-ul de incarcare ? 2. Cum verific daca este functionabil RL-ul de incarcare ? 3. Este buna bateria pe care o am eu pe motocicleta in momentul de fata sau trebuie schimbata ? 4. Daca bateria trebuie schimbata, cu ce baterie ar trebui sa o schimb ? Va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi si pareri in speranta ca o sa reusesc sa merg din nou cu ea cat de repede se poate. Spune-ti-mi va rog, de unde iau si eu manuale pentru Africa Twin RD07 din 1993 ? In cazul in care mi le puteti trimite pe mail sau macar link-ul cu sursa de unde le pot lua, scrieti-mi va rog la sfoiegitu@yahoo.com. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Salutare tuturor, De 4 zile sunt posesorul unei africane, in cele 4 zile am profitat cat am putut de mult de ea pana noaptea trecuta. Ma indreptam catre casa, eram la aproximativ 8km de casa, aveam 60km/h cand a inceput sa-mi "dea in nas", am tras incet pe dreapta si acolo a ramas. Am incercat s-o pornesc cu cricul ridicat, pe neutru, in viteza cu ambreiajul tras si nimic. A venit un prieten si am pornit-o impinsa, de 2 ori, apoi a murit definitiv nu mai pornea nici impinsa. A mers aproximativ un km si s-a oprit. I-am dat saua jos, i-am strans "bornele" de la baterie, ( "bornele" = fiindca sunt rupte, +-ul este trecut direct prin fire si tot nimic. Am luat bateria de pe Transalp-ul prietenului meu si a pornit foarte frumos. Mentionez ca africana pe care am cumparat-o a stat 3 ani in garaj si fostul proprietar mi-a zis ca i-a cumparat baterie noua. Bateria pe care o am acum pe africana este 12v 12A. Acum va rog sa ma sfatuiti: 1. Este de la baterie sau de la RL-ul de incarcare ? 2. Cum verific daca este functionabil RL-ul de incarcare ? 3. Este buna bateria pe care o am eu pe motocicleta in momentul de fata sau trebuie schimbata ? 4. Daca bateria trebuie schimbata, cu ce baterie ar trebui sa o schimb ? Va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi si pareri in speranta ca o sa reusesc sa merg din nou cu ea cat de repede se poate. Spune-ti-mi va rog, de unde iau si eu manuale pentru Africa Twin RD07 din 1993 ? In cazul in care mi le puteti trimite pe mail sau macar link-ul cu sursa de unde le pot lua, scrieti-mi va rog la sfoiegitu@yahoo.com. Va multumesc! Porneste motocicleta cu alta baterie pentru inceput. In timp ce motorul merge , verifica cu un voltmetru direct pe bornele bateriei tensiunea. Ar trebui sa ai undeva peste 14 V dar nu mai mult de 15V. Daca tensiunea e sub inseamna ca poti sa-ti cumperi alt releu de incarcare. Oricum, bateria ta ar trebui sa-i masori desitatea la acid (daca e cu acid) si sa o pui o noapte la incarcat pe redresor. Doar de curiozitate, de unde ai cumparat motocicleta? Manual de reparatie: http://manualedereparatie.ro/advanced_search_result.php?osCsid=d015468db96bbe73c8a8e17b45bd7f94&keywords=xrv La Nadrag nu vii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Salutare baieti, In legatura cu cele spunse de antevorbitorul meu, sunt prietenul care a ajutat la impins azi-noapte. Suspectez fie bateria fie releul de incarcare! As dori sa imi dati si mie valorile de incarcare pentru releul ala in sarcina si relantiu! (respectiv turatia pt sarcina) Si ca idee daca bateria e topita influenceaza masuratoarea din ce stiu eu, adica o sa aibe pe undeva pe la 11.5v 12v dc o pornim cu ceva cabluri, fata de 13 14v cat are o baterie ok tensiunea de mers in gol? Astept confirmarea celor spuse de mine si valorile de incarcare, in dorinta de a repune in cel mai scurt timp un African pe drum! Cu stima Marius R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Porniti mobra cu o baterie buna (nu in paralel cu bateria veche) si verificati tensiunea de incarcare direct pe bornele bateriei cu faza scurta aprinsa. Trebuie sa fie minim 13.6V maxim 15V. Daca