Arthur E Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Tratament de iarna ptr posesorii de Africa Twin : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Regina care a facut istorie ce motociclete mai sunt acolo in cartea aia ? este cumva si ceva despre "anstopabilul" vorba unui coleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 M-am uitat in fuga, si nu am cumparat-o. Dar va spun sigur o chestie. BMW-ul Gs nu era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Regina care a facut istorie A facut istorie in lumea enduro-touring. Pacat ca nu a facut istorie si in Paris-Dakar, precum rivalele ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 Mie imi este suficienta partea de enduro-touring....LA MULTI ANII!!!..Astazi o mica tura de incheire de an . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 La multi ani si la cat mai multe carene lipite la intruniri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 Problema mare. In seara asta, Leo s-a ocupat de carburatie. Nu stiu ce are, dar cam da rateuri de rasuna tot orasul. E posibil sa fie de la toba lui cea noua? Amestecul prea bogat? Ce parere aveti? La multi ani tuturor! Un an mai bun, cu multe plimbari si mai ales cu sanatate si bani sa le facem pe toate! P.S. Discutam cu Cstelia, si am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat si o intrunire de iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Problema mare. In seara asta, Leo s-a ocupat de carburatie. Nu stiu ce are, dar cam da rateuri de rasuna tot orasul. E posibil sa fie de la toba lui cea noua? Amestecul prea bogat? Ce parere aveti? La multi ani tuturor! Un an mai bun, cu multe plimbari si mai ales cu sanatate si bani sa le facem pe toate! P.S. Discutam cu Cstelia, si am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat si o intrunire de iarna... Nu sunteti normali!!!...cred ca a fost super distractie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Problema mare. In seara asta, Leo s-a ocupat de carburatie. Nu stiu ce are, dar cam da rateuri de rasuna tot orasul. E posibil sa fie de la toba lui cea noua? Amestecul prea bogat? Ce parere aveti? La multi ani tuturor! Un an mai bun, cu multe plimbari si mai ales cu sanatate si bani sa le facem pe toate! P.S. Discutam cu Cstelia, si am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat si o intrunire de iarna... pai in iunie-iulie-august e iarna in Australia, Brazilia, Africa de Sud... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Muhahaaa! Artilerist in toata regula. Ce-i mai frumos ca-n ultima poza se verifica ecoul salvelor la radio erevan, care emite evident din localitatea vecina de peste deal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 P.S. Discutam cu Cstelia, si am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat si o intrunire de iarna... Pai da, ca altfel da lumea in alte hobby-uri, ca de exemplu pirotehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Trebuie uns lanţul ! La mulţi ani bezmeticilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Salutari tuturor si La multi ani pe doua roti!!! A venit momentul sa imi cumpar niste cauciucuri noi pentru motocicleta. Dupa multe discutii m-am hotarat la Mitas E07 - parerile asupra marcii si modelului sunt impartite; eu am ales mai mult din ratiuni financiare. Intrebarea mea este: de unde imi recomandati sa cumpar pentru a obtine un pret cat mai mic? Voi in general de unde comparati cauciucuri pentru Africane? In asteptarea raspunsului vostru va las un filmulet, ca sa ne aminteasca de sezonul cald : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Daca tot nu ai bani de niste cauciuce mai de doamne ajuta, atunci, de la Mitas, merita doar E09. Chemtraders. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) Eu la sfarsitul sezonului asta mi-am dat jos E07-le pe spate dupa aprox. 14000 pt ca s-a uzat pana la indicatoarele de uzura. Cel din fata e cam la jumate dupa tot atatia km. In afara de o mica alunecare pe umed pe o linie alba uda, nu mi-au dau niciodata emotii gumele. Eu am mers 95% pe asfalt cu ele, deci nu stiu cat sunt de capabile offroad. Pe macadam uscat cu pietre mari ascutite au fost perfecte. Ceea ce nu s-a discutat pe aici, este consumul, care poate sa creasca semnificativ pe asfalt cu asemenea gume fata de un Anakee. Editat Ianuarie 4, 2014 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 @andrei belcic, iti multumesc pentru sfat. Am intrat pe site-ul lor si chiar au preturi ok. In ceea ce priveste profilul o sa ramana E07. Nu am ce sa fac cu E09. Eu folosesc motocicleta 5 zile din 7 doar pe asfalt, iar atunci cand ies de pe asfalt merg pe drumuri forestiere etc. asa ca nu se justifica E09. Daca discutam despre consum, sunt perfect de acord cu @Dimethylmercury, dar eu am avut pana acum caucicuri cu crampoane asa ca cu aceste E07 sigur o sa imi mai scada din consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Mitas aluneca foarte rau. Doar E09 se justifica pt ca sunt cele mai cramponate si aderenta e pe planul 2. Dar E07 sau E08 eu nu as lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 A facut istorie in lumea enduro-touring. Pacat ca nu a facut istorie si in Paris-Dakar, precum rivalele ei... :lol: Eu zic sa te mai documentezi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) M-am documentat: Victorii clasa