alecul Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Salut, Ca si aspect i-mi place cel de la Ricky Cross http://ruggedroads.co.uk/.media/734077624446.png are in plus bara care iese in lateral, doar ca prinderile din fata sunt cam slabe. Si noua ne place bara care iese in lateral, arata bine si poate fi si utila daca vrei sa prinzi o canistra, dar in cazul in care motorul cade, "socul" nu este absorbit de o suprafata cat mai mare din crash bar, distribuind impactul la toate punctele de prindere. In plus daca o scapi in josul pantei am senzatia ca tinde sa rastoarne motoru, adica bara de sus nu va ajunge nici o data in contact cu suprafata, asta in cazul in care acea bara nu se va indoi la un soc de aprox 100 kg. Probabil ca daca canistrele sunt in permanenta atasate de crash bar, acea bara este folositoare pentru ca sustine bine canistrele si este mai putin probabil sa ajunga in contact direct cu terenul. Oricum pentru noi nu este nici o problema sa montam aceasta teava pentru doritori, dar poate ca mult mai buna este varianta cu plasa peste crash bar, care permite atasarea bagajelor sau canistrelor cu simple chingi si ofera ceva protectie mai buna. Nu este neaparat ca parerea noastra sa fie indiscutabila. Incercam sa fim cat mai obiectivi si in urma discutiilor de aici sa incercam sa oferim un produs multumitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Sunt curios la ce pret vor iesi si mai ales daca merita efortul. Setul GIVI pentru Africa Twin costa 79 euro cu TVA ! Si credeti-ma ca arata foarte bine, sunt lucrate excelent...prinderi solide..etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 unde ai gasit tu crash-bar pt africa twin sub 100e , nou?! te referi poate la rack-uri! mie unul imi plac produsele HD, recunosc ca initial m-a atras pretul dar cand am vazut si lucrarea ,pe langa discutiile lungi legate de design, distribuirea fortelor , protejarea mea si a pasagerului, distribuirea greutatii bagajelor bla bla , am fost in al noualea cer! efectiv sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine, sau or avut rabdarea necesara cu mine http://imageshack.us/photo/my-images/684/32634359.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 unde ai gasit tu crash-bar pt africa twin sub 100e , nou?! te referi poate la rack-uri! mie unul imi plac produsele HD, recunosc ca initial m-a atras pretul dar cand am vazut si lucrarea ,pe langa discutiile lungi legate de design, distribuirea fortelor , protejarea mea si a pasagerului, distribuirea greutatii bagajelor bla bla , am fost in al noualea cer! efectiv sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine, sau or avut rabdarea necesara cu mine http://imageshack.us/photo/my-images/684/32634359.jpg/ La mine la servici ! Le-am si avut pe stoc, am si vandut cateva seturi....si pentru Transalp....si pentru Africana ! Si crede-ma ca stiu ce vorbesc ...cu asta ma ocup ! Ma refer la crash-bar. Rack-urile costa 99 euro cu TVA. Nu contest competenta sau calitatile celor de la HD...dimpotriva...tot respectul pentru oameni care mai fac ceva in tara asta ! Discutia era legata de rentabilitate.....sunt curios in continuare la ce pret vor iesi. Atata tot. In rest...fiecare e liber sa aleaga ce vrea. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Mie mi-au facut suportii si gentile laterale Nu stiu cum arata cei de la Givi, dar cei facuti de HD sunt foarte bine facuti, solid si rigid Crash-barul meu e de la Hepco&Becker, nu e asa solid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 O idee pentru crash-bar. poate ati vazut cum le-am modificat pe ale mele, pentru mai multa protectie pe laterala, in cazul trantelor. in plus, proiectoarele stateau foarte bine si foarte protejate acolo, indiferent de cat de serioasa era cazatura. Dar cel mai mare avantaj, era usurinta cu care intorceam motocicleta pe ele, atunci cand era cazuta in