Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Evident aici sunt păreri personale....

Din punctul meu de vedere ai relativ dreptate cu senzorii din rezervor. E bine să meargă Âşi ei.... dar... după vre-o 3 plinuri îți Âştii consumu Âşi Âştii cam cât mai ai în rezervor mereu (dacă umblii din plin în plin). Sunt foarte multe motoare care nu au asemenea indicatori (dar au robinet de pus pe rezervă - ce-i adevărat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cred ca un singur lucru nu l-au avut in vedere colegii forumisti si anume cum iti dai seama cata benzina ai daca se strica termistorii din sonde , daca ai noroc si sutcombeaza amandoi?

eu zic sa mergi la magazinul de lectronice si sa cuperi 4 termistori de 1/2 w la 470 ohmi si asa esti asigurat , sant mici deci nu o sa duci o greutate cu tine.

 

spor.

Noi ne-am uitat sub avatar si am vazut ca are RD07A. Deci n-are ce face cu termistorii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

stie careva ce tip de rulment este cel care sta pe placa de la ambreiaj care se prinde peste arcuri (punctul 4 din poza atasata) a-si vrea sa il am cumparat pe cand desfac ambreiajul.

 

multumesc anticipat.

 

vad ca poza nu sa atasat, oricum dupa mai multe sapaturi am gasit asa ca va spun si voua poate are careva nevoie: rulment radial cu bile pe un singur rand, necapsat cod 6001.

 

o zi buna.

Editat de sora13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca poza nu sa atasat, oricum dupa mai multe sapaturi am gasit asa ca va spun si voua poate are careva nevoie: rulment radial cu bile pe un singur rand, necapsat cod 6001.

 

Informații de genul ăsta trebuie postate Âşi pe xrv.ro, la secțiunea despre motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Dupa cum puteti citi in semnatura, anul asta e anul in care si eu merg departe. Pentru asta mi-am luat o Africana la care am facut putina treaba de cosmetizare (s-a vazut in posturile mai vechi). Acum, pe langa revizii complete (nu le mai insiruiesc) am si niste intrebari la care as aprecia o parere din partea domniilor voastre:

 

- Instalat xenon?

- Instalat proiectoare suplimentare halogen sau macar niste chestii sa ma faca mai vizibil

- Cric central?

- Sisteme de securitate: alarma? + lant + blocare disc frana

- Manere incalzite?

- Sistem lubrifiere automata?

 

Printre altele, am scos mobra la plimbare zilele trecute cu pasagera si am facut 260 km de asfalt pe un traseu in care am urcat pana la 1350m si apoi am coborat inapoi la ses. Am facut pt prima data consumul alimentat din plin in plin (odata dupa 125 km si a doua oara 135 km) si rezultatul mediu a fost... 4.7 ??? Asta sa fie un consum real? Ce naiba, asa putin? Am avut si regim de alergare pe asfalt (6000 ture). Inca o iau frumos pana mai petrecem timp impreuna dar sunt foarte incantat de motocicleta asta.

In weekend urmeaza o tura de 1000 km sa vedem atunci.

 

Aa.. si inca o chestie... nu prea buna cred... La rece, rece, scoate putin fum... Dupa, ii trece. E de rau?

 

1.xenon,da! fiabile si singura solutie de iluminare adevarata la afrika.

2.Cricul central este relativ inutil, mai ales daca se umbla mult in teren. Coboara mult garda si mai ales agata chestii de prin natura. Daca umbli cu gume bune si camere fara petece penele sint incidente rare. In 5 ani si 60 de mii km, am avut doua pene, ambele pe macadamuri grele cu balti si numai pe spate.Caz in care gasesti mereu ceva pe care sa suspenzi mobra.

3.Alarma e inutila daca nu are pager, mai mult incurca.Blocator de disc,lant serios da!La ture lungi, esentiale.

4.Nu am simtit nevoia si nici nu cred ca fac bine .Aparatoarele originale + manusi potrivite-iarna /vara rezolva problema confortului.

