mudrea Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Intrunirea de la Valeni editia a 10-a a fost de nota 10! Zeci de multumiri organizatorilor, m-am simtit excelent. Editat August 5, 2013 de mudrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 a fost superb totul, bravo baietilor din valeni si felicitari lui Jackson pentru bucatareala o sa descarc si eu gopro-ul in seara asta si le pun pe transfer, momentan am urcat pe youtub doar tranta luata pe asfalt cu gume de cross PS: pe prototiptila de translap o cheama Doria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Cum să cazi băi pe asfalt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 o strans ghidonul pre tare...se uita dupa pasarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Mitas C11 pe fata si Mitas C02 abia montat pe spate plus un tacanit la ghidon ) trageam de gaz in curbe ca sa il fac sa derapeze un pic, de vreo 4-5 ori am avut noroc si mi-a iesit, de data asta am tras cam tare de gaz si a derapat mai mult iar cand am prins iar aderenta a inceput sa "danseze" pe crampoane... stiam la ce ma bag deci e ok )) LE: pasarele, caprioare... Editat August 6, 2013 de dudaroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Ma bucur ca ati ajuns cu bine toti! Adi sper ca ti-ai recuperat cu bine motocicleta! Ma bucur, de asemenea, ca v-ati simtit bine! Aveti alaturat un link cu pozele facute de fratele meu, Fane: https://www.facebook.com/stefan.dumitrescu.98/media_set?set=a.4469629638550.1073741828.1824140297&type=3 Este necesar un cont de facebook pentru vizionare (al oricui...) Va pupa tata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Mi-am adus ieri moto acasa.Am luat TRANSALPUL si am pus cu mine in cutie ,bateria de la masina si m-am dus dupa AFRICANA.Am lasat TRANSALPUL la un PRIETEN BUN in HADARENI si m-a dus cu masina lui pana la motor.Am pus bateria in cutie la AFRICANA ,am facut legatura la bateria mica ,care era moarta si i-am dat gaz.aM AJUNS INTR-O ORA ACASA. Acum astept sa-mi ajunga un regulator de tensiune prin curierat bateria am aici in zona si...........MAXIIIIM p.s.Am o intrebare: AZI CINEVA MI-A SUGERAT SA-MI CUMPAR REGULATOR DE ATV LINHAI .CE ZICETI? E BUN? TIPUL ZICE CA ARE DE 2 ANI PE AFRICANA LUI SI E OK.AS LUA CA E MAI IEFTIN. Editat August 6, 2013 de MONOCORD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 pune linistit regulator de linhai ,io am de ceva chinezarie pe transalp de 2 ani si mere bine nu incarca ca si originalul 14, 5 v numai 14v dar o fost 120 ron si am pus un cooler si un display care imi arata incarcarea pe el sa fiu sigur ca nu se arde si sa nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Salutare Am iesit sambata si aceeasi faza, m-am uitat si filtrul de benzina e ok, cred ca e ceva infundat si nu imi mai ajunge benzina in pompa, am pus mana pe ea si era foarte incinsa abia putea sa tii mana pe ea. Vroiam sa dau rezervorul jos si sa ma uit insa din pacate duminica am iesit cu ktm ul si m-am ales cu o disjunctie claviculara , asa ca acum sunt nevoit sa stau salut Revin, acum sunt refacut am verificat rezervorul, toate furtunasele, totul ok. Am verificat si pompa, baga foarte bine benzina Am plecat pe la o tura prin tara si nu s-a mai oprit. Dupa trei zile insa m-a lasat definitiv pompa Am scos-o din circuit si am legat pe direct sa ajung acasa Am inteles ca se poate reconditiona, ca exista un kit de reparatie A mai folosit cineva ? Am gasit asta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xrv_750_p_africa_twin_rd07/93/picture/fuel_pump_repair_kit_-_point_switch/ Merge sa pun pompa si de pe cbr 600 modelul pe carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Eu am folosit Da si Da. chitul ala de reparatie e ok, dar tot cam 30k te va tine Pompa de CBR chipurile s-ar putea sa bage un debit ceva mai mare, dar inauntru are aceleasi platini nenorocite si constructiv e identica. Cstelia zicea ca are know-how-ul sa puna platini de dacie! cheapest way ever. citisem si de un tip ce a pus nush ce platini speciale de la nush ce contacte, deci e posibil alta varianta este o pompa vacuumatica Mikuni, de firma...sau de scooter . recomand de back-up Pe Transalp am un regulator dasta Chinese, merge bine motorul si incarca ok. Ca forma e ciudatel dar nu exagerat. De backup am luat unul chinese echivalent la original(160ron) dar nu l-am montat/folosit...