LOTRU Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Adineaori am vazut pozele unor baieti din Moldova cu excursiile facute de ei pe munte. Nu mi-a venit sa cred unde au bagat doua DR BIG ,o excursie super. Nu vad de ce nu ar intra si AFRICANA sau TENERE-ul pe acolo. Nu erau drumuri forestiere in nici un caz,mai degraba poteci de munte,cu bagaje si pasager fiecare! M-au lasat paf! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
obm Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Axa, ia fii atent la motorul asta de la biglucica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Haide ma BD-ule ,lasa-i pe pustii de pe la sectiunile vecine sa vorbeasca de liniute, liniutele sunt pentru papagali , aici la sectiunea de capristi vorbim de liniute cat mai strambe, eventual spre ac de par Si niste hartoape nu strica niciodata OFFFFF nu mai vine ea vara aia Florica, felicitari pentru achizitie, e un pas maaaare peste Jawa CBRXX, Radu...multumesc pentru pareri. Stiu ca Africa are 10 cai in minus fata de S-tenere, dar totusi nu vad de ce te-ai plange de cuplu la un V2 ...iar TDM-ul e alta mancare de peste, din alt film ... strada all the way. P.S. Se pare ca deocamdata nu gasesc un exemplar in firea lui in Ro si la bani ceva mai decenti decat SF-urile care se vehiculeaza pe aici Frate crede-ma stiu ce vorbesc cand, vorbesc de caluti!Anul trecut am calarit un Africa Twin(am facut 7mii anul trecut),si paralel si un Tdm din 99(4500km)(care are aceeasi motor ca si SuperT,e un bloc fiabil,rezistent,numai ca e mai zgomotos decat motorul V2 made by Honda,si modelele vechi consuma destul de mult,dar in rest dupa 97,Tdm e echipat cu motor din Trx 850,care din cauza aprinderii,da senzatia,merge ,si scoate un sunet ca un motor V2 in 90 grade,cu o toba sport nici nu zici diferenta),dar se simte mult diferenta,chiar si consumul e cu aproape un litru mai putin!Tdm a fost primul funduro de pe piata,si in afara ca Twinul are roata de 21,suspensii cu cursa mai lunga,in rest conceptia e aproape identica(nu asa de diferita cum zici tu),adica de un tourer veritabil,fiabil,care rezista la drumuri proaste,e comfortabil pt 2 persoane(pozitie de condus identica),si cand ai chef poti alerga si pe teren usor accesibil gen drum forestier(fara suparare,nu ma intelegeti gresit,nu fac reclama la nici un moto,numai spun ce am observat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu africatwin Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 Salutare tuturor. A venit vremea sa im trag o capra mai .... mare Dominatorul (in dotare in prezent) imi place foarte mult, e ca o jucarie, poti face cu el cam orice,iar pentru mers solo e super. A vazut si alergatura pe plaja, si drum de munte, si autostrada (yuck) si fataiala prin oras la piata,si alergatura pe serpentine etc. Numai ca daca pui si pasager si bagaje la drum lung , nu prea mai tine smecheria. Nu e problema ca nu poate , dar "mi-a ramas mic" , mai ales ca nu sunt tocmai unul din cei 7 pitici Cu parere de rau va trebui sa trec la jucarii mai "de om serios" , adio giumbuslucuri, mers pe o roata samd. ...si cum visez la o Africa Twin inca de cand bateam tara cu Jawa , pentru sezonul urmator sunt in cautare de asa ceva. Va rog pe cei care ati avut sau aveti @T , ceva pareri/sugestii/sfaturi. Singurele modele contracandidate la categoria asta de capre vacoase ar fi Super Tenere 750 (2 in linie, nu imi place ) DR BIG (mono, vaca, ceva probleme de fiabilitate). Restul sunt fie prea scumpe, fie prea "italiene" , samd. Din cate stiu AT are unul din cele mai longevive motoare, ajung fara reparatii la rulaje impresionante, si