Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Stanga mi se pare prea incarcat

2. Prinderea as prefera sa fie pe surubul de fixare a scaritei pe cadru.

 

Salut si multumim pentru opinie.

Legat de prinderea din "spate", pentru noi ar fi fost mai usor sa atasam langa scarita dar scade mult din rezistenta si putin incomodeaza la picior. Momentan pentru Transalp trebuie sa prindem langa scarita si stim ca pierde din rezistenta. Creste lungimea plus curbura si devine mai usor de pliat.

 

prea incarcat! de fel afrikana este umflata si grasuta motiv pt care nu-s adeptul unui crash-bar asa masiv, plus ca din pct. meu de vedere crash-barul trebuie sa ofere protectie(sa fie tare la o cazatura medie dar la una strong sa absoarba socul) dar sa ofere si acces la mobra in anumite puncte in caz de nevoie(chit ca este ea bullet proof)

eu am de la HD crash bar si se apropie cu modelul proII de la riky cross si pt ce am facut,fac si ma gandesc ca voi face este ideal.

eu as recomanda modelele de la riky cross sau touratech(tare dragute ca design)

http://www.atic.org/accessory/crashbar.php

ps: am vazut la strainezi ca mai toti merg pe riky cross!

 

Si noi suntem de parere ca modelul simplu, asa cum ai si tu, este ok, deajuns si cel mai rezistent, dar sunt persoane care doresc sa protejeze mai mult sau eventual sa mai prinda cate o canistra sau proiectoare asa ca incercam sa facem si 2 modele inalte.

Stim modele de la riky, care arata foarte bine, dar consider ca prinderea crash bar-ului de suruburile de la scut nu este o solutie buna.

Am mai vazut ca destul de multa lume opteaza si pentru protectia de far tot de la riky, care e faina, dar si aici se poate discuta legat de sistemul de prindere sus, adica de suportul semnalizarilor. Noi incercam sa facem o alternativa poate mai rezistenta pentru cei care considera ca le va folosi o protectie pentru far.

 

Tipul asta de crash a tinut f bine ...

 

Cred ca este destul de asemator si modelul nostru cu protectie la far. Acelasi mic inconvenient cu prinderea de scut.

Foarte interesant cum se inchide in fata farului, ingenios. Noi preferam sa atasam cu suruburi, desi nu arata asa bine, dar nu putem atasa plasa altfel.

Multumim pentru sugestii

post-14411-0-38307500-1323287728_thumb.jpg

post-14411-0-07532200-1323288956_thumb.jpg

post-14411-0-97985600-1323289064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Ca si aspect i-mi place cel de la Ricky Cross http://ruggedroads.co.uk/.media/734077624446.png are in plus bara care iese in lateral, doar ca prinderile din fata sunt cam slabe.

 

 

 

 

 

 

Salut si multumim pentru opinie.

Legat de prinderea din "spate", pentru noi ar fi fost mai usor sa atasam langa scarita dar scade mult din rezistenta si putin incomodeaza la picior. Momentan pentru Transalp trebuie sa prindem langa scarita si stim ca pierde din rezistenta. Creste lungimea plus curbura si devine mai usor de pliat.

 

 

 

Si noi suntem de parere ca modelul simplu, asa cum ai si tu, este ok, deajuns si cel mai rezistent, dar sunt persoane care doresc sa protejeze mai mult sau eventual sa mai prinda cate o canistra sau proiectoare asa ca incercam sa facem si 2 modele inalte.

Stim modele de la riky, care arata foarte bine, dar consider ca prinderea crash bar-ului de suruburile de la scut nu este o solutie buna.

Am mai vazut ca destul de multa lume opteaza si pentru protectia de far tot de la riky, care e faina, dar si aici se poate discuta legat de sistemul de prindere sus, adica de suportul semnalizarilor. Noi incercam sa facem o alternativa poate mai rezistenta pentru cei care considera ca le va folosi o protectie pentru far.

 

 

 

Cred ca este destul de asemator si modelul nostru cu protectie la far. Acelasi mic inconvenient cu prinderea de scut.

Foarte interesant cum se inchide in fata farului, ingenios. Noi preferam sa atasam cu suruburi, desi nu arata asa bine, dar nu putem atasa plasa altfel.

Multumim pentru sugestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Ca si aspect i-mi place cel de la Ricky Cross http://ruggedroads.co.uk/.media/734077624446.png are in plus bara care iese in lateral, doar ca prinderile din fata sunt cam slabe.

 

 

Exact acelasi model imi doresc si eu ,am vorbit cu baietii de la Hd si au alta parere despre acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Ca si aspect i-mi place cel de la Ricky Cross http://ruggedroads.co.uk/.media/734077624446.png are in plus bara care iese in lateral, doar ca prinderile din fata sunt cam slabe.

