Samo Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Mihutz, cand ai timp, treci pe la mine ca mi-a cazut ambreiaju' in baia de ulei, numa' tu ai penseta pentru operatiunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Are cineva la indemana un manual de RD04 ? Multumiri anticipate ! http://service.tanga-moteurs.ro/data/ » Post actualizat in 05 May 2015 08:51 1. Subsemnatu' (RD04) 2. Zoli (RD03) 3. Arthur (RD04) 4. Bulinu' (RD04) 5. Adi Silindean (Trans-Africa) 6. Mihnea (RD03) 7. Neagu (RD07a) 8. Korben (RD07a) 9. Ralf (RD07) 10. Bobi (RD03) 11. Vali (Transalp) 12. Andry (RD07a) 13. tibor_mt (RD03) 14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) 18. Mihutz (RD07A gestanta) 19. Andrei (F800GS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Daca scrii doar service tanga . . . . . iti sare femeia in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Parerea mea e ca nu caldura tobei provoaca neaparat problemele regulatorului. La RD03 releul este sub sa, iar la RD07/RD07a e pe partea cealalta, deci departe de toba. Si totusi, la toate modelele mai devreme sau mai tarziu ajungi sa schimbi releul. Si ca sa fim cinstiti pana la capat, indiferent ca e Honda, Yamaha, Suzuki, etc releele folosind tehnologia respectiva clacheaza la un moment dat. E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei. Absolut corect, tehnologia releelor este deficitara. Incalzirea de la toba e cam fara sens, cel mai mic curent de aer provocat de miscarea motorului disipa caldura de la toba in urma. Frantuzul avea ceva pasarici, toba poate fi montata la loc ca nu e "comunista" de pe vremuri (alea aveau tobele drepte sa iasa mai usor uleiul nears de 2T) In schimb il sfatuiesc pe colegul Ambrozie sa puna de urgenta pe releu un cooler de calculator alimentat de la +contact (se poate lua chiar de la releu, nu mai stiu care e da se masoara-trebuie sa vina 12v pe el cand se pune contactul). Normal ca al doilea fir al coolerului se leaga la masa. Coolerul se prinde foarte usor pe releu cu bride de plastic (soricei). Daca nu pune cooler releul se va duce relativ rapid, mai ales daca mareste puterea becurilor din faruri. Apropo, mi-a venit intre timp releul mosfet dar n-am apucat inca sa-l pun sus. Presupun ca acela nu mai necesita cooler. » Post actualizat in 05 May 2015 11:36 Si mie un tricou please XXL si normal "jos cu Galen! " )) Proababil ca o sa-l si port la intrunire! Anul asta pare sa nu se suprapuna. » Post actualizat in 05 May 2015 11:37 cu nunti etc. Editat Mai 5, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) 1. Subsemnatu' (RD04)2. Zoli (RD03)3. Arthur (RD04)4. Bulinu' (RD04)5. Adi Silindean (Trans-Africa)6. Mihnea (RD03)7. Neagu (RD07a)8. Korben (RD07a)9. Ralf (RD07)10. Bobi (RD03)11. Vali (Transalp)12. Andry (RD07a)13. tibor_mt (RD03)14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) 18. Mihutz (RD07A gestanta) 19. Andrei (F800GS) 20. Galen (RD04) 21. Sergiu (Dominator) 22. Paul Varanu' (RD04) 23. Mihaela (CBR125) 24. Andreea (Virago 250) 25. 5 bucati colegi din Ungaria Editat Mai 5, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Cristi, mai pune un tricou L pentru un prieten cu Vstrom - Laurentiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) a'propos de relee, am inca acest prea minunat releu OEM, nou sigilat comandat din UK, a costat 15 Lire + transportul . Mai e si toba dar pe aia o stiti deja. Editat Mai 6, 2015 de kyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) a'propos de relee, am inca acest prea minunat releu OEM, nou sigilat comandat din UK, a costat 15 Lire + transportul . Mai e si toba dar pe aia o stiti deja. Dacă e vorba de un releu de încărcare , sunt interesat sa îl cumpăr eu . Editat Mai 6, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Dacă e vorba de un releu de încărcare , sunt interesat sa îl cumpăr eu . Nu, este releul de semnalizare, cel cu 3 pini (OEM) si gaica de cauciuc - de prins in suportul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Nu, este releul de semnalizare, cel cu 3 pini (OEM) si gaica de cauciuc - de prins in suportul original Deocamdata nu imi este de folos un releu de semnalizare , dar o sa tin minte ca il ai . Oricum , cumpar protectorul de caldura care este montat pe galeria de evacuare a cilindrului posterior , acea piesa din tabla neagra in forma de S . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) 1. Subsemnatu' (RD04)2. Zoli (RD03)3. Arthur (RD04)4. Bulinu' (RD04)5. Adi Silindean (Trans-Africa)6. Mihnea (RD03)7. Neagu (RD07a)8. Korben (RD07a)9. Ralf (RD07)10. Bobi (RD03)11. Vali (Transalp)12. Andry (RD07a)13. tibor_mt (RD03)14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) 18. Mihutz (RD07A gestanta) 19. Andrei (F800GS) 20. Galen (RD04) 21. Sergiu (Dominator) 22. Paul Varanu' (RD04) 23. Mihaela (CBR125) 24. Andreea (Virago 250) 25. 5 bucati colegi din Ungaria 26. Vali (altu' decat ala de mai sus) (RD07) 27. Dan (omu'cu seile) (DR BIG) Editat Mai 7, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut,vreo idee despre un zdranganit de la etrierul spate? se aude ceva de genul (doar ca fara ritm,adica daca ar face astia gropile mai cumva am avea si ritm la sunet ) Surubul e strans, frana functioneaza corect,deci e doar zdranganitul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Poti incepe cu verificarea intinderii lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Ala-i intins cum trebuie, am verificat odata fara mine,odata cu mine, am depistat zgomotul ca fiind cu siguranta etrierul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Surubul care strange etrierul pe asamblul bascula. Acolo trebuie sa fie si o bucsa de cauciuc -- fie e zapacita aia, fie axul ala are uzura -- nu stiu! E parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Merci Mariu,n-am stat sa ma uit,am verificat doar sa fie surubul respectiv strans. O sa ma uit ce-i p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Poate sa fie si de la placute, pe etrier este o tablita metalica care protejeaza aluminiul etrierului sa nu fie uzat de metalul placutelor. Daca aceasta tablita lipseste si s-a circulat extrem de mult fara atunci placutele de frana zdrangane in locasul loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 E tablita, ca l-am avut dat jos, o sa ma uit sa nu cumva sa fie pusa aiurea sau sa aibe pintenii aia indoiti aiurea. Merci de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 1. Subsemnatu' (RD04)2. Zoli (RD03)3. Arthur (RD04)4. Bulinu' (RD04)5. Adi Silindean (Trans-Africa)6. Mihnea (RD03)7. Neagu (RD07a)8. Korben (RD07a)9. Ralf (RD07)10. Bobi (RD03)11. Vali (Transalp)12. Andry (RD07a)13. tibor_mt (RD03)14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) 18. Mihutz (RD07A gestanta) 19. Andrei (F800GS) 20. Galen (RD04) 21. Sergiu (Dominator) 22. Paul Varanu' (RD04) 23. Mihaela (CBR125) 24. Andreea (Virago 250) 25. 5 bucati colegi din Ungaria 26. Vali (altu' decat ala de mai sus) (RD07) 27. Dan (omu'cu seile) (DR BIG) 28. Edi (F800GS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 E tablita, ca l-am avut dat jos, o sa ma uit sa nu cumva sa fie pusa aiurea sau sa aibe pintenii aia indoiti aiurea. Merci de sfaturi. S-ar putea totusi sa fie si suportul etrierului , ala de aluminiu , la mine gaura in care intra culisorul e ovalizata si marita , si joaca generos . am gasit un suport de etrier de rd04 in stare buna , dar culmea nu se potriveste la Rd03 . inca e la mine piesa , dar trebuie sa i-o dau inapoi lui Mihai Colceriu. Daca o sa ai nevoie gasesti la el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Salut,am desfăcut și m-am uitat mai atent, lipsește tăblița de ghidaj de pe bascul, dar am rezolvat întorcând invers tăblița din etrier... Cat o ține, om vedea. » Post actualizat in 09 May 2015 12:32 P.S. Un radiator stâng are careva în plus?al meu e sudat de 2 ori deja și vad ca mai nou curge pe la aripioare, deci cam aia a fost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 (editat) Salut tuturor , E randul meu sa ma familiarizez cu problema releului regulator , asa ca am inceput sa masor . La 5000 rot/min la bornele bateriei am o tensiune de 13.67 - 13.68 V . Variaza foarte putin ( 0,01 V ) daca turatia creste sau scade . Deci releul functioneaza , insa observ ca baga mai putin decat spuneati ca ar trebui, respectiv 14.0 - 14.5 V. Deasemenea , dupa circa 5-10 minute de mers releul devine fierbinte , la limita de a putea fi atins cu mana . Firele galbene devin si ele calde , mufa deasemena . Dar nu am semne de topire in zona . Ceea ce descriu eu mai sus este regimul normal ? Am intalnit 2 proprietari de Africane francezi, veterani , care se uitau stramb la mine cand intrebam daca au avut probleme cu regulatorul . Raspunsul a fost : " Niciodata ! " la ambii , desi nu se cunosc intre ei . Traiesc astia pe alta planeta ? Editat Mai 9, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Psihoza regulatorului e mai accentuata la noi, la romani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 (editat) Psihoza regulatorului e mai accentuata la noi, la romani. Cred ca ai dreptate , iar italianul care imbracase regulatorul in tot felul de ventilatoare si termoswitchuri avea si el obsesia asta.. Intrebare : un crash bar de RD07 s-ar potrivi pe RD 04 ? Editat Mai 9, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Nu oricare crashbar Sunt unele care merg, dar nu imi mai amintesc ce marca sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.