oqkoq Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Fericiti cei cu top-case caci ei vor cara mai multe bagaje! Ce-mi mai caut si eu un top-case, dar pana o sa gasesc cred ca se inchide la non-stop. Domnule sebicozaur, m-am uitat in spate la imaginile cu regulatorul de la Ignitech si bag seama ca si tie ti-au gresit "oamenii aia de acolo" conectorul cel mai rotund. In afara de faptul ca este mai mare in diametru si papucii sunt dispusi altfel. O sa iau conectorul de la cel vechi, dar pentru cei care vreti sa comandati Ignitech - fi-ti cu bagare de seama si trimite-ti-le 30 de poze nu ca mine 8. Cine are pompa de scuter montata pe motocicleta, e fericit si ii place cum ii merge motocicleta cu pompa aia, stie magazinul de unde si-a cumparat pompa si mai ales nu-l deranjeaza sa-i trimit banii sa-mi cumpere si mie una si sa mi-o trimita prin posta il rog sa-mi dea un PM cu un eventual numar de cont sa-i trimit banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Cu mandrie tin sa anunt si eu, cerand ajutor acum ceva vreme pentru o bataie in coarne, ca s-a rezolvat. Era de la presiunea pneu spate. Unflat la 2 bari si totul e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Uite cateva poze: Si crede-ma, tine orice greutate ai putea incarca. Multumesc ! Buna ideea, n-ai textolit, bagi un cadru metalic ajutator. Alta dilema : intre scaritele pasagerului si side-case-urile montate nu este suficient loc, din aceasta cauza cizmulitele "colegei de camera" ma incomodeaza suficient de tare, in special la viteze mici, cand sunt mai multe manevre de facut. As vrea sa modific prinderile de tip Givi ale side-case-urilor, adica sa le mut mai spre posteriorul motocicletei cu vreo 10 cm fata de pozitia lor initiala. Modificarea in sine nu ridica probleme deosebite, insa ma intreb cat de mult risc vis-a-vis de stabilitatea angrenajului ? Mentionez ca in cutiile laterale bagam hainele, cea mai mare incarcatura este pe axul longitudinal al angrenajului, avand in vedere cele 2 persoane si topcase-ul (ce contine scule, anvelopele de rezerva si alte materiale). No , amu impuscati pareri, ca s-a dat liber la impuscat --------------------------------- am gresit, corectez: in topcase nu intra anvelopele, ci camerele de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 salutare la cat se schimba uleiul cati km sunt intre revizi anul pe care il recomandati la cumparare daca o voi cumpara numai din germania o voi lua si cred ca de la un diler am citit tot topicul vostru am aflat cateceva undeva am vazut pe bordul unei motor 800000 km e real voi stiti se poate la cate am citit eu despre acest motor vreau daca se poate mai multe imformati despre motor multumesc mult cat consuma am tot cautat una gata echipata ma refer rezervor de 43 litri lazi 45 litri si accesori cam tot ce se poate pune pe ea stiu ca costa am intrat la turatech si am vazut ce se poate pune pe ea arata super multumesc mult o sa caut un prieten sa mio dea sa merg putin cu ea am vazut ca va plangeati de fund eu unul cand merg ,merg pot sta o zi intreaga in saua ei va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 salutare la cat se schimba uleiul cati km sunt intre revizi anul pe care il recomandati la cumparare daca o voi cumpara numai din germania o voi lua si cred ca de la un diler am citit tot topicul vostru am aflat cateceva undeva am vazut pe bordul unei motor 800000 km e real voi stiti se poate la cate am citit eu despre acest motor vreau daca se poate mai multe imformati despre motor multumesc mult cat consuma am tot cautat una gata echipata ma refer rezervor de 43 litri lazi 45 litri si accesori cam tot ce se poate pune pe ea stiu ca costa am intrat la turatech si am vazut ce se poate pune pe ea arata super multumesc mult o sa caut un prieten sa mio dea sa merg putin cu ea am vazut ca va plangeati de fund eu unul cand merg ,merg pot sta o zi intreaga in saua ei va salut Aegroto dum anima est, spes est . