mircealeschian Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 salutare ... vineri, in drum spre mare, la putin timp dupa ce am intrat pe A2, am accelerat pana pe la 150 ... apoi m-am calmat pentru ca batea vantul tare, aveam pasager, bagaje etc. problema a aparut mai incolo pe drum cand mergand constant cu 130 ... am accelerat si ... surpriza ... mobra nu vroia nicicum sa mearga cu mai mult de 130 ... aveam gazul deschis la maxim si degeaba ... apoi sambata am incercat iar, de data asta singur si fara bagaje ... aceeasi problema, iar pe drumul de intors la fel ... nu mai are vana deloc ... trage anemic de tot ... pana pe la 100kmh e ok, apoi gata ... si pana la Valul lui Traian in 200 de km mi-a papat 16 litri de gaz ceea ce e mult pentru ca inainte imi lua cam 6% maxim 7% daca mergeam mai tare ... mentionez ca vineri inainte sa plec am schimbat uleiul si am intins un pic lantul , dar am lasat jocul necesar ... vreo idee careva ? Un prieten cu yamaha supertenere a avut simptome asemanatoare si a constatat ca o membrana de la carburator era fisurata. Daca te pricepi, desfa carburatoarele ( de la locul lor, nu unul de altul ca le desincronizezi) si uita-te la membrane. Precis e ceva legat de amestecul aer-carburant. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 salutare ... vineri, in drum spre mare, la putin timp dupa ce am intrat pe A2, am accelerat pana pe la 150 ... apoi m-am calmat pentru ca batea vantul tare, aveam pasager, bagaje etc. problema a aparut mai incolo pe drum cand mergand constant cu 130 ... am accelerat si ... surpriza ... mobra nu vroia nicicum sa mearga cu mai mult de 130 ... aveam gazul deschis la maxim si degeaba ... apoi sambata am incercat iar, de data asta singur si fara bagaje ... aceeasi problema, iar pe drumul de intors la fel ... nu mai are vana deloc ... trage anemic de tot ... pana pe la 100kmh e ok, apoi gata ... si pana la Valul lui Traian in 200 de km mi-a papat 16 litri de gaz ceea ce e mult pentru ca inainte imi lua cam 6% maxim 7% daca mergeam mai tare ... mentionez ca vineri inainte sa plec am schimbat uleiul si am intins un pic lantul , dar am lasat jocul necesar ... vreo idee careva ? Verifica filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 (editat) Sal, Mai multe poze gasiti aici: Intrunirea Transalpistilor 2008 Prima editie si de pe transalpina: Transalpina Fade Merci man. M-am linistit: e din '96 fix. Mi-a dat fostul proprietar manualul Hynes (printat - e cam cat 2 Biblii una peste alta! ) si acolo am gasit istoricul modelului cu anii si modelele fabricate. Deci daca aveti careva nevoie de manual... telefon si se rezolva. Bafta maxima! P.S. Cum am promis, impresii despre guma spate (Pirelli MT60), dar numai pentru asfalt deocamdata: as nota-o cu 9.5 din 10 dupa ce se incalzeste bine - si asta se intampla repede. Cu bagaje si pasager am dat motoreta pana la marginea cauciucului fara sa fuga spatele, tinuta de drum exemplara. Editat August 5, 2008 de fade2black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 pt ca n am gasit pe site ( daca este , scuze) de varadero, ( modelul 2004, ABS + CBS , injectie ) ce detalii imi puteti da? ma cam bata gandul si am o oferta faina multumesc si scuze de off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 pt ca n am gasit pe site ( daca este , scuze) de varadero, ( modelul 2004, ABS + CBS , injectie ) ce detalii imi puteti da? ma cam bata gandul si am o oferta faina multumesc si scuze de off-topic uite aici "casuta" de varadero : /index.php?showtopic=182340 poate e careva sa te lamureasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 uite aici "casuta" de varadero : /index.php?showtopic=182340poate e careva sa te lamureasca mda, chior sunt multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Am gasit un articol foarte interesant (multumesc Razvan) pe care il citez integral mai jos. (SURSA: MOTO-Life, nr. 56, mai.2007) UN TRIP MASTER COMPLET ------------------------------------------------------- Multi posesori de Africa Twin si-au montat un vitezometru digital aditional. Desi au existat oferte de asemenea accesorii aftermarket, cea mai ieftina si eleganta solutie este activarea acestei functii la Tripmasterul deja existent. Desi nu este mentionata nicaieri, aceasta functie exista, ca dealtfel si functia de indicare a consumului de