este printre primele alegeri ale oricui se gandeste la a face inconjurul lumii pe 2 roti. Puncte slabe ar fi pompa de benzina si releul de incarcare, iar daca mergi mult ( MULT! ) cu lantul prea strans distrugi iesirea din cutie . Nu cred sa am vre-o problema cu inaltimea , poate cu greutatea in iesiri inafara asfaltului, si aici astept pareri. ai vazut proiectul pt noua AT? probabil nu va fi o legenda ca si cea cunoscuta. De fapt va fi un varadero sub alta forma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 ai vazut proiectul pt noua AT? probabil nu va fi o legenda ca si cea cunoscuta. De fapt va fi un varadero sub alta forma. arata super bine. Dar cind o sa apara are cineva idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 14, 2006 Autor Share Postat Martie 14, 2006 Frate crede-ma stiu ce vorbesc cand, vorbesc de caluti!Anul trecut am calarit un Africa Twin(am facut 7mii anul trecut),si paralel si un Tdm din 99(4500km)(care are aceeasi motor ca si SuperT,e un bloc fiabil,rezistent,numai ca e mai zgomotos decat motorul V2 made by Honda,si modelele vechi consuma destul de mult,dar in rest dupa 97,Tdm e echipat cu motor din Trx 850,care din cauza aprinderii,da senzatia,merge ,si scoate un sunet ca un motor V2 in 90 grade,cu o toba sport nici nu zici diferenta),dar se simte mult diferenta,chiar si consumul e cu aproape un litru mai putin!Tdm a fost primul funduro de pe piata,si in afara ca Twinul are roata de 21,suspensii cu cursa mai lunga,in rest conceptia e aproape identica(nu asa de diferita cum zici tu),adica de un tourer veritabil,fiabil,care rezista la drumuri proaste,e comfortabil pt 2 persoane(pozitie de condus identica),si cand ai chef poti alerga si pe teren usor accesibil gen drum forestier(fara suparare,nu ma intelegeti gresit,nu fac reclama la nici un moto,numai spun ce am observat) Da, te cred, dar poti pune crampoane pe un TDM ? Ca eu pe slickuri de vitezan nu ma urc nici sa ma pici cu ceara P.S. Da, am vazut oferta aia cu Africa '92, si ar trebui sa fie ok dupa o usoara rediscutare de pret, problema e ca motocicleta nu e in tara sa ma pot uita la ea. Cum sa dai banu' pentru ca ceva arata bine in poza? :crack: Poze cu motociclete pot sa vand si eu garla , am computerul plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 ai vazut proiectul pt noua AT? probabil nu va fi o legenda ca si cea cunoscuta. De fapt va fi un varadero sub alta forma. Desi e la bashcalie facuta poza... arata beton Aficana cu fatza de Fireblade.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 (editat) Da, te cred, dar poti pune crampoane pe un TDM ? Ca eu pe slickuri de vitezan nu ma urc nici sa ma pici cu ceara P.S. Da, am vazut oferta aia cu Africa '92, si ar trebui sa fie ok dupa o usoara rediscutare de pret, problema e ca motocicleta nu e in tara sa ma pot uita la ea. Cum sa dai banu' pentru ca ceva arata bine in poza? :crack: Poze cu motociclete pot sa vand si eu garla , am computerul plin Nu cred ca vrei sa umbli cu Twin echipat cu cauciucuri de teren cu crampoane,ca te omoara zgomotul si vibratiile pe asfalt,si n-ai nici aderenta ca lumea.Asta e o problema,daca nu te poti uita la motor,poate cineva de acolo, care se pricepe,vreo cunostinta,daca a fost intretinut k lumea,nu prea prezinta risc la cumparare. Editat Martie 17, 2006 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 (editat) Nu cred ca vrei sa umbli cu Twin echipat cu cauciucuri de teren cu crampoane,ca te omoara zgomotul si vibratiile pe asfalt,si n-ai nici aderenta ca lumea.Asta e o problema,daca nu te poti uita la motor,poate cineva de acolo, care se pricepe,vreo cunostinta,daca