e in afara intervalului aruncati releul la gunoi, DAR numai dupa ce verificati contactele mufei cu 3 fire galbene de la releu. Daca acolo exista oxidare/carbonizare, taiati mufa jos si cositoriti firele. Apoi mai faceti o masurare a tensiunii de incarcare. daca e ok, ati rezolvat problema, daca nu e OK, chiar puteti arunca releul la gunoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Deci nu recomanzi o pornire cu bateria motocicletei pe moto si o baterie auto pusa in paralel (tot 12V tensiunea pe borne....dar probabil vreo 60A)? Am sa verific firele in cauza ca nu am facut o pana acum. Mergand pe cel mai rau scenariu, cel in care releul e dus si a luat cu el si bateria. Ce tip de baterie trebuie pt African (cod, tennsiune, curent) si daca se poate o schema cu ce reprezinta fiecare fir de pe releu si poate niste relee compatibile (Am auzit ca se potrivesc cele de pe la Yamaha) Inca o intrebare total off de ceea ce discutam pana acum! De ceva vreme mi am dorit africa dar pot spune ca nu mi am permis. Am gasit de curand una pe la cineva in Constanta! Este vorbba de o Africa Twin rd07 din 1993 a userului bodi, are nr CT 79 BDI. Stie cineva ceva despre motocicleta in cauza? As vrea sa merg sa o iau eu, dar parca mi un pic teama sa nu gasesc cine stie ce pe acolo....Daca stie cineva orice despre starea acestei motociclete va rog spuneti mi...si poate daca o apun la timp, ofer berile de riguare la intalnire! PS: motocicleta e cea din poza Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Porneste motocicleta cu alta baterie pentru inceput. In timp ce motorul merge , verifica cu un voltmetru direct pe bornele bateriei tensiunea. Ar trebui sa ai undeva peste 14 V dar nu mai mult de 15V. Daca tensiunea e sub inseamna ca poti sa-ti cumperi alt releu de incarcare. Oricum, bateria ta ar trebui sa-i masori desitatea la acid (daca e cu acid) si sa o pui o noapte la incarcat pe redresor. Doar de curiozitate, de unde ai cumparat motocicleta? Manual de reparatie: http://manualedereparatie.ro/advanced_search_result.php?osCsid=d015468db96bbe73c8a8e17b45bd7f94&keywords=xrv La Nadrag nu vii? Salut, Pai tu stii motocicleta caci acum vad cine si de unde esti. Da-mi un numar de telefon daca poti vorbi si iti explic mai pe indelete sau da-mi un semn la 0764493249. Nu am cum sa vin ca acum imi e teama sa ies si din oras cu motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 "bornele" = fiindca sunt rupte, +-ul este trecut direct prin fire si tot nimic. Am luat bateria de pe Transalp-ul prietenului meu si a pornit foarte frumos. Treaba asta trebuie rezolvata neaparat. Firele oxideaza foarte usor si uite asa te trezesti ca bateria nu se mai incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi si pareri in speranta ca o sa reusesc sa merg din nou cu ea cat de repede se poate. Spune-ti-mi va rog, de unde iau si eu manuale pentru Africa Twin RD07 din 1993 ? In cazul in care mi le puteti trimite pe mail sau macar link-ul cu sursa de unde le pot lua, scrieti-mi va rog la sfoiegitu@yahoo.com. Va multumesc! Caz clasic de contacte oxidate la cele 3 fire de la alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Caz clasic de contacte oxidate la cele 3 fire de la alternator Sa inteleg ca ai avut aceeasi problema si in imaginea atasata este deja rezolvata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 De ceva vreme mi am dorit africa dar pot spune ca nu mi am permis. Am gasit de curand una pe la cineva in Constanta! Este vorbba de o Africa Twin rd07 din 1993 a userului bodi, are nr CT 79 BDI. Stie cineva ceva despre motocicleta in cauza? As vrea sa merg sa o iau eu, dar parca mi un pic teama sa nu gasesc cine stie ce pe acolo....Daca stie cineva orice despre starea acestei motociclete va rog spuneti mi...si poate daca o apun la