Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 (editat) ahhh, ce model de afrika twin e acesta 650-ul pentru Elvetia. La fel, cu un singur far dreptunghiular, s-au construit si o serie de ST-uri si Tenere-uri de 600 ca al meu. 1988 - 1990. Parca aprox. aceeasi ani de fabricatie are si 650-ul, nu? Editat Noiembrie 27, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Exact, Raul. Din ce stiu, era o aberatie de lege la svitzeri pe vrema aceea, si anume ca o motocicleta nu poate fi echipata cu doua faruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Eu unul duc in coburi intotdeauna o sticla de vin si 2 pahare de cristal , si prin urmare am ales cutiile de aluminiu Zega. Lazile si suportii lui kyk sunt cam firave, parerea mea.... sint, e adevarat. dar sint si incapatoare si foarte usoare. si nu se desfac la o trinta ca alea de plastic datorita sistemului de inchidere. mie mi-a schimbat-o omul in garantie iar la off le dai rpd jos ca doar nu te-oi cara cu coviltirele prin boscheti... mie imi pare rau ca le-am pus cam jos si la plecari de pe loc mai dau cu calcaiele-n ele Editat Noiembrie 28, 2011 de kyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 mie imi pare rau ca le-am pus cam jos si la plecari de pe loc mai dau cu calcaiele-n ele Pai tu le-ai pus? Nu ai primit suportii impreuna cu lazile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 iar la off le dai rpd jos ca doar nu te-oi cara cu coviltirele prin boscheti... Pai de la Timisoara la Valeni si vice versa, drumul are si portiuni offroad, cel putin drumul pe care mergem noi. iar baietii din Valeni sunt cam de aceeasi parere cu mine mie imi pare rau ca le-am pus cam jos si la plecari de pe loc mai dau cu calcaiele-n ele Nu coburii sunt de vina... calcaiele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel07 Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Salut sunt interesat de plasticul care mascheaza contactul,care scrie pe el Honda separat sau cu contact la o Honda XRV 650 si semnalele din fata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 am impresia ca acel plastic este la fel la dominator, transalp, cb si cred ca si semnalele la fel. poate te ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Uite cum m-am facut la sfarsit de an sa am o delegatie in Timisoara. Sper ca aproape 2 saptamani cat o sa stau acolo o sa beau o bere cu cei de prin zona. Joi seara aterizez in Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Salut, Stie cineva in jurul carei sume se invarte un scut metalic de Africana? SH, bineinteles. Ca ma bate gandul sa-l montez pe un Transalp PD06. Cei de la hd nu au acum (se pare ca ar trebui sa se stranga mai multi pt a fi ceva mai rentabil) si pretul e un pic cam maricel. Cel de Dominator s-o potrivi? Nu conteaza gaurile pt prindere ca alea se fac; dimensiunile sunt importante. Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel07 Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Salut vreau si eu nr tel a lui CSTELIA cine poate sa ma ajute? Multumesc anticipat.La revedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 pe unde s egasesc cutii dastea militaure ca alea de alu sunt peste putintele mele! http://www.kaki.ro/categorii/cutii-munitie.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel07 Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Nu mai este nevoie. Pentru Gabitza bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Nu mai este nevoie. Il gaseai si pe xrv.ro, unde esti membru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Salut, Intentionam sa facem 2 -3 modele de crash bar-uri pentru Africa, dar acum nu reusim sa luam o decizie asupra designului final al unui model, asa ca ne-am gandit sa va cerem parerea si sa vedem ce va iesi. Am luat aceasta initiativa deoarece consideram ca pararea voastra conteaza si cred ca forumul ar fi locul potrivit pentru discutii de genul acesta. Nu intentionam sa facem raclama, doar ca am avut discutii asupra designului si o personalizare in functie de user este dificila. Asa ca am atasat cateva fotografii, iar intrebarea este cum considerati ca este mai interesat? Stanga sau dreapta.? Rezistenta crash bar-ului nu prea are legatura cu designul, in acest caz, are doar legatura cu ochiul. Multumim si sper sa continuam aceste discutii pentru eventuale accesorii ulterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 1. Stanga mi se pare prea incarcat 2. Prinderea as prefera sa fie pe surubul de fixare a scaritei pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 (editat) prea incarcat! de fel afrikana este umflata si grasuta motiv pt care nu-s adeptul unui crash-bar asa masiv, plus ca din pct. meu de vedere crash-barul trebuie sa ofere protectie(sa fie tare la o cazatura medie dar la una strong sa absoarba socul) dar sa ofere si acces la mobra in anumite puncte in caz de nevoie(chit ca este ea bullet proof) eu am de la HD crash bar si se apropie cu modelul proII de la riky cross si pt ce am facut,fac si ma gandesc ca voi face este ideal. eu as recomanda