a fost intretinut k lumea,nu prea prezinta risc la cumparare. Probabil ca nu stii cu cine vorbesti. Axa pana nu vede, adulmeca, porneste motorul la rece, verifica daca e dreapta, scobeste el cu mana lui un motor nu cumpara. Cred ca n-ar avea incredere nici in propria clona. Doamne da sa ii placa aia de luni! Editat Martie 17, 2006 de ninja_skija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 Doamne da sa ii placa aia de luni! News: mi-a placut . Numai ca aia de luni adica ieri, detali aici: /Primiti-Cu...ca--t41756.html Multumesc tuturor de pareri, pasul a fost facut. De 3 zile ma dau cu ea prin oras, si deja ne imprietenim Acum hai sa trecem la chestii serioase, ca ma apuc de manarit pe la ea... 1. Ce ulei recomanda posesorii? mineral/semisint/sint, vascozitate, schimbat la cat ? 2. Presiune in pneuri...cred ca am tendinta sa merg cu gumele mai moi, ca la caprele mai mici.Cat bagati voi? 3. Gume: cat de cramponate suporta fara sa fie un mare handicap pe asfalt ? Acum am unele prea stradale si nu-mi plac,nu ma simt bine deloc pe ele ... ma gandeam la Mitas E07 , au avantajul ca sunt mixte as zice eu, 50-50 strada-off. Si marele avantaj ca sunt noi la bani decenti. Ce ziceti de ele ? --> Edit: cumva nu se fabrica 140/80/17 modelul asta ? 4.Cum stii cata benzina mai ai in rezervor, ca nu am vazut robinet cu rezerva? Cat consuma ale voastre in fct de utilizare? 5. Daca ii eliberezi toba de o parte din filtre, ii schimba carburatia, merge mai sarac in gaz ? 6. Tips&tricks, anyone ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 (editat) News: mi-a placut . Numai ca aia de luni adica ieri, detali aici: /Primiti-Cu...ca--t41756.html Multumesc tuturor de pareri, pasul a fost facut. De 3 zile ma dau cu ea prin oras, si deja ne imprietenim Acum hai sa trecem la chestii serioase, ca ma apuc de manarit pe la ea... 1. Ce ulei recomanda posesorii? mineral/semisint/sint, vascozitate, schimbat la cat ? 2. Presiune in pneuri...cred ca am tendinta sa merg cu gumele mai moi, ca la caprele mai mici.Cat bagati voi? 3. Gume: cat de cramponate suporta fara sa fie un mare handicap pe asfalt ? Acum am unele prea stradale si nu-mi plac,nu ma simt bine deloc pe ele ... ma gandeam la Mitas E07 , au avantajul ca sunt mixte as zice eu, 50-50 strada-off. Si marele avantaj ca sunt noi la bani decenti. Ce ziceti de ele ? --> Edit: cumva nu se fabrica 140/80/17 modelul asta ? 4.Cum stii cata benzina mai ai in rezervor, ca nu am vazut robinet cu rezerva? Cat consuma ale voastre in fct de utilizare? 5. Daca ii eliberezi toba de o parte din filtre, ii schimba carburatia, merge mai sarac in gaz ? 6. Tips&tricks, anyone ? Azi am vorbit cu un prieten din Buc. (Andrei cu Z1000)care mi-a povestit de motorul tau,i-a placut tare mult scula,s-o stapanesti sanatos!Pe cand aveam Twin,ulei am bagat 10w-40 sintetic sau semisintetic,n-am observat sa consume.Umbla cu cauciucul bine umflat,ca daca nu,pierde din stabilitate.cat despre consum am iesit si cu 4 litri si cu 8,dar in general ia in jur de 5,5-6,2 litri.La fiecare motor daca schimbi sau eliberezi toba tre umblat la carburatie.Iti recomand sa echipezi calul cu un parbriz touring,mai inalt(diferenta e mare fata de parbrizul de serie,nici ploaia nu te deranjeaza),si cu un cric central(te ajuta la pana de cauciuc,unsul si curatatul lantului),vad ca crash baruri deja ai(odata mi-a aparat motorul, a meritat banii).Cu caratul bagajelor o sa ai o mica problema(din cauza pozitiei tobei),ca daca iti iei coburiori motorul o sa fie prea lat(langa toba),daca pui coburile deasupra tobei,vin prea in sus.Cu motorul n-o sa ai probleme,daca ia