5. Da, vezi ca am pus o poza prin primavara cu sistemul meu de lubrifiere a pinionului fata. Ultraeficient, invizibil si fiabil.

 

Consumul tau e incredibil. Eu trag tare de motor (90-140)si recunosc ca detectorul de radar nu este ormament, am si RD-04 iar consumul meu mediu este de 6,5.

Fumul alb nu e fum, sint vapori de condens pe toba rece. Iti faci probleme doar daca e fum negru(exces de benzina) sau albastru(consuma ulei).

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut pt prima data consumul alimentat din plin in plin (odata dupa 125 km si a doua oara 135 km) si rezultatul mediu a fost... 4.7 ??? Asta sa fie un consum real? Ce naiba, asa putin?

 

Confirm

RD07A are consum mai mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta treaba pe care trebuie sa o faci la motor pentru tura asta, e sa schimbi aripa de fatza si sa pui una de cross, prinsa de juguri. Asa o sa scapi de problema noroilui care se strange sub aripa si iti blocheaza roata de fatza, si te face sa cazi din 50 in 50 de metri. Asta ca sa nu mai spun cat chin e sa cureti mereu noroiul de sub ea, ca sa poti pleca iar la drum. Cu aripa ridicata nu mai ai nici o problema. Poti sa iti mai pui si un varioscreen, confectioanat dintr-o bucata de plexiglass, ca sa nu dai bani multi pe unul original. Incearca sa schimbi becurile de la semnalizari, pozitie si stop pe frana cu unele pe led. Nu pone proiectoare, pentru ca sunt inutile si incarca instaltia electrica aiurea. Pune xenoane. Cauta un plexiglass galben, pe care sa il poti monta in fata farurilor, care te va ajuta atat pe ceata, cat si la protejarea farurilor de eventuale pietre aruncate de masini. Si esti si mai bine vazut daca ai lumina galbena. Intareste crashbar-ul, pentru ca o sa ai ceva greutate pe mobra. Fa niste suporti pentru canistre suplimentare de benzina, pe care sa ii poti monta in spatele coburilor.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYDRAULIC-CLUTCH-CONVERSION-LEVER-MASTER-CYL-PITBIKE-MX-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ae00b491fQQitemZ390305892639QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

 

Cine imi poate comanda si mie asa ceva? Fac cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

- Cric central –> e bun, dar dacă ai un băț potrivit ca lungime nu mai trebuie. Tragi mobra pe cricul lateral Âşi bagi bățul respectiv sub bascula spate ca să ai roata spate ridicată.

 

Explici putin faza asta? Sau poate ai la indemana un bat potrivit ca lungime, si faci si o poza cu mobra ridicata in asa fel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cam asa e treaba cu batul:

http://www.louis.de/_40b144eb4bf43aab59f502c9e21692244e/shop/shop_article_big.php?IMG=10003338_860&TITLE=10003338

doar ca nu-i la fel de "safe". iar fata de cricul central... iti va fi foarte greu sa umblii la roata fata

 

Exact... Bulinu' are dreptate. Despre siguranță, pot spune că e sigură treaba. Am schimbat kitul de lanț cu mobra suspendată aÂşa... fara nici o problemă. ÂŞi pentu suspendat roata față ar trebuie băgat tot aÂşa un băț pe undeva pe la scut... dar asta n-am încercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cam asa e treaba cu batul:

http://www.louis.de/_40b144eb4bf43aab59f502c9e21692244e/shop/shop_article_big.php?IMG=10003338_860&TITLE=10003338

doar ca nu-i la fel de "safe". iar fata de cricul central... iti va fi foarte greu sa umblii la roata fata

Interesanta tehnica, am sa incerc si eu next time, ar trebui sa mearga. Un cracan iti poti procura in general din natura, chiar daca ai un simplu cutit.Ma rog "cricul" acela era dotat cu intinzator pentru impingerea basculei in sus, dar se poate taia si unul cu lungime potrivita si apoi balansa motorul pe cricul lateral ca sa pui cracanul. Cricul central ofera oricum si mai putina stabilitate daca nu esti pe asfalt. Si pe asfalt va spun eu ca nu prea se fac pene, ca vezi pe unde mergi si eviti.