pozitii nasoale. Practic, o pivotam in jurul lor, foarte usor, si era si mult mai usor de ridicat de jos. Si niciodata nu am reusit sa o dau atat de mult cu rotile-n sus incat sa simt nevoia unui crash-bar si la partea superioara. O sa caut sa vad daca gasesc vreo poza, pentru ca crash-bar-urile au plecat la Buzau, pe un schimb cu niste carnati de Plescoi. Intreba cineva unde era facuta a doua poza in care Alain Duclos ne arata cum se scoate vaca din nisip. Fotografia e facuta la Craiva-Dakar Eu zic sa nu lipsiti in primavara de la aceste eveniment. Aveti multe de invatat, si o sa cunoasteti un om minunat. De la el am mai invatat un lucru. Nu ai nevoie de scule, si crash-bar. Trebuie sa mergi in asa fel incat sa nu strici nimik la motocicleta. Am gasit cateva poze in care se vede modificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Cine e cu Super Tenere-ul de PH imprastiat pe jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 La mine la servici ! Le-am si avut pe stoc, am si vandut cateva seturi....si pentru Transalp....si pentru Africana ! Si crede-ma ca stiu ce vorbesc ...cu asta ma ocup ! Ma refer la crash-bar. Rack-urile costa 99 euro cu TVA. ... mai..la ce pret mi-ai oferit la filtrul de benzina OEM tind sa cred ca ai primit gresit preturile sau a-ti avut vreo mega super ultrareducere lichidare de stoc la crash-bar-urile alea ... Intreba cineva unde era facuta a doua poza in care Alain Duclos ne arata cum se scoate vaca din nisip. Fotografia e facuta la Craiva-Dakar Eu zic sa nu lipsiti in primavara de la aceste eveniment. Aveti multe de invatat, si o sa cunoasteti un om minunat. De la el am mai invatat un lucru. Nu ai nevoie de scule, si crash-bar. Trebuie sa mergi in asa fel incat sa nu strici nimik la motocicleta. ... Foarte buna lectia, doar ca se cam preteaza anumitor conditii(mobra/piese de schimb)-vezi tranta ta. daca nu ai fi avut crash-bar-urile sunt curios cum arata mobra si ce costuri aveai. eu unul sunt pt fierotanii pe mobra din cauza ca (poate) ma protejeaza pe mine si pe pasager, car bagaje, protejeaza mobra ca n-am alta de schimb si nici cu piesele nu stau pe roz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Pai vezi, asta spunea si el. Intr-un raliu nu ai piese de schimb cu tine. In cel mai fericit caz, gasesti la bivuac, dar in timpul cursei, trebuie sa pui mereu siguranta si motocicleta pe primul loc. Nu ai motocicleta de schimb, in cel mai bun caz, ai un motor de rezerva, si roti de schimb, manete... Trebuie sa ai grija sa conduci astfel incat sa nu cazi. P.S. La care din trante te referi? Ca am atatea la activ, incat nu mai tin minte. Daca e aceea in care am intrat in Dacie, tin sa precizez ca datorita crash-bar-urilor, motocicleta nu a patit absolut nimik (exceptand parbrizul pe care l-am rupt cu dintzii), in asfalt a ramas o gaura frumoasa sapata de extensia de la crash-bar pe care o facusem cu o zi inainte, iar Dacia a suferit avarii majore. Editat Decembrie 9, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kampur Motors Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) mai..la ce pret mi-ai oferit la filtrul de benzina OEM tind sa cred ca ai primit gresit preturile sau a-ti avut vreo mega super ultrareducere lichidare de stoc la crash-bar-urile alea "Mai" ....tinzi sa crezi gresit ! Hai sa le analizam pe rand : 1. Preturile OEM HONDA nu le stabilesc eu ! Sunt stabilite de un sistem online ce este gestionat de HONDA Europe ! Stiu si eu ca unele sunt scumpe, dar asta e ! 