combustibil. Pentru activarea acestor doua functii se parcurg urmatorii pasi: - Se deconecteaza toti conectorii de alimentare a tripmaster-ului si se demonteaza tripmaster-ul de pe motocicleta; - Se deschide Tripmaster-ul indepartand cele sase suruburi, evitand distrugerea sigiliului; - Se observa spatele placutei cu circuitele imprimate. Se scot cele cinci suruburi de prindere si se intoarce cu grija pentru a avea acces la cealalta fata a placutei; - In stanga circuitului integrat se vor localiza contactele (puntile) deschise, cu etichetele "SPD" (pentru viteza) si "MILE" (pentru consum). Tot ce aveti de facut este sa inchideti aceste punti cu rezistente de 10.000 Ohm (ar merge si fara rezistente, dar ar ramane riscul supraincarcarii unor circuite); - Se asambleaza la loc Tripmaster-ul. Din acest moment, cele doua functii sunt active! ATENTIE: la resetarea Tripmaster-ului in modul SPD acesta se poate bloca, necesitand o resetare completa prin apasarea simultana a controalelor "time" si "adjust". Bineinteles, modificarea o efectuati pe proprie raspundere! -------------------------------------------------------- P.S. Eu o sa incerc chestia asta cat de curand si va tin la curent. Daca apuca sa o faca vreunul inaintea mea, sa posetze aizi eventualele probleme/sfaturi/rezolvari. Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Am gasit un articol foarte interesant (multumesc Razvan) pe care il citez integral mai jos. (SURSA: MOTO-Life, nr. 56, mai.2007) UN TRIP MASTER COMPLET ------------------------------------------------------- Multi posesori de Africa Twin si-au montat un vitezometru digital aditional. Desi au existat oferte de asemenea accesorii aftermarket, cea mai ieftina si eleganta solutie este activarea acestei functii la Tripmasterul deja existent. Desi nu este mentionata nicaieri, aceasta functie exista, ca dealtfel si functia de indicare a consumului de combustibil. Pentru activarea acestor doua functii se parcurg urmatorii pasi: - Se deconecteaza toti conectorii de alimentare a tripmaster-ului si se demonteaza tripmaster-ul de pe motocicleta; - Se deschide Tripmaster-ul indepartand cele sase suruburi, evitand distrugerea sigiliului; - Se observa spatele placutei cu circuitele imprimate. Se scot cele cinci suruburi de prindere si se intoarce cu grija pentru a avea acces la cealalta fata a placutei; - In stanga circuitului integrat se vor localiza contactele (puntile) deschise, cu etichetele "SPD" (pentru viteza) si "MILE" (pentru consum). Tot ce aveti de facut este sa inchideti aceste punti cu rezistente de 10.000 Ohm (ar merge si fara rezistente, dar ar ramane riscul supraincarcarii unor circuite); - Se asambleaza la loc Tripmaster-ul. Din acest moment, cele doua functii sunt active! ATENTIE: la resetarea Tripmaster-ului in modul SPD acesta se poate bloca, necesitand o resetare completa prin apasarea simultana a controalelor "time" si "adjust". Bineinteles, modificarea o efectuati pe proprie raspundere! -------------------------------------------------------- P.S. Eu o sa incerc chestia asta cat de curand si va tin la curent. Daca apuca sa o faca vreunul inaintea mea, sa posetze aizi eventualele probleme/sfaturi/rezolvari. Bafta maxima! Stie cineva care este cauza pentru care se reseteaza tripmasterul cand iau contactul ? Interesant este ca nu face mereu la fel.....50% din cazuri, tine minte si 50% se reseteaza... Aveti vreo explicatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Am gasit un articol foarte interesant (multumesc Razvan) pe care il citez integral mai jos. (SURSA: MOTO-Life, nr. 56, mai.2007) UN TRIP MASTER COMPLET ------------------------------------------------------- Multi posesori de Africa Twin si-au montat un vitezometru digital aditional. Desi au existat oferte de asemenea accesorii aftermarket, cea mai ieftina si eleganta solutie este activarea acestei functii la Tripmasterul deja existent. Desi nu este mentionata nicaieri, aceasta functie exista, ca dealtfel si functia de indicare a consumului de combustibil. Pentru activarea acestor doua functii se parcurg urmatorii pasi: - Se deconecteaza toti conectorii de alimentare a tripmaster-ului si se demonteaza tripmaster-ul de pe motocicleta; - Se deschide Tripmaster-ul indepartand cele sase suruburi, evitand distrugerea sigiliului; - Se observa spatele placutei cu