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Problema releului s-a dezbatut si rasdezbatut. Concluzii: 1. Mai ales in conditiile cand toata lumea monteaza consumatori suplimentari (doua becuri active in bot, proiectoare, prize pt te miri ce, manere inclzite, etc, etc.) releul original de africana este grav SUBDIMENSIONAT. Coolerul de calc este obligatoriu chiar si fara consumatori suplimentari. Releul de linhai merge pe transalp pentru ca are un singur bec pe farul frontal. La africana ca sa ai lumina decenta, ori 2X45 wati, ori xenoane(astea sorb infernal pana se incalzesc si si dupa aia mult mai mult decat scrie pe ele cai ai pierderi mari si in balasturi). 2. Mai are si motorul consumul lui propriu (CDI;pierderi in acumulator, semnalizari, stop, etc) cam de 60W. 3. Asa dar releele obisnuite care suporta in jur de 150W consum permanent sunt SUBDIMENSIONATE in cazul africanei. Chiar si cu cooler nu se stie cand te lasa (de obicei pe canicula cum a fost cazul cu Adi). 4. Inainte sa montati un releu seccond sau no name after market, uitati-va macar sa aiba suprafata radiatorului cel putin egala cu originalul, altfel il luati degeaba. 5. Solutii minune(ieftineanu si sigure totodata) nu exista din cate stiu eu si daca vrei sa fii absolut sigur ca nu mai ai probleme ever cu incarcarea te scormonesti de ceva loz si iei releul universal cehesc care duce din cate stiu eu aproape 300W in regim continuu. Adica mai mult decat "scoate" amaratul de alternator cu magneti permanenti din 91 toamna 6. Montarea unui voltmetru(mare scapare din partea firmei Honda pe un motor care face turul lumii) te fereste de surprize gen fiert bateria. Abia atunci iti dai seama cat de la limita este si generatorul cu magneti imbatraniti. Ai mei sunt din 91 si in general imi aprind xenoanele pe rand Cu ambele aprinse tensiunea pe baterie coboara la 13,4v (acceptabil) iar la voltmetrul digital de bord montat chiar pe alimentarea balasturilor la 10,5-11V, deoarece si instalatia electrica este subdimensionata. In mod original africana are in bot fie doua "lumanari" de 35 W numa bune sa-ti bagi destele in ochi, fie la faza mica (regim permanent) un singur bec de 45W activ si ala numa bun sa intri in toate gropile sau santurile. Lumea il cupleaza si pe alalalt si asa incep sa cada releele, mai ales daca nu au cooler. Editat August 7, 2013 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Ca de obicei baietii din Valeni si-au facut datoria iarasi cu brio. Sebi, Leo, Bogdan, Edi, Ionut bucatarul cu ciorba de burta minunata de dumineca, ne-au facut sa ne simtim foarte bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 asta-i prea de tot. nu inteleg unde e placerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Seara, dupa ce ai instalat tabara si constati ca ai toata casa la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 pune linistit regulator de linhai ,io am de ceva chinezarie pe transalp de 2 ani si mere bine nu incarca ca si originalul 14, 5 v numai 14v dar o fost 120 ron si am pus un cooler si un display care imi arata incarcarea pe el sa fiu sigur ca nu se arde si sa nu stiu http://tmmp.ro/produse/piese-scutere/releeregulatoare-104 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Eu am folosit Da si Da. chitul ala de reparatie e ok, dar tot cam 30k te va tine Pompa de CBR chipurile s-ar putea sa bage un debit ceva mai mare, dar inauntru are aceleasi platini nenorocite si constructiv e identica. Cstelia zicea ca are know-how-ul sa puna platini de dacie! cheapest way ever. citisem si de un tip ce a pus nush ce platini speciale de la nush ce contacte, deci e posibil alta varianta este o pompa vacuumatica Mikuni, de firma...sau de scooter . recomand de back-up Pe Transalp am un regulator dasta Chinese, merge bine motorul si incarca ok. Ca forma e ciudatel dar nu exagerat. De backup am luat unul chinese echivalent la original(160ron) dar nu l-am montat/folosit...etc ok, o sa comand un kit si o sa schimb contactele, sper sa functioneze am desfacut-o dar mie contactele mi se par ok am pus si niste poze si astept pareri sper ca sunt destul de clare inca o chestie, in