2. Setul crash-bar GIVI are pretul de catalog de 79 euro cu TVA ! Nu e vorba de lichidari de stoc sau de preturi primite gresit ! Si pentru ca esti perseverent, iti mai acord un discount de 10% :lol: Oricum am avut o discutie cu Korben legata de o facilitate(mai exact o reducere) pe care sa o oferim posesorilor de Africa Twin ! Ceva impreuna cu XRV.RO...anuntat si pe site....inca nu am pus la punct detaliile....vom vedea ! Asa ca hai sa nu incurcam lucrurile ! E vorba de furnizori diferiti. Tu compari mere cu pere. P.S. Si...o observatie prieteneasca : "a-ti" in contextul in care l-ai folosit tu in fraza....se scrie "ati" Bafta ! Editat Decembrie 10, 2011 de Kampur Motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 "Mai" ....tinzi sa crezi gresit ! Hai sa le analizam pe rand : 1. Preturile OEM HONDA nu le stabilesc eu ! Sunt stabilite de un sistem online ce este gestionat de HONDA Europe ! Stiu si eu ca unele sunt scumpe, dar asta e ! 2. Setul crash-bar GIVI are pretul de catalog de 79 euro cu TVA ! Nu e vorba de lichidari de stoc sau de preturi primite gresit ! Si pentru ca esti perseverent, iti mai acord un discount de 10% :lol: Oricum am avut o discutie cu Korben legata de o facilitate(mai exact o reducere) pe care sa o oferim posesorilor de Africa Twin ! Ceva impreuna cu XRV.RO...anuntat si pe site....inca nu am pus la punct detaliile....vom vedea ! Asa ca hai sa nu incurcam lucrurile ! E vorba de furnizori diferiti. Tu compari mere cu pere. P.S. Si...o observatie prieteneasca : "a-ti" in contextul in care l-ai folosit tu in fraza....se scrie "ati" Bafta ! Imi spui te rog si mie unde gasesc pe site-ul vostru crash-barurile alea GIVI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kampur Motors Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Imi spui te rog si mie unde gasesc pe site-ul vostru crash-barurile alea GIVI? Din pacate nu apar pe site. Am sa vorbesc cu colegul care se ocupa de site si sper sa rezolvam si aspectul asta. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Prefer crash-urile HD. Daca ai curajul sa mergi la Cluj o sa observi cu usurinta ca se munceste foarte mult pentru banii pe care ii dai pe crash-uri, suporti etc. In afara de faptul ca preturile nu mi s-au parut nicicand "ridicole" la accesoriile HD, mai ai si avantajul ca o sa ti le faca asa cum iti doresti.Asta nu inseamna ca se face rabat de la calitate ( simetrii, finisaje ). In concluzie prefer produse personalizate HD decat standarde Givi, Hepko sau Kappa sau ce-or mai fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Sunt curios la ce pret vor iesi si mai ales daca merita efortul. Setul GIVI pentru Africa Twin costa 79 euro cu TVA ! Si credeti-ma ca arata foarte bine, sunt lucrate excelent...prinderi solide..etc. Intamplator prietenul nostru care ne-a ajutat cu Africa in atelier avea montat un crash bar Givi. Am observat uzuri pe teava care sustine radiatorul, din cauza sistemului de prindere al protectiilor si probabil unei utilizari mai intese in off. Grosimea tevii in perete este de 2 mm, noi folosim teava de de 2.6. Sistemul de prindere in spate se face la scarite, fara sa fie nevoie sa se schimbe prezonul care sustine motorul asa cum face riky la unele modele sau TT. Altfel arata fain, finisaje faine si probabil foarte bun pentru o exploatare normala. O idee pentru crash-bar. poate ati vazut cum le-am modificat pe ale mele, pentru mai multa protectie pe laterala, in cazul trantelor. in plus, proiectoarele stateau foarte bine si foarte protejate acolo, indiferent de cat de serioasa era cazatura. Dar cel mai mare avantaj, era usurinta cu care intorceam motocicleta pe ele, atunci cand era cazuta in pozitii nasoale. Practic, o pivotam in jurul lor, foarte usor, si era si mult mai usor de ridicat de jos. Si niciodata nu am reusit sa o dau atat de mult cu rotile-n sus incat sa simt nevoia unui crash-bar si la partea superioara. O sa caut sa vad daca gasesc vreo poza, pentru ca crash-bar-urile au plecat la Buzau, pe un schimb cu niste carnati de Plescoi. Intreba cineva unde era facuta a doua poza in care Alain Duclos ne arata cum se scoate vaca din nisip. Fotografia e facuta la Craiva-Dakar Eu zic sa nu lipsiti in primavara de la aceste eveniment. Aveti multe de invatat, si o sa