cstelia Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Parerea mea e ca nu caldura tobei provoaca neaparat problemele regulatorului. La RD03 releul este sub sa, iar la RD07/RD07a e pe partea cealalta, deci departe de toba. Si totusi, la toate modelele mai devreme sau mai tarziu ajungi sa schimbi releul. Si ca sa fim cinstiti pana la capat, indiferent ca e Honda, Yamaha, Suzuki, etc releele folosind tehnologia respectiva clacheaza la un moment dat. E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei. Eram pregatit sa o vand daca era buba lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Nu vreau sa par naspa,dar de ce as lasa-o asa? Stiu ca Africana nu mai e o mobra de impresionat pixde si stiu exact de ce am luat-o,dar asta nu inseamna ca nu am voie sa ma bucur de sunetul V2 produs de o evacuare aftermarket decenta (in loc de partzaitoarea aia stock) Exista vreun considerent tehnic pe care te bazezi cand spui sa o las asa? sau e doar vorba de gusturi ? Tocmai din considerente tehnice am scris sa o lasi asa, e de la mama ei daca te deranjeaza tonul, pot reformula: nu e obligatoriu sa o schimbi, toba e calculata si realizata de Honda, deci are un raport optim intre zgomot si putere Better? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Cumperi unul cu mosfeti sau cehesc cand o crapa asta -- si stai fara grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Are cineva la indemana un manual de RD04 ? Multumiri anticipate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Si in final am intrat in randul posesorilor de Africa Twin Unde gasesc o evacuare aftermarket? Ca asta stock e ca dracu atat la sunet cat si ca look (am unele zone unde a dat rugina) iar la V2 cu toba stock pt mine e ca un uscator de par la sunet. Trebuie sa-i schimb uleiu si filtrul de ulei si sa vad la distributie care-i treaba,ca parca aud un zgomot (ca un tzacanit ,nu prea pronuntat). E tot cu reglaj la supape cu pastile,nu e cu tacheti,nu? Lasa toba pe mai incolo... ;-) Tacanitul este aproape sigur de la ambreiaj. Daca dispare cand tragi maneta de ambreiaj, aici este cauza. Lasa-l si pe ala pe mai incolo:-)) Reglajul e pe tacheti. Editat Mai 4, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) 1. Subsemnatu' (RD04)2. Zoli (RD03)3. Arthur (RD04)4. Bulinu' (RD04)5. Adi Silindean (Trans-Africa)6. Mihnea (RD03)7. Neagu (RD07a)8. Korben (RD07a)9. Ralf (RD07)10. Bobi (RD03)11. Vali (Transalp)12. Andry (RD07a)13. tibor_mt (RD03)14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) 18. Dar nu ultimul, Mihuuut cu BigBlack (RD07A gestanta) :-))) » Post actualizat in 04 May 2015 20:14 Oricum am o obsesie sa schimb uleiul,filtru de ulei ,filtru de aer si bujii, doar pt linistea mea sufleteasca restu.......se pot face oricand Obsesia asta o avem cu to(n)tii de cand ne urcam pe doua roti :-)) » Post actualizat in 04 May 2015 20:22Sa vezi dileme, teme de discutie cu nevasta, cu prietenii si cu necunoscutii cand nu o "ia" la "sfert"... Editat Mai 4, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Mihutz, cand ai timp, treci pe la mine ca mi-a cazut ambreiaju' in baia de ulei, numa' tu ai penseta pentru operatiunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Are cineva la indemana un manual de RD04 ? Multumiri anticipate ! http://service.tanga-moteurs.ro/data/ » Post actualizat in 05 May 2015 08:51 1. Subsemnatu' (RD04) 2. Zoli (RD03) 3. Arthur (RD04) 4. Bulinu' (RD04) 5. Adi Silindean (Trans-Africa) 6. Mihnea (RD03) 7. Neagu (RD07a) 8. Korben (RD07a) 9. Ralf (RD07) 10. Bobi (RD03) 11. Vali (Transalp) 12. Andry (RD07a) 13. tibor_mt (RD03) 14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) 18. Mihutz (RD07A gestanta) 19. Andrei (F800GS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Daca scrii doar service tanga . . . . . iti sare femeia in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Parerea mea e ca nu caldura tobei provoaca neaparat problemele regulatorului. La RD03 releul este sub sa, iar la RD07/RD07a e pe partea cealalta, deci departe de toba. Si totusi, la toate modelele mai devreme sau mai tarziu ajungi sa schimbi releul. Si ca sa fim cinstiti pana la capat, indiferent ca e Honda, Yamaha, Suzuki, etc releele folosind tehnologia respectiva clacheaza la un moment dat. E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei. Absolut corect, tehnologia releelor este deficitara. Incalzirea de la toba e cam fara sens, cel mai mic curent de aer provocat de miscarea motorului disipa caldura de la toba in urma. Frantuzul avea ceva pasarici, toba poate fi montata la loc ca nu e "comunista" de pe vremuri (alea aveau tobele drepte sa iasa mai usor uleiul nears de 2T) In schimb il sfatuiesc pe colegul