boieru' Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Ma bucur ca v-a placut, si va asteptam cu mare drag la editiile urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Totul a fost super. Pentru mine au fost 1300km frumosi. Multumim prietenilor din Valeni pentru organizare si master chef-ului Jackson pentru mancarea delicioasa . Asteptam editia 2014 Editat August 5, 2013 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 O prima transa de poze si de la mine! https://www.facebook.com/#!/suciu.calin.1/media_set?set=a.689317631082391.1073741853.100000124824079&type=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 https://www.facebook.com/isac.sebastian/media_set?set=a.10200666923928718.1073741854.1029315566&type=1 Am pus pozele si acum urmeaza sa incarc si filmarile de pe traseu. O sa fac si un album web pentru cei ce nu au cont de facebook. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Frumoase privelisti si drumul uscat tare, cred ca a-ti dat gata multe lazi de bere. Tare rau imi pare ca nu am degustat bunatatile gatite de Ionut, sa va fie rusine ca nu l-ati motociclat, l-ati pus la cratita si anu aista. Toba cea nou a lui Leo e de pus la DiY Reta lui Boieru e intr-un continuu stadiu de... chipurile imbunatatire (faina toba) Cstelia nush ce o patit de o proptit-o in sant (concediu pre lung) Borco zici ca e din Mad max, cu iz(mene) de Mc Hammer Galen vrea inapoi in armata , desi are si el scapari Mad max Lui Pedros i se da pe Varadero, pana descopera ce setoasa e ... Zoli e chill as usual unprotoptil de Transplant pacolo GS-ul lui Sergiu nici ca apare pe acolo, nu va place Bmw-ul Next time vin si eu, chit ca o sa vin cu masina ps: vreau sa vad ca postati si ep advrider, sunt ceva poze ce merita sa apara pe prima pagina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mudrea Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Intrunirea de la Valeni editia a 10-a a fost de nota 10! Zeci de multumiri organizatorilor, m-am simtit excelent. Editat August 5, 2013 de mudrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 a fost superb totul, bravo baietilor din valeni si felicitari lui Jackson pentru bucatareala o sa descarc si eu gopro-ul in seara asta si le pun pe transfer, momentan am urcat pe youtub doar tranta luata pe asfalt cu gume de cross PS: pe prototiptila de translap o cheama Doria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Cum să cazi băi pe asfalt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 o strans ghidonul pre tare...se uita dupa pasarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Mitas C11 pe fata si Mitas C02 abia montat pe spate plus un tacanit la ghidon ) trageam de gaz in curbe ca sa il fac sa derapeze un pic, de vreo 4-5 ori am avut noroc si mi-a iesit, de data asta am tras cam tare de gaz si a derapat mai mult iar cand am prins iar aderenta a inceput sa "danseze" pe crampoane... stiam la ce ma bag deci e ok )) LE: pasarele, caprioare... Editat August 6, 2013 de dudaroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Ma bucur ca ati ajuns cu bine toti! Adi sper ca ti-ai recuperat cu bine motocicleta! Ma bucur, de asemenea, ca v-ati simtit bine! Aveti alaturat un link cu pozele facute de fratele meu, Fane: https://www.facebook.com/stefan.dumitrescu.98/media_set?set=a.4469629638550.1073741828.1824140297&type=3 Este necesar un cont de facebook pentru vizionare (al oricui...) Va pupa tata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Mi-am adus ieri moto acasa.Am luat TRANSALPUL si am pus cu mine in cutie ,bateria de la masina si m-am dus dupa AFRICANA.Am lasat TRANSALPUL la un PRIETEN BUN in HADARENI si m-a dus cu masina lui pana la motor.Am pus bateria in cutie la AFRICANA ,am facut legatura la bateria mica ,care era moarta si i-am dat gaz.aM AJUNS INTR-O ORA ACASA. Acum astept sa-mi ajunga un regulator de tensiune prin curierat bateria am aici in zona si...........MAXIIIIM p.s.Am o intrebare: AZI CINEVA MI-A SUGERAT SA-MI CUMPAR REGULATOR DE ATV LINHAI .CE ZICETI? E BUN? TIPUL ZICE CA ARE DE 2 ANI PE AFRICANA LUI SI E OK.AS LUA CA E MAI IEFTIN. Editat August 6, 2013 de MONOCORD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 