cunoasteti un om minunat. De la el am mai invatat un lucru. Nu ai nevoie de scule, si crash-bar. Trebuie sa mergi in asa fel incat sa nu strici nimik la motocicleta. Am gasit cateva poze in care se vede modificarea. Interesanta ideea cu extensiile si noi am simtit de cateva ori nevoia unui pivot si la motoare mai usoare. Este tare nasol daca o scapi in josul pantei si se agata scarita sau daca prinzi un dead end la carare. Cred ca extensia ar fi fost utila in multe situatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Daca tot veni vorba, am si eu de vanzare o pereche de crashbaruri pt RD07 la 60 de euro. Cu tot cu taxe vamale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 ... Asa ca hai sa nu incurcam lucrurile ! E vorba de furnizori diferiti. Tu compari mere cu pere. P.S. Si...o observatie prieteneasca : "a-ti" in contextul in care l-ai folosit tu in fraza....se scrie "ati" Bafta ! napoi scuze ...eu estem cumparator fript, plecand de la premisa ca A implica B asa am gandit si de la filtru de benzina la crash-bar, stiu ca nu esti tu responsabil cu preturile doar ca am cautat multicel dupa crash-baruri si mi-o fo greu de crezut. acu ca mi-am amintit, cred ca de la tine are mihutz crashbar, care crash-bar mai mai ca il demontam ca sa dam jos capacul de la pinion(pt mine arata fain, l-as fi cumparat dar dupa ce m-am lovit de o problema relativ banala puncteaza in minus fata de cum m-am descurcat la ale mele). si legat de a-ti....mea culpa, raoul estem tare obosit cu necazuri pe acasa te rogu afiseaza si tu pe xrv.ro oferta de piese pt afrikana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Toata lumea vorbeste de calitate, finisaje, etc. Dar de tipul de tzeava folosita, vad ca nu spune nimeni nimic. Ce fel de tzeava se foloseste si din ce otel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Prefer crash-urile HD. Daca ai curajul sa mergi la Cluj o sa observi cu usurinta ca se munceste foarte mult pentru banii pe care ii dai pe crash-uri, suporti etc. In afara de faptul ca preturile nu mi s-au parut nicicand "ridicole" la accesoriile HD, mai ai si avantajul ca o sa ti le faca asa cum iti doresti.Asta nu inseamna ca se face rabat de la calitate ( simetrii, finisaje ). In concluzie prefer produse personalizate HD decat standarde Givi, Hepko sau Kappa sau ce-or mai fi. Curaj am, nu se pune problema. Timp nu am ! Sunt convins ca se munceste...si eu am un prieten mecanic care mai confectioneaza tobe, suporti, crashbar...etc. Stiu cat se munceste, l-am mai ajutat si eu de cateva ori...stai linistit ca stiu cu ce se mananca ! Repet...discutia era legata de rentabilitate...dar intram iar in detalii care nu-si au rostul. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Protectiile HD sunt executate din teava rotunda cu diam. de 21.5 mm x 2,6mm, 17 x 2,3 mm. Portbagajul HD se executa din teava rotunda cu diam. de 17 x 2.3 mm si este proiectat cu 6 brate de fixare pe cadru, dar poate avea si mai multe in functie de cerinte sau necesitate. sursa site-ul HD! la grosimea carnii si dat fiind ca profilul este O cred ca rezista cu brio la orice cazatura zdravana(io nu pun la bataie mobra pt teste ) ce ma tot framanta pe mine si nu gasesc explicatie este ca cei de la Hepco & Becker la rack-uri au folosit teava in teava(din materiale diferite)! cat despre material....cred ca e otel sec, nimeni nu se baga la aliaje sa fie usore dure dar pana la un punct elastice. Editat Decembrie 12, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Intamplator prietenul nostru care ne-a ajutat cu Africa in atelier avea montat un crash bar Givi. Am observat uzuri pe teava care sustine radiatorul, din cauza sistemului de prindere al protectiilor si probabil unei utilizari mai intese in off. Grosimea tevii in perete este de 2 mm, noi folosim teava de de 2.6. Sistemul de prindere in spate se face la scarite, fara sa fie nevoie sa se schimbe prezonul care sustine motorul asa cum face riky la unele modele sau TT. Altfel arata fain, finisaje faine si probabil foarte bun pentru o exploatare normala. Asta cu uzura....nu o inteleg...poti sa-mi dai detalii ??? Orice prindere pe cadru lasa urme. Ale voastre nu ? Doar cele originale KTM, pentru Adventure aveau ca niste bucsi de plastic pentru prinderile de cadru. In fine... Legat de 2,6 mm, noi romanii avem damblaua asta sa le facem cat mai solide..."sa tina" ! 