Andry Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Vreau să facem întâlnire monomodel, ca să nu vină ăştia cu Ştroamele lor, să stea la mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Egoist mic ce esti Tu sa vii cu ambele Africane, sa fie % asa cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 haha , ofticosul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Să nu mai întrebi cine ți-a răsturnat mașina de cusut duminică dimineața.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Eee, o sa vezi tu ca nu face ca o masina de cusut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Seminar ad-hoc pe tema consumului de benzina la diverse modele de Africa Twin: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Cel din dreapta e pe ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Seminar ad-hoc pe tema consumului de benzina la diverse modele de Africa Twin: IMG_20140428_205122.jpg De ce am sentimentul ca ati avut consumul mai mare ca Africana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Pai am avut ce compara: Mihnea (nu era pe ulei ci pe bere) - RD03 Alex - RD07 Neagu - RD07a Eu - toate cele trei Saptamana viitoare continuam cu tema: "Jocul si datina la articulatia amortizorului central" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Nu ati avut RD04 . Masa incompleta ! Apropo de jocuri si datini : ar fi dispus domn Profesor sa asculte o melodie din repertoriul unui RD04 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Nu ati avut RD04 . Masa incompleta ! Apropo de jocuri si datini : ar fi dispus domn Profesor sa asculte o melodie din repertoriul unui RD04 ? Pai prototiptilul meu ce e? Ascultam cu drag. Daca e nevoie il chemam si pe Borco ca tot lucreaza la muzeul satului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Realitatea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Pt amatorii de constructii, cricul central Africana. Primul SW-motech modificat si ramforsat, celelalte replica. In ultima poza, neterminat, dar mai inalt cu 30 mm, moto avand in dotare un amortizor cu cursa mai mare si garda la sol marita. Ceva solutii de intarire a cricului a mai incercat cineva? Cricul de model se ridica foarte greu. Am mai lungit bratul de ridicare cu 45 mm dar parca nu este de ajuns. Editat Mai 1, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Ce fac domnii de 1Mai? Cu bivolitele pe pajiste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Eu o ridic usor pe a mea(am prins spilul!!) dar in general rd07/a se ridica mai greu pe cric indiferent de cine este produs cricul....incerca sa-l mai scurtezi chiar daca in faza finala nu v-a ramane mult spatiu intre roata de spate si sol!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Ce fac domnii de 1Mai? Cu bivolitele pe pajiste Ceva de genul : , , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Eu o ridic usor pe a mea(am prins spilul!!) dar in general rd07/a se ridica mai greu pe cric indiferent de cine este produs cricul....incerca sa-l mai scurtezi chiar daca in faza finala nu v-a ramane mult spatiu intre roata de spate si sol!!Deocamdata am lungit bratul de ridicare la cricurile noi. Merge mai bine, da nu cum mi-as dori. Vrei sa-l lungesc si la tine, acum cat nu este vopsit ? De scurtat picioarele nu vreau, ca devine instabil in anumite situatii. Arcuri tapene am gasit la utilaje agricole. Nu sunt ieftine, dar exact ce trebuie. Editat Mai 1, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Nu al meu lasal asa ca este chiar ok!!..multumesc pt vopsea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Nu pot sa nu remarc diferenta de peisaje dintre postul 8453 si postul 8455 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 ...electrizant ! Atenţie la pârghia cricului, să fie într-o poziţie ridicată ce permite s-o apeşi cu vârful tălpii. La a mea trebuie ca mai intâi să apăs cu călcâiul, după care să-mi glisez talpa până la vârf pentru a putea ridica motocicleta; foarte incomod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Nu pot sa nu remarc diferenta de peisaje dintre postul 8453 si postul 8455 Intradevar am mare noroc cu zona in care locuiesc!! Editat Mai 3, 2014 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Atenţie la pârghia cricului, să fie într-o poziţie ridicată ce permite s-o apeşi cu vârful tălpii. La a mea trebuie ca mai intâi să apăs cu călcâiul, după care să-mi glisez talpa până la vârf pentru a putea ridica motocicleta; foarte incomod.Cricul tau de cine este facut. Pozitia parghiei, cum zici tu, am lasat-o la fel, numai am lungit-o putin. Pliat, mai era putin loc pana in scarita pasagerului, si cei 4,5 cm in plus acolo au incaput. Editat Mai 1, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Intradevar am mare noroc cu zona in care lociesc!! Sa ai parte de ea . Acum inteleg de ce vrea Borco viteza : sa ajunga repede la munti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Nu cunosc producătorul cricului, am să-i fac poze ca să-l compar cu ce-i pe internet şi-o să vă spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 incet..incet ...."se da pe brazda!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.