 

 

Si noua ne place bara care iese in lateral, arata bine si poate fi si utila daca vrei sa prinzi o canistra, dar in cazul in care motorul cade, "socul" nu este absorbit de o suprafata cat mai mare din crash bar, distribuind impactul la toate punctele de prindere. In plus daca o scapi in josul pantei am senzatia ca tinde sa rastoarne motoru, adica bara de sus nu va ajunge nici o data in contact cu suprafata, asta in cazul in care acea bara nu se va indoi la un soc de aprox 100 kg.

Probabil ca daca canistrele sunt in permanenta atasate de crash bar, acea bara este folositoare pentru ca sustine bine canistrele si este mai putin probabil sa ajunga in contact direct cu terenul.

Oricum pentru noi nu este nici o problema sa montam aceasta teava pentru doritori, dar poate ca mult mai buna este varianta cu plasa peste crash bar, care permite atasarea bagajelor sau canistrelor cu simple chingi si ofera ceva protectie mai buna.

Nu este neaparat ca parerea noastra sa fie indiscutabila. Incercam sa fim cat mai obiectivi si in urma discutiilor de aici sa incercam sa oferim un produs multumitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai gasit tu crash-bar pt africa twin sub 100e , nou?!

te referi poate la rack-uri!

mie unul imi plac produsele HD, recunosc ca initial m-a atras pretul dar cand am vazut si lucrarea ,pe langa discutiile lungi legate de design, distribuirea fortelor , protejarea mea si a pasagerului, distribuirea greutatii bagajelor bla bla , am fost in al noualea cer! efectiv sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine, sau or avut rabdarea necesara cu mine :grinbandit:

http://imageshack.us/photo/my-images/684/32634359.jpg/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai gasit tu crash-bar pt africa twin sub 100e , nou?!

te referi poate la rack-uri!

mie unul imi plac produsele HD, recunosc ca initial m-a atras pretul dar cand am vazut si lucrarea ,pe langa discutiile lungi legate de design, distribuirea fortelor , protejarea mea si a pasagerului, distribuirea greutatii bagajelor bla bla , am fost in al noualea cer! efectiv sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine, sau or avut rabdarea necesara cu mine :grinbandit:

http://imageshack.us/photo/my-images/684/32634359.jpg/

 

La mine la servici ! :lol:

Le-am si avut pe stoc, am si vandut cateva seturi....si pentru Transalp....si pentru Africana !

Si crede-ma ca stiu ce vorbesc ...cu asta ma ocup ! Ma refer la crash-bar. Rack-urile costa 99 euro cu TVA.

Nu contest competenta sau calitatile celor de la HD...dimpotriva...tot respectul pentru oameni care mai fac ceva in tara asta !

Discutia era legata de rentabilitate.....sunt curios in continuare la ce pret vor iesi. Atata tot.

In rest...fiecare e liber sa aleaga ce vrea.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au facut suportii si gentile laterale

Nu stiu cum arata cei de la Givi, dar cei facuti de HD sunt foarte bine facuti, solid si rigid

Crash-barul meu e de la Hepco&Becker, nu e asa solid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee pentru crash-bar. poate ati vazut cum le-am modificat pe ale mele, pentru mai multa protectie pe laterala, in cazul trantelor. in plus, proiectoarele stateau foarte bine si foarte protejate acolo, indiferent de cat de serioasa era cazatura. Dar cel mai mare avantaj, era usurinta cu care intorceam motocicleta pe ele, atunci cand era cazuta in pozitii nasoale. Practic, o pivotam in jurul lor, foarte usor, si era si mult mai usor de ridicat de jos. Si niciodata nu am reusit sa o dau atat de mult cu rotile-n sus incat sa simt nevoia unui crash-bar si la partea superioara. O sa caut sa vad daca gasesc vreo poza, pentru ca crash-bar-urile au plecat la Buzau, pe un schimb cu niste carnati de Plescoi.

Intreba cineva unde era facuta a doua poza in care Alain Duclos ne arata cum se scoate vaca din nisip. Fotografia e facuta la Craiva-Dakar :) Eu zic sa nu lipsiti in primavara de la aceste eveniment. Aveti multe de invatat, si o sa cunoasteti un om minunat. De la el am mai invatat un lucru. Nu ai nevoie de scule, si crash-bar. Trebuie sa mergi in asa fel incat sa nu strici nimik la motocicleta.

 

Am gasit cateva poze in care se vede modificarea.

post-3626-0-86060000-1323439648_thumb.jpg

post-3626-0-77373700-1323439660_thumb.jpg

post-3626-0-09937600-1323439677_thumb.jpg

post-3626-0-53473300-1323439708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la servici ! :lol:

Le-am si avut pe stoc, am si vandut cateva seturi....si pentru Transalp....si pentru Africana !