moto: 12 - KTM (consecutive) 09 - Yamaha (2+3+4) 06 - BMW (1+3+2) 05 - Honda (1+4) 02 - Cagiva (1+1) Acuma nu stiu, sa consider ca Honda e pe locul 4 sau pe penultimul loc? Sa contorizam si locurile 2? Sau 3? Daca reducem istoria Paris-Dakar la perioada 1986-1989 atunci da, Honda e No.1 Editat Ianuarie 4, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) M-am documentat: Victorii clasa moto: 12 - KTM (consecutive) 09 - Yamaha (2+3+4) 06 - BMW (1+3+2) 05 - Honda (1+4) 02 - Cagiva (1+1) Acuma nu stiu, sa consider ca Honda e pe locul 4 sau pe penultimul loc? Sa contorizam si locurile 2? Sau 3? Daca reducem istoria Paris-Dakar la perioada 1986-1989 atunci da, Honda e No.1 Prietene, aici era vorba de altceva si anume de ceea ce ai afirmat tu. Sa spui ca "A facut istorie in lumea enduro-touring. Pacat ca nu a facut istorie si in Paris-Dakar, precum rivalele ei..." inseamna ca habar n-ai pe ce lume traiesti. Se stie clar pe ce s-a bazat Africa Twin atunci cand s-a lansat. Legat de clasamentul pe care l-ai insirat tu mai sus, considera ce vrei. Paris-Dakar din anii '80 nu are nici macar o legatura cu ce se petrece astazi, discutia este mult prea lunga si nu-si are rostul aici. Editat Ianuarie 4, 2014 de MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Atentie! A nu se face confuzie intre RD03 modelul comercial si NXR care a castigat 4 ani Dakarul, din 1986 in 1989. Din acest model a derivat in 1988 RD03. Ulterior a rabufnit si Yamaha cu YZE-ul, dar nu atat motocicletei, cat faptului ca: 1 - Honda s-a retras oficial de la Dakar si 2 - datorita pilotului, Stephan Peterhansel. Sa fim sinceri, in acel moment Peterhansel putea sa castige si cu un Ij cu atas. Este un pilot exceptional si a demonstrat-o si la clasa auto ulterior. In anii ulteriori, Honda, ca sa compenseze cumva retragerea de la Paris-Dakar, a construit 50 de bucati AT ce au participat in varianta Marathon, fara vreun tunning la motor sau suspensie fata de varianta "civila", doar cu rezervoare suplimentare si modificari ale filtrului de aer. Cel mai bun rezultat a fost locul 16. Pana acum cativa ani mai erau ceva italieni nebuni care mergeau la Dakar si alte competitii rally-raid cu ele, asa... de fun, categoric nu mai poti concura cot la cot cu bombele care sunt azi. Cat priveste rivalele ei de atunci, nu prea au mai ramas multe functionale si in stare sa duca un rally raid. Asa ca la capitolul fiabilitate la rally raid putem spune linistiti ca au scris istorie. Daca as da peste un Marathon original as fi in stare sa cheltui ceva bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) Marathoanele alea ce serie au fost? RD03, 04, 07? Am nimerit-o cu RD04 ala de l-am luat? S-au mai se deosebeau cu ceva fata de modelele din magazin? Nebunii pot sa mearga si cu BMW100 sau Yamaha XT. Cu ceva asistenta sigur termina si poate chiar in top 20. Adica au sanse mai mari decat un privat singurel cu KTM 450RR sau CRF 450RR care sta sa-si mestereasca noaptea mobra in loc sa se odihneasca dupa dus si masaj. Editat Ianuarie 4, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Marathoanele au fost Rd03. Cu RD04-le acela eu spun ca ai facut o alegere buna, acum... ramane sa pui km si sa te convingi si tu. Care e smecheria cu participarea Marathoanelor la Dakar.... Honda s-a retras oficial de la Dakar deci nu a putut sa ofere sprijin si asistenta celor care au mers. Cele 50 de motociclete au fost oferite unor piloti in mare majoritate francezi care au mers oarecum pe cont propriu. Stau si ma gandesc ca in in anii aia '86-'89 aveam Mobra si mai apoi CZ175... vedeam inregistrari de la Dakar la televiziunea sarba si imi spuneam ca niciodata nu voi avea un AT Acum am mai multe si culmea e ca mai am si Mobra si CZ 175 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Sunt mahnit si dezamagit Africana mea nu e legenda? Musai sa o vand si sa-mi iau legende adevarate, gen Yamaha sau KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Sunt mahnit si dezamagit Africana mea nu e legenda? Musai sa o vand si sa-mi iau legende adevarate, gen Yamaha sau KTM Vinde-o nea' Nicule si ia-ti KTM ! Suna bine....auzi toate suruburile inauntru Si sunt si fiabile, merg la Dakar...insa doar la clasa Maraton nu ai voie sa schimbi motorul, asta poate multi nu o stiu. Marathoanele au fost Rd03. Cu RD04-le acela eu spun ca ai facut o alegere buna, acum... ramane sa pui km si sa te convingi si tu. Care e smecheria cu participarea Marathoanelor la Dakar.... Honda s-a retras oficial de la Dakar deci nu a putut sa ofere sprijin si asistenta celor care au mers. Cele 50 de motociclete au fost oferite unor piloti in mare majoritate francezi care au mers oarecum pe cont propriu. Stau si ma gandesc ca in in anii aia '86-'89 aveam Mobra si mai apoi CZ175... vedeam inregistrari de la Dakar la televiziunea sarba si imi spuneam ca niciodata nu voi avea un AT Acum am mai multe si culmea e ca mai am si Mobra si CZ 175 In '92 aveam Hoinar si inca aveam caietele din liceu cu Africa desenata pe ultima fila Si eu ma uitam la Dakar la italieni sau pe unde apucam si visam cu ochii deschisi. Imi aduc aminte ca apoi am vazut 2 Africane cu numere de Germania la noi la mare...incarcate ochi, cu bagaje...si ma uitam ca la OZN-uri. Era lume stransa ca la urs. Mi se parea atunci imensaaa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.