Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

dap... nu se incuie, iau apa la ploaie sau daca te bagi prin vreun rau, la o tranta pe sosea se rupe materialul... nu poti sa suspenzi motocicleta pe ele pentru o pana, nu poti sa le folosesti pe post de scaunel sau masuta, nu te protejeaza la cazaturi astfel incat sa nu iti prinda motorul picioarele sub el... nu recomand deloc cutiile de aluminiu. cine a fost la Basca Chiojdului a vazut cat de usor de strica. Motorul lui Kyk a cazut de pe cric, si s-a cam sifonat cutia de aluminiu si prinderea pe cadru. le recomand pe cele de munitie, putin mai grele, dar pe care te poti baza la orice, se inchid perfect etans, se incuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In schimb ia-ti un tank-rucsac mai mare. Depinde si ce vrei sa faci cu mobra.

 

pentru off e bun un sac militar pt ca are materialul tare ..pt. ture adventure in doi merge bine tare, combinatia de sac plus genti de aluminiu..pt ture mai pasnice poti folosi gentile din plastic fara teama...faptul ca vrei suport de genti din asta metalic inseamna ca te-ai gandit bine..e rezistent ..iti protejeaza carenele de pe codita..protejeaza bagajul dreapta de toba..iti permite sa legi bagajul textil fix astfel incat sa nu ai impresia ca spatele e intr-o alta lume...

bagajul de rezervor e bun pe sosea ca pui nimicurile in el si eventual hartile si alte minuni informative..dar odata oprit nimicurile valoreaza, asa ca trebuiesc ascunse in bagajele care se pot incuia iar pe off nu te ajuta ,ba chiar mai mult te incurca ..te ridici greu in scarite si daca reusesti stai intr-o pozitie care nu te lasa sa controlezi vaca ..pe scurt e ca si cum ai incerca sa dansezi cu o partenera pe care nu o poti cuprinde..

post-8168-0-43545500-1322223779_thumb.jpg

post-8168-0-22988200-1322223828_thumb.jpg

post-8168-0-07720400-1322223906_thumb.jpg

post-8168-0-76443800-1322223931_thumb.jpg

post-8168-0-02666500-1322224680_thumb.jpg

Editat de xel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul duc in coburi intotdeauna o sticla de vin si 2 pahare de cristal :smoke: , si prin urmare am ales cutiile de aluminiu Zega.

Lazile si suportii lui kyk sunt cam firave, parerea mea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cite tobe, atitea fumuri :cheers: Asa cum am spus depinde foarte mult ce faci cu vacutza asta superversatila. La touring de asfalt cu popasuri prin orase si eventual ceva macadam fara risc de trinte merg perfect cuferele de aluminiu, securizeaza bagajele. Dar zic si eu ca "boieru" ca alea nu rezista la trinte sau la socuri in general, am vazut multe situatii de genul.

 

Vin apoi cele de plastic(cit mai rotunjite sa fie si nu prea mari) cu alea poti baga si trinte fara prea mari consecinte ca sint elastice. In schimb daca plimbi vacuta pe pasuni extreme cu risc permanent de trinta, textilele sint solutia si la alea nu le trebuie suporti.De fapt in caz de trinta, cuferele ca si cuferele, dar suportii se belesc de obicei.

 

E drept ca in caz de ploaie trebuie sa le tragi huse(eu pun pungi prinse cu chingi elastice, in 30 secunde sint sus) ca oricum ma cobor sa-mi trag pungi peste cizme.Iar un tankrucsac magnetic de calitate cu doua etaje nu incurca de loc, din contra apara de curent, iar restul bagajelor (cele de valoare) sint in topcase, iar deasupra cortul, salteaua si sacul de dormit.