momentul in care am legat pe direct am uitat sa debransez pompa de la sit electric si dupa 20 de km cand mi-am adus aminte si am oprit am obs ca era foarte incinsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Benzina ce trece prin pompa are rol si de a o raci nitel. Din poza nu se vad platinile , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Benzina ce trece prin pompa are rol si de a o raci nitel. Din poza nu se vad platinile , Nicio legatura nu are benzina cu temperatura pompei! In regim normal de functionare, pompa da un puls la cateva secunde, asta insemnand o cantitate foarte mica de benzina...rece. Faptul ca s-a supraincalzit este din cauza ca pompa a "tacanit" incontinuu dupa ce a fost ocolita. A dat in gol fara sa fie oprita de presiunea din carburi. Morala: daca nu scoti pompa si din priza dupa ce ai trecut alimentarea pe direct, risti sa o arzi prin spraincalzire si mai departe sa arzi releul de incarcare. ok, o sa comand un kit si o sa schimb contactele, sper sa functioneze am desfacut-o dar mie contactele mi se par ok am pus si niste poze si astept pareri Eu mi-am pus kit nou de platina dar am adaugat si nu mai stiu ce dioda MUR. Dupa cca 40mii km, nu se vad sa fie afumate contactele. LINHAI .CE ZICETI? E BUN? TIPUL ZICE CA ARE DE 2 ANI PE AFRICANA LUI SI E OK.AS LUA CA E MAI IEFTIN. Lasa prostiile chinezesti si ia-ti un releu ignitech de la cehi. L-am schimbat odata cu kitul de pompa. Merge perfect in fratie cu un cooler de pc. Nu am xenoane(africana are din fabrica lumini excelente), dar la drum lung pun mai multi consumatori auxiliari gen gps, incarcare telefon, intercom... Dar mai recomand totodata sa te uiti si aici: http://www.xrv.ro Editat August 7, 2013 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Mc Mihutz, dar sa stii ca ghidusia pompeaza non stop fara sa fie oprita de nik. Benzina preia caldura degajata, pompa oricum se incalzeste, dar cand pompeaza in gol se incinge de a dreptul. Teoria zice ca made im china e shit insa cateodata practica ne arata altceva, fctie de finante si curaj...experienta...fiecare alege altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Mc Mihutz, dar sa stii ca ghidusia pompeaza non stop fara sa fie oprita de nik. Benzina preia caldura degajata, pompa oricum se incalzeste, dar cand pompeaza in gol se incinge de a dreptul. Teoria zice ca made im china e shit insa cateodata practica ne arata altceva, fctie de finante si curaj...experienta...fiecare alege altceva Raul, daca pornesti africana(a ta ai dat-o),vei auzi o data la cateva secunde o tacanitura sau doua de pompa. Asta inseamna ca nivelul de benzina din carburatoare a scazut suficient incat pompa sa mai impinga putin. Cand nivelul a ajuns la normal, pompa sta "armata" sa impinga iar cand nivelul scade. Totul tine de presiunea dintre pompa si carburi. Daca scoti furtunul de tur din carburator si-l pui infipt intr-o canistra, vei auzi un tacanit continuu din pompa, la pornirea africanei(pe care nu o mai ai). Simplu. La fel si cand nu are benzina in ea....Ai auzit-o vreodata cum baraie cand ai ajuns cu benzina la limita de rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Azi am primit releul din UNGARIA de la un mecanic din DEBRECEN care foloseste de ceva ani acest model pe o gramada de motoare mari sau mici,turate sau mai putin turate fara probleme.AM GARANTIE asa ca o sa-l montez maine.Azi am mai cautat printre fire pee la motor si am gasit cele 3 fire galbene ce vin de la releu arse si izolatia era arsa.Deci se pare ca de la mufa oxidata a venit baiu.MULTUMESC PT. SFATURI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Deci am avut dreptate. Taie mufele acelea si cositoreste firele. E cea mai buna solutie pentru a elimina problema releului. Inainte sa fac treaba asta am incercat toate metodele. Am curatat mufele cu solutii speciale, am aplicat solutii pentru curatarea contactelor, dar degeaba. Dupa o vreme contactele mufelor oxidau, incepeau sa se incinga mufele si sa se topeasca. Am eliminat mufele, am cositorit firele si acum nu mai am nici o problema. Problema pompei de benzina a ocupat multe pagini pe forumul asta. Puteti alege varianta simpla, cu pompa vacumatica de scuter de 35 de ron. Pompa pe care Leo o folosea de un an, a plecat