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Aegroto dum anima est, spes est . Ce zici ma aici? ca mi-am muscat limba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 undeva am vazut pe bordul unei motor 800000 km Nu prea ai cum Africa Twin are kilometrajul din 5 cifre plus o zecimala Poate 80000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Aegroto dum anima est, spes est . Da da, ca bine zici. Pompi vrea sa faca nebunii si nu cuteaza a baga electronica la apa, asa ca se gandeste la AT. Gresesc nene au ba ? Ce zici ma aici? ca mi-am muscat limba. Mai nenicule, atata vreme cat pacientul sufla, mai este speranta , acum te-ai imbarcat ori ai nevoie si de desen ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Am un crashbar Hepco & Becker de RD07 de vanzare. Din cate stiu, modelul asta merge si la RD04. Pretul este de 70 eur fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Ce zici ma aici? ca mi-am muscat limba. "Când sufletul este bolnav, există Âşi speranță" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Asa este... M-am intors azi de la un curs de supravietuire pe mare in caz de accident si prim ajutor. Am asezat pacientul cu mainile pe piept, i-am pus un pix intre degete, si toti m-au intrebat mirati ce fac. Le-am spus ca am ajuns prea tarziu si ca pacientul oricum e un betivan notoriu si are ficatul praf, asa ca ii acord ultimul ajutor, adica ii salvez sufletul... Lasand gluma, atunci cand Africana a dat semne ca nu prea mai are viatza, am dus-o la un specialist (Redplanet) ca sa nu o omor eu de tot. A ascultat-o la plamni, si a descoperit un "por" la una din membrane. Asa ca trebuie sa apelez si eu la solutia nemtilor. Cine a comandat membrane din acelea, si cum a facut, sa stiu si eu cum trebuie sa procedez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 salutare este adevarat sau cineva glumeste Honda Africa Twin 1200 o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 mai! suntem in iulie, aprilie e trecut demult! de vorbit se vorbeste de honda crosstourer sau runner..drac sa le ia ca nu-i inteleg de ce or renuntat la afrikana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 salutare este adevarat sau cineva glumeste Honda Africa Twin 1200 o seara buna Au fost ceva zvonuri dar nimic concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Sunt rupt. M-am intors din teste cu Africana. Multumesc Cip, am iar bestia de care m-am indragostit. Am urcat pana la cabana Ciucas, si de acolo sus spre Varful Ciucas. Incredibil de frumos, inimaginabil de greu la urcare, imposibil la coborare. Noroc cu un prieten cu un 4x4 pe care l-am luat la remorca, ca sa nu sar in prima prapastie. O sa pun poze mai tarziu. Am uitat sa spun. NU INCERCATI SA URCATI LA CIUCAS PE MOTO. Mai bine inchiriati un ATV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Am uitat sa spun. NU INCERCATI SA URCATI LA CIUCAS PE MOTO. Mai bine inchiriati un ATV. Provocarea a fost lansata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Nu spun ca e imposibil, pentru ca eu am reusit sa ajung sus. Dar e foarte greu, trebuie sa ai crampoane pentru piatra, si sa te rogi sa nu te intalnesti cu nimeni care urca sau coboara, pentru ca daca te opresti, nu prea mai pleci de pe loc. Dupa ce m-am oprit pe la jumatate din cauza unor ametiti care se uitau din mijlocul drumului cum urc, fara sa se dea din fata mea, m-am chinuit aproape o ora sa urc 10 metri. Dificultatea e data de pietrisul marunt care nu prea ta lasa sa prinzi aderentza, si de pantele foarte lungi cu inclinatie mare, plus doua curbe foarte stranse. La coborare e ca si cum te-ai da pe ghiatza cu punga. Nu ai nici un control, pentru ca se duce tarash, si ia viteza din ce in ce mai mare si risti sa sari in vreo prapastie. Eu am coborat legat de bara unul jeep care ma tinea sa nu se duca la vale motorul, si pe langa vacutza. Nu stiu cum e cu o capra de enduro-cross, dar merita efortul dupa ce ajungi sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Sunt rupt. M-am intors din teste cu Africana. Multumesc Cip, am iar bestia de care m-am indragostit. Am urcat pana la cabana Ciucas, si de acolo sus spre Varful Ciucas. Incredibil de frumos, inimaginabil de greu la urcare, imposibil la coborare. Noroc cu un prieten cu un 4x4 pe care l-am luat la remorca, ca sa nu sar in prima prapastie. O sa pun poze mai tarziu. Am uitat sa spun. NU INCERCATI SA URCATI LA CIUCAS PE MOTO. Mai bine inchiriati un ATV. De unde ai facut rost asa repede de membrane? Si la ce pret? Apropo.... trackurile de la Nadrag???