 

Eu ma folosesc de cricul lateral pentru a balansa motocicleta in scopul de a introduce bolovani corespunzatori sau butuci sub scut. Scutul este foarte rezistent si sustine motorul. Apoi caut ceva crengi cu care proptesc lateral motorul sa nu cada cumva cu roata scoasa. La africana, cricul este pentru cei care merg pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, cu mobra plina de bagaje se ridica singura roata de fatza. totul e sa pui craca sub scarita din dreapta.

are cineva cont de paypal sa ma poata ajuta cu ambreiajul hidraulic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca ambreiajul ala hidraulic e pt chinese pitbike! si f interesanta viziunea fiecaruia asupra unei excursii de mii de km prin multe tari. de asta e bn brainstormingul! da legat de batul vostru...am o vorba din strabuni si e legata de haine(iarna in special):" mai bine sa ai de unde da jos decat sa n-ai de unde pune"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, cu mobra plina de bagaje se ridica singura roata de fatza. totul e sa pui craca sub scarita din dreapta.

are cineva cont de paypal sa ma poata ajuta cu ambreiajul hidraulic?

Hai ca-l comand eu. Si-asa ma batea gandul sa iau pt mie, asa ca iau 2...

Rosu-l vrei? Ca are si negru...

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca ambreiajul ala hidraulic e pt chinese pitbike! si f interesanta viziunea fiecaruia asupra unei excursii de mii de km prin multe tari. de asta e bn brainstormingul! da legat de batul vostru...am o vorba din strabuni si e legata de haine(iarna in special):" mai bine sa ai de unde da jos decat sa n-ai de unde pune"

Pentru asta e forumul, sa invatam mereu chestii noi si sa experimentam. Legat de aventuri prin tari straine, dincolo de echiparea mobrei cu doatari speciale&piese de schimb, am intilnit peste tot o problema comuna: estimarea nerealista a posibilului de km de facut intr-o zi. Eu am de dat urmatorul feedback: La ce ture externe am facut, cu africana sint posibile cam urmatoarele kilometraje: maximum 800km/zi daca mergi numai pe autostrada, maximum 500km/zi pe sosele bune si cam 200-300 km/zi de drumuri secundare proaste sau aglomerate&cu vizitare de obiective.

 

Nu ma refer la experimente spot si recorduri de viteza aici, ci de rate medii de distante posibile de sustinut zilnic intr-o tura de citeva saptamini. Asta ca sa vezi si altceva decit linia continua :), sa ai timp pentru igiena personala,intretinerea mobrei, somn suficient, comunicarea cu semenii. Am la baza in aceste aprecieri citeva ture lungi proprii. Si presupun ca te mai si opresti sa maninci normal, sa mai bei apa, sa te dezmortesti, sa alimentezi, sa vizitezi macar obiective de grad 0, etc. Mi se pare aberant sa galopezi zi lumina si apoi sa te trintesti in cort sau pe pat ca un animal ranit, doar ca sa ajungi la timp la niste coordonate GPS setate prin scopul initial. :smoke:

 

Turul Romaniei din 2009.Centrat pe vizitarea obiectivelor de pe traseu.Cortul pus pe ultimele raze, 8 ore de somn. Total 5000km. Timp efectiv de tura total 21 zile. media 238km/zi.

 

Ungaria Croatia Muntenegru Serbia. Total tura 3000km.La fel, centrat pe vizitarea obiectivelor de pe traseu. Somn normal, 8 ore/noapte. Timp total 11 zile. media 272 km/zi.

 

Jupiter - Turnu Severin 700km. Timp 10 ore. pit stop 2 ore Craiova, total 1h pauza masa, etc.