Si crede-ma ca stiu ce vorbesc ...cu asta ma ocup ! Ma refer la crash-bar. Rack-urile costa 99 euro cu TVA.

...

mai..la ce pret mi-ai oferit la filtrul de benzina OEM tind sa cred ca ai primit gresit preturile sau a-ti avut vreo mega super ultrareducere lichidare de stoc la crash-bar-urile alea

 

...

Intreba cineva unde era facuta a doua poza in care Alain Duclos ne arata cum se scoate vaca din nisip. Fotografia e facuta la Craiva-Dakar :) Eu zic sa nu lipsiti in primavara de la aceste eveniment. Aveti multe de invatat, si o sa cunoasteti un om minunat. De la el am mai invatat un lucru. Nu ai nevoie de scule, si crash-bar. Trebuie sa mergi in asa fel incat sa nu strici nimik la motocicleta.

...

Foarte buna lectia, doar ca se cam preteaza anumitor conditii(mobra/piese de schimb)-vezi tranta ta. daca nu ai fi avut crash-bar-urile sunt curios cum arata mobra si ce costuri aveai.

 

eu unul sunt pt fierotanii pe mobra din cauza ca (poate) ma protejeaza pe mine si pe pasager, car bagaje, protejeaza mobra ca n-am alta de schimb si nici cu piesele nu stau pe roz!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi, asta spunea si el. Intr-un raliu nu ai piese de schimb cu tine. In cel mai fericit caz, gasesti la bivuac, dar in timpul cursei, trebuie sa pui mereu siguranta si motocicleta pe primul loc. Nu ai motocicleta de schimb, in cel mai bun caz, ai un motor de rezerva, si roti de schimb, manete... Trebuie sa ai grija sa conduci astfel incat sa nu cazi.

P.S. La care din trante te referi? Ca am atatea la activ, incat nu mai tin minte. Daca e aceea in care am intrat in Dacie, tin sa precizez ca datorita crash-bar-urilor, motocicleta nu a patit absolut nimik (exceptand parbrizul pe care l-am rupt cu dintzii), in asfalt a ramas o gaura frumoasa sapata de extensia de la crash-bar pe care o facusem cu o zi inainte, iar Dacia a suferit avarii majore.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai..la ce pret mi-ai oferit la filtrul de benzina OEM tind sa cred ca ai primit gresit preturile sau a-ti avut vreo mega super ultrareducere lichidare de stoc la crash-bar-urile alea

 

 

 

"Mai" ....tinzi sa crezi gresit ! Hai sa le analizam pe rand :

 

1. Preturile OEM HONDA nu le stabilesc eu ! Sunt stabilite de un sistem online ce este gestionat de HONDA Europe ! Stiu si eu ca unele sunt scumpe, dar asta e !

 

2. Setul crash-bar GIVI are pretul de catalog de 79 euro cu TVA ! Nu e vorba de lichidari de stoc sau de preturi primite gresit ! Si pentru ca esti perseverent, iti mai acord un discount de 10% :lol: :lol: :lol:

 

Oricum am avut o discutie cu Korben legata de o facilitate(mai exact o reducere) pe care sa o oferim posesorilor de Africa Twin ! Ceva impreuna cu XRV.RO...anuntat si pe site....inca nu am pus la punct detaliile....vom vedea !

 

Asa ca hai sa nu incurcam lucrurile ! E vorba de furnizori diferiti. Tu compari mere cu pere.

 

P.S. Si...o observatie prieteneasca : "a-ti" in contextul in care l-ai folosit tu in fraza....se scrie "ati" ;)

 

Bafta ! :cheers:

Editat de Kampur Motors
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Mai" ....tinzi sa crezi gresit ! Hai sa le analizam pe rand :

 

1. Preturile OEM HONDA nu le stabilesc eu ! Sunt stabilite de un sistem online ce este gestionat de HONDA Europe ! Stiu si eu ca unele sunt scumpe, dar asta e !

 

2. Setul crash-bar GIVI are pretul de catalog de 79 euro cu TVA ! Nu e vorba de lichidari de stoc sau de preturi primite gresit ! Si pentru ca esti perseverent, iti mai acord un discount de 10% :lol: :lol: :lol:

 

Oricum am avut o discutie cu Korben legata de o facilitate(mai exact o reducere) pe care sa o oferim posesorilor de Africa Twin ! Ceva impreuna cu XRV.RO...anuntat si pe site....inca nu am pus la punct detaliile....vom vedea !

 

Asa ca hai sa nu incurcam lucrurile ! E vorba de furnizori diferiti. Tu compari mere cu pere.