 

Acu ca a venit iarna avem si timp de povesti. Anul asta in drum spre Cheile Nerei, pe macadam intr-un sat amarit "Carbunari" ii zice, am dat de-o balta. Ma grabeam si am facut prostia sa intru in ea (nu se intra in balti necunoscute cu viteza) si era de un juma de metru si m-a aruncat putin in dreapta, destul ca sa agat un colt de gard de beton care tocmai acolo era iesit un metru in drum.

 

S-a lasat cu zavorul de la topcase rupt, cu un umar lovit bine, dar daca nu aveam textile ci cufere, acolo ramineam in mod sigur. Asta imi place in primul rind la textile, faptul ca pot sa le ignor. Am avut si eu cindva ladoace de plastic pe vremea cind calaream CB si am pleznit una de tepele alea fioroase de otel cu care-si decoreaza fratii unguri trotuarele in Tg secuiesc, noroc ca s-a desfacut inzavorirea, dar si asa am ciocanit vreme lunga la ranforsarea interioara de dural ca sa pot merge mai departe.Ca sa nu mai zic de gabaritul in trafic care mi-a taiat pofta pentru totdeuna de ladoace de orice fel.

 

Textilele mele sint "moto detail" material superrezistent, au trecut deja in 5 ani prin multe violente :grinbandit: Si altceva nu le-am facut decit ca le-am dat unui meserias sa mi le recoase cu ata de aia vesnica dupa ce s-a desfacut o cusatura, ce-i drept la o groapa izolata si miseleasca de asfalt unde mi-ar fi zburat cuferele in luna daca aveam asa ceva.Ce sa mai zic de cristalurile lui Cstelia :crack:

 

M-am gindit si eu sa-mi pun ceva suporti de sprijin la textile, pentru singurul scop sa mai pot lega si altceva cind am de carat, dar cind am calculat gabaritul rezultant m-am lasat pagubas. De aia sfatuiesc ca textilele sa se reazeme de plasticuri ca protejeaza si asa suficient mobra.E drept ca eu sticla de jack mi-o tin in topcase :cheers:

 

Chestie de gusturi, prietene

Plus ca africana nu e neaparat scula de off, cum scrii tu

Eu o folosesc pt touring, cu mare succes si cu mare placere, lazile de aluminiu fiind deosebit de practice, chiar daca am aspect de autobuz :makeout:

 

DSCN1194.JPG

E un autobuz frumos, maestre!! Sa ai in continuare parte de drumuri faine cu el.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

si eu merg pe cufere de tabla si-s jos palaria, ceea ce o zis boieru e perfect adevarat ca-ti folosesc adeseori.

in muntenegru pe un drum virajat se scurgea apa, aveam cam 40 km/h si am derapat, daca nu aveam cutie de metal ieseam urat din treaba asta. dupa ce am ridicat mobra de jos nu i-am facut nimic acolo, doar acasa a luat ceva ciocane. Am venit cu cutia asa cam 1500 km.

In rest i-am gasit diverse utilizari.

Numa bine :cheers:

post-45861-0-32600500-1322392315_thumb.jpg

post-45861-0-02808200-1322392412_thumb.jpg

post-45861-0-75658600-1322392434_thumb.jpg

post-45861-0-72569900-1322392537_thumb.jpg

post-45861-0-70048500-1322392613_thumb.jpg

post-45861-0-41283500-1322392708_thumb.jpg

post-45861-0-82579900-1322392785_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe unde s egasesc cutii dastea militaure ca alea de alu sunt peste putintele mele!

ahhh, ce model de afrika twin e acesta pvfile405239phpfmbnvd.th.jpg

 

adica ceva mai multe detalii daca se poate pen ca stiu ca africa twin o aparut din pantec cu 2 faruri rotunde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

ahhh, ce model de afrika twin e acesta pvfile405239phpfmbnvd.th.jpg

 

650-ul pentru Elvetia.

La fel, cu un singur far dreptunghiular, s-au construit si o serie de ST-uri si Tenere-uri de 600 ca al meu.

1988 - 1990.