 

Viteza medie totala 70km/h. Excluzind pit-stopurile viteza medie 100km/h. Dar sudat cele doua autostrazi (soarelui si Bucuresti Pitesti) mers constant 140-150km/h.In mod normal nu faci o medie mai buna de 70-80km/h pe sosele si asta daca ai asfalt bun. Iar in ritmul asta cu 800km de facut pe zi asta inseamna fara sa vezi absolut nimic, ai de condus cam 10-12 ore pe zi. Ma intreb cite zile poti rezista in ritmul asta si mai ales cu ce riscuri?

 

Pacat de eforturi si de benzina consumata. Personal consider ca la o tura mai in allegro(fara multe vizionari de obiective pe parcurs) nu poti depasi o medie de 400km pe zi daca nu ai la dispozitie autostrazi. Asa ca mai mult concediu fara salar domnilor!, nu va grabiti ca nu are sens.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact... Bulinu' are dreptate. Despre siguranță, pot spune că e sigură treaba. Am schimbat kitul de lanț cu mobra suspendată aÂşa... fara nici o problemă. ÂŞi pentu suspendat roata față ar trebuie băgat tot aÂşa un băț pe undeva pe la scut... dar asta n-am încercat.

Sunt eu interesat de tripMaster

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam Galen de sfat. Sunt conÂştient de tot ce ai povestit acolo sus. Dar... tot timpule există un dar.... Treaba tristă e că Âşefii nu vor să ne aprobe concediu fără plată.

 

Referitor la traseu Âşi tot ce-o să iasă din tura asta e că nu avem nimic bătut în cuie. Aici mă refer la faptul că dacă vreau să rămân în Altai Âşi să nu ajung la Baikal... asta fac. Pe de altă parte NU poți compara drumurile din Rusia Âşi Ucrain cu drumurile din România. Acolo-s drumuri drepte cât vezi cu ochii. Nu prea sunt curbe, sate .... oricum o să vedem ce-o să iasă. La întoarcere o să vedem ce poze sunt de arătat la prieteni, care-s de arătat la prietenă :P Âşi evident la restul lumii.

 

De-om cădea lați de la vodcă imediat după graniță.... e Âşi asta o posibilitate. Cu voia Domnului o ardem pe naÂşa! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva avea nevoie la un moment dat de piesa asta:

 

 

Daca mai are nevoie, PM.

 

Cstelia,

 

Multumesc mult. Am gasit in Cluj la cineva plasticul si dupa aceea, culmea, mi l-am gasit si pe al meu! Deci am si eu unul de dat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca-l comand eu. Si-asa ma batea gandul sa iau pt mie, asa ca iau 2...

Rosu-l vrei? Ca are si negru...

 

nu iei 3? :D ca as lua si eu unul negru ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma repet! sistemul acela hidraulic e pentru CHINESE PITBIKE! si daca faceti abstractie ca e destinat pitbike-urilor chinezesti voi stiti ca un pitbike arata asa http://en.wikipedia.org/wiki/Pit_bike . trageti voi concluziile legate de lungime, marime, fortele de actionare a ambreiajului samd. mai bien comanda-ti unul, vede-ti cum se prezinta si apoi face-ti comanda restul!

pitbike.th.jpg

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stim Raul, dar nu ne deranjeaza. Despre marime si forte... pit-bike sunt pentru adulti iar forta la ambreiaj e direct proportionala cu forta de apasare a manetei...

In afara de lungimea furtunului, nimic nu ne poate incurca. Iar furtun mai putem face pe ici-colo.

 

bun, am comandat 3 bucati. sa vedem ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La africana, cricul este pentru cei care merg pe asfalt.

Asa ziceam si eu, zilele trecute ma uitam la citeva fiare, cbr, yzf, zxr, virago si nu vazui nici un cric central. si mi-am dat seama ca le folosesc prin padure si de aceea nu au cricuri centrale datorita faptului ca agata crengi, cioturi,si copaci taiati din paduri.asa ma dus pe mine capul, nu-i asa ca am dreptate? :scratch:

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...