pune linistit regulator de linhai ,io am de ceva chinezarie pe transalp de 2 ani si mere bine nu incarca ca si originalul 14, 5 v numai 14v dar o fost 120 ron si am pus un cooler si un display care imi arata incarcarea pe el sa fiu sigur ca nu se arde si sa nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Salutare Am iesit sambata si aceeasi faza, m-am uitat si filtrul de benzina e ok, cred ca e ceva infundat si nu imi mai ajunge benzina in pompa, am pus mana pe ea si era foarte incinsa abia putea sa tii mana pe ea. Vroiam sa dau rezervorul jos si sa ma uit insa din pacate duminica am iesit cu ktm ul si m-am ales cu o disjunctie claviculara , asa ca acum sunt nevoit sa stau salut Revin, acum sunt refacut am verificat rezervorul, toate furtunasele, totul ok. Am verificat si pompa, baga foarte bine benzina Am plecat pe la o tura prin tara si nu s-a mai oprit. Dupa trei zile insa m-a lasat definitiv pompa Am scos-o din circuit si am legat pe direct sa ajung acasa Am inteles ca se poate reconditiona, ca exista un kit de reparatie A mai folosit cineva ? Am gasit asta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xrv_750_p_africa_twin_rd07/93/picture/fuel_pump_repair_kit_-_point_switch/ Merge sa pun pompa si de pe cbr 600 modelul pe carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Eu am folosit Da si Da. chitul ala de reparatie e ok, dar tot cam 30k te va tine Pompa de CBR chipurile s-ar putea sa bage un debit ceva mai mare, dar inauntru are aceleasi platini nenorocite si constructiv e identica. Cstelia zicea ca are know-how-ul sa puna platini de dacie! cheapest way ever. citisem si de un tip ce a pus nush ce platini speciale de la nush ce contacte, deci e posibil alta varianta este o pompa vacuumatica Mikuni, de firma...sau de scooter . recomand de back-up Pe Transalp am un regulator dasta Chinese, merge bine motorul si incarca ok. Ca forma e ciudatel dar nu exagerat. De backup am luat unul chinese echivalent la original(160ron) dar nu l-am montat/folosit...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Problema releului s-a dezbatut si rasdezbatut. Concluzii: 1. Mai ales in conditiile cand toata lumea monteaza consumatori suplimentari (doua becuri active in bot, proiectoare, prize pt te miri ce, manere inclzite, etc, etc.) releul original de africana este grav SUBDIMENSIONAT. Coolerul de calc este obligatoriu chiar si fara consumatori suplimentari. Releul de linhai merge pe transalp pentru ca are un singur bec pe farul frontal. La africana ca sa ai lumina decenta, ori 2X45 wati, ori xenoane(astea sorb infernal pana se incalzesc si si dupa aia mult mai mult decat scrie pe ele cai ai pierderi mari si in balasturi). 2. Mai are si motorul consumul lui propriu (CDI;pierderi in acumulator, semnalizari, stop, etc) cam de 60W. 3. Asa dar releele obisnuite care suporta in jur de 150W consum permanent sunt SUBDIMENSIONATE in cazul africanei. Chiar si cu cooler nu se stie cand te lasa (de obicei pe canicula cum a fost cazul cu Adi). 4. Inainte sa montati un releu seccond sau no name after market, uitati-va macar sa aiba suprafata radiatorului cel putin egala cu originalul, altfel il luati degeaba. 5. Solutii minune(ieftineanu si sigure totodata) nu exista din cate stiu eu si daca vrei sa fii absolut sigur ca nu mai ai probleme ever cu incarcarea te scormonesti de ceva loz si iei releul universal cehesc care duce din cate stiu eu aproape 300W in regim continuu. Adica mai mult decat "scoate" amaratul de alternator cu magneti permanenti din 91 toamna 6. Montarea unui voltmetru(mare scapare din partea firmei Honda pe un motor care face turul lumii) te fereste de surprize gen fiert bateria. Abia atunci iti dai seama cat de la limita este si generatorul cu magneti imbatraniti. Ai mei sunt din 91 si in general imi aprind xenoanele pe rand Cu ambele aprinse tensiunea pe baterie coboara la 13,4v (acceptabil) iar la voltmetrul digital de bord montat chiar pe alimentarea balasturilor la 10,5-11V, deoarece si instalatia electrica este subdimensionata. In mod original africana are in bot fie doua "lumanari" de 35 W numa bune sa-ti bagi destele in ochi, fie