timp, ofer berile de riguare la intalnire! PS: motocicleta e cea din poza Toate cele bune! Tot ce pot sa-ti spun e ca e adusa din Austria si e posibil sa fie varianta de 50CP. In alta ordine de idei, cateva informatii pentru cei ce vin la Nadrag. - Nu exista benzinarie in Nadrag - Nu exista acoperire GSM Vodafone si Orange, doar Cosmote - Exista magazine alimentare, deci nu trebuie sa carati multa mancare dupa voi - Camparea se va face pe pajistea de la tabara de copii, la fel ca anul trecut. - Spalatul se face in paraul ce curge prin fata taberei. - Jacuzzi natural este mai sus pe parau la cascada Cornet - Vineri seara face Tibor gulas - Sambata seara face Raoul gratare - Plecarea pe traseu Sambata este la ora 10.30 (ca sa poata ajunge si non-africanistii ce vin din Timisoara) - In zona pot sa apara ploi fara ca prognoza sa spuna asta. - Ca si anul trecut vor fi semne puse in Nadrag ce indica drumul spre tabara. - La sosire primiti un sticker. - Pentru tricouri sa veniti cu bani potriviti (30ron/buc) ca "n-vem bani marunti" Pentru cei ce vor sa ma sune vineri, voi fi de gasit la numarul 0786479654 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Sa inteleg ca ai avut aceeasi problema si in imaginea atasata este deja rezolvata ? Da Am ramas fara curant in mijlocul patriei Asa aratau contactele (de fapt firele) Am pus cleme cu surub (asa numitele siruri de cleme) si nu mai am treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Africana de la Constanta trebuia sa fie a mea. Numai ca nu a mai avut rabdare tipul din Reghin inca 2 zile, asa ca a luat-o Bodi. Ultima data cand m-am intanit cu fostul proprietar se tot plangea ca nu da deloc de Bodi sa faca actele, pentru ca vroia sa lichideze tot aici si sa se mute in Franta. Nu stiu daca s-au facut actele sau nu, pot sa ma interesez. Cand a luat Bodi motorul era ca si scos din magazin, acum nu mai stiu in ce stadiu este, pentru ca sunt vreo 5-6 ani de atunci. Motocicleta dupa cum vezi, merge sau mergea destul de bine. Trebuie sa te chinui putin ca sa strici o Africana. Si ma indoiesc ca Bodi nu a avut grija de ea. Eu luni o sa ajung iar in Constanta, si poate ies la o bere cu el sa vad in ce stadiu se prezinta vacutza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Salutare,am iesit si eu weekend-ul acesta umpic cu Africana pe forestier,am ramas placut impresionat de valeitatile sale in ciuda greutati ei. Intr-un cuvant sunt foarte bucuros ca am facut aceasta alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salutare,am iesit si eu weekend-ul acesta umpic cu Africana pe forestier,am ramas placut impresionat de valeitatile sale in ciuda greutati ei. Intr-un cuvant sunt foarte bucuros ca am facut aceasta alegere. Bravo Dacule! Buna alegere, spun eu dupa primii 200 km pe Africana, proaspat iesita de la chirurgie. E intradevar un motor polivalent, f placut de calarit. Catre tot poporul rugaminte. Unde gasesc un capac de plastic care vine pe rezervor si care acopera filtrul de aer. Dintr-o greseala regretabila capacul meu nu mai e printre noi. E prin vre-un tomberon dar nu as incerca sa vad care. Numai bine la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Mufa aceea arata ingrozitor. Chiar si dupa ce au fost puse firele pe direct problema a persistat. Intr-un final se pare ca este de la releu. Aveti vreun sfat? - Ce releu sa cumpar ? - Ce releu sa nu cumpar ? - De unde sa cumpar sau sa nu cumpar releu ? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Doar ca o confirmare de la cei care mi au dat niste sfaturi in legatura cu problema releului de incarcare. Motocicleta pornita avea tensiunea pe baterie undeva la 12.7V la relantiu fara fata scurta. Cu faza scurta scadea pana pe la 12.3 insa ce era ciudat este ca atunci cand urcam motorul in ture tensiunea pe baterie incepea sa scada in loc sa creasca ajungand chiar si la 12.3 fara lumini aprinse! Sper sa imi aduc bine aminte valorile pt ca am incercat cu mai multe baterii, insa ideea de baza asta este, o data cu accelerarea motorului scadea tensiunea pe baterie! Este o dovada clara ca nu am incarcare in opinia mea! Poate cineva confirma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) indeed regulator - Ebay @ 110EURO fara transport Editat Iunie 1, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) indeed regulator - Ebay @ 110EURO fara transport De ce nu ai lua de la ignitech? Pretul e acelasi si mai e si nou pe deasupra... Editat Iunie 1, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 De ce nu ai lua de la ignitech? Pretul e acelasi si mai e si nou pe deasupra... si eu am luat de pe ebay, nou, de la Tourmax la 110 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Ah, ok. Sorry, credeam ca Bulinu' zice de s-h-uri de pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 sursa ieftina de piese sau.../index.php?/topic/663026-vind-africa-twin-rd04-1000-eur/ pentru intalnirea de la Nadrag, pe langa cele spuse de Cstelia va informez ca cele mai apropiate localitati cu statii Peco sunt Lugoj si Faget! daca veniti dinspre Lugoj catre Nadrag(via Caransebes) drumul este bun, fara nasip dar cu denivelari si ici colo ceva gropi. pentru cei ce vin din estul tarii (prin Faget mai exact) aveti grija la drum (de la iesirea(catre Lugoj) din Faget(unde e statia petrom v) pana la intrarea in Nadrag)pen ca este mult nisip si un asfalt tare nenorocit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) Pentru Timisoreni: Eu plec din Timisoara vineri in jurul orei 15.30 - 16.00 Daca mai pleaca cineva la ora asta, PM sau sunati-ma la nr de telefon din semnatura Editat Iunie 1, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Tot ce pot sa-ti spun e ca e adusa din Austria si e posibil sa fie varianta de 50CP. In alta ordine de idei, cateva informatii pentru cei ce vin la Nadrag. - Nu exista benzinarie in Nadrag - Nu exista acoperire GSM Vodafone si Orange, doar Cosmote - Exista magazine alimentare, deci nu trebuie sa carati multa mancare dupa voi - Camparea se va face pe pajistea de la tabara de copii, la fel ca anul trecut. - Spalatul se face in paraul ce curge prin fata taberei. - Jacuzzi natural este mai sus pe parau la cascada Cornet - Vineri seara face Tibor gulas - Sambata seara face Raoul gratare - Plecarea pe traseu Sambata este la ora 10.30 (ca sa poata ajunge si non-africanistii ce vin din Timisoara) - In zona pot sa apara ploi fara ca prognoza sa spuna asta. - Ca si anul trecut vor fi semne puse in Nadrag ce indica drumul spre tabara. - La sosire primiti un sticker. - Pentru tricouri sa veniti cu bani potriviti (30ron/buc) ca "n-vem bani marunti" Pentru cei ce vor sa ma sune vineri, voi fi de gasit la numarul 0786479654 tricourile pe curier profesore.....poate pui si un sticker doua printre ele...sa beti si pt mine o bere..distractie placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salutare, Ma gandesc ca tare fain ar fi sa ne adunam mai multi pt drum. Eu cu Gabi din Brasov plecam vineri dimineata spre Nadrag. Cei din Valeni ce traseu v-ati ales? Poate ne adunam vineri sa umplem soselele de africa :-) Mai sunt si altii pe acest traseu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Pe noi traseul ne alege, nu il alegem noi. Ca sa citez un om deosebit "Destinatia calatoriilor mele este insusi drumul; cu toate necunoscutele fiecarui viraj "de dupa" care apare"(http://www.facebook.com/pages/Moto-Passion-photography-by-razvan-a-voiculescu/152408131476922?sk=photos) Lasand gluma, maine o sa stabilim pe unde o sa ne zburde vacutele. Va tinem la curent. 220V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.