Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

ahhh, ce model de afrika twin e acesta pvfile405239phpfmbnvd.th.jpg

 

650-ul pentru Elvetia.

La fel, cu un singur far dreptunghiular, s-au construit si o serie de ST-uri si Tenere-uri de 600 ca al meu.

1988 - 1990.

Parca aprox. aceeasi ani de fabricatie are si 650-ul, nu?

post-3763-0-04847800-1322433202_thumb.jpgpost-3763-0-60463000-1322433202_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu unul duc in coburi intotdeauna o sticla de vin si 2 pahare de cristal :smoke: , si prin urmare am ales cutiile de aluminiu Zega.

Lazile si suportii lui kyk sunt cam firave, parerea mea....

 

sint, e adevarat. dar sint si incapatoare si foarte usoare.

si nu se desfac la o trinta ca alea de plastic datorita sistemului de inchidere. mie mi-a schimbat-o omul in garantie :friends:

iar la off le dai rpd jos ca doar nu te-oi cara cu coviltirele prin boscheti...

 

mie imi pare rau ca le-am pus cam jos si la plecari de pe loc mai dau cu calcaiele-n ele :blink:

post-54569-0-51251000-1322485655_thumb.jpg

Editat de kyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar la off le dai rpd jos ca doar nu te-oi cara cu coviltirele prin boscheti...

 

Pai de la Timisoara la Valeni si vice versa, drumul are si portiuni offroad, cel putin drumul pe care mergem noi. iar baietii din Valeni sunt cam de aceeasi parere cu mine :wink:

 

mie imi pare rau ca le-am pus cam jos si la plecari de pe loc mai dau cu calcaiele-n ele :blink:

 

Nu coburii sunt de vina... calcaiele :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum m-am facut la sfarsit de an sa am o delegatie in Timisoara. Sper ca aproape 2 saptamani cat o sa stau acolo o sa beau o bere cu cei de prin zona. :cheers: Joi seara aterizez in Timisoara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stie cineva in jurul carei sume se invarte un scut metalic de Africana? SH, bineinteles. Ca ma bate gandul sa-l montez pe un Transalp PD06. Cei de la hd nu au acum (se pare ca ar trebui sa se stranga mai multi pt a fi ceva mai rentabil) si pretul e un pic cam maricel. Cel de Dominator s-o potrivi? Nu conteaza gaurile pt prindere ca alea se fac; dimensiunile sunt importante.

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Intentionam sa facem 2 -3 modele de crash bar-uri pentru Africa, dar acum nu reusim sa luam o decizie asupra designului final al unui model, asa ca ne-am gandit sa va cerem parerea si sa vedem ce va iesi.

 

Am luat aceasta initiativa deoarece consideram ca pararea voastra conteaza si cred ca forumul ar fi locul potrivit pentru discutii de genul acesta. Nu intentionam sa facem raclama, doar ca am avut discutii asupra designului si o personalizare in functie de user este dificila.

 

Asa ca am atasat cateva fotografii, iar intrebarea este cum considerati ca este mai interesat? Stanga sau dreapta.? Rezistenta crash bar-ului nu prea are legatura cu designul, in acest caz, are doar legatura cu ochiul.

 

Multumim si sper sa continuam aceste discutii pentru eventuale accesorii ulterioare.

post-14411-0-46456300-1323250153_thumb.jpg

post-14411-0-63686100-1323250218_thumb.jpg

post-14411-0-06659800-1323250225_thumb.jpg

post-14411-0-76769200-1323250231_thumb.jpg

post-14411-0-53984000-1323250237_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea incarcat! de fel afrikana este umflata si grasuta motiv pt care nu-s adeptul unui crash-bar asa masiv, plus ca din pct. meu de vedere crash-barul trebuie sa ofere protectie(sa fie tare la o cazatura medie dar la una strong sa absoarba socul) dar sa ofere si acces la mobra in anumite puncte in caz de nevoie(chit ca este ea bullet proof)

eu am de la HD crash bar si se apropie cu modelul proII de la riky cross si pt ce am facut,fac si ma gandesc ca voi face este ideal.

eu as recomanda modelele de la riky cross sau touratech(tare dragute ca design)

http://www.atic.org/accessory/crashbar.php

ps: am vazut la strainezi ca mai toti merg pe riky cross!

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Stanga mi se pare prea incarcat

2. Prinderea as prefera sa fie pe surubul de fixare a scaritei pe cadru.

 

Salut si multumim pentru opinie.

