Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema mare. In seara asta, Leo s-a ocupat de carburatie. Nu stiu ce are, dar cam da rateuri de rasuna tot orasul. E posibil sa fie de la toba lui cea noua? Amestecul prea bogat? Ce parere aveti?

La multi ani tuturor! Un an mai bun, cu multe plimbari si mai ales cu sanatate si bani sa le facem pe toate!

P.S. Discutam cu Cstelia, si am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat si o intrunire de iarna...

post-3626-0-05134900-1388532002_thumb.jpg

post-3626-0-58914700-1388532010_thumb.jpg

post-3626-0-36209200-1388532016_thumb.jpg

post-3626-0-60392900-1388532022_thumb.jpg

post-3626-0-15654400-1388532029_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare. In seara asta, Leo s-a ocupat de carburatie. Nu stiu ce are, dar cam da rateuri de rasuna tot orasul. E posibil sa fie de la toba lui cea noua? Amestecul prea bogat? Ce parere aveti?

La multi ani tuturor! Un an mai bun, cu multe plimbari si mai ales cu sanatate si bani sa le facem pe toate!

P.S. Discutam cu Cstelia, si am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat si o intrunire de iarna...

Nu sunteti normali!!!...cred ca a fost super distractie!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare. In seara asta, Leo s-a ocupat de carburatie. Nu stiu ce are, dar cam da rateuri de rasuna tot orasul. E posibil sa fie de la toba lui cea noua? Amestecul prea bogat? Ce parere aveti?

La multi ani tuturor! Un an mai bun, cu multe plimbari si mai ales cu sanatate si bani sa le facem pe toate!

P.S. Discutam cu Cstelia, si am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat si o intrunire de iarna...

pai in iunie-iulie-august e iarna

in Australia, Brazilia, Africa de Sud... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muhahaaa!

Artilerist in toata regula.

Ce-i mai frumos ca-n ultima poza se verifica ecoul salvelor la radio erevan, care emite evident din localitatea vecina de peste deal. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Discutam cu Cstelia, si am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat si o intrunire de iarna...

 

Pai da, ca altfel da lumea in alte hobby-uri, ca de exemplu pirotehnica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor si La multi ani pe doua roti!!! :moto:

 

A venit momentul sa imi cumpar niste cauciucuri noi pentru motocicleta. Dupa multe discutii m-am hotarat la Mitas E07 - parerile asupra marcii si modelului sunt impartite; eu am ales mai mult din ratiuni financiare. Intrebarea mea este: de unde imi recomandati sa cumpar pentru a obtine un pret cat mai mic? Voi in general de unde comparati cauciucuri pentru Africane?

 

In asteptarea raspunsului vostru va las un filmulet, ca sa ne aminteasca de sezonul cald :P :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la sfarsitul sezonului asta mi-am dat jos E07-le pe spate dupa aprox. 14000 pt ca s-a uzat pana la indicatoarele de uzura. Cel din fata e cam la jumate dupa tot atatia km. In afara de o mica alunecare pe umed pe o linie alba uda, nu mi-au dau niciodata emotii gumele. Eu am mers 95% pe asfalt cu ele, deci nu stiu cat sunt de capabile offroad. Pe macadam uscat cu pietre mari ascutite au fost perfecte. Ceea ce nu s-a discutat pe aici, este consumul, care poate sa creasca semnificativ pe asfalt cu asemenea gume fata de un Anakee.

Editat de Dimethylmercury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andrei belcic, iti multumesc pentru sfat. Am intrat pe site-ul lor si chiar au preturi ok.

 

In ceea ce priveste profilul o sa ramana E07. Nu am ce sa fac cu E09. Eu folosesc motocicleta 5 zile din 7 doar pe asfalt, iar atunci cand ies de pe asfalt merg pe drumuri forestiere etc. asa ca nu se justifica E09.

 

Daca discutam despre consum, sunt perfect de acord cu @Dimethylmercury, dar eu am avut pana acum caucicuri cu crampoane asa ca cu aceste E07 sigur o sa imi mai scada din consum. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am documentat:

Victorii clasa moto:

12 - KTM (consecutive)

09 - Yamaha (2+3+4)

06 - BMW (1+3+2)

05 - Honda (1+4)

02 - Cagiva (1+1)

 

Acuma nu stiu, sa consider ca Honda e pe locul 4 sau pe penultimul loc? Sa contorizam si locurile 2? Sau 3? Daca reducem istoria Paris-Dakar la perioada 1986-1989 atunci da, Honda e No.1

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am documentat:

Victorii clasa moto:

12 - KTM (consecutive)

09 - Yamaha (2+3+4)

06 - BMW (1+3+2)

05 - Honda (1+4)

02 - Cagiva (1+1)

 

Acuma nu stiu, sa consider ca Honda e pe locul 4 sau pe penultimul loc? Sa contorizam si locurile 2? Sau 3? Daca reducem istoria Paris-Dakar la perioada 1986-1989 atunci da, Honda e No.1

 

Prietene, aici era vorba de altceva si anume de ceea ce ai afirmat tu.