la faza mica (regim permanent) un singur bec de 45W activ si ala numa bun sa intri in toate gropile sau santurile. Lumea il cupleaza si pe alalalt si asa incep sa cada releele, mai ales daca nu au cooler. Editat August 7, 2013 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Ca de obicei baietii din Valeni si-au facut datoria iarasi cu brio. Sebi, Leo, Bogdan, Edi, Ionut bucatarul cu ciorba de burta minunata de dumineca, ne-au facut sa ne simtim foarte bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 asta-i prea de tot. nu inteleg unde e placerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Seara, dupa ce ai instalat tabara si constati ca ai toata casa la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 pune linistit regulator de linhai ,io am de ceva chinezarie pe transalp de 2 ani si mere bine nu incarca ca si originalul 14, 5 v numai 14v dar o fost 120 ron si am pus un cooler si un display care imi arata incarcarea pe el sa fiu sigur ca nu se arde si sa nu stiu http://tmmp.ro/produse/piese-scutere/releeregulatoare-104 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Eu am folosit Da si Da. chitul ala de reparatie e ok, dar tot cam 30k te va tine Pompa de CBR chipurile s-ar putea sa bage un debit ceva mai mare, dar inauntru are aceleasi platini nenorocite si constructiv e identica. Cstelia zicea ca are know-how-ul sa puna platini de dacie! cheapest way ever. citisem si de un tip ce a pus nush ce platini speciale de la nush ce contacte, deci e posibil alta varianta este o pompa vacuumatica Mikuni, de firma...sau de scooter . recomand de back-up Pe Transalp am un regulator dasta Chinese, merge bine motorul si incarca ok. Ca forma e ciudatel dar nu exagerat. De backup am luat unul chinese echivalent la original(160ron) dar nu l-am montat/folosit...etc ok, o sa comand un kit si o sa schimb contactele, sper sa functioneze am desfacut-o dar mie contactele mi se par ok am pus si niste poze si astept pareri sper ca sunt destul de clare inca o chestie, in momentul in care am legat pe direct am uitat sa debransez pompa de la sit electric si dupa 20 de km cand mi-am adus aminte si am oprit am obs ca era foarte incinsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Benzina ce trece prin pompa are rol si de a o raci nitel. Din poza nu se vad platinile , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Benzina ce trece prin pompa are rol si de a o raci nitel. Din poza nu se vad platinile , Nicio legatura nu are benzina cu temperatura pompei! In regim normal de functionare, pompa da un puls la cateva secunde, asta insemnand o cantitate foarte mica de benzina...rece. Faptul ca s-a supraincalzit este din cauza ca pompa a "tacanit" incontinuu dupa ce a fost ocolita. A dat in gol fara sa fie oprita de presiunea din carburi. Morala: daca nu scoti pompa si din priza dupa ce ai trecut alimentarea pe direct, risti sa o arzi prin spraincalzire si mai departe sa arzi releul de incarcare. ok, o sa comand un kit si o sa schimb contactele, sper sa functioneze am desfacut-o dar mie contactele mi se par ok am pus si niste poze si astept pareri Eu mi-am pus kit nou de platina dar am adaugat si nu mai stiu ce dioda MUR. Dupa cca 40mii km, nu se vad sa fie afumate contactele. LINHAI .CE ZICETI? E BUN? TIPUL ZICE CA ARE DE 2 ANI PE AFRICANA LUI SI E OK.AS LUA CA E MAI IEFTIN. Lasa prostiile chinezesti si ia-ti un releu ignitech de la cehi. L-am schimbat odata cu kitul de pompa. Merge perfect in fratie cu un cooler de pc. Nu am xenoane(africana are din fabrica lumini excelente), dar la drum lung pun mai multi consumatori auxiliari gen gps, incarcare telefon, intercom... Dar mai recomand totodata sa te uiti si aici: http://www.xrv.ro Editat August 7, 2013 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Mc Mihutz, dar sa stii ca ghidusia pompeaza non stop fara sa fie oprita de nik. Benzina preia caldura degajata, pompa oricum se incalzeste, dar cand pompeaza in gol se incinge de a dreptul. Teoria zice ca made im china e shit insa cateodata practica ne arata altceva, fctie de finante si curaj...experienta...fiecare alege altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.