la plimbare cu Mircea Moldovan prima data prin Mongolia, apoi de la Mures la Dakar, si inca face pishu' frumos in carburatoare. Deci are peste 3 ani de functionare fara probleme, in orice conditii si orice regim de mers. Numai ca la romani problema se pune mereu de genul "de ce sa fie simplu, cand se poate si al naibii de complicat"? Dati bani pe platini care nu rezista decat putin timp, sau pe pompe scumpe care fac acelasi lucru ca cea de 35 de ron. Se cauta cu disperare poza cu Razvan costumat cu labele de scafandru in benzinarie. Rugam faimosul paparazzo sa o incarce pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) ok, o sa comand un kit si o sa schimb contactele, sper sa functioneze am desfacut-o dar mie contactele mi se par ok am pus si niste poze si astept pareri sper ca sunt destul de clare inca o chestie, in momentul in care am legat pe direct am uitat sa debransez pompa de la sit electric si dupa 20 de km cand mi-am adus aminte si am oprit am obs ca era foarte incinsa Chiar ca platinile arata ok, adica nepuscate. Acuma uite cum functioneaza pompa: In primul rand ea este comandata de un releu electronic care ii da curent doar cand 'simte" impulsurile de la CDI, adica cand dai la automat si normal cand merge motorul. Acuma releul ala nu e mare scofala, poti sa-l sari legand pompa direct la +contact. Doar ca atunci tinde sa functioneze si cand n-ai benzina si ma rog, dupa o vreme daca nu scoti contactul se arde. De aia au pus releul si de aia nu auzi pompa cand pui contactul. Buun! Acuma tu legi pompa pe direct adica direct pe baterie, ca altfel din motivul de mai sus nu-ti poti da seama ce are. Normal ca legi si tevile de benzina sa nu mearga pompa in gol. In repaus contactele pompei sunt inchise. Cand o legi la curent, electromagnetul atrage impotriva unui arc armatura care misca membrana pompei si creeaza depresiune in ea, ceea ce deschide supapa de admisie a benzinei si o cantitate de benzina intra in corpul pompei. Dar cand armatura ajunge la capat de cursa timoneria aia cu histerezis mecanic desface contactul si arcul impinge membrana la loc, ceea ce inchide supapa de admisie si impinge benzina in carburi. Cand benzina impinsa se consuma, membrana revine la pozitia initiala, contactul se restabileste si ciclul se repeta. in functionare normala pompa" bate" ca o inima doar ca mult mai rar, in ralenti cam o data la 5 secunde. Acuma iti poti da seama ce nu este in regula, daca nu cumva de fapt pompa e in regula si ai patit ce am patit si eu in Muntenegru, adica s-a dus blestematul de releu, care tot asa imi facea; cam la 100-300km inceta BRUSC pompa sa functioneze. Lasam totul sa se raceasca si iar merea cam aceeasi distanta pana s-a dus de tot si am putut elucida si eu "misterul". Asa ca si eu am venit acasa cu pompa legata "pe direct" adica o borna la masa si aialalta la +contact si asa am mai mers fara pb inca vre-un an pana cand am avut chef sa desfac bordul ca sa insfac de unde-i ascus panarama de releu si sa-l schimb. Prin urmare daca platinile sunt ok si pompa "bate " in gol (adica mai mult bazaie) si nu impinge benzina, pot fi urmatoarele alte probleme: 1. membrana de la pompa sparta 2. supapa de admisie benzina blocata 3. filtrul de benzina sau chiar rezervorul infundat 4. arcul de revenire de la pompa rupt Bafta! ps. acuma s-ar putea sa fi ars bobinajul ca ai lasat pompa sa mearga in gol, da nu-i sigur depinde de cat ai mers asa si noah, de norok! Daca s-a ars ala, pompa va suge curent dar bobina nu va atrage armatura. Editat August 8, 2013 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Pentru nostalgici, o Africa Twin 650 , RD03 Marathon. .. si mergea, nu gluma Pe autostrada in Italia, Editat August 13, 2013 de Mociclistu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) Salut...anul acesta mai mult am mesterit decat m-am dat dar am reusit sa : am o frana de" un deget" ,scap de caratul camerelor de rezerva,leviere si o mai buna stabilitate(s-a incaracat un pic fata mai mult si la mersul cu 2 pers ,rota fata nu mai da senzatia de "plutire") si agilitate pe viraje dar am pierdut la confortul pe drumuri proaste. Asa ca am inceput un proiect cu 19" pe fata..va urma Editat August 14, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.