Sa spui ca "A facut istorie in lumea enduro-touring. Pacat ca nu a facut istorie si in Paris-Dakar, precum rivalele ei..." inseamna ca habar n-ai pe ce lume traiesti. Se stie clar pe ce s-a bazat Africa Twin atunci cand s-a lansat.

 

Legat de clasamentul pe care l-ai insirat tu mai sus, considera ce vrei. Paris-Dakar din anii '80 nu are nici macar o legatura cu ce se petrece astazi, discutia este mult prea lunga si nu-si are rostul aici.

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie! A nu se face confuzie intre RD03 modelul comercial si NXR care a castigat 4 ani Dakarul, din 1986 in 1989. Din acest model a derivat in 1988 RD03.

Ulterior a rabufnit si Yamaha cu YZE-ul, dar nu atat motocicletei, cat faptului ca:

1 - Honda s-a retras oficial de la Dakar si

2 - datorita pilotului, Stephan Peterhansel. Sa fim sinceri, in acel moment Peterhansel putea sa castige si cu un Ij cu atas. Este un pilot exceptional si a demonstrat-o si la clasa auto ulterior.

 

In anii ulteriori, Honda, ca sa compenseze cumva retragerea de la Paris-Dakar, a construit 50 de bucati AT ce au participat in varianta Marathon, fara vreun tunning la motor sau suspensie fata de varianta "civila", doar cu rezervoare suplimentare si modificari ale filtrului de aer. Cel mai bun rezultat a fost locul 16.

 

Pana acum cativa ani mai erau ceva italieni nebuni care mergeau la Dakar si alte competitii rally-raid cu ele, asa... de fun, categoric nu mai poti concura cot la cot cu bombele care sunt azi. Cat priveste rivalele ei de atunci, nu prea au mai ramas multe functionale si in stare sa duca un rally raid. Asa ca la capitolul fiabilitate la rally raid putem spune linistiti ca au scris istorie.

 

Daca as da peste un Marathon original as fi in stare sa cheltui ceva bani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marathoanele alea ce serie au fost? RD03, 04, 07? Am nimerit-o cu RD04 ala de l-am luat? :) S-au mai se deosebeau cu ceva fata de modelele din magazin?

 

Nebunii pot sa mearga si cu BMW100 sau Yamaha XT. Cu ceva asistenta sigur termina si poate chiar in top 20. Adica au sanse mai mari decat un privat singurel cu KTM 450RR sau CRF 450RR care sta sa-si mestereasca noaptea mobra in loc sa se odihneasca dupa dus si masaj.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marathoanele au fost Rd03. Cu RD04-le acela eu spun ca ai facut o alegere buna, acum... ramane sa pui km si sa te convingi si tu.

Care e smecheria cu participarea Marathoanelor la Dakar.... Honda s-a retras oficial de la Dakar deci nu a putut sa ofere sprijin si asistenta celor care au mers. Cele 50 de motociclete au fost oferite unor piloti in mare majoritate francezi care au mers oarecum pe cont propriu.

 

Stau si ma gandesc ca in in anii aia '86-'89 aveam Mobra si mai apoi CZ175... vedeam inregistrari de la Dakar la televiziunea sarba si imi spuneam ca niciodata nu voi avea un AT

 

Acum am mai multe si culmea e ca mai am si Mobra si CZ 175 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mahnit si dezamagit

Africana mea nu e legenda?

Musai sa o vand si sa-mi iau legende adevarate, gen Yamaha sau KTM

Vinde-o nea' Nicule si ia-ti KTM ! Suna bine....auzi toate suruburile inauntru :lol:

 

Si sunt si fiabile, merg la Dakar...insa doar la clasa Maraton nu ai voie sa schimbi motorul, asta poate multi nu o stiu.

 

Marathoanele au fost Rd03. Cu RD04-le acela eu spun ca ai facut o alegere buna, acum... ramane sa pui km si sa te convingi si tu.

Care e smecheria cu participarea Marathoanelor la Dakar.... Honda s-a retras oficial de la Dakar deci nu a putut sa ofere sprijin si asistenta celor care au mers. Cele 50 de motociclete au fost oferite unor piloti in mare majoritate francezi care au mers oarecum pe cont propriu.

 

Stau si ma gandesc ca in in anii aia '86-'89 aveam Mobra si mai apoi CZ175... vedeam inregistrari de la Dakar la televiziunea sarba si imi spuneam ca niciodata nu voi avea un AT

 

Acum am mai multe si culmea e ca mai am si Mobra si CZ 175 :)

 

In '92 aveam Hoinar si inca aveam caietele din liceu cu Africa desenata pe ultima fila :) Si eu ma uitam la Dakar la italieni sau pe unde apucam si visam cu ochii deschisi.

 

Imi aduc aminte ca apoi am vazut 2 Africane cu numere de Germania la noi la mare...incarcate ochi, cu bagaje...si ma uitam ca la OZN-uri. Era lume stransa ca la urs. Mi se parea atunci imensaaa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...