Gabitza_Bv Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 20121212_200548.jpg e buna si asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) Si eu am inceput pregatirile pentru "hibernare"... Momentan sunt doar 100 de suruburi pe guma din spate. Urmeaza sa mai pun inca 200 pe spate si 300 pe fata, ca sa ma bucur din plin de sporturile de iarna. Editat Decembrie 15, 2012 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Ce bine-i de unii c-au cu ce ! Distracţie spinoasă-n continuare . Şuruburile de pe centru le-ai tăiat sau au căpiat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Le-am taiat si apoi mi-a parut rau. pana acasa s-au polizat de abia se mai vedea piulitza. Oricum, trebuie sa bag mai multe pe centru, sa am si tractiune, ca numai pe drifturi am mers, ceea ce nu e rau, ca abia ma antrenez serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Nu sunt periculoase suruburile alea pt pietoni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Nici vorbă ! Sunt sfinţite de către Preavestitul Africanie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Boierule scoate urgent suruburile alea sa nu zgarii pietonii! Lasa cauciucurile simple si uitate la motocicleta cum zace in garaj! Felicitari pentru filmari! Ne mai clatim si noi ochii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Nu mai certati mai omul, ca nu are de unde sa stie ca pe unde umblu eu, pietonii nu ajung decat uitandu-se pe youtube. Desi maine e posibil sa bag si vreo 60 de km de asfalt. Ma tot rog sa ninga serios, sa nu imi tocesc suruburile, ca tare greu se monteaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Pleci cu două ore mai devreme şi mergi numai prin şanturile de la marginea drumului E urât tare pe zăpadă fără cuie sau crampoane foarte subtiri, de piatră. Am mers cu TKC80 pe zăpadă ( cam tare ce-i drept ) în Iezer şi n-a fost deloc distractic, mergeam cu a`ntâia la ralantii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 La Multi Ani Africanilor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Nu stiti pe cineva meserias care repara tripmasteruri?unui amic i-a picat tripul si e disperat sa rezolve! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 A scris cineva, cred ca si pe topicul asta, cu multe pagini in urma, trebuie sa cauti Pe xrv.ro nu imi amintesc sa fi vazut, dar cautam si acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 depinde ce i s-a intamplat la tripmaster(cum i s-a defectat), ca rezolvare cred ca exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 depinde ce i s-a intamplat la tripmaster(cum i s-a defectat), ca rezolvare cred ca exista. A inceput sa se reseteze cam de un an,iar acum nu mai arat nimic.parca a dus la cineva sa se uite la condensatori,dar n-au reusit mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Posibil sa nu mai fie circuitul intreg pe placa. Sa verifice toata placa ca poate e intrerupta legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 A inceput sa se reseteze cam de un an,iar acum nu mai arat nimic.parca a dus la cineva sa se uite la condensatori,dar n-au reusit mare lucru Acolo pot fi mai multe probleme nu doar condensatorii , dar atata timp cat intrarile si iesirile integratului sant in parametrii nu mi-as face probleme , se poate repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Salut, cu parere de rau v-a trebui sa ma despart de africana. Motivele sunt multe si diverse. Pretul pentru cei interesati ar fi 1300euro. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cââââââââââââââââââââââât ? E drept, n-o ştiu, dar ... ia să vedem cât am strâns anul trecut din restul de pâine, poate-mi ajung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Dupa cum spuneam, motivele sunt multe si deiverse, iar motoreta are mici hibe. Daca esti interesat, discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 La pretul asta mai degraba o dai pe bucati dar nah...fiecare cu problemele lui si stie ce si cum face. Dupa cum bate vantul si eu cred ca va trebui sa o dau, insa sper ca sa apuc sa fac macar o plimbare cu ea anul acesta. Imi pare rau de tine ! sper ca o sa te invarti cumva si sa-ti cumperi alta mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Sherky îmi pare rău că trebuie sa o vinzi, personal nu sunt interesat pentru că deja mi-am făcut din Africana ce-o am în dotare o motocicletă "cu hibe" estetice, deci motocicletă de pădure. Sperăm ca tot răul să fie înspre mai bine şi s-apucăm să ne vedem călare cândva, curând. Raoul, iar probleme neică? Vezi tu cum e cu banii ăştia, alegem să băgăm banii în motociclete în loc să-i ţinem în buzunar şi să le folosim atât timp cât merg, bani în ele băgaţi doar când nu mai poate deschide supapa fără ai fi schimbate piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 nu-s probleme...ma bate gandul sa fiu dator vandut la banci pt un apartament...si imi trebuie 5000e doar ca sa incep ratele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 cam pustiu pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Dragi prieteni, uitandu-ma pe prognoza meteo pentru Nadrag si calculand posibila aliniere a planetelor, am stabilit ca in 2013 trebuie sa ne intalnim intr-o zi de 31. Deci, asadar si prin urmare, ziua copilului o sarbatorim tot la Nadrag Vineri, 31 Mai - Sambata, 1 Iunie - Duminica, 2 Iunie ne vedem la Nadrag pentru Intanirea Africa Twin Romania editia a 9-a!LOCATIA: La fel ca si in anii trecuti, locatia este fosta tabara de copii. PARTICIPANTI: Pentru posesorii de AT prezenta este obligatorie si ne bucuram sa avem printre noi si detinatori de alte marci/modele de motociclete.COSTURI: Nu se plateste nimic, doar mancarea vineri si sambata seara (cine vrea sa manance, binenteles)TRASEE: Vom avea doua trasee, unul mai soft si unul pentru anvelope cu crampoane SURPRIZE: Astea nu se spun inca (nu, nu e vorba de noroiul de pe traseu).Pe masura ce ne vom apropia de eveniment am sa mai vin cu precizari. Pentru cine are intrebari/nelamuriri va stau la dispozitie la tel. 0722858466 sau PM sau email:oldmotors@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) Stiu ca s-a mai discutat pe forumul asta cu ceva timp in urma dar prefer sa redeschid discutia despre raportul de transmisie. Acum am kitul original, 16/45. Ma bate gandul sa schimb pinioanele astfel incat sa ii scad turatia la viteza de croaziera. Problema este ca nu stiu aspectul negativ daca pun de exemplu un 16/42. Se pierde semnificativ din puterea demarajului? La 110km/h am 5000 r/min. Cati dinti trebuie sa aiba pinionul din spate astfel incat sa cobor turatia la 4500r/min dar sa pastrez aceeasi viteza de croaziera? Editat Ianuarie 14, 2013 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.