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Daca as urca cu mobra la cabana Ciucas, as urca cu vaca, bineinteles. Cu capra as ataca Varful. Dar, mai degraba, as lasa Ciucasul pentru talpasi. Apropos, in urma cu vreo trei ani, cand am fost ultima data pe acolo, drumul de pe valea Berii avea bariera la intrare. Noi am venit cu mobrele (Tenere+Shadow) din drumul spre Muntele Rosu. Nu ne-a deschis nimeni bariera sa putem iesi din Valea Berii si ne-am intors inapoi, in drumul de Muntele Rosu (ala asfaltat). PS Cabana Ciucas ce mai zice? Tot rol de stana are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Nu am facut rost de membrane. Ciprian mi-a lipit membrana cu Loctite pentru cauciuc, si imi caut in continuare membrane, ca intr-un final o sa cedeze lipitura. Rezolvam si cu track-urile. E cea mai moderna stana. O sa pun poze imediat. Nu se compara deloc cu ce era inainte. Sunt si vreo 2 stane in zona. Bariera nu e legata, se poate da lejer intr-o parte, sau se poate ocoli. Nu iti recomanda deloc vacutza, pentru ca o sa ai mult de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutare tuturor. Revin si eu cu o intrebare. Am reusit sa termin si eu motocicleta insa acum ma necajeste ceva. Motorul merge foarte bine, insa ma deranjeaza ceva la modul in care schimba pe inferioare. De mentionat ca uleiul a fost schimbat si este un Motorex 15w50 Ca sa fiu mai explicit cu problema, plec cu ea dp loc, intra in viteza foarte frumos nu e nici o problema. Pe superioare ...din 1 in 2....din 2 in 3 samd nu e nici o problema, insa cat retrogradez, din 4 in 3 ....sau si mai pregnant din 3 in 2 levierul de la schimbator parca ar agata "undeva" si e nevoie de mai multa forta ca sa schimb (nu va inchipuiti ca tre sa ma las pe el, dar nu schimba asa cum ar fi normal....perfect), iar la schimbare face un mic zgomot. De mentionat ca in superioare schimb fara sa se auda nimic. Inca o remarca...maneta de ambreiaj e de Transalp, e posibil sa aiba asta vreun efect, si de asemenea am manere incalzite, care au diametrul destul de mare, care ma gandesc ca ar putea micsora cursa la ambreiaj. Astept ceva pareri ale voastre de unde ar putea sa fie! Imi e greu sa cred ca e totusi din cutie pentru ca motorul merge prea bine in general cat sa aibe totusi o problema de cutie (ba mai mult are garniturile originale pe motor si abreiajul nu scapa deloc,deci tind sa cred ca nu a fost tras prea tare de ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutare tuturor. Revin si eu cu o intrebare. Am reusit sa termin si eu motocicleta insa acum ma necajeste ceva. Motorul merge foarte bine, insa ma deranjeaza ceva la modul in care schimba pe inferioare. De mentionat ca uleiul a fost schimbat si este un Motorex 15w50 Ca sa fiu mai explicit cu problema, plec cu ea dp loc, intra in viteza foarte frumos nu e nici o problema. Pe superioare ...din 1 in 2....din 2 in 3 samd nu e nici o problema, insa cat retrogradez, din 4 in 3 ....sau si mai pregnant din 3 in 2 levierul de la schimbator parca ar agata "undeva" si e nevoie de mai multa forta ca sa schimb (nu va inchipuiti ca tre sa ma las pe el, dar nu schimba asa cum ar fi normal....perfect), iar la schimbare face un mic zgomot. De mentionat ca in superioare schimb fara sa se auda nimic. Inca o remarca...maneta de ambreiaj e de Transalp, e posibil sa aiba asta vreun efect, si de asemenea am manere incalzite, care au diametrul destul de mare, care ma gandesc ca ar putea micsora cursa la ambreiaj. Astept ceva pareri ale voastre de unde ar putea sa fie! Imi e greu sa cred ca e totusi din cutie pentru ca motorul merge prea bine in general cat sa aibe totusi o problema de cutie (ba mai mult are garniturile originale pe motor si abreiajul nu scapa deloc,deci tind sa cred ca nu a fost tras prea tare de ea) Oarecum am si eu aceeasi problema . La fel ca la Marius , la ridicare in trepte nu am probleme insa din 3 in 2 trebuie sa fiu mult mai ferm . Mentionez ca am montat recent ( asta iarna ) un kit de ambreiaj nou ( placi ferodo + arcuri ) . Pe langa asta , atunci cand e rece , mi se blocheaza ambreiajul . Nu stiu cum sa explic exact ... dupa o oprire de cateva ore parca se lipesc placile de ambreiaj una de alta si imi ramane roata blocata chiar daca am ambreiajul tras la maxim . Ca sa pot pleca trebuie sa o imping jumate de metru sa se deblocheze roata . Daca o pornesc pe liber , in momentul in care bag in viteza se comporta exact ca atunci cand lasi cricul jos ( chiar daca am ambreiajul tras ) . In rest functionarea este exemplara . Banuiala o am pe arcuri care sunt noi si " cu 15% mai tari decat cele originale " - asa scria pe ambalajul lor . Ceva idei ? Cu respect , Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutare!! intrebare :cum se manifesta moto cu membrana "busita"?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutare!! intrebare :cum se manifesta moto cu membrana "busita"?? Nu se ridica in ture in sarcina, lipsa de putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Nu se ridica in ture in sarcina, lipsa de putere Multumesc!!..astept o comfirmare de cont pe "xrv.ro"!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.