grija la intretinere,odata m-am intalnit la lacul Balea cu un neamt care avea Twin cu 185mii km la bord,si motorul mergea la fel ,ca is motorul meu cu 20mii km. Editat Aprilie 13, 2006 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 In sfirsit ! Sa va bucurati de twinul visat In privinta cauciucului mie imi place modelul..ba chiar mi-am dotat twinul meu cu asa ceva acum citeva zile si sint f.multumit..nu "uruie" la drum cind il umfli se bombeaza suprafata de rulare deci misto pe curbe si crampoanele sint cit casa dar f.dese asa ca nu sint probleme de aderenta...din pacate nu am gasit si camera ptr el....! Vezi ca linga tine pe glucozei este o vulcanizare unde omul care face lucrarea este Artist . Stiu ca ai patimit cu niste "meseriasi" asa ca ti-l recomand cu incredere...! 13 ron pretz final.....bafta..si bulan..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 16, 2006 Autor Share Postat Aprilie 16, 2006 M-am interesat de Mitas...se fabrica si 140/17 , numai ca acum nu au pe stoc pentru fata pe 21. Momentan ma streseaza faza cu benzina din rezervor...nu imi vine sa cred ca Honda nu a prevazut un sistem de avertizare la o motocicleta de touring pe distanta lunga, mai ales in conditiile in care daca ramai pe uscat arzi pompa de benzina ( unul din putinele puncte sensibile ale modelului). Despre consum, pana acum am calculat 7% pentru regim de oras=drumuri scurte(benzina arsa pe loc pentru incalzirea motorului ) , ceea ce e ok pentru ditamai vaca Din cate am mai cercetat cu uleiul, cred ca o sa merg pe Motul 5100 (semisint) 10w40 Am vazut ieri la Dobrescu o toba Leo Vince pentru ea, asa ca inca ma mai gandesc daca o sa ma "uit" cu flexul in toba stock sau sa-mi fac rost de una aftermarket mult mai usoara. Totusi, pretul(300 E) nu ma incanta deloc, mai ales ca acum sunt pe "-" cu banii . Poate dibuiesc una SH. Va mai astept in continuare cu orice detalii/sugestii/sfaturi legate de Africa Twin. Ceva imi spune ca vom fi impreuna mai multi ani, nu vad nici un motiv pentru care as renunta la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 (editat) Am gasit un site al unei firme din Slovenia care face tobe de calitate. http://www.wings.si http://www.wings.si/honda.html aici e pe Honda http://www.heikkil.com/supertenere/wings.html aici e o evacuare pt XTZ750 Daca vrei mai multe detali,da un mail la ei.Un tip din Finlanda si-a luat de la ei pt un SuperTenere si e f multumit,mai ales ca e mult mai usoara decat toba originala. Cel putin estetic mi se par foarte interesante. Editat Aprilie 16, 2006 de iulian_florea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_mihai Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 Felicitari de achizitie Eu am un African din 93 si robinetul are 3 pozitii :oprit, normal si rezerva (are ca un fel de guler/saiba si pe ea scrie) Apropos de noroi... ai ramane surprins cum iese africanu singur din noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Africa Twin iese din noroi numai cu gume hard enduro, in rest poti s-o uiti acolo in noroi. Mai scria cineva aici de Michelin Anakee ca ar fi best of the best. Completare: DOAR PE PLOAIE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 Hai sa ne mai laudam cu ispravile "de arme" In sfarsit w-e asta a fost declarat festival de surubareala , calare pe naveta de bere mi-am tras salopeat si m-am pus pe hacuit. - montat guma pe spate, Mitas E07...dn primele probe a iesit bine, mi place. Incredibil cat poate schimba manevrabilitatea o guma noua care se aseaza frumos pe geanta , pe rotund. de-abia astept sa le vina tirul cu gume astora de la Chemtraders, sa imi incalt