2mm sau cati ori fi la GIVI...nu ti se par suficienti ? Eu banuiesc ca la GIVI or avea ei un inginer acolo...la proiectare....nu au indoit niste tevi pur si simplu. Si prietenul meu le face foarte solide....si uneori asta poate face rau....e constient si el. Daca nu ma crezi...te invit la mine la munca sa vezi un cadru stramb dintr-o cazatura nu foarte serioasa ! In loc sa cedeze crasbar-ul...a cedat cadrul ! Eu prefer sa indrept un crasbar decat un cadru ! Altfel....repet : tot respectul pentru ceea ce faceti, implica multa munca. Bafta ! Editat Decembrie 12, 2011 de MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Pune cadrul stramb chiar te rog sa faci ceva poze ... is curios . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 On topic: Vand cadru RD04 cu acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 On topic: Vand cadru RD04 cu acte uof! de ce nu m-am facut eu doftor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) "Am terminat o etapa din raliu cu cauciucul sarit de pe janta. Il tineam cu mana pe langa bascula, pentru ca nu aveam cu ce sa il tai. Iar in alta etapa, am terminat cursa fara janta, mergand pe discul de frana si pinion". Initial credeam ca ne spune asta doar ca sa ne impresioneze, si nu l-am crezut. Apoi, am cautat pe net, si am gasit si dovada. Pun poza, pentru a intari ceea ce spunea Duclos, in sensul ca trebuie sa conducem in asa fel incat sa nu stricam motocicleta. Nu conteaza ca ai echipa de asistenta, daca ea e la 3-400 de km distanta si tu esti in mijlocul desertului... Tot asa, degeaba ai tot ce trebuie acasa, daca esti singur in mijlocul padurii. De aceea spun ca e important sa avem grija de motocicleta, si sa conducem in siguranta, pentru ca poate sa aiba motocicleta 10 crash-bar-uri, daca ti-ai rupt un picior prin cine stie ce vagauna, nu mai conteaza cate fiare ai pe ea. Nu sunt de acord cu crash-bar-uri facute din teava extragroasa, pentru ca in loc sa se deformeze si sa preia socurile, le transmit in cadru si il deformeaza. Si daca prinderea fiarelor e aceeasi cu prinderea motorului, atunci e si mai grav. De aceea se prind de suportul scaritei. Unele modele chiar au in locul unor prinderi solide, niste bucsi din cauciuc, care le permit sa flexeze putin, pentru a nu transmite socul in cadru. Extensia aceea am folosit-o intens la pivotari, mai ales cand motorul cade cu rotile inspre varful pantei. Editat Decembrie 12, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) Asta cu uzura....nu o inteleg...poti sa-mi dai detalii ??? Orice prindere pe cadru lasa urme. Ale voastre nu ? Doar cele originale KTM, pentru Adventure aveau ca niste bucsi de plastic pentru prinderile de cadru. In fine... Legat de 2,6 mm, noi romanii avem damblaua asta sa le facem cat mai solide..."sa tina" ! 2mm sau cati ori fi la GIVI...nu ti se par suficienti ? Eu banuiesc ca la GIVI or avea ei un inginer acolo...la proiectare....nu au indoit niste tevi pur si simplu. Si prietenul meu le face foarte solide....si uneori asta poate face rau....e constient si el. Daca nu ma crezi...te invit la mine la munca sa vezi un cadru stramb dintr-o cazatura nu foarte serioasa ! In loc sa cedeze crasbar-ul...a cedat cadrul ! Eu prefer sa indrept un crasbar decat un cadru ! Altfel....repet : tot respectul pentru ceea ce faceti, implica multa munca. Bafta ! Sistemul de prindere sus este practic un colier din bara de 