Parca aprox. aceeasi ani de fabricatie are si 650-ul, nu?

post-3763-0-04847800-1322433202_thumb.jpgpost-3763-0-60463000-1322433202_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul duc in coburi intotdeauna o sticla de vin si 2 pahare de cristal :smoke: , si prin urmare am ales cutiile de aluminiu Zega.

Lazile si suportii lui kyk sunt cam firave, parerea mea....

 

sint, e adevarat. dar sint si incapatoare si foarte usoare.

si nu se desfac la o trinta ca alea de plastic datorita sistemului de inchidere. mie mi-a schimbat-o omul in garantie :friends:

iar la off le dai rpd jos ca doar nu te-oi cara cu coviltirele prin boscheti...

 

mie imi pare rau ca le-am pus cam jos si la plecari de pe loc mai dau cu calcaiele-n ele :blink:

post-54569-0-51251000-1322485655_thumb.jpg

Editat de kyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar la off le dai rpd jos ca doar nu te-oi cara cu coviltirele prin boscheti...

 

Pai de la Timisoara la Valeni si vice versa, drumul are si portiuni offroad, cel putin drumul pe care mergem noi. iar baietii din Valeni sunt cam de aceeasi parere cu mine :wink:

 

mie imi pare rau ca le-am pus cam jos si la plecari de pe loc mai dau cu calcaiele-n ele :blink:

 

Nu coburii sunt de vina... calcaiele :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum m-am facut la sfarsit de an sa am o delegatie in Timisoara. Sper ca aproape 2 saptamani cat o sa stau acolo o sa beau o bere cu cei de prin zona. :cheers: Joi seara aterizez in Timisoara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stie cineva in jurul carei sume se invarte un scut metalic de Africana? SH, bineinteles. Ca ma bate gandul sa-l montez pe un Transalp PD06. Cei de la hd nu au acum (se pare ca ar trebui sa se stranga mai multi pt a fi ceva mai rentabil) si pretul e un pic cam maricel. Cel de Dominator s-o potrivi? Nu conteaza gaurile pt prindere ca alea se fac; dimensiunile sunt importante.

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Intentionam sa facem 2 -3 modele de crash bar-uri pentru Africa, dar acum nu reusim sa luam o decizie asupra designului final al unui model, asa ca ne-am gandit sa va cerem parerea si sa vedem ce va iesi.

 

Am luat aceasta initiativa deoarece consideram ca pararea voastra conteaza si cred ca forumul ar fi locul potrivit pentru discutii de genul acesta. Nu intentionam sa facem raclama, doar ca am avut discutii asupra designului si o personalizare in functie de user este dificila.

 

Asa ca am atasat cateva fotografii, iar intrebarea este cum considerati ca este mai interesat? Stanga sau dreapta.? Rezistenta crash bar-ului nu prea are legatura cu designul, in acest caz, are doar legatura cu ochiul.

 

Multumim si sper sa continuam aceste discutii pentru eventuale accesorii ulterioare.

post-14411-0-46456300-1323250153_thumb.jpg

post-14411-0-63686100-1323250218_thumb.jpg

post-14411-0-06659800-1323250225_thumb.jpg

post-14411-0-76769200-1323250231_thumb.jpg

post-14411-0-53984000-1323250237_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea incarcat! de fel afrikana este umflata si grasuta motiv pt care nu-s adeptul unui crash-bar asa masiv, plus ca din pct. meu de vedere crash-barul trebuie sa ofere protectie(sa fie tare la o cazatura medie dar la una strong sa absoarba socul) dar sa ofere si acces la mobra in anumite puncte in caz de nevoie(chit ca este ea bullet proof)

eu am de la HD crash bar si se apropie cu modelul proII de la riky cross si pt ce am facut,fac si ma gandesc ca voi face este ideal.

eu as recomanda modelele de la riky cross sau touratech(tare dragute ca design)

http://www.atic.org/accessory/crashbar.php

ps: am vazut la strainezi ca mai toti merg pe riky cross!

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...