si roata fata - verificat joc supape..aici e de furca, dai jos rezervorul si te ia ameteala cand vezi ce uzina e acolo Am reusit sa verific 5 supape din 6, erau ok, numai una putin larguta 5 sutimi...reglat . Dar cand am ajuns la evacuarea cilindrului din fata... imposibil de accesat. Am demontat toate matele pe acolo....ar fi trebuit sa dau jos un radiator , sa vantur lichid de racire, sa aerisesc la loc....belea mare si ma prindea noaptea. Am lasat-o asa, n-am mai umblat Cum celelalte erau ok, si motorul merge bine, nu suspectez nimic acolo. -sincronizat carburatoare..eh, aici e frecush . surubul ala de sinconizare e f greu accesibil, a trebuit sa inventez tot soiul de surubelnite "dupa colt" , pana la urma l-am desfacut un sfert de tura cu un bricegut si am sincronizat ( diferenta intre ele in ture mici si relanti era de cca 0.5-0.1 Bar. Difrenta se simte, merge mai rotund in ture mici si trage mai bine jos. INTREBARE : La RD07 robinetul de benzina e fix sub rezervor pe centru, capatul e un patrat, il manevrez cu patentul. Ar trebui cumva sa aiba o prelungire pana in lateral sa il poti actiona cu mana in mers? Ca asa ar fi logic. Care sunt cele 3 pozitii? normal-off-res sau off-normal-res? de la stanga la dreapta sau invers? cat intra in rezervor pana ramai fara gaz? In carte zice 23 litri, eu am ramas fara desi in rezervor mai balteau 2-3 litri, am mutat robinetul in toate pozitile si nu mai curgea nimic, iar la umplere am bagat cca 16.5 litri pana sub buza anti-val de la buson . WTF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 Probabil iti lipseste piesa care e prinsa de capatul patrat. Acea piesa iese undeva in stanga sub rezervor. Daca mai este culoarea originala exista chiar un mic autocolant acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 da are 23 l benzina si rezerva 5.1 l,tre sa ai acolo un fel de maner rotund.pozitiile le-am uitat:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 In Brasov se pare ca se infiripeaza un club de Africane. Cine e amator...e binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Salutare! De vreo doua saptamani am devenit si eu "mandru" posesor de africana,rd 07 din 98'. Acu se afla in Bacau pentru o cura de intinerire la "master" Adinel,de unde sper sa iasa cat mai tanara si nelinistita(cu o toba leo vince ) Pun si cateva poze cu ea in starea actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Frumoasa, frumoasa!!! Sa ai bafta de ea shi cat mai multzi km fara incidente neplacute!! Dupa cate vad din poze, itzi lipsesc carenele alea dintre carena de fatza shi rezervor? Si rezervorul e putzin indoit in partea dreapta? O sa ai ceva bataie de cap cu indreptatul rezervorului.. iar carenele cred ca o sa le gasesti destul de greu... in rest, bafta cat incape! DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Multumesc! Carenele au fost date jos cu ocazia transportului,iar rezervorul a intrat pe mainile lui Adinel si urmeaza sa fie vopsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 In Brasov se pare ca se infiripeaza un club de Africane. Cine e amator...e binevenit. primiti si membri prin corespondenta am si eu o africana din 90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Salutare Axo! Sa te bucuri de Afikana, fara incidente. Abia astept sa o termin si eu pe a mea. Mai am de lucru la furca fatza. Chiar, daca stie cineva vreo fatza de Afika de vanzare, adika furca, juguri si roata, "sunatzi un prieten". 0741.187.989 Axo, sper sa ne vedem curand la o bere proaspat scoasa din izvor de rau la munte, tolanitzi la umbra Afrikanelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.