circuitele imprimate. Se scot cele cinci suruburi de prindere si se intoarce cu grija pentru a avea acces la cealalta fata a placutei; - In stanga circuitului integrat se vor localiza contactele (puntile) deschise, cu etichetele "SPD" (pentru viteza) si "MILE" (pentru consum). Tot ce aveti de facut este sa inchideti aceste punti cu rezistente de 10.000 Ohm (ar merge si fara rezistente, dar ar ramane riscul supraincarcarii unor circuite); - Se asambleaza la loc Tripmaster-ul. Din acest moment, cele doua functii sunt active! ATENTIE: la resetarea Tripmaster-ului in modul SPD acesta se poate bloca, necesitand o resetare completa prin apasarea simultana a controalelor "time" si "adjust". Bineinteles, modificarea o efectuati pe proprie raspundere! -------------------------------------------------------- P.S. Eu o sa incerc chestia asta cat de curand si va tin la curent. Daca apuca sa o faca vreunul inaintea mea, sa posetze aizi eventualele probleme/sfaturi/rezolvari. Bafta maxima! Foarte tare! Povesteste daca a functionat, am mai vazut relatarea asta undeva dar chiar n-am marturia unuia care ar fi facut modificarea asta... In alta ordine de idei, am comandat cauciucuri care mie mi s-au parut ok ca pret de pe www.cauciucurimoto.ro. Enduro 3 Sahara de la Metzeler cu 325 RON fatza si 454 RON spatele, livrare inclusa cu curier CARGUS in Romania, in maxim 10 zile. Adica aprox 220 EUR. Asta dupa ce m-am uitat si pe www.anvelopemotociclete.ro si erau dublu la pret.... Hai ca va spun daca intr-adevar vin asa de promt. Si cum se comporta africanul incaltat cu gume noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Referitor la modificarea tripmasterului... Cine e curios sa faca modificarea trebuie sa stie ca rezistorii de 10k trebuie sa fie SMD nu THD axiali. Deasemenea trebuie avut grija cu pistolul de lipit, pad-urile pe care stau rezistorii se pot exfolia usor la o eventuala supraincalzire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) salutare ... un link zic eu util pentru cine doreste sa-si monteze H4 pe mobra ... http://www.xrv.org.uk/articles/headlight_conversion.php ... Un prieten cu yamaha supertenere a avut simptome asemanatoare si a constatat ca o membrana de la carburator era fisurata.Daca te pricepi, desfa carburatoarele ( de la locul lor, nu unul de altul ca le desincronizezi) si uita-te la membrane. Precis e ceva legat de amestecul aer-carburant. Bafta. Verifica filtrul de aer azi am desfacut mobra, dar am putut verifica doar una din cele 2 membrane si era ca noua - dupa cum aratau carburatoarele alea ... nu cred ca s-a umblat vreodata pe acolo ... si apoi filtrul de aer e ca nou ... l-am pus acu 6000 de km (facuti doar pe asfalt) ... sper sa ma uit si la cea de-a 2-a membrana sa vad cum e ... pana atunci mobra merge bine, doar ca nu are putere ... ar mai putea fii de la alltceva buba asta ? Editat August 8, 2008 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Am o intrebare: filtrul de ulei MANN MW64 e ok pt africa? un 303 are tot 6 gauri, dar sunt mai mari putin si burduful filtrului(303) a ceva mai lung. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 vezi daca e mai lung sa nu ai surpriza cu bascula si sa nu intre. mereu am cumparat filtrele de la louis sau de la magazine unde in catalog erau trecute ca potrivindu se la africa. stiu sigur ca unele modele de filtre de ulei mai lungi nu se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 azi am desfacut mobra, dar am putut verifica doar una din cele 2 membrane si era ca noua - dupa cum aratau carburatoarele alea ... nu cred ca s-a umblat vreodata pe acolo ... si apoi filtrul de aer e ca nou ... l-am pus acu 6000 de km (facuti doar pe asfalt) ... sper sa ma uit si la cea de-a 2-a membrana sa vad cum e ... pana atunci mobra merge bine, doar ca nu are putere ... ar mai putea fii de la alltceva buba asta ? Verifica galeriile de admisie de cauciuc dintre carburatoare si chiuloase. Daca sunt imbatranite si fisurate s-ar putea sa traga aer fals pe acolo si de aici turatie cu lipsa de putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 oki, am sa fiu atent la galeriile alea ... merg maine cu ea la un mecanic ... sa vedem ce iese ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Ce-mi place mie cel mai mult la topicul asta e ca nimeni nu scrie aiurea. Bine, mai scriu eu cetodata, dar nu se pune... Ideea e ca lumea e pe motoare, nu la tastatura. Doar atunci cand ceva nu merge lumea intra si isi spune "off-ul"... Felicitari si plimbari cat mai placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 adevarat ... dar parca lumea prea e pe motoare ... macar de ne-am intalni si noi o data ... cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 http://www.enisalamotoadventure.ro/ Eu zic sa aruncatzi o privire. Inca nu stiu toate detaliile, dar daca se poate ma bag la ambele runde. Poate facem atunci o intrunire "de lucru" a Afrikanelor. O sa va tzin la curent cand aflu detalii. Am o banuiala ca Plescoi Rulz stie ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) Da, am participat cu Mae la First Edition. E misto, din punct de vedere al traseelor merita, Razvan (organizatorul) e meserias si e vechi in enduro, cu anumite chestii organizatorice nu s-au prea potrivit dar avand in vedere ca a fost prima data nici nu prea s-au observat. In rest, spirit de echipa la greu, vine multa lume buna, unii sunt chiar buni pe enduro, ai ce invata, altii vin pentru prima data. E un fel de tabara de enduro unde fiecare invata singur, tot ce ti se pune la dispozitie sunt traseele si faptul ca trebuie sa faci orientare in teren. Pentru 300 de euro 4 zile, cu masa si casa eu cred ca merita. Se fac multe poze (profesionale), se dau tot felul de premii, au cate un program artistic in fiecare seara, au si PLESCOI... e destul de bine organizat ca sa nu te plictisesti. Cel mai mult ai de castigat una ca te antrenezi si doi iti faci prieteni. Eu sunt pentru! Editat August 15, 2008 de plescoi rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 http://www.enisalamotoadventure.ro/ Eu zic sa aruncatzi o privire. Inca nu stiu toate detaliile, dar daca se poate ma bag la ambele runde. Poate facem atunci o intrunire "de lucru" a Afrikanelor. O sa va tzin la curent cand aflu detalii. Am o banuiala ca Plescoi Rulz stie ceva... Adevaru-i ca urmaresc anuntul cu editia de toamna, deja de vreo luna. Cred ca ma bag, cu siguranta nu in amandoua turele, doar in una. Ca eu fac 3 zile pe drum, din timi... Mi-ar placea sa fac echipa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Mi-ar placea sa fac echipa ... Cu cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 http://www.enisalamotoadventure.ro/ Eu zic sa aruncatzi o privire. Inca nu stiu toate detaliile, dar daca se poate ma bag la ambele runde. Poate facem atunci o intrunire "de lucru" a Afrikanelor. O sa va tzin la curent cand aflu detalii. Am o banuiala ca Plescoi Rulz stie ceva... Uite-l ce stie !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Insanatoshire grabnica... Sa nu ne invetzi si pe noi lucruri din astea... Am parcurs si eu un capitol, dar era despre articulatzia mainii stangi... Nasol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) salutare !! din atatea minti luminate de aici stie cineva care e buba cu vitezometrul de nu merje ?? si in acelasi timp si tripmasterul a picat. am verificat blocul de sigurante si e ok.... mai exista si alte sigurante in alte locuri? intradevar AFRICANA e TAREEE - in 4000 de km facuti prin europa s-a comportat exemplar. daca ajungeti prin albania(nu va recomand-soferi CRETINI) luati rezerva de benzina din alta tara-dupa ce am bagat benzina in albania a scazut cu vreo 30 % calitatile motorului numai bine !! Editat August 17, 2008 de PERL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 salutare !! din atatea minti luminate de aici stie cineva care e buba cu vitezometrul de nu merje ?? si in acelasi timp si tripmasterul a picat. am verificat blocul de sigurante si e ok.... mai exista si alte sigurante in alte locuri? intradevar AFRICANA e TAREEE - in 4000 de km facuti prin europa s-a comportat exemplar. daca ajungeti prin albania(nu va recomand-soferi CRETINI) luati rezerva de benzina din alta tara-dupa ce am bagat benzina in albania a scazut cu vreo 30 % calitatile motorului numai bine !! Pai daca nu merge vitezometru si nici trip-masterul verifica grupul de jos de la roata cum te uiti la roata din fata e in stanga ta (slabesti prezoanele si scoti axul )ai sa vezi ca pinionul de plastic teflonat are dintii rupti , fa comanda la altul si pana una alta verifica si melcul sa nu fie blocat . o zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.