6 mm filetata si o piesa contra. Probabil ca acest sistem permite o mica miscare care poate uza teava de la radiator. Am atasat o fotografie gasita pe net. Daca conteaza, noi folosim alte 2 coliere din polietilena, care sunt mai late si poate ca mai absorb si din vibratii, socuri. Sistemul de prindere din fata, jos l-am facut in asa fel incat sa se deformeze mult inaintea cadrului in cazul unui soc puternic si poate fi shimbat usor daca este cazul. Dar nu stiu cine se uita la un crash bar indoit si vede un cadru neindoit. In general incercam sa folosim puncte de prindere solide pe cadru si pe cat posibil sa facem un triunghi cat mai echilateral. Felul in care legam aceste puncte intre ele cu teava reflecta partial si modul in care se distribuie si se absoarbe socul in cadru. Asa putem povesti multe. Totusi, am incercat sa dechidem ceva discutie, aici pe forum, in ideea ca noi incercam sa producem niste accesorii care sa fie cat mai interesante pentru voi Africanii si care acum pot fi macar putin personalizate si impreuna sa ajungem la un super crash bar sau 3 modele si care peste ceva timp ai putea sa il recomanzi in loc de givi pentru ca este facut asa cum am considerat noi (toti) ca e cel mai bine, iar legat de pret oricum este mai ieftin. Am incercat sa nu facem comparatii negative, adica asa cum nu am facut si imi cer scuze. De acum am sa incerc sa exemplific de ce ar putea fi mai bun designul nostru si nu de ce este mai nu stiu cum un altul. Dar, sunt si eu putin dezamagit pentru ca pana acum concluziile care pot sa le trag in urma unor discutii sunt ca folosim teava prea groasa si ca ar trebui sa folosim prinderea de la scarita. Strainezii care ne-au mai scris vroiau invers. (aici pot sa fiu rautacios) Sincer nu intentionam sa concuram cu nimeni si oricum mai avem mult de lucru. "Am terminat o etapa din raliu cu cauciucul sarit de pe janta. Il tineam cu mana pe langa bascula, pentru ca nu aveam cu ce sa il tai. Iar in alta etapa, am terminat cursa fara janta, mergand pe discul de frana si pinion". Initial credeam ca ne spune asta doar ca sa ne impresioneze, si nu l-am crezut. Apoi, am cautat pe net, si am gasit si dovada. Pun poza, pentru a intari ceea ce spunea Duclos, in sensul ca trebuie sa conducem in asa fel incat sa nu stricam motocicleta. Nu conteaza ca ai echipa de asistenta, daca ea e la 3-400 de km distanta si tu esti in mijlocul desertului... Tot asa, degeaba ai tot ce trebuie acasa, daca esti singur in mijlocul padurii. De aceea spun ca e important sa avem grija de motocicleta, si sa conducem in siguranta, pentru ca poate sa aiba motocicleta 10 crash-bar-uri, daca ti-ai rupt un picior prin cine stie ce vagauna, nu mai conteaza cate fiare ai pe ea. Nu sunt de acord cu crash-bar-uri facute din teava extragroasa, pentru ca in loc sa se deformeze si sa preia socurile, le transmit in cadru si il deformeaza. Si daca prinderea fiarelor e aceeasi cu prinderea motorului, atunci e si mai grav. De aceea se prind de suportul scaritei. Unele modele chiar au in locul unor prinderi solide, niste bucsi din cauciuc, care le permit sa flexeze putin, pentru a nu transmite socul in cadru. Extensia aceea am folosit-o intens la pivotari, mai ales cand motorul cade cu rotile inspre varful pantei. Sunt foarte deacort cu tine. Crash bar-ul nu este un accesoriu folosit la rally raid si nu prea are loc. Noi ne-am gandit sa facem pentru cine merge la ture mai enduro cu bagaje si pasager si de multe ori ajunge in zone cu grad de dificultate mai mare decat cel de la raid, ca sa nu mai zicem la Raliul Olteniei din toamna am fost 2 participanti. (amandoi cu crash bar, care l-am si folosit ca am obosit si m-am incurcat) Sustinem cauza, suntem 100% alaturi de Cristi, care a reusit sa organizeze cateva evenimente foarte tari pe la noi. Editat Decembrie 13, 2011 de alecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.