Ambrozie sa puna de urgenta pe releu un cooler de calculator alimentat de la +contact (se poate lua chiar de la releu, nu mai stiu care e da se masoara-trebuie sa vina 12v pe el cand se pune contactul). Normal ca al doilea fir al coolerului se leaga la masa. Coolerul se prinde foarte usor pe releu cu bride de plastic (soricei). Daca nu pune cooler releul se va duce relativ rapid, mai ales daca mareste puterea becurilor din faruri. Apropo, mi-a venit intre timp releul mosfet dar n-am apucat inca sa-l pun sus. Presupun ca acela nu mai necesita cooler. » Post actualizat in 05 May 2015 11:36 Si mie un tricou please XXL si normal "jos cu Galen! " )) Proababil ca o sa-l si port la intrunire! Anul asta pare sa nu se suprapuna. » Post actualizat in 05 May 2015 11:37 cu nunti etc. Editat Mai 5, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) 1. Subsemnatu' (RD04)2. Zoli (RD03)3. Arthur (RD04)4. Bulinu' (RD04)5. Adi Silindean (Trans-Africa)6. Mihnea (RD03)7. Neagu (RD07a)8. Korben (RD07a)9. Ralf (RD07)10. Bobi (RD03)11. Vali (Transalp)12. Andry (RD07a)13. tibor_mt (RD03)14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) 18. Mihutz (RD07A gestanta) 19. Andrei (F800GS) 20. Galen (RD04) 21. Sergiu (Dominator) 22. Paul Varanu' (RD04) 23. Mihaela (CBR125) 24. Andreea (Virago 250) 25. 5 bucati colegi din Ungaria Editat Mai 5, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Cristi, mai pune un tricou L pentru un prieten cu Vstrom - Laurentiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) a'propos de relee, am inca acest prea minunat releu OEM, nou sigilat comandat din UK, a costat 15 Lire + transportul . Mai e si toba dar pe aia o stiti deja. Editat Mai 6, 2015 de kyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) a'propos de relee, am inca acest prea minunat releu OEM, nou sigilat comandat din UK, a costat 15 Lire + transportul . Mai e si toba dar pe aia o stiti deja. Dacă e vorba de un releu de încărcare , sunt interesat sa îl cumpăr eu . Editat Mai 6, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Dacă e vorba de un releu de încărcare , sunt interesat sa îl cumpăr eu . Nu, este releul de semnalizare, cel cu 3 pini (OEM) si gaica de cauciuc - de prins in suportul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Nu, este releul de semnalizare, cel cu 3 pini (OEM) si gaica de cauciuc - de prins in suportul original Deocamdata nu imi este de folos un releu de semnalizare , dar o sa tin minte ca il ai . Oricum , cumpar protectorul de caldura care este montat pe galeria de evacuare a cilindrului posterior , acea piesa din tabla neagra in forma de S . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) 1. Subsemnatu' (RD04)2. Zoli (RD03)3. Arthur (RD04)4. Bulinu' (RD04)5. Adi Silindean (Trans-Africa)6. Mihnea (RD03)7. Neagu (RD07a)8. Korben (RD07a)9. Ralf (RD07)10. Bobi (RD03)11. Vali (Transalp)12. Andry (RD07a)13. tibor_mt (RD03)14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) 18. Mihutz (RD07A gestanta) 19. Andrei (F800GS) 20. Galen (RD04) 21. Sergiu (Dominator) 22. Paul Varanu' (RD04) 23. Mihaela (CBR125) 24. Andreea (Virago 250) 25. 5 bucati colegi din Ungaria 26. Vali (altu' decat ala de mai sus) (RD07) 27. Dan (omu'cu seile) (DR BIG) Editat Mai 7, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut,vreo idee despre un zdranganit de la etrierul spate? se aude ceva de genul (doar ca fara ritm,adica daca ar face astia gropile mai cumva am avea si ritm la sunet ) Surubul e strans, frana functioneaza corect,deci e doar zdranganitul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Poti incepe cu verificarea intinderii lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Ala-i intins cum trebuie, am verificat odata fara mine,odata cu mine, am depistat zgomotul ca fiind cu siguranta etrierul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Surubul care strange etrierul pe asamblul bascula. Acolo trebuie sa fie si o bucsa de cauciuc -- fie e zapacita aia, fie axul ala are uzura -- nu stiu! E parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Merci Mariu,n-am stat sa ma uit,am verificat doar sa fie surubul respectiv strans. O sa ma uit ce-i p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Poate sa fie si de la placute, pe etrier este o tablita metalica care protejeaza aluminiul etrierului sa nu fie uzat de metalul placutelor. Daca aceasta tablita lipseste si s-a circulat extrem de mult fara atunci placutele de frana zdrangane in locasul loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 E tablita, ca l-am avut dat jos, o sa ma uit sa nu cumva sa fie pusa aiurea sau sa aibe pintenii aia indoiti aiurea. Merci de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.