Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

1. Subsemnatu' (RD04)
2. Zoli (RD03)
3. Arthur (RD04)
4. Bulinu' (RD04)
5. Adi Silindean (Trans-Africa)
6. Mihnea (RD03)
7. Neagu (RD07a)
8. Korben (RD07a)
9. Ralf (RD07)
10. Bobi (RD03)
11. Vali (Transalp)
12. Andry (RD07a)
13. tibor_mt (RD03)
14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy
15. Leo (RD07 cam galbejita)

16. Pilu (Transalp 700)

17. Nicu (EXC450)

18. Mihutz (RD07A gestanta)

19. Andrei (F800GS)

20. Galen (RD04)

21. Sergiu (Dominator)

22. Paul Varanu' (RD04)

23. Mihaela (CBR125)

24. Andreea (Virago 250)

25. 5 bucati colegi din Ungaria

26. Vali (altu' decat ala de mai sus) (RD07)

27. Dan (omu'cu seile) (DR BIG)

28. Edi (F800GS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E tablita, ca l-am avut dat jos, o sa ma uit sa nu cumva sa fie pusa aiurea sau sa aibe pintenii aia indoiti aiurea. Merci de sfaturi.

S-ar putea totusi sa fie si suportul etrierului , ala de aluminiu , la mine gaura in care intra culisorul e ovalizata si marita , si joaca generos . am gasit un suport de etrier de rd04 in stare buna , dar culmea nu se potriveste la Rd03 . inca e la mine piesa , dar trebuie sa i-o dau inapoi lui Mihai Colceriu. Daca o sa ai nevoie gasesti la el !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am desfăcut și m-am uitat mai atent, lipsește tăblița de ghidaj de pe bascul, dar am rezolvat întorcând invers tăblița din etrier... Cat o ține, om vedea.

» Post actualizat in 09 May 2015 12:32

P.S. Un radiator stâng are careva în plus?al meu e sudat de 2 ori deja și vad ca mai nou curge pe la aripioare, deci cam aia a fost...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor ,

 

E randul meu sa ma familiarizez cu problema releului regulator , asa ca am inceput sa masor . La 5000 rot/min la bornele bateriei am o tensiune de 13.67 - 13.68 V . Variaza foarte putin ( 0,01 V ) daca turatia creste sau scade . Deci releul functioneaza , insa observ ca baga mai putin decat spuneati ca ar trebui, respectiv 14.0 - 14.5 V. Deasemenea , dupa circa 5-10 minute de mers releul devine fierbinte , la limita de a putea fi atins cu mana . Firele galbene devin si ele calde , mufa deasemena . Dar nu am semne de topire in zona .

 

Ceea ce descriu eu mai sus este regimul normal ?

 

Am intalnit 2 proprietari de Africane francezi, veterani , care se uitau stramb la mine cand intrebam daca au avut probleme cu regulatorul . Raspunsul a fost : " Niciodata ! " la ambii , desi nu se cunosc intre ei . Traiesc astia pe alta planeta ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Psihoza regulatorului e mai accentuata la noi, la romani. :)

 

Cred ca ai dreptate , iar italianul care imbracase regulatorul in tot felul de ventilatoare si termoswitchuri avea si el obsesia asta..

 

Intrebare : un crash bar de RD07 s-ar potrivi pe RD 04 ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru recomandari privind furnizorul de crash bar .

 

Vreau sa montez profilactic un ventilator de calculator pus pe releul regulator de tensiune .

 

Am cumparat un ventilator SH si intreb : de unde iau un " plus " de 12 V in zona regulatorului , dar nu direct de pe baterie ?

 

Si mai intreb : cum o cobor ? Mai vreau vreo 3-4 cm in jos ca sa ating bine cu talpa intreaga . Care sunt toate metodele ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde iau un " plus " de 12 V in zona regulatorului , dar nu direct de pe baterie ?

 

Si mai intreb : cum o cobor ? Mai vreau vreo 3-4 cm in jos ca sa ating bine cu talpa intreaga . Care sunt toate metodele ?

 

De la mufa de deasupra releului de pornire, Identifica firul cu + prin contact.

Sau daca regulatorul tau are 2 fire rosii, 2 verzi si unul negru poti lua de pe firul negru.

 

De coborat, poti incepe prin a verifica daca arcul telescopului central este destins la maxim sau e comprimat mult. Daca e comprimat, desfa piulitele alea doua pana se mai minmoaie arcul si verifica daca sub greutatea ta se lasa mai mult.

Daca nici asa nu e suficient, poti monta triunghiul de la suspensia spate de la un Transalp, dar in acest caz poate e bine sa lasi si fata mai jos cu 1-2 cm ca sa pastrezi ciclistica la fel.

» Post actualizat in 10 May 2015 18:31

In alta ordine de idei.... Al cui e utilajul acesta?

 

post-30-0-92404100-1431282641_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coborarea asta are si reversul medaliei pe offroad/obstacole, ca-ti scade si garda la sol si travelu la suspensii,nu? (Adica depinde ce vrei sa faci cu ea).

 

Si eu am descoperit ca-i inalta mea,insa mai tare ma roade masa (kilogramele) decat faptul ca ating cu varfurile :) Pe offroad kilogramele iti vor da mai mult de furca decat inaltimea la sa..

 

E corect ce spui , dar probabil ca offroad pentru mine va insemna maxim 10-20 % si nici vorba de ceva hard . Pentru offroad greu ... poate ca sunt mai bune capritele usoare ...

La mine AT va insemna mult asfalt , mult touring . Enduro pe plaja sau pe forestiere usoare .

Tu cum ai rezolvat cand ai constatat ca e inalta ? Ai pus roti mai mici ? :blush:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as spune si tie sa o lași așa, că te obișnuiești. Cred că toți cei care au sub 180 cm au problema asta, inclusiv eu. Dar crede-mă că după ce te obișnuiești o să-ți placă


» Post actualizat in 10 May 2015 20:53

» Post actualizat in 10 May 2015 18:31

In alta ordine de idei.... Al cui e utilajul acesta?

 

attachicon.gifIMG_20150510_144745.jpg

 

Unde l-ai găsit pe utilajul? Nu l-am văzut pe moșia mea :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nde l-ai găsit pe utilajul? Nu l-am văzut pe moșia mea :P

 

In fata unei case in Siria.

» Post actualizat in 11 May 2015 06:38

Bai, ia mai terminati cu polemicile :)

Orice chestiune se discuta la foc la Nadrag, inclusiv problema consumului :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAca ai deja V Strom ( in semnatura),nu prea inteleg de ce ai luat si Africana :)

 

Iar la intrebarea ta,nu-mi dau seama daca esti ironic (la faza cu rotile mic). Desi culmea, poti face si asta, jante de 17" de supermoto :) (120/70/17 + 160/70/17)

 

Eu cum am zis mai sus, mai mult mi-e de kilogramele ei in plus decat de inaltimea la sa sau inaltimea amortizoarelor (de aia am luat-o, pt travel/suspensie ma inalta).

 

 

Nici vorba de ironie .Poate doar un spirit de gluma. Insa asa cum zicea si colegul Korben , daca nu avem 180cm ne confruntam cu aceasta problema la inceput .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok , am sa va raspund :

 

La mine nu e tranzitie . Sper sa le pot pastra pe amandoua . Insa pentru ca eu nu locuiesc permanent in Ro si VStromul a ramas in tara, am gasit aici o AT la pret bun si in stare buna .

Si am cumparat-o pentru ca imi place motocicleta , imi lace istoria si legenda ei , imi plac culorile , imi place sunetul , im place ca miroase vag a benzina si ca e heavy. Adica e " the real thing " Imi place ca nu are ABS , traction control si alte briz brizuri cam gay. ( sa ma scuze cei in cauza ). Deci am cumparat-o pentru placerea de a ma da cu ea , ca noi toti dealtfel . Si nu le compar deloc . VStrom e o motocicleta minunata, dar e din alt film .

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce-i drept, Africanele sunt construite mai bine decat multe mobre moderne care-s vandute astazi, insa vezi sa n-o dai in hipstereala cand enumeri aspectele care-ti plac tie (si mai ales motivele pt care-ti plac).

 

Briz briz-urile alea gay sunt foarte utile la o motocicleta. Daca mi-as permite, mi-as lua oricand un KTM 1190 Adventure , asa gay cum e el cu ABS ul ala de la Bosch (cornering ABS),cu hartile de putere, cu tot pachetu ala de electronica.

 

Dar nu-mi permit,asa ca mi-am luat o Africana de 650 (nu pt ca as avea skill-uri mecanice (pt ca n-am),ci pt ca e ieftina si usor de intretinut).

 

Faptul ca Africana e spartana si simpla e util pt un tip cu aptitudini tehnice/ inclinatii mecanice. Pt aia care nu-s in stare sa-si schimbe nici macar uleiul singuri....ramane doar un ''mit'' neinteles :) (dar propovaduit pe forumri/net)

 

 

E evident ca sunt un tip nostalgic si e si firesc pentru ca am petrecut copilaria si adolescenta in preajma carburatoarelor .

Nu neg rolul benefic al electronicii , dar nu as da banii pe o motocicleta care poate avea un failure major la capitolul electronica si care sa ma lase efectiv in drum, fara posibilitatea de a face ceva . Si nu vorbesc de interventia echipelor de asistenta tehnica din Europa civilizata , ci de interventii simple care sa te poata pune in miscare.

Apoi , in anii 90 , cand citeam reviste moto despre Dakar visam la o motocicleta de pure adventure. A venit 25 ani mai tarziu , dar deloc prea tarziu , bucuria e identica. :peace:

Multumesc pentru intelegere .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca nu s-a mai anuntat nimeni, inchid lista de tricouri.

 

Pentru cei care vin prima data:

 

Daca aveti GPS:

 

post-30-0-87152100-1431428198_thumb.jpg

 

Daca nu aveti GPS:

 

Pe DN 6 (E70) Caransebes - Lugoj dupa localitatea Jena se face dreapta spre Nadrag. Exista indicator :)

Cine vine dinspre Lugoj, stie ;)

 

Este important ca sa faceti plinul inainte de a ajunge la Nadrag.

Cei care veniti prin Caransebes aveti pompa de benzina la iesirea spre Lugoj.

Cei care veniti prin Lugoj aveti pompa de benzina la iesirea spre Caransebes

Cei care veniti dinspre Deva, la intrare in comuna Traian Vuia aveti pompa de benzina. Alimentati aici si veniti la Nadrag prin Surducu Mic - Fardea - Hauzesti -Nadrag. Nu are rost sa ocoliti prin Lugoj.

 

Din centrul Nadragului urmariti indicatoarele "Africa Twin" ca sa ajungeti la tabara.

 

De indata ce intrati intre dealuri precum si in Nadrag nu exista acoperire Vodafone/Orange/Digi, doar Telekom.

 

Oricine este binevenit, cu orice fel de motor, chiar daca nu s-a anuntat neaparat.

 

Daca aveti alte intrebari va stau la dispozitie pana la data intalnirii, tel 0734774578

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine (presupun ca-i a ta, nu? RD04 ul)

 

RD03 meu e in aceeasi schema de culori..

 

insa mai tarziu,peste cateva luni o sa fac ceva odios (din punctul de vedere al posesorilor de Africane). Vreau sa o fac mai naked (sa-i dau jos carenele, farul, etc). Sa o usurez si sa o duc in alta zona de estetic.

 

Ce-i drept, stock...au un farmec aparte. Le admir,dar nu-s genu meu (dpdv al esteticii/lookului).

 

E foarte bine ca ai deschis discutia despre estetic . Spun asta pentru ca e un element important care defineste motocicleta , personalitatea proprietarului , simbolurile reprezentate , etc .

De fapt ce inseamna Africa Twin ? In primul rand inseamna Dakar , cred . Cel putin asta e viziunea mea .

De aceea , culorile standard sunt fermecatoare . pentru ca sunt aceleasi cu cele folosite in epoca respectiva , in cel mai faimos raliu din lume .

 

Dar daca ar fi sa schimbi aspectul standard , ok , aduci un plus de reprezentare a personalitatii tale . Eu , as schmba aspectul standard in versiunea de design cea mai reusita a acestei motociclete , in opinia mea , respectiv in versiunea Rothmans . Repet , daca as schimba , pentru ca deocamdata aspetul standard e ceea ce ma multumeste . Iata un exemplu de design Rothmans exceptional , o replica NXR :

post-59520-0-05738900-1431510768_thumb.jpg

post-59520-0-48247000-1431511086_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles perfect ca suntem diferiti si asta e bine , pentru ca din diferentele de opinie se naste progresul , nu ?

 

Ai perfecta dreptate , nu are rost sa ai carene lucioase pe o mobra care vede iarba foarte des .

 

Insa daca ai o anumita simpatie ( proprie si personala ) pentru felul in care arata mobra , ii faci carenele lucioase sau pictate sau colantate sau ... si cand o trantesti, bagi mana in buzunar dupa banii de alte carene si suferi ca un prost ? :nono: Nu , cand faci asta, iti asumi ca o poti tranti si...mergi cu grija . Si tot o trantesti , caci asa e motociclismul :) pe off . Asta e ,faci comanda de alte carene si te bucuri din nou de jucaria reparata . Asa functioneaza piata si dealerii se bucura .

 

Daca o privesti ca pe un mijloc de transport simplu si fiabil , asta e alta abordare . La fel de buna ca a mea , doar diferita . Sa ai succes in proiectul de modificare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...