 

P.S. Si...o observatie prieteneasca : "a-ti" in contextul in care l-ai folosit tu in fraza....se scrie "ati" ;)

 

Bafta ! :cheers:

 

 

Imi spui te rog si mie unde gasesc pe site-ul vostru crash-barurile alea GIVI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer crash-urile HD. Daca ai curajul sa mergi la Cluj o sa observi cu usurinta ca se munceste foarte mult pentru banii pe care ii dai pe crash-uri, suporti etc. In afara de faptul ca preturile nu mi s-au parut nicicand "ridicole" la accesoriile HD, mai ai si avantajul ca o sa ti le faca asa cum iti doresti.Asta nu inseamna ca se face rabat de la calitate ( simetrii, finisaje ).

In concluzie prefer produse personalizate HD decat standarde Givi, Hepko sau Kappa sau ce-or mai fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios la ce pret vor iesi si mai ales daca merita efortul. Setul GIVI pentru Africa Twin costa 79 euro cu TVA !

Si credeti-ma ca arata foarte bine, sunt lucrate excelent...prinderi solide..etc.

 

Intamplator prietenul nostru care ne-a ajutat cu Africa in atelier avea montat un crash bar Givi. Am observat uzuri pe teava care sustine radiatorul, din cauza sistemului de prindere al protectiilor si probabil unei utilizari mai intese in off. Grosimea tevii in perete este de 2 mm, noi folosim teava de de 2.6. Sistemul de prindere in spate se face la scarite, fara sa fie nevoie sa se schimbe prezonul care sustine motorul asa cum face riky la unele modele sau TT. Altfel arata fain, finisaje faine si probabil foarte bun pentru o exploatare normala.

 

O idee pentru crash-bar. poate ati vazut cum le-am modificat pe ale mele, pentru mai multa protectie pe laterala, in cazul trantelor. in plus, proiectoarele stateau foarte bine si foarte protejate acolo, indiferent de cat de serioasa era cazatura. Dar cel mai mare avantaj, era usurinta cu care intorceam motocicleta pe ele, atunci cand era cazuta in pozitii nasoale. Practic, o pivotam in jurul lor, foarte usor, si era si mult mai usor de ridicat de jos. Si niciodata nu am reusit sa o dau atat de mult cu rotile-n sus incat sa simt nevoia unui crash-bar si la partea superioara. O sa caut sa vad daca gasesc vreo poza, pentru ca crash-bar-urile au plecat la Buzau, pe un schimb cu niste carnati de Plescoi.

Intreba cineva unde era facuta a doua poza in care Alain Duclos ne arata cum se scoate vaca din nisip. Fotografia e facuta la Craiva-Dakar :) Eu zic sa nu lipsiti in primavara de la aceste eveniment. Aveti multe de invatat, si o sa cunoasteti un om minunat. De la el am mai invatat un lucru. Nu ai nevoie de scule, si crash-bar. Trebuie sa mergi in asa fel incat sa nu strici nimik la motocicleta.

 

Am gasit cateva poze in care se vede modificarea.

 

Interesanta ideea cu extensiile si noi am simtit de cateva ori nevoia unui pivot si la motoare mai usoare. Este tare nasol daca o scapi in josul pantei si se agata scarita sau daca prinzi un dead end la carare. Cred ca extensia ar fi fost utila in multe situatii.

post-14411-0-40708300-1323519421_thumb.jpg

post-14411-0-59103500-1323519433_thumb.jpg

post-14411-0-01025900-1323519445_thumb.jpg

post-14411-0-47343300-1323521024_thumb.jpg

post-14411-0-55403400-1323521044_thumb.jpg

post-14411-0-55356200-1323521064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Asa ca hai sa nu incurcam lucrurile ! E vorba de furnizori diferiti. Tu compari mere cu pere.

 

P.S. Si...o observatie prieteneasca : "a-ti" in contextul in care l-ai folosit tu in fraza....se scrie "ati" ;)

 

Bafta ! :cheers:

napoi scuze ...eu estem cumparator fript, plecand de la premisa ca A implica B asa am gandit si de la filtru de benzina la crash-bar, stiu ca nu esti tu responsabil cu preturile doar ca am cautat multicel dupa crash-baruri si mi-o fo greu de crezut. acu ca mi-am amintit, cred ca de la tine are mihutz crashbar, care crash-bar mai mai ca il demontam ca sa dam jos capacul de la pinion(pt mine arata fain, l-as fi cumparat dar dupa ce m-am lovit de o problema relativ banala puncteaza in minus fata de cum m-am descurcat la ale mele).

si legat de a-ti....mea culpa, raoul estem tare obosit cu necazuri pe acasa :rusinica:

te rogu afiseaza si tu pe xrv.ro oferta de piese pt afrikana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...