modelele de la riky cross sau touratech(tare dragute ca design) http://www.atic.org/accessory/crashbar.php ps: am vazut la strainezi ca mai toti merg pe riky cross! Editat Decembrie 7, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Nu mai este nevoie. Pentru Gabitza bv Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Tipul asta de crash a tinut f bine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Tipul asta de crash a tinut f bine ... Salutare..unde este facuta foto nr 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 link luat de lamotoristii din cj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 1. Stanga mi se pare prea incarcat 2. Prinderea as prefera sa fie pe surubul de fixare a scaritei pe cadru. Salut si multumim pentru opinie. Legat de prinderea din "spate", pentru noi ar fi fost mai usor sa atasam langa scarita dar scade mult din rezistenta si putin incomodeaza la picior. Momentan pentru Transalp trebuie sa prindem langa scarita si stim ca pierde din rezistenta. Creste lungimea plus curbura si devine mai usor de pliat. prea incarcat! de fel afrikana este umflata si grasuta motiv pt care nu-s adeptul unui crash-bar asa masiv, plus ca din pct. meu de vedere crash-barul trebuie sa ofere protectie(sa fie tare la o cazatura medie dar la una strong sa absoarba socul) dar sa ofere si acces la mobra in anumite puncte in caz de nevoie(chit ca este ea bullet proof) eu am de la HD crash bar si se apropie cu modelul proII de la riky cross si pt ce am facut,fac si ma gandesc ca voi face este ideal. eu as recomanda modelele de la riky cross sau touratech(tare dragute ca design) http://www.atic.org/accessory/crashbar.php ps: am vazut la strainezi ca mai toti merg pe riky cross! Si noi suntem de parere ca modelul simplu, asa cum ai si tu, este ok, deajuns si cel mai rezistent, dar sunt persoane care doresc sa protejeze mai mult sau eventual sa mai prinda cate o canistra sau proiectoare asa ca incercam sa facem si 2 modele inalte. Stim modele de la riky, care arata foarte bine, dar consider ca prinderea crash bar-ului de suruburile de la scut nu este o solutie buna. Am mai vazut ca destul de multa lume opteaza si pentru protectia de far tot de la riky, care e faina, dar si aici se poate discuta legat de sistemul de prindere sus, adica de suportul semnalizarilor. Noi incercam sa facem o alternativa poate mai rezistenta pentru cei care considera ca le va folosi o protectie pentru far. Tipul asta de crash a tinut f bine ... Cred ca este destul de asemator si modelul nostru cu protectie la far. Acelasi mic inconvenient cu prinderea de scut. Foarte interesant cum se inchide in fata farului, ingenios. Noi preferam sa atasam cu suruburi, desi nu arata asa bine, dar nu putem atasa plasa altfel. Multumim pentru sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 link luat de lamotoristii din cj Cel mai tare filmulet vazut in ultimul timp!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kampur Motors Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 link luat de lamotoristii din cj Demential ! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Salut, Ca si aspect i-mi place cel de la Ricky Cross http://ruggedroads.co.uk/.media/734077624446.png are in plus bara care iese in lateral, doar ca prinderile din fata sunt cam slabe. Salut si multumim pentru opinie. Legat de prinderea din "spate", pentru noi ar fi fost mai usor sa atasam langa scarita dar scade mult din rezistenta si putin incomodeaza la picior. Momentan pentru Transalp trebuie sa prindem langa scarita si stim ca pierde din rezistenta. Creste lungimea plus curbura si devine mai usor de pliat. Si noi suntem de parere ca modelul simplu, asa cum ai si tu, este ok, deajuns si cel mai rezistent, dar sunt persoane care doresc sa protejeze mai mult sau eventual sa mai prinda cate o canistra sau proiectoare asa ca incercam sa facem si 2 modele inalte. Stim modele de la riky, care arata foarte bine, dar consider ca prinderea crash bar-ului de suruburile de la scut nu este o solutie buna. Am mai vazut ca destul de multa lume opteaza si pentru protectia de far tot de la riky, care e faina, dar si aici se poate discuta legat de sistemul de prindere sus, adica de suportul semnalizarilor. Noi incercam sa facem o alternativa poate mai rezistenta pentru cei care considera ca le va folosi o protectie pentru far. Cred ca este destul de asemator si modelul nostru cu protectie la far. Acelasi mic inconvenient cu prinderea de scut. Foarte interesant cum se inchide in fata farului, ingenios. Noi preferam sa atasam cu suruburi, desi nu arata asa bine, dar nu putem atasa plasa altfel. Multumim pentru sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Salut, Ca si aspect i-mi place cel de la Ricky Cross http://ruggedroads.co.uk/.media/734077624446.png are in plus bara care iese in lateral, doar ca prinderile din fata sunt cam slabe. Exact acelasi model imi doresc si eu ,am vorbit cu baietii de la Hd si au alta parere despre acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.