Legat de prinderea din "spate", pentru noi ar fi fost mai usor sa atasam langa scarita dar scade mult din rezistenta si putin incomodeaza la picior. Momentan pentru Transalp trebuie sa prindem langa scarita si stim ca pierde din rezistenta. Creste lungimea plus curbura si devine mai usor de pliat.

 

prea incarcat! de fel afrikana este umflata si grasuta motiv pt care nu-s adeptul unui crash-bar asa masiv, plus ca din pct. meu de vedere crash-barul trebuie sa ofere protectie(sa fie tare la o cazatura medie dar la una strong sa absoarba socul) dar sa ofere si acces la mobra in anumite puncte in caz de nevoie(chit ca este ea bullet proof)

eu am de la HD crash bar si se apropie cu modelul proII de la riky cross si pt ce am facut,fac si ma gandesc ca voi face este ideal.

eu as recomanda modelele de la riky cross sau touratech(tare dragute ca design)

http://www.atic.org/accessory/crashbar.php

ps: am vazut la strainezi ca mai toti merg pe riky cross!

 

Si noi suntem de parere ca modelul simplu, asa cum ai si tu, este ok, deajuns si cel mai rezistent, dar sunt persoane care doresc sa protejeze mai mult sau eventual sa mai prinda cate o canistra sau proiectoare asa ca incercam sa facem si 2 modele inalte.

Stim modele de la riky, care arata foarte bine, dar consider ca prinderea crash bar-ului de suruburile de la scut nu este o solutie buna.

Am mai vazut ca destul de multa lume opteaza si pentru protectia de far tot de la riky, care e faina, dar si aici se poate discuta legat de sistemul de prindere sus, adica de suportul semnalizarilor. Noi incercam sa facem o alternativa poate mai rezistenta pentru cei care considera ca le va folosi o protectie pentru far.

 

Tipul asta de crash a tinut f bine ...

 

Cred ca este destul de asemator si modelul nostru cu protectie la far. Acelasi mic inconvenient cu prinderea de scut.

Foarte interesant cum se inchide in fata farului, ingenios. Noi preferam sa atasam cu suruburi, desi nu arata asa bine, dar nu putem atasa plasa altfel.

Multumim pentru sugestii

post-14411-0-38307500-1323287728_thumb.jpg

post-14411-0-07532200-1323288956_thumb.jpg

post-14411-0-97985600-1323289064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Ca si aspect i-mi place cel de la Ricky Cross http://ruggedroads.co.uk/.media/734077624446.png are in plus bara care iese in lateral, doar ca prinderile din fata sunt cam slabe.

 

 

 

 

 

 

Salut si multumim pentru opinie.

Legat de prinderea din "spate", pentru noi ar fi fost mai usor sa atasam langa scarita dar scade mult din rezistenta si putin incomodeaza la picior. Momentan pentru Transalp trebuie sa prindem langa scarita si stim ca pierde din rezistenta. Creste lungimea plus curbura si devine mai usor de pliat.

 

 

 

Si noi suntem de parere ca modelul simplu, asa cum ai si tu, este ok, deajuns si cel mai rezistent, dar sunt persoane care doresc sa protejeze mai mult sau eventual sa mai prinda cate o canistra sau proiectoare asa ca incercam sa facem si 2 modele inalte.

Stim modele de la riky, care arata foarte bine, dar consider ca prinderea crash bar-ului de suruburile de la scut nu este o solutie buna.

Am mai vazut ca destul de multa lume opteaza si pentru protectia de far tot de la riky, care e faina, dar si aici se poate discuta legat de sistemul de prindere sus, adica de suportul semnalizarilor. Noi incercam sa facem o alternativa poate mai rezistenta pentru cei care considera ca le va folosi o protectie pentru far.

 

 

 

Cred ca este destul de asemator si modelul nostru cu protectie la far. Acelasi mic inconvenient cu prinderea de scut.

Foarte interesant cum se inchide in fata farului, ingenios. Noi preferam sa atasam cu suruburi, desi nu arata asa bine, dar nu putem atasa plasa altfel.

Multumim pentru sugestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Ca si aspect i-mi place cel de la Ricky Cross http://ruggedroads.co.uk/.media/734077624446.png are in plus bara care iese in lateral, doar ca prinderile din fata sunt cam slabe.

 

 

Exact acelasi model imi doresc si eu ,am vorbit cu baietii de la Hd si au alta parere despre acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...