RobertAmbrozie Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Cumpar crash bar pentru RD 04 , poate fi si manufacturat artizanal . Preferabil vopsit alb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 În funcție de buget, orientează-te spre Heavy Duties, au și pe alb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Cumpar crash bar pentru RD 04 , poate fi si manufacturat artizanal . Preferabil vopsit alb . http://www.heavyduties.ro/honda/ Eu vreau sa imi cumpar de la ei, nu stiu daca vobsesc si in alte culori inafara de negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 (editat) Multumesc pentru recomandari privind furnizorul de crash bar . Vreau sa montez profilactic un ventilator de calculator pus pe releul regulator de tensiune . Am cumparat un ventilator SH si intreb : de unde iau un " plus " de 12 V in zona regulatorului , dar nu direct de pe baterie ? Si mai intreb : cum o cobor ? Mai vreau vreo 3-4 cm in jos ca sa ating bine cu talpa intreaga . Care sunt toate metodele ? Editat Mai 10, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 de unde iau un " plus " de 12 V in zona regulatorului , dar nu direct de pe baterie ? Si mai intreb : cum o cobor ? Mai vreau vreo 3-4 cm in jos ca sa ating bine cu talpa intreaga . Care sunt toate metodele ? De la mufa de deasupra releului de pornire, Identifica firul cu + prin contact. Sau daca regulatorul tau are 2 fire rosii, 2 verzi si unul negru poti lua de pe firul negru. De coborat, poti incepe prin a verifica daca arcul telescopului central este destins la maxim sau e comprimat mult. Daca e comprimat, desfa piulitele alea doua pana se mai minmoaie arcul si verifica daca sub greutatea ta se lasa mai mult. Daca nici asa nu e suficient, poti monta triunghiul de la suspensia spate de la un Transalp, dar in acest caz poate e bine sa lasi si fata mai jos cu 1-2 cm ca sa pastrezi ciclistica la fel. » Post actualizat in 10 May 2015 18:31 In alta ordine de idei.... Al cui e utilajul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Coborarea asta are si reversul medaliei pe offroad/obstacole, ca-ti scade si garda la sol si travelu la suspensii,nu? (Adica depinde ce vrei sa faci cu ea). Si eu am descoperit ca-i inalta mea,insa mai tare ma roade masa (kilogramele) decat faptul ca ating cu varfurile Pe offroad kilogramele iti vor da mai mult de furca decat inaltimea la sa.. E corect ce spui , dar probabil ca offroad pentru mine va insemna maxim 10-20 % si nici vorba de ceva hard . Pentru offroad greu ... poate ca sunt mai bune capritele usoare ... La mine AT va insemna mult asfalt , mult touring . Enduro pe plaja sau pe forestiere usoare . Tu cum ai rezolvat cand ai constatat ca e inalta ? Ai pus roti mai mici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Ti-as spune si tie sa o lași așa, că te obișnuiești. Cred că toți cei care au sub 180 cm au problema asta, inclusiv eu. Dar crede-mă că după ce te obișnuiești o să-ți placă » Post actualizat in 10 May 2015 20:53 » Post actualizat in 10 May 2015 18:31 In alta ordine de idei.... Al cui e utilajul acesta? IMG_20150510_144745.jpg Unde l-ai găsit pe utilajul? Nu l-am văzut pe moșia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 nde l-ai găsit pe utilajul? Nu l-am văzut pe moșia mea In fata unei case in Siria. » Post actualizat in 11 May 2015 06:38 Bai, ia mai terminati cu polemicile Orice chestiune se discuta la foc la Nadrag, inclusiv problema consumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 DAca ai deja V Strom ( in semnatura),nu prea inteleg de ce ai luat si Africana Iar la intrebarea ta,nu-mi dau seama daca esti ironic (la faza cu rotile mic). Desi culmea, poti face si asta, jante de 17" de supermoto (120/70/17 + 160/70/17) Eu cum am zis mai sus, mai mult mi-e de kilogramele ei in plus decat de inaltimea la sa sau inaltimea amortizoarelor (de aia am luat-o, pt travel/suspensie ma inalta). Nici vorba de ironie .Poate doar un spirit de gluma. Insa asa cum zicea si colegul Korben , daca nu avem 180cm ne confruntam cu aceasta problema la inceput . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Acu serios, sunt in aceasi situatie cu tine , Vstrom si AT. Dar la mine tranzitia e de la honda la suzuki. La tine care e motivul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Ok , am sa va raspund : La mine nu e tranzitie . Sper sa le pot pastra pe amandoua . Insa pentru ca eu nu locuiesc permanent in Ro si VStromul a ramas in tara, am gasit aici o AT la pret bun si in stare buna . Si am cumparat-o pentru ca imi place motocicleta , imi lace istoria si legenda ei , imi plac culorile , imi place sunetul , im place ca miroase vag a benzina si ca e heavy. Adica e " the real thing " Imi place ca nu are ABS , traction control si alte briz brizuri cam gay. ( sa ma scuze cei in cauza ). Deci am cumparat-o pentru placerea de a ma da cu ea , ca noi toti dealtfel . Si nu le compar deloc . VStrom e o motocicleta minunata, dar e din alt film . Editat Mai 11, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Nu se poate sa nu iti placa motocicleta asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Ce-i drept, Africanele sunt construite mai bine decat multe mobre moderne care-s vandute astazi, insa vezi sa n-o dai in hipstereala cand enumeri aspectele care-ti plac tie (si mai ales motivele pt care-ti plac). Briz briz-urile alea gay sunt foarte utile la o motocicleta. Daca mi-as permite, mi-as lua oricand un KTM 1190 Adventure , asa gay cum e el cu ABS ul ala de la Bosch (cornering ABS),cu hartile de putere, cu tot pachetu ala de electronica. Dar nu-mi permit,asa ca mi-am luat o Africana de 650 (nu pt ca as avea skill-uri mecanice (pt ca n-am),ci pt ca e ieftina si usor de intretinut). Faptul ca Africana e spartana si simpla e util pt un tip cu aptitudini tehnice/ inclinatii mecanice. Pt aia care nu-s in stare sa-si schimbe nici macar uleiul singuri....ramane doar un ''mit'' neinteles (dar propovaduit pe forumri/net) E evident ca sunt un tip nostalgic si e si firesc pentru ca am petrecut copilaria si adolescenta in preajma carburatoarelor . Nu neg rolul benefic al electronicii , dar nu as da banii pe o motocicleta care poate avea un failure major la capitolul electronica si care sa ma lase efectiv in drum, fara posibilitatea de a face ceva . Si nu vorbesc de interventia echipelor de asistenta tehnica din Europa civilizata , ci de interventii simple care sa te poata pune in miscare. Apoi , in anii 90 , cand citeam reviste moto despre Dakar visam la o motocicleta de pure adventure. A venit 25 ani mai tarziu , dar deloc prea tarziu , bucuria e identica. Multumesc pentru intelegere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Avand in vedere ca nu s-a mai anuntat nimeni, inchid lista de tricouri. Pentru cei care vin prima data: Daca aveti GPS: Daca nu aveti GPS: Pe DN 6 (E70) Caransebes - Lugoj dupa localitatea Jena se face dreapta spre Nadrag. Exista indicator Cine vine dinspre Lugoj, stie Este important ca sa faceti plinul inainte de a ajunge la Nadrag. Cei care veniti prin Caransebes aveti pompa de benzina la iesirea spre Lugoj. Cei care veniti prin Lugoj aveti pompa de benzina la iesirea spre Caransebes Cei care veniti dinspre Deva, la intrare in comuna Traian Vuia aveti pompa de benzina. Alimentati aici si veniti la Nadrag prin Surducu Mic - Fardea - Hauzesti -Nadrag. Nu are rost sa ocoliti prin Lugoj. Din centrul Nadragului urmariti indicatoarele "Africa Twin" ca sa ajungeti la tabara. De indata ce intrati intre dealuri precum si in Nadrag nu exista acoperire Vodafone/Orange/Digi, doar Telekom. Oricine este binevenit, cu orice fel de motor, chiar daca nu s-a anuntat neaparat. Daca aveti alte intrebari va stau la dispozitie pana la data intalnirii, tel 0734774578 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 salutare un dog bone de 03 sau04 are careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pe care anume il vrei? Cred ca mi-a ramas mie cel din dreapta,dar trebuie sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Arata foarte bine (presupun ca-i a ta, nu? RD04 ul) RD03 meu e in aceeasi schema de culori.. insa mai tarziu,peste cateva luni o sa fac ceva odios (din punctul de vedere al posesorilor de Africane). Vreau sa o fac mai naked (sa-i dau jos carenele, farul, etc). Sa o usurez si sa o duc in alta zona de estetic. Ce-i drept, stock...au un farmec aparte. Le admir,dar nu-s genu meu (dpdv al esteticii/lookului). E foarte bine ca ai deschis discutia despre estetic . Spun asta pentru ca e un element important care defineste motocicleta , personalitatea proprietarului , simbolurile reprezentate , etc . De fapt ce inseamna Africa Twin ? In primul rand inseamna Dakar , cred . Cel putin asta e viziunea mea . De aceea , culorile standard sunt fermecatoare . pentru ca sunt aceleasi cu cele folosite in epoca respectiva , in cel mai faimos raliu din lume . Dar daca ar fi sa schimbi aspectul standard , ok , aduci un plus de reprezentare a personalitatii tale . Eu , as schmba aspectul standard in versiunea de design cea mai reusita a acestei motociclete , in opinia mea , respectiv in versiunea Rothmans . Repet , daca as schimba , pentru ca deocamdata aspetul standard e ceea ce ma multumeste . Iata un exemplu de design Rothmans exceptional , o replica NXR : Editat Mai 13, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Am inteles perfect ca suntem diferiti si asta e bine , pentru ca din diferentele de opinie se naste progresul , nu ? Ai perfecta dreptate , nu are rost sa ai carene lucioase pe o mobra care vede iarba foarte des . Insa daca ai o anumita simpatie ( proprie si personala ) pentru felul in care arata mobra , ii faci carenele lucioase sau pictate sau colantate sau ... si cand o trantesti, bagi mana in buzunar dupa banii de alte carene si suferi ca un prost ? Nu , cand faci asta, iti asumi ca o poti tranti si...mergi cu grija . Si tot o trantesti , caci asa e motociclismul pe off . Asta e ,faci comanda de alte carene si te bucuri din nou de jucaria reparata . Asa functioneaza piata si dealerii se bucura . Daca o privesti ca pe un mijloc de transport simplu si fiabil , asta e alta abordare . La fel de buna ca a mea , doar diferita . Sa ai succes in proiectul de modificare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Man, transalpul ala naked arata genial. Imi vand vfr-ul, mai cumpar un transalp si-l fac naked. @ RobertAmbrozie: Lui vanquisher ii plac motocicletele naked + doreste sa faca africana mai usurica, si pe buna dreptate, e cam greluta, sunt convins ca fara carene/ alte nebunii o sa fie si mai fun. Personal imi place la nebunie dpdv estetic Africana, inclusiv color palette-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 250km in 6 ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Nu o vand Oricum nu se potriveste la RD03 si nici nu e "street legal". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am primit de la fostul proprietar al motocicletei recent cumparate o recomandare foarte puternic exprimata . Anume, sa nu pun NICIODATA alta benzina decat 98 si sa nu pun NICIODATA benzina aditivata ( indiferent de cifra octanica ) in rezervorul de Africa Twin . Explicatia a fost ca toate substantele prezente in benzina aditivata distrug membranele carburatoarelor . Experienta voastra ce spune in acest sens ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Cand a aparut AT , nu se vindea benzina de 98 la peco... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Eu merg doar cu 95 si nu am avut nici o problema . Ba chiar ma costa mai putin un plin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Asta e Cafe Racer, nu m-as fi gandit niciodata la Transalp ca baza pt un astfel de proiect. Foarte frumos a iesit ! Avem opinii diferite vis a vis de estetic si perceptia lui sau amprenta esteticului asupra individului (indiferent ca itemul e o motocicleta sau altceva). Eu n-am luat XRV650 ul pt gloria din Dakar, pt mituri si alte balarii ci pt ca am vrut un motor ieftin si fiabil. Pentru mine e doar o platforma pt ceva ce va fi transformat. Am vrut o mobra cu motor V2 (neaparat), consum decent, travel la suspensii suficient de mare cat sa merg pe oriunde,dar nici exagerat de mare incat sa am o inaltime la sa prea mare (gen KTM 950 super enduro). Am vrut sa fie fiabila, usor de reparat (a se citi ieftin de intretinut). Neajunsul care vine cu alegerea mea: masa ei (care e mai mare decat am fost obisnuit pana acum,dar nu va fi un impediment).. Eu nu vreau sa fiu unul dintre aia care-si cumpara o motoreta cu statut de legenda si o polisheaza si o spala zilnic (nu fac aluzie la nimeni,ca sa nu ma trezesc ca se simte careva).Mai mult de-atat, o motoreta din categoria asta (adventure-touring) e pt mers, pt km, nu pt polish.Estetica poate juca un rol important dar asta nu inseamna ca atrage dupa sine ca mobra sa fie vopsita impecabil,sa fie lustruita si sa arate ca scoasa din cutie. Eu cand vorbesc de estetica ma opresc doar la forme, chestii (nu merg in profunzime incat sa ma gandesc si ce lac sa aiba vopseaua de pe rezervor)... Am observat pe-afara pe forumuri obsesia asta a lor cu stickere, cu vopsit, cu impopotonat motoarele (de touring/adventure) si ma lasa rece. Inteleg cand vorbim de o mobra custom, un chopper,cruiser,sau chiar un naked/speed. Dar o mobra care va vedea de multe ori orizontala...nu prea vad sensul... Uite o poza cu un Transalp de 700 modificat, cam asa ceva vreau sa fac cu Africana mea,doar ca voi folosi un ghidon cu pozitie mai joasa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.