Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Parerea mea e ca nu caldura tobei provoaca neaparat problemele regulatorului. La RD03 releul este sub sa, iar la RD07/RD07a e pe partea cealalta, deci departe de toba. Si totusi, la toate modelele mai devreme sau mai tarziu ajungi sa schimbi releul.

Si ca sa fim cinstiti pana la capat, indiferent ca e Honda, Yamaha, Suzuki, etc releele folosind tehnologia respectiva clacheaza la un moment dat. E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei.

Eram pregatit sa o vand daca era buba lor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par naspa,dar de ce as lasa-o asa? Stiu ca Africana nu mai e o mobra de impresionat pixde si stiu exact de ce am luat-o,dar asta nu inseamna ca nu am voie sa ma bucur de sunetul V2 produs de o evacuare aftermarket decenta (in loc de partzaitoarea aia stock)

 

Exista vreun considerent tehnic pe care te bazezi cand spui sa o las asa? sau e doar vorba de gusturi ? :)

 

Tocmai din considerente tehnice am scris sa o lasi asa, e de la mama ei

daca te deranjeaza tonul, pot reformula: nu e obligatoriu sa o schimbi, toba e calculata si realizata de Honda, deci are un raport optim intre zgomot si putere

Better?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in final am intrat in randul posesorilor de Africa Twin :)

 

Unde gasesc o evacuare aftermarket? Ca asta stock e ca dracu atat la sunet cat si ca look (am unele zone unde a dat rugina) iar la V2 cu toba stock pt mine e ca un uscator de par la sunet.

 

Trebuie sa-i schimb uleiu si filtrul de ulei si sa vad la distributie care-i treaba,ca parca aud un zgomot (ca un tzacanit ,nu prea pronuntat). E tot cu reglaj la supape cu pastile,nu e cu tacheti,nu?

Lasa toba pe mai incolo... ;-)

Tacanitul este aproape sigur de la ambreiaj. Daca dispare cand tragi maneta de ambreiaj, aici este cauza.

Lasa-l si pe ala pe mai incolo:-))

Reglajul e pe tacheti.

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Subsemnatu' (RD04)
2. Zoli (RD03)
3. Arthur (RD04)
4. Bulinu' (RD04)
5. Adi Silindean (Trans-Africa)
6. Mihnea (RD03)
7. Neagu (RD07a)
8. Korben (RD07a)
9. Ralf (RD07)
10. Bobi (RD03)
11. Vali (Transalp)
12. Andry (RD07a)
13. tibor_mt (RD03)
14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy
15. Leo (RD07 cam galbejita)

16. Pilu (Transalp 700)

17. Nicu (EXC450)

18. Dar nu ultimul, Mihuuut cu BigBlack (RD07A gestanta) :-)))


» Post actualizat in 04 May 2015 20:14


Oricum am o obsesie sa schimb uleiul,filtru de ulei ,filtru de aer si bujii, doar pt linistea mea sufleteasca :)

 

restu.......se pot face oricand :)

Obsesia asta o avem cu to(n)tii de cand ne urcam pe doua roti :-))


» Post actualizat in 04 May 2015 20:22

Sa vezi dileme, teme de discutie cu nevasta, cu prietenii si cu necunoscutii cand nu o "ia" la "sfert"...

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihutz, cand ai timp, treci pe la mine ca mi-a cazut ambreiaju' in baia de ulei, numa' tu ai penseta pentru operatiunea asta :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva la indemana un manual de RD04 ?

Multumiri anticipate !

 

 

http://service.tanga-moteurs.ro/data/

» Post actualizat in 05 May 2015 08:51

1. Subsemnatu' (RD04)

2. Zoli (RD03)

3. Arthur (RD04)

4. Bulinu' (RD04)

5. Adi Silindean (Trans-Africa)

6. Mihnea (RD03)

7. Neagu (RD07a)

8. Korben (RD07a)

9. Ralf (RD07)

10. Bobi (RD03)

11. Vali (Transalp)

12. Andry (RD07a)

13. tibor_mt (RD03)

14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy

15. Leo (RD07 cam galbejita)

16. Pilu (Transalp 700)

17. Nicu (EXC450)

18. Mihutz (RD07A gestanta)

19. Andrei (F800GS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca nu caldura tobei provoaca neaparat problemele regulatorului. La RD03 releul este sub sa, iar la RD07/RD07a e pe partea cealalta, deci departe de toba. Si totusi, la toate modelele mai devreme sau mai tarziu ajungi sa schimbi releul.

Si ca sa fim cinstiti pana la capat, indiferent ca e Honda, Yamaha, Suzuki, etc releele folosind tehnologia respectiva clacheaza la un moment dat. E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei.

Absolut corect, tehnologia releelor este deficitara. Incalzirea de la toba e cam fara sens, cel mai mic curent de aer provocat de miscarea motorului disipa caldura de la toba in urma. Frantuzul avea ceva pasarici, toba poate fi montata la loc ca nu e "comunista" de pe vremuri (alea aveau tobele drepte sa iasa mai usor uleiul nears de 2T) :) In schimb il sfatuiesc pe colegul Ambrozie sa puna de urgenta pe releu un cooler de calculator alimentat de la +contact (se poate lua chiar de la releu, nu mai stiu care e da se masoara-trebuie sa vina 12v pe el cand se pune contactul). Normal ca al doilea fir al coolerului se leaga la masa. Coolerul se prinde foarte usor pe releu cu bride de plastic (soricei). Daca nu pune cooler releul se va duce relativ rapid, mai ales daca mareste puterea becurilor din faruri.

 

Apropo, mi-a venit intre timp releul mosfet dar n-am apucat inca sa-l pun sus. Presupun ca acela nu mai necesita cooler.

» Post actualizat in 05 May 2015 11:36

 

Si mie un tricou please XXL si normal "jos cu Galen! " :))) Proababil ca o sa-l si port la intrunire! Anul asta pare sa nu se suprapuna.

» Post actualizat in 05 May 2015 11:37

cu nunti etc.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Subsemnatu' (RD04)
2. Zoli (RD03)
3. Arthur (RD04)
4. Bulinu' (RD04)
5. Adi Silindean (Trans-Africa)
6. Mihnea (RD03)
7. Neagu (RD07a)
8. Korben (RD07a)
9. Ralf (RD07)
10. Bobi (RD03)
11. Vali (Transalp)
12. Andry (RD07a)
13. tibor_mt (RD03)
14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy
15. Leo (RD07 cam galbejita)

16. Pilu (Transalp 700)

17. Nicu (EXC450)

18. Mihutz (RD07A gestanta)

19. Andrei (F800GS)

20. Galen (RD04)

21. Sergiu (Dominator)

22. Paul Varanu' (RD04)

23. Mihaela (CBR125)

24. Andreea (Virago 250)

25. 5 bucati colegi din Ungaria

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a'propos de relee, am inca acest prea minunat releu OEM, nou sigilat comandat din UK, a costat 15 Lire + transportul .

Mai e si toba dar pe aia o stiti deja.

post-54569-0-11041700-1430891736_thumb.jpg

Editat de kyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a'propos de relee, am inca acest prea minunat releu OEM, nou sigilat comandat din UK, a costat 15 Lire + transportul .

Mai e si toba dar pe aia o stiti deja.

Dacă e vorba de un releu de încărcare , sunt interesat sa îl cumpăr eu .

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă e vorba de un releu de încărcare , sunt interesat sa îl cumpăr eu .

 

 

Nu, este releul de semnalizare, cel cu 3 pini (OEM) si gaica de cauciuc - de prins in suportul original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, este releul de semnalizare, cel cu 3 pini (OEM) si gaica de cauciuc - de prins in suportul original

Deocamdata nu imi este de folos un releu de semnalizare , dar o sa tin minte ca il ai .

 

Oricum ,

 

cumpar protectorul de caldura care este montat pe galeria de evacuare a cilindrului posterior , acea piesa din tabla neagra in forma de S .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Subsemnatu' (RD04)
2. Zoli (RD03)
3. Arthur (RD04)
4. Bulinu' (RD04)
5. Adi Silindean (Trans-Africa)
6. Mihnea (RD03)
7. Neagu (RD07a)
8. Korben (RD07a)
9. Ralf (RD07)
10. Bobi (RD03)
11. Vali (Transalp)
12. Andry (RD07a)
13. tibor_mt (RD03)
14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy
15. Leo (RD07 cam galbejita)

16. Pilu (Transalp 700)

17. Nicu (EXC450)

18. Mihutz (RD07A gestanta)

19. Andrei (F800GS)

20. Galen (RD04)

21. Sergiu (Dominator)

22. Paul Varanu' (RD04)

23. Mihaela (CBR125)

24. Andreea (Virago 250)

25. 5 bucati colegi din Ungaria

26. Vali (altu' decat ala de mai sus) (RD07)

27. Dan (omu'cu seile) (DR BIG)

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,vreo idee despre un zdranganit de la etrierul spate? se aude ceva de genul (doar ca fara ritm,adica daca ar face astia gropile mai cumva am avea si ritm la sunet :crack: )

Surubul e strans, frana functioneaza corect,deci e doar zdranganitul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala-i intins cum trebuie, am verificat odata fara mine,odata cu mine, am depistat zgomotul ca fiind cu siguranta etrierul spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul care strange etrierul pe asamblul bascula. Acolo trebuie sa fie si o bucsa de cauciuc -- fie e zapacita aia, fie axul ala are uzura -- nu stiu! E parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Mariu,n-am stat sa ma uit,am verificat doar sa fie surubul respectiv strans. O sa ma uit ce-i p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa fie si de la placute, pe etrier este o tablita metalica care protejeaza aluminiul etrierului sa nu fie uzat de metalul placutelor. Daca aceasta tablita lipseste si s-a circulat extrem de mult fara atunci placutele de frana zdrangane in locasul loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tablita, ca l-am avut dat jos, o sa ma uit sa nu cumva sa fie pusa aiurea sau